Πώς να χρησιμοποιήσετε το Pinterest για την επιχείρησή σας
Το Pinterest είναι ένα οπτικό κοινωνικό κανάλι που εστιάζει κυρίως σε δημιουργικά γραφικά και χειροτεχνίες. Οι χρήστες μοιράζονται εικόνες και βίντεο για να δείξουν τις δεξιότητες, τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους. Στόχος του είναι περισσότερο η κοινωνική ανακάλυψη παρά η κοινωνική δικτύωση. Εάν θέλετε δυνητικούς πελάτες για να ανακαλύψετε την επωνυμία σας, το Pinterest θα πρέπει να αποτελεί μέρος της στρατηγικής σας στα κοινωνικά μέσα .
Οι πιθανοί πελάτες χρησιμοποιούν συχνά το Pinterest ως πηγή πληροφοριών όταν προετοιμάζονται να κάνουν μια αγορά. Κάθε ιδέα αντιπροσωπεύεται από ένα Pin, το οποίο είναι μια εικόνα ή ένα βίντεο που αναζητείται και αποθηκεύεται από χρήστες του Pinterest. Τα pin σας μπορούν επίσης να συνδεθούν πίσω στον ιστότοπό σας, ώστε να βοηθήσουν στην αύξηση της επισκεψιμότητας στον ιστότοπό σας και στην αύξηση των μετατροπών.
Οι καρφίτσες συλλέγονται στους πίνακες. Οι χρήστες συχνά συλλέγουν εικόνες από ιστότοπους και πηγές από όλο τον κόσμο και τις αποθηκεύουν στους δικούς τους πίνακες. Αυτό το καθιστά ιδανική πλατφόρμα για την επιμέλεια περιεχομένου. Άλλες χρήσεις, όπως οι χρήστες του Pinterest με μεγάλη απήχηση και οι μεγαλύτερες επωνυμίες, συχνά δημιουργούν το δικό τους περιεχόμενο για το Board τους. Το Pinterest μπορεί να γίνει ένας χρήσιμος τρόπος για να αναδείξετε την τεχνογνωσία της επωνυμίας σας στη δημιουργία περιεχομένου στην κατασκευή ιστοσελίδων.
Τι λογαριασμό Pinterest πρέπει να επιλέξετε;
Υπάρχουν δύο τύποι λογαριασμών στο Pinterest:
- Προσωπικά προφίλ
- Επαγγελματικά προφίλ.
Εάν χρησιμοποιείτε το Pinterest για να χτίσετε την επωνυμία σας και να προσελκύσετε πελάτες, θα πρέπει να επιλέξετε ένα επιχειρηματικό προφίλ. Η κατοχή ενός επιχειρηματικού προφίλ φέρνει μια σειρά από σημαντικά οφέλη για την επωνυμία σας:
- Αρχή επωνυμίας: Ένα επαγγελματικό προφίλ, σάς προσφέρει μια προσαρμοσμένη κεφαλίδα στο επάνω μέρος της σελίδας του προφίλ σας, που περιέχει τις δικές σας επώνυμες καρφίτσες και έναν επαληθευμένο σύνδεσμο ιστότοπου, τίποτα από τα οποία δεν είναι διαθέσιμα στα προσωπικά προφίλ.
- Πρόσβαση σε εμπλουτισμένες καρφίτσες: Αυτός είναι ένας τύπος καρφίτσας, προσφέρει περισσότερες πληροφορίες για τη σελίδα προορισμού σας σε σχέση με ένα κανονικό pin.
- Πληροφορίες: Η χρήση ενός επιχειρηματικού προφίλ στο Pinterest σάς δίνει πρόσβαση σε αναλυτικά στοιχεία για τα pin σας, ειδικά αυτά που έχετε αποθηκεύσει από τον ιστότοπό σας.
- Διαφήμιση: Τα εταιρικά προφίλ Pinterest μπορούν να προβάλλουν διαφημίσεις που στοχεύουν στα ενδιαφέροντα των χρηστών, στη συμπεριφορά αναζήτησης και στα δημογραφικά στοιχεία που ταιριάζουν με την επιχείρησή σας.
Συνεχίζοντας θα μάθετε όλα όσα χρειάζεται να κάνετε για να ρυθμίσετε ιδανικά το εταιρικό σας προφίλ στο Pinterest.
Τι περιεχόμενο πρέπει να καρφιτσώσετε;
Οι καρφίτσες είναι οπτικοί σελιδοδείκτες που συλλέγετε σε πίνακες.
Μπορείτε:
- Να δημιουργήσετε τις δικές σας καρφίτσες.
- Να αποθηκεύσετε Pins που βρίσκετε στο Pinterest.
- Να προσθέσετε νέα από ιστότοπους.
Με το Pinterest, μπορείτε να αυξήσετε την επισκεψιμότητα κάνοντας σύνδεση στον ιστότοπό σας. Αυτό το καθιστά ιδανικό για την αύξηση της ευαισθητοποίησης και, τελικά, την αύξηση των πιθανών μετατροπών.
Τι πρέπει λοιπόν να βάλετε στα pin σας για να ενισχύσετε την επωνυμία σας; Τα pin σας μπορεί να περιέχουν μια εικόνα ή ένα βίντεο. Οι τύποι αναρτήσεων που είναι καλύτεροι για την προώθηση μιας επιχείρησης, την πώληση προϊόντων ή υπηρεσιών και την αύξηση της επισκεψιμότητας σε έναν ιστότοπο περιλαμβάνουν:
- Προϊόντα
- Οδηγίες – How To και Προϊόντα
- Συνταγές
- Blogs
- Infographics
- Προσφορές