Micro-vlogging και προώθηση ιστοσελίδων
Το “Micro-vlogging” είναι ένας όρος που χρησιμοποιείται για να περιγράψει την κοινή χρήση σύντομων βίντεο στα social media. Τα κοινωνικά δίκτυα δημιουργήθηκαν για να μοιράζονται οι χρήστες φωτογραφίες και δημοσιεύσεις, ωστόσο υπάρχει αυξανόμενη τάση στην κοινή χρήση βίντεο. Οι στατιστικές δείχνουν ότι αρκετά μεγάλο ποσοστό των χρηστών μέσων κοινωνικής δικτύωσης προτιμούν να μοιράζονται βίντεο σε σύγκριση με άλλες μορφές ανταλλαγής πληροφοριών με τους οπαδούς τους. Αυτή η τάση έχει επηρεάσει το πώς οι εταιρείες παράγουν, ενισχύουν και διανέμουν περιεχόμενο.
Οι πλατφόρμες δημιουργίας ιστοσελίδων μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχουν αξιοποιήσει το micro-vlogging, το οποίο οι οργανισμοί μπορούν να χρησιμοποιήσουν για να στοχεύσουν πελάτες που δεν έχουν χρόνο να παρακολουθήσουν πλήρη βίντεο ή/και σεμινάρια.
Αυτές οι πλατφόρμες περιλαμβάνουν το Instagram Live, το Facebook Live, το Twitter Videos και το Snapchat. Αυτά είναι το κλειδί για την απήχηση της επωνυμίας μεταξύ των πελατών του eshop σας, διατηρώντας το engagement της επωνυμίας, καθώς οι άνθρωποι τείνουν να είναι συναισθηματικά δεμένοι μαζί τους.
Παράλληλα με αυτό, το micro-vlogging βοηθά τους ανθρώπους να λαμβάνουν τεκμηριωμένες αποφάσεις. Πολλοί είναι οι άνθρωποι που στρέφονται στις κριτικές βίντεο για να μάθουν καλύτερα μέσω ενός πιο οπτικού μέσου. Οι άνθρωποι λαχταρούν την αυθεντικότητα και αξιοπιστία όταν πρόκειται για vlog. Ενώ πάντα θα υπάρχει περιθώριο ανάπτυξης όσον αφορά το blogging, το vlogging μπορεί να βοηθήσει κάποιον να μάθει νέες δεξιότητες.