Κατασκευή ενός Microsite, Ορισμός, Πλεονεκτήματα & Μειονεκτήματα
Ένα microsite είναι ένας ιστότοπος για συγκεκριμένες επωνυμίες (ή μία μόνο ιστοσελίδα) που χρησιμοποιούν οι εταιρείες για την προώθηση των μεμονωμένων προϊόντων, εκδηλώσεων ή εκστρατειών τους.
Αυτά φιλοξενούνται στον δικό τους τομέα ή στον υποτομέα της εταιρείας και έχουν διαφορετική διεύθυνση URL από τους ιστότοπους της εταιρείας τους.
Αυτοί είναι συνήθως ιστότοποι που δεν βασίζονται σε εφαρμογές. Αντ ‘αυτού, είναι ιστότοποι γεμάτοι πληροφορίες, με στόχο τη συμμετοχή όσο το δυνατόν περισσότερων χρηστών. Το περιεχόμενο στις σελίδες τους είναι πάντα διασκεδαστικό και βασίζεται στην αλληλεπίδραση. Αυτό βοηθά την επωνυμία τους να συνδεθεί με τους χρήστες.
Πλεονεκτήματα των microsites:
Στοχευμένες καμπάνιες
Επιτρέπουν στις επωνυμίες να παρέχουν περιεχόμενο υψηλής στόχευσης σε συγκεκριμένα τμήματα του κοινού τους.
Υποψήφιοι πελάτες
Τα microsites μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη δημιουργία υποψήφιων πελατών υψηλής πρόθεσης για επιχειρήσεις.
Αναγνωρισιμότητα επωνυμίας
Βοηθούν τις επωνυμίες να εδραιώσουν την παρουσία τους στο διαδίκτυο, μέσω του δικού τους διαδικτυακού χώρου.
SEO για εξειδικευμένες λέξεις-κλειδιά
Τα microsites μπορούν να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις να επιτύχουν καλύτερη κατάταξη μηχανών αναζήτησης για συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά, χρησιμοποιώντας εστιασμένο περιεχόμενο.
Εύκολη διαχείριση
Μειονεκτήματα των microsites:
Αφήνει τους χρήστες μπερδεμένους
Οι χρήστες, που είναι το κοινό-στόχος σας, δεν σημειώνουν τη διεύθυνση URL στην οποία έπεσαν και την επισκέπτονται αργότερα όταν έχουν χρόνο. Ωστόσο, μπορεί απλά να θυμούνται κάτι από τη διαφήμιση και στη συνέχεια πιθανώς το Google, το οποίο θα τους πήγαινε στον κύριο ιστότοπο. Πολλές επωνυμίες υποθέτουν ότι οι χρήστες τους είναι αξιοπρεπώς προσαρμοστικοί στις διαφορετικές διεπαφές χρήστη, γεγονός που βλάπτει την εμπειρία του χρήστη. Μπορεί να τους αφήσει μπερδεμένους και πιθανότατα δεν θα επισκεφθούν ποτέ ξανά τον ιστότοπό σας.
Τεράστιο κόστος
Ένα microsite ουσιαστικά χτίζει μια νέα ιστοσελίδα. Κατά την κατασκευή της ιστοσελίδας από το μηδέν, εμπλέκονται διάφορα έξοδα. Το κόστος του τομέα ιστότοπου, το κόστος συντήρησης και το κόστος των προγραμματιστών και των σχεδιαστών είναι μόνο για να αναφέρουμε μερικά. Και όσο πιο περίτεχνο είναι, τόσο υψηλότερο θα είναι το κόστος του.
Προσπάθειες ανάπτυξης περιεχομένου
Δεδομένου ότι ο κύριος στόχος των microsites είναι η εμπλοκή των χρηστών, το περιεχόμενο του ιστότοπου πρέπει να είναι κορυφαίο. Το περιεχόμενο κειμένου, οι εικόνες, τα βίντεο και το περιεχόμενο που δημιουργείται από το χρήστη και μεταβαίνει σε μια μικρο-θέση πρέπει να σχετίζονται με το κοινό, την επωνυμία και τις στρατηγικές βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO).
Σημαντική χρονική δέσμευση
Ένα microsite δεν είναι ένα εφάπτεται πράγμα ρύθμισης. Πρέπει να ενημερώνεται τακτικά με περιεχόμενο, καθ’ όλη τη διάρκεια της εκστρατείας μάρκετινγκ.
Σύντομος κύκλος ζωής
Μόλις τελειώσει η εκστρατεία μάρκετινγκ που σχετίζεται με ένα microsite, το microsite ουσιαστικά εγκαταλείπεται. Οι πόροι που επενδύονται στην ανάπτυξη του microsite δεν αξιοποιούνται.
Σταθμίστε τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της κατασκευής ενός microsite για την επωνυμία σας. Αν συνεχίσετε, μην ξεχάσετε να μεγιστοποιήσετε την απόδοση επένδυσης (ROI) δοκιμάζοντας το περιεχόμενο, τις δυνατότητες και τη λειτουργικότητά σας.