espa banner
βελτίωση του Quality Score της PPC καμπάνιας ιστοσελίδων

Παρακαλώ αξιολογήστε


Ενώ το SEO μπορεί να σας βοηθήσει να εξασφαλίσετε οργανικά την πολυπόθητη κορυφαία θέση στην πρώτη σελίδα αποτελεσμάτων, όμως αυτό δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί χωρίς να δημιουργήσετε PPC χορηγούμενες καμπάνιες.

Η Google προσπαθεί να διασφαλίσει ότι κατευθύνει τον χρήστη της στην πιο χρήσιμη και εύστοχη σελίδα για το κάθε ερώτημα ενός χρήστη, για να γίνει αυτό βασίζεται στο quality score.

Το quality score καθορίζει πόσο καλά κατατάσσεστε στο Google και πόσο σχετικές είναι οι διαφημίσεις και οι σελίδες προορισμού σας με τον χρήστη. Ως ένας από τους βασικούς παράγοντες για το πόσο συχνά θα εμφανίζονται οι διαφημίσεις σας, όταν ένας χρήστης εισάγει ένα ερώτημα αναζήτησης που στοχεύουν οι καμπάνιες σας, το quality score θα πρέπει να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της προσοχής σας μετά την κατασκευή ιστοσελίδας, όσον αφορά τη βελτιστοποίηση των καμπανιών επί πληρωμή.

Ακολουθούν οι πέντε κορυφαίες συμβουλές μας για το πώς μπορείτε να βελτιώσετε το quality score σας ώστε να διατηρήσετε την επωνυμία / πελάτη σας στον ανταγωνισμό για την επίτευξη της κορυφαίας θέσης.

1.Συνάφεια

Το quality score εξαρτάται από τη συνάφεια, τις λέξεις-κλειδιά και τις σελίδες προορισμού της καμπάνιας σας με αυτό που αναζητά ο χρήστης.

Βεβαιωθείτε ότι οι λέξεις-κλειδιά στις οποίες κάνετε bidding είναι εξαιρετικά σχετικές με την καμπάνια σας. Bεβαιωθείτε ότι όλα τα ad copy και οι σελίδες προορισμού σχετίζονται με αυτές τις λέξεις-κλειδιά.

2.Λέξεις-κλειδιά

Πρέπει να σχεδιάζετε και να ενσωματώνετε λέξεις-κλειδιά αποτελεσματικά και με συνέπεια σε όλες τις διαφημίσεις και τις σελίδες προορισμού σας.

Για παράδειγμα, μια μικρή αλλαγή σε έναν τίτλο σελίδας προορισμού μπορεί να υποδεικνύει στην Google να κατανοήσει καλύτερα τη σελίδα προορισμού, καθώς η Google αξιολογεί τη συνάφεια της σελίδας προορισμού όσον αφορά τις λέξεις-κλειδιά που αναζητά ο χρήστης.

3.Αρνητικές λέξεις-κλειδιά

Η δημιουργία, η ενημέρωση και η παρακολούθηση των αρνητικών λιστών λέξεων-κλειδιών μιας καμπάνιας θα σας βοηθήσουν να μειώσετε σημαντικά το κόστος και να βελτιώσετε το συνολικό quality score.

Ενσωματώνοντας αρνητικές λέξεις-κλειδιά, διασφαλίζετε ότι τα άτομα που δεν ανήκουν στην αγορά-στόχο σας δεν θα συναντήσουν τη διαφήμισή σας. Αυτό βοηθά στην αύξηση του συνολικού CTR (Click Through Rate) επειδή οι χρήστες που βλέπουν τις διαφημίσεις σας ενδιαφέρονται όντως. Επομένως, είναι πολύ σημαντικό να διασφαλίσετε ότι οι διαφημίσεις σας εμφανίζονται μόνο για τις πιο σχετικές λέξεις-κλειδιά.

4.Προσεκτικό Ad Copy

Μπορεί να ακούγεται απλό, αλλά ένα πρωτότυπο, σχετικό, πειστικό ad copy είναι ο καλύτερος τρόπος για να τραβήξετε την προσοχή του κοινού σας. Σίγουρα μπορείτε να εξασφαλίσετε την πρώτη θέση. Ωστόσο, το ad copy σας θα πρέπει ακόμα να είναι αρκετά δελεαστικό για να κάνουν κλικ οι χρήστες.

Το σημαντικό σε αυτό είναι ένας καλός τίτλος, δηλαδή να σκεφτείτε μια clickbait επικεφαλίδα, αλλά να εξακολουθεί να σχετίζεται με τη λέξη-κλειδί και τη σελίδα προορισμού σας. Επισημάνετε τα οφέλη των προϊόντων ή των υπηρεσιών σας ώστε να μπορείτε να πείσετε έναν ενδιαφερόμενο χρήστη ότι η επιχείρησή σας θα λύσει το πρόβλημα του καλύτερα από μια άλλη.

Οι πελάτες θέλουν τα προϊόντα και οι υπηρεσίες σας με έναν τρόπο που να φαίνεται ότι παίρνουν την καλύτερη ποιότητα ή την καλύτερη προσφορά.

5.Call To Action

Ένα call to action με σαφείς οδηγίες βοηθά στην καλυτέρευση ενός άλλου παράγοντα για τη βελτίωση του quality score, της εμπειρίας χρήστη. Οι διαφημίσεις που είναι ενημερωτικές, λειτουργικές και απονέμουν μια καλή εμπειρία χρήστη θα έχουν βαθμολογία υψηλής ποιότητας.

Ένα σαφές call to action θα μοιάζει με «κάντε κλικ εδώ ή κατεβάστε τώρα ή «επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα.» Θα πρέπει επίσης να ξεχωρίζει στη σελίδα και να κατευθύνει τους χρήστες στο επόμενο βήμα.

Όταν βελτιώνετε το quality score οποιασδήποτε PPC καμπάνιας, στην ουσία, θέλετε να διασφαλίσετε ότι το ad copy σας είναι σχετικό με τις στοχευμένες λέξεις-κλειδιά, η σελίδα προορισμού σας παρέχει μια καλή εμπειρία χρήστη και οι λέξεις-κλειδιά σας σχετίζονται με τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα που προσφέρετε.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι