espa banner
μάρκετινγκ ιστοσελίδων

Παρακαλώ αξιολογήστε


Στρατηγική διείσδυσης στην αγορά

Όταν μια επιχείρηση επικεντρώνεται στην πώληση των υφιστάμενων προϊόντων του eshop της σε υφιστάμενους πελάτες, ακολουθεί στρατηγική διείσδυσης στην αγορά. Οι δραστηριότητες μάρκετινγκ που θα κυριαρχήσουν σε αυτό το είδος σχεδίου μάρκετινγκ είναι εκείνες που δίνουν έμφαση στην αύξηση της αφοσίωσης των υφιστάμενων πελατών, ώστε να μην είναι ευάλωτοι στην απώλεια από τους ανταγωνιστές, στην προσέλκυση πελατών των ανταγωνιστών, στην αύξηση της συχνότητας χρήσης του προϊόντος και στη μετατροπή των μη χρηστών σε χρήστες. Η αύξηση της ευαισθητοποίησης μέσω επικοινωνιών μάρκετινγκ και η αύξηση της διαθεσιμότητας μέσω διευρυμένης διανομής είναι κοινές δραστηριότητες μάρκετινγκ σε αυτό το είδος σχεδίου. Ο εντοπισμός νέων περιστάσεων χρήσης για ένα προϊόν μπορεί να αυξήσει τη συχνότητα χρήσης ή να μετατρέψει τους σημερινούς μη χρήστες σε χρήστες. Οι προσφορές τιμών μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να ενθαρρύνουν τους πελάτες των ανταγωνιστών να δοκιμάσουν το προϊόν της επιχείρησης, εάν υπάρχει λόγος να πιστεύεται ότι η δοκιμή αυτή θα οδηγήσει σε επαναλαμβανόμενες αγορές. Τα προγράμματα πιστότητας μπορούν να είναι πολύ αποτελεσματικά στη διατήρηση των υφιστάμενων πελατών. Αυτή η στρατηγική μειώνει τον κίνδυνο, βασιζόμενη σε αυτό που η επιχείρηση γνωρίζει ήδη καλά – τα υπάρχοντα προϊόντα και τους υπάρχοντες πελάτες. Είναι επίσης μια στρατηγική όπου οι επενδύσεις στο μάρκετινγκ θα πρέπει να αποδώσουν πιο γρήγορα, επειδή η επιχείρηση βασίζεται σε ένα υπάρχον θεμέλιο σχέσεων με τους πελάτες και γνώσης του προϊόντος.

Στρατηγική ανάπτυξης της αγοράς

Οι προσπάθειες επέκτασης των πωλήσεων, με την πώληση των υφιστάμενων προϊόντων σε νέες αγορές αναφέρονται ως στρατηγική ανάπτυξης της αγοράς. Οι προσπάθειες αυτές μπορεί να περιλαμβάνουν την είσοδο σε νέες γεωγραφικές αγορές, όπως οι διεθνείς αγορές. Η δημιουργία ευαισθητοποίησης για το προϊόν και η ανάπτυξη καναλιών διανομής αποτελούν βασικές δραστηριότητες μάρκετινγκ. Ενδέχεται να απαιτηθεί κάποια τροποποίηση του προϊόντος ώστε να ανταποκρίνεται καλύτερα στις ανάγκες της τοπικής αγοράς. Για παράδειγμα, καθώς τα εστιατόρια γρήγορου φαγητού εισήλθαν σε διεθνείς αγορές, συχνά άλλαξαν τα μενού τους για να ταιριάζουν καλύτερα με τις διατροφικές προτιμήσεις των πελατών στις τοπικές αγορές. Η επέκταση σε μια νέα αγορά με ένα υπάρχον προϊόν ενέχει κάποιο κίνδυνο, επειδή η νέα αγορά δεν είναι γνωστή στην επιχείρηση και η επιχείρηση και τα προϊόντα της δεν είναι γνωστά στην αγορά. Η απόδοση των επενδύσεων μάρκετινγκ σε μια τέτοια στρατηγική είναι πιθανό να είναι μεγαλύτερη από ό,τι σε μια στρατηγική διείσδυσης στην αγορά, λόγω του χρόνου που απαιτείται για την ανάπτυξη της ευαισθητοποίησης, της διανομής και της δοκιμής του προϊόντος.

Στρατηγική ανάπτυξης του προϊόντος

Η δημιουργία νέων προϊόντων για την πώληση σε υφιστάμενους πελάτες, μια στρατηγική ανάπτυξης προϊόντων, είναι μια κοινή στρατηγική μάρκετινγκ μεταξύ των επιχειρήσεων που μπορούν να αξιοποιήσουν τις σχέσεις τους με τους υφιστάμενους πελάτες. Οι δραστηριότητες έρευνας και ανάπτυξης διαδραματίζουν κυρίαρχο ρόλο.Ο χρόνος που απαιτείται για την ανάπτυξη και τη δοκιμή νέων προϊόντων μπορεί να είναι μεγάλος, αλλά μόλις αναπτυχθεί ένα προϊόν, η δημιουργία ευαισθητοποίησης, ενδιαφέροντος και διαθεσιμότητας θα πρέπει να είναι σχετικά γρήγορη, επειδή η επιχείρηση έχει ήδη μια σχέση με τους πελάτες. Η στρατηγική ανάπτυξης προϊόντος είναι επίσης πιο επικίνδυνη από τη στρατηγική διείσδυσης στην αγορά, διότι το απαραίτητο προϊόν μπορεί να μην είναι δυνατόν να αναπτυχθεί, τουλάχιστον με κόστος αποδεκτό από τους πελάτες, ή το προϊόν που αναπτύσσεται δεν ανταποκρίνεται στις ανάγκες των πελατών.

Στρατηγική διαφοροποίησης

Μια στρατηγική διαφοροποίησης περιλαμβάνει την εισαγωγή νέων προϊόντων σε νέες αγορές. Πρόκειται στην πραγματικότητα για τη δημιουργία μιας εντελώς νέας επιχείρησης. Αυτή είναι η πιο ριψοκίνδυνη από τις στρατηγικές και η στρατηγική που πιθανόν να απαιτεί τη μεγαλύτερη υπομονή στην αναμονή για την απόδοση της επένδυσης.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι