Πώς βοηθά η γραφιστική στη βελτίωση της εμφάνισης της επωνυμίας σας;
Ένας ιστότοπος είναι ένας συνδυασμός επιστήμης και τέχνης. Θα πρέπει να αναρωτιέστε – πώς; Λοιπόν, είναι επειδή πρέπει να μάθετε κωδικοποίηση για να λειτουργήσετε έναν ιστότοπο. Και πρέπει να αξιοποιήσετε τη δημιουργική σας πλευρά στην ανάπτυξη μιας κατασκευής ιστοσελίδων. Μόνο ένα λαμπρό μείγμα και των δύο μπορεί να βοηθήσει τον ιστότοπό σας να είναι στην κορυφή.
Και τα δύο αυτά θέματα είναι πολύ ενδιαφέροντα για να μιλήσουμε, αλλά δυστυχώς χρειάζονται πολύ χρόνο. Γι’ αυτό σε αυτό το άρθρο, θα μιλήσουμε μόνο για την “Τέχνη”. Για να είμαστε συγκεκριμένοι, θα μιλήσουμε για το σχεδιασμό γραφικών και πώς βοηθά στη βελτίωση της εμφάνισης της μάρκας.
Δημιουργία του προσώπου της μάρκας
Ποιο είναι το πρώτο πράγμα που έρχεται στο μυαλό σας όταν ακούτε τη δήλωση “Πρόσωπο της μάρκας;” Αν η απάντησή σας είναι “Λογότυπο”, τότε έχετε απόλυτο δίκιο.
Ένα λογότυπο είναι το πρόσωπο κάθε οργανισμού. Είναι σαν ένας έλεγχος ταυτότητας ότι η εταιρεία σας σχετίζεται με την εργασία. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο είναι σημαντικό το λογότυπό σας να σχεδιαστεί σωστά και να είναι μια αναπαράσταση της εταιρείας σας.
Στην πραγματικότητα, δεν θα είναι λάθος να πούμε ότι “το λογότυπο δεν δημιουργείται για την επωνυμία σας, αλλά το λογότυπο βοηθά στη μετατροπή της εταιρείας σας σε μάρκα”. Δε συμφωνείτε;
Βελτίωση της ποιότητας του περιεχομένου με γραφήματα
Εάν παρακολουθείτε τις τελευταίες τάσεις μάρκετινγκ, πρέπει να είστε εξοικειωμένοι με την έννοια των infographics. Αν όχι, θα σας το εξηγήσουμε. Είναι μια γραφική απεικόνιση που βοηθά στην εύκολη αναπαράσταση των δεδομένων/πληροφοριών.
Είναι χρήσιμα όταν πρέπει να εξηγήσετε ένα περίπλοκο θέμα σε ένα άτομο με απλά λόγια. Για παράδειγμα, εάν είστε ιδιοκτήτης μιας εταιρείας σχεδιασμού ιστοσελίδων και πρέπει να δείξετε το ποσοστό αφοσίωσης και μετατροπής του πελάτη σας. Σε μια τέτοια περίπτωση, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε γραφήματα και να τους εξηγήσετε πώς τους βοήθησε η εταιρεία σας. Όχι μόνο αυτό, αλλά τα γραφήματα διευκολύνουν επίσης τη μνήμη των πληροφοριών.
Κάνει τον ιστότοπο να φαίνεται ελκυστικός
Να θυμάστε ότι το κοινό-στόχος σας θα επισκεφθεί τον ιστότοπό σας πριν επισκεφθεί την εταιρεία ή το κατάστημά σας. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να επιστήσουμε την προσοχή τους· πρέπει να βελτιώσετε το σχεδιασμό του ιστότοπου. Επιπλέον, θα είναι υπέροχο αν αναβαθμίζετε συνεχώς τον ιστότοπό σας και τον κάνετε να φαίνεται μοντέρνος. Μαζί με αυτό, εάν προσαρμόσετε τον ιστότοπό σας ανάλογα με τη σεζόν, τα φεστιβάλ και τις προσφορές, οι πελάτες σίγουρα θα το αγαπήσουν.
Αντίκτυπος στο μυαλό των καταναλωτών
Τέλος, όταν τα γραφικά του ιστότοπού σας, επιστολόχαρτο, λογότυπο κ.λπ., είναι καλά σχεδιασμένα, θα επηρεάσουν το μυαλό του καταναλωτή. Αυτό σημαίνει ότι οι πελάτες σας θα σας θυμούντε κάθε φορά που βλέπουν ένα προϊόν / υπηρεσία παρόμοιο με το δικό σας. Αυτή η συνεχής υπενθύμιση βοηθά επίσης να γίνουν πιστοί.
Εν κατακλείδι
Εάν δεν υπάρχει τέχνη, δεν θα μπορέσετε να δημιουργήσετε μια επωνυμία και να αναγνωριστείτε μεταξύ του κοινού-στόχου. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο πρέπει να δώσετε προσοχή στο λογότυπο της εταιρείας και στο σχεδιασμό της ιστοσελίδας!