Ο αντίκτυπος της πανδημίας – Πώς η τεχνολογία μπορεί να κρατήσει την επιχείρησή σας ζωντανή;
Όταν η πανδημία έπληξε για πρώτη φορά τον κόσμο το 2020, οι περισσότερες επιχειρήσεις πιάστηκαν απροετοίμαστες. Πολλοί αγωνίστηκαν για να επιβιώσουν κατά τη διάρκεια του πρώτου εγκλεισμού και μερικοί άτυχοι αναγκάστηκαν ακόμη και να κλείσουν τις επιχειρήσεις. Το μήνυμα ήταν δυνατό και σαφές – η άμεση υιοθέτηση της τεχνολογίας ήταν και εξακολουθεί να είναι ο μόνος τρόπος για να διατηρήσετε την επιχείρησή σας ζωντανή εν μέσω της πανδημίας. Οργανισμοί που προσαρμόστηκαν γρήγορα επέζησαν και μάλιστα ευδοκιμούν σήμερα.
Καθώς η άνευ προηγουμένου κρίση συνεχίζεται με τα επαναλαμβανόμενα κύματα του ιού, οι επιχειρήσεις εξακολουθούν να μην έχουν άλλη επιλογή από το να βασίζονται στην τεχνολογία προώθησης και κατασκευής ιστοσελίδων. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός είναι ο μόνος τρόπος για να καθοδηγήσετε την επιχείρησή σας στις δύσκολες στιγμές. Καθιστά τις επιχειρήσεις αρκετά ανθεκτικές ώστε να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις του νέου κανονικού. Αλλά όλα έχουν ως αποτέλεσμα τη χρήση των σωστών τεχνολογιών για σωστούς σκοπούς, επειδή οι προϋπολογισμοί είναι περιορισμένοι. Ας εξηγήσουμε πώς η υιοθέτηση της τεχνολογίας θεωρείται η καλύτερη επιλογή για τις επιχειρήσεις που θέλουν να αντέξουν τον αντίκτυπο της πανδημίας και να παραμείνουν ισχυρές.
Προώθηση απομακρυσμένου χώρου εργασίας
Το πρώτο κύμα του ιού κατέστησε απαραίτητο για τις επιχειρήσεις να αγκαλιάσουν την τήλε-εργασία. Ακόμα και αυτοί που δεν το είχαν ξανακάνει δεν είχαν άλλη επιλογή από το να υιοθετήσουν το μοντέλο. Ένα χρόνο αργότερα, οι περισσότεροι οργανισμοί είναι άνετοι με την έννοια και περισσότερο από πρόθυμοι να συνεχίσουν το WFH για μεγάλο χρονικό διάστημα. Η δημιουργία της τήλε-εργασίας δεν ήταν ένα μικρό κατόρθωμα, καθώς έπρεπε να δοθούν στους ανθρώπους τα κατάλληλα εργαλεία και τεχνολογίες για να παραμείνουν συνδεδεμένοι.
Οι εταιρείες έπρεπε επίσης να επενδύσουν σε εργαλεία τήλε-παρακολούθησης για να διασφαλίσουν ότι οι άνθρωποι απέδιδαν στα υψηλότερα επίπεδα παραγωγικότητας. Αυτά που λειτουργούν σε μοντέλα τηλεφωνικού κέντρου άλλαξαν στο cloud για να κρατήσουν τα μέσα πληροφορίας ανοιχτά, να χειριστούν την εισροή ερευνών και να παρέχουν εξατομικευμένη υποστήριξη στους καλούντες. Καθώς η πανδημία εξελίσσεται το 2021, εξακολουθούν να έρχονται προκλήσεις. Οι επιχειρήσεις πρέπει να παραμείνουν ένα βήμα μπροστά και οι σωστές τεχνολογικές λύσεις είναι ο μόνος τρόπος αντιμετώπισης των νέων και εξελισσόμενων προκλήσεων.
Ενεργοποίηση επικοινωνίας και συνεργασίας μεταξύ ομάδων
Η τεχνολογία διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στην παροχή δυνατότητας επικοινωνίας και συνεργασίας μεταξύ απομακρυσμένων ομάδων. Ο κόσμος γύρισε ανάποδα για τις επιχειρήσεις, καθώς οι εργαζόμενοι έπρεπε να παραμείνουν στο σπίτι καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους. Η συνεργασία ήταν μια πρόκληση στην αρχή, καθώς οι άνθρωποι ήταν μίλια μακριά, και η σύνδεση φαινόταν σαν ένα τεράστιο έργο. Ευτυχώς, ζωντανές πλατφόρμες επικοινωνίας και εργαλεία όπως το Zoom και το Google Meet άνοιξαν την ευκαιρία να συνεδριάσουν για εργασίες και έργα.
Η συνεργασία που βασίζεται στο cloud έγινε κανόνας επειδή χρησίμευσε ως πλατφόρμα για τη στέγαση κρίσιμων αρχείων και εγγράφων στα οποία τα μέλη της ομάδας μπορούσαν να έχουν πρόσβαση από τις τοποθεσίες τους. Αυτά τα εργαλεία και οι εφαρμογές βελτιώνονται ακόμα περισσότερο αυτές τις μέρες για να διασφαλίσουν ότι πληρούν τις τρέχουσες και μελλοντικές ανάγκες των ομάδων που πρέπει ακόμα να ακολουθήσουν τις ρυθμίσεις WFH. Εάν θέλετε να διατηρήσετε την επιχείρησή σας σε καλό δρόμο, πρέπει να αγκαλιάσετε αμέσως το πιο πρόσφατο και το καλύτερο.
Διευκόλυνση της συνδεσιμότητας με τους πελάτες
Ενώ η συνεργασία μεταξύ των ομάδων είναι ζωτικής σημασίας για τη διατήρηση των λειτουργιών, η συνδεσιμότητα με τους πελάτες είναι απαραίτητη για την αύξηση των εσόδων για την εταιρεία σας. Ενισχύει την εμπιστοσύνη και οδηγεί τη διατήρηση των πελατών, η οποία έχει μεγαλύτερη σημασία εν μέσω της κρίσης. Ευτυχώς, μπορείτε να βασιστείτε σε λύσεις VOIP και επικοινωνίας που βασίζονται στο cloud για να διατηρήσετε την ομάδα υποστήριξης πελατών σας διαθέσιμη και προσβάσιμη. Δεν χρειάζεται να εξαρτώνται από την υποδομή γραφείου για την πραγματοποίηση επιχειρηματικών κλήσεων, αλλά οι κλήσεις πελατών μπορούν να δρομολογηθούν σε εικονικούς αριθμούς που εκτελούνται σε προσωπικές συσκευές.
Ως ιδιοκτήτης επιχείρησης, δεν χρειάζεται ποτέ να ανησυχείτε για την απώλεια πελατών, επειδή οι γραμμές επικοινωνίας είναι πάντα ανοιχτές. Εκτός από τη εκτροπή κλήσεων σε υπαλλήλους στο σπίτι, μπορείτε επίσης να παρέχετε πρόσβαση σε όλες τις εφαρμογές τηλεφωνικού κέντρου, όπως η λύση Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων σε αυτούς. Δίνει τη δυνατότητα στους υπαλλήλους σας να παρέχουν τις καλύτερες υπηρεσίες και να κάνουν τους καλούντες ευχαριστημένους με τις αλληλεπιδράσεις.
Αύξηση των πωλήσεων μέσω του διαδικτυακού καναλιού
Οι επιχειρηματικοί τομείς που επικεντρώνονται στις πωλήσεις, όπως το λιανικό εμπόριο, καταστράφηκαν από τον αρχικό αντίκτυπο της πανδημίας. Τα περισσότερα καταστήματα ήταν κλειστά, και ακόμη και καθώς άνοιξαν, η κυκλοφορία του κόσμου με τα πόδια ήταν ελάχιστη. Αλλά πολλές εταιρείες ενήργησαν γρήγορα και λειτούργησαν ως μοντέλα ηλεκτρονικού εμπορίου για να διατηρήσουν τις πωλήσεις. Το καλύτερο μέρος είναι ότι οι περισσότεροι απέκτησαν πολλά κέρδη εξαιτίας της ευκαιρίας διαδικτυακών πωλήσεων, καθώς εμφανίστηκε ως μια πολύτιμη ροή εσόδων.
Η κρίση δεν έχει τελειώσει ακόμα, και είναι λογικό να κάνουμε το επιπλέον βήμα για να αυξήσουμε αυτή τη ροή εσόδων. Μπορείτε να αξιολογήσετε τον ιστότοπό σας και να εργαστείτε σε μια νέα εμφάνιση και αίσθηση για να κάνετε την ψηφιακή σας παρουσία ακόμα πιο εντυπωσιακή και ελκυστική για πιθανούς πελάτες. Ο ανταγωνισμός στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου είναι υψηλός, επομένως είναι σημαντικό να έχετε μια ισχυρή στρατηγική ψηφιακής προώθησης για να επεκτείνετε την εμβέλειά σας στο διαδικτυακό τοπίο.
Προώθηση της υγείας και της ασφάλειας των εργαζομένων
Ο ρόλος της τεχνολογίας έχει μεγαλύτερη βαρύτητα όταν τα γραφεία λειτουργούν δια ζώσης. Καθίσταται ζωτικής σημασίας για την υγεία και την ασφάλεια των εργαζομένων, οι οποίες αποτελούν τις προτεραιότητες για τις επιχειρήσεις σε περιόδους πανδημίας. Μπορείτε να εξασφαλίσετε την κοινωνική αποστασιοποίηση στο χώρο του γραφείου με έξυπνες ψηφιακές λύσεις που κρατούν τους ανθρώπους συνδεδεμένους όπου και αν βρίσκονται στο χώρο του γραφείου. Οι εργαζόμενοι δεν χρειάζεται να αλληλεπιδρούν σωματικά, αλλά βρίσκονται στην ίδια σελίδα και αισθάνονται συνδεδεμένοι.
Οι επιχειρήσεις λιανικής μπορούν να αξιοποιήσουν ανέπαφες λύσεις και τεχνολογίες POS για να αποφύγουν τα πλήθη στα γκισέ πληρωμών. Οι αγοραστές μπορούν να περιηγηθούν εύκολα στο χώρο και να πληρώσουν επί τόπου μέσω γκισέ, αντί να ασχολούνται με άλλο άτομο. Τα υπέρυθρα θερμόμετρα και οι θερμικές κάμερες μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την παρακολούθηση των εργαζομένων και των επισκεπτών χωρίς φυσική επαφή. Η τεχνολογία μπορεί να σας βοηθήσει να κάνετε τον χώρο εργασίας ασφαλή και συμβατό με τις κανονιστικές οδηγίες.
Το επόμενο φυσιολογικό είναι εδώ, και θα υπάρχει στο άμεσο μέλλον. Ακόμη και οι επιχειρήσεις που ανέλαβαν τον ψηφιακό μετασχηματισμό στην πρώτη φάση της κρίσης δεν μπορούν να είναι υπερβολικά σίγουρες ότι βρίσκονται στον σωστό δρόμο. Αυτή τη στιγμή, πρέπει να αξιολογήσετε τις τρέχουσες προκλήσεις σας και πρέπει να εντοπίσετε τα κενά. Μόλις γνωρίζετε τις ελλείψεις, πρέπει να επιλέξετε τις σωστές τεχνολογικές λύσεις για την αντιμετώπισή τους. Η καλύτερη προσέγγιση είναι να είστε επιλεκτικοί σχετικά με τις επενδύσεις σας, αντί να αγκαλιάζετε εφαρμογές μόνο και μόνο επειδή όλοι τις επιλέγουν. Επιλέξτε αυτά που προσφέρουν πραγματική αξία και προχωρήστε την επιχείρησή σας.