Πώς να δημιουργήσετε μια επιτυχημένη σειρά προϊόντων
Ας υποθέσουμε λοιπόν ότι έχετε θέσει τα θεμέλια και δημιουργήσατε ένα αντικείμενο σε ζήτηση, σε σωστή τιμή, το οποίο επιλύει ένα ζήτημα για τους πελάτες, πώς μπορείτε να το πουλήσετε;
1.Ρίξτε μια δεύτερη ματιά στις ανάγκες των πελατών
Όταν κάνετε έρευνα αγοράς για ένα προϊόν ή μια υπηρεσία και αναπτύξετε ένα προφίλ πελάτη, ενδέχεται να ανακαλύψετε ότι οι πελάτες σας έχουν άλλες, τυπικές ανάγκες που δεν αντιμετωπίζετε. Για παράδειγμα, ένας πολυάσχολος γονέας θα μπορούσε να χρειαστεί μια καθημερινή εφαρμογή / διοργανωτή ημερολογίου όπως και ένα κάθισμα αυτοκινήτου. Η επισκόπηση της μεγάλης εικόνας της ζωής του πελάτη και των τυπικών εμπειριών μπορεί να σας δώσει μια νέα μάτια για το τι θα επιθυμούσαν οι αγοραστές από εσάς.
2.Ξεκινήστε μια επανάσταση
Τα επαναστατικά προϊόντα και οι υπηρεσίες είναι είδη που οι πελάτες δεν μπορούν πραγματικά να σας πουν ότι έχουν ανάγκη ή επιθυμία, επειδή δεν γνωρίζουν καν ότι τα χρειάζονται ή τα θέλουν ακόμη. Αυτά είναι πράγματα που ο πελάτης εκπλήσσεται αλλά εκτιμά πάντα.
Τα επαναστατικά προϊόντα μπορούν να πάρουν πολλή αρχική αντίσταση ή κριτική επειδή μπορεί να φαίνονται τόσο διαφορετικά από αυτά που έχουν συνηθίσει όλοι. Αλλά μόλις πείσετε τους ανθρώπους ότι το προϊόν ή η υπηρεσία είναι πραγματικά βιώσιμα και βλέπουν πόσο βελτιώνει τη ζωή τους, το προϊόν απογειώνεται πολύ γρήγορα.
3.Αναπτύξτε ό, τι έχετε
Μερικές φορές ο ευκολότερος τρόπος για να δημιουργήσετε μια σειρά προϊόντων είναι να δείτε τι έχετε ήδη και στη συνέχεια να επεκτείνετε τις επιλογές και τις δυνατότητες του. Αυτό μπορεί να σημαίνει αλλαγή χρωμάτων ή υλικών, για παράδειγμα, ή θα μπορούσατε να συμπεριλάβετε μια εντελώς νέα λειτουργικότητα. Τα προγράμματα λογισμικού που διατίθενται σε δωρεάν / βασικό, ενδιάμεσο και επαγγελματικό επίπεδο είναι καλά παραδείγματα εδώ.
4.Κάντε το απλούστερο
Οι πελάτες δεν θέλουν πάντα κάτι φανταχτερό, ειδικά αν προσπαθούν να εξοικονομήσουν χρήματα και αυτά τα πρόσθετα που δεν χρειάζονται είναι ακριβά. Έτσι, ενώ ορισμένες εταιρείες τα πηγαίνουν καλά κάνοντας αυτό που έχουν δημιουργήσει πιο περίπλοκο, μπορείτε επίσης να πάτε προς την αντίθετη κατεύθυνση και να μειώσετε τα περίπλοκα στοιχεία στην κατασκευή ιστοσελίδων. Αυτό μπορεί να σημαίνει αφαίρεση χαρακτηριστικών ή απλώς τοποθέτηση σε ένα πιο βολικό πακέτο.
5.Συνδέστε τα προϊόντα μαζί
. Αυτό σημαίνει ότι αναπτύσσετε όλα τα διασυνδεδεμένα μέρη που χρειάζεται κάποιος για να επιτύχει τον τελικό του στόχο. Για παράδειγμα, εάν θέλετε να χτίσετε ένα ντους, δεν θα χρειαστείτε απλώς πλακάκια. Θα χρειαστείτε επίσης μεμβράνη στεγανοποίησης, αποστράγγιση και άλλα προϊόντα. Με το να εστιάζετε σε μία κατηγορία πελάτη, μπορείτε να αυξήσετε την αξία για αυτούς και να μειώσετε τον κίνδυνο που ενδέχεται να αντιμετωπίσουν προσπαθώντας να συνδυάσουν ανταλλακτικά από διάφορους κατασκευαστές.
6.Πατήστε το κουμπί ανανέωσης
Οι αγορές αλλάζουν απίστευτα γρήγορα. Μερικές φορές αυτό σημαίνει ενημέρωση και βελτίωση όσων βρίσκονται στη γραμμή σας. Αλλά μπορεί επίσης να σημαίνει να απαλλαγούμε εντελώς από παλιά προϊόντα για να δημιουργήσουμε χώρο για νέα. Η βιομηχανία τεχνολογίας, η οποία έχει έναν από τους ταχύτερους κύκλους προϊόντων οποιασδήποτε βιομηχανίας, πρέπει να το κάνει σχεδόν συνεχώς. Το δικό σας ποσοστό ανανέωσης θα εξαρτάται από τους μοναδικούς πελάτες σας, αλλά μόλις ενημερώσετε ή καινοτομήσετε, βεβαιωθείτε ότι έχετε καλό μάρκετινγκ. Σε τελική ανάλυση, οι χρήστες δεν μπορούν να αγοράσουν βελτιώσεις ή νέες καινοτομίες για τις οποίες δεν γνωρίζουν.
Ένα κρίσιμο θέμα που συνδέει όλες αυτές τιςστρατηγικές ανάπτυξης σειράς προϊόντων είναι να βάζετε τον εαυτό σας στη θέση των πελατών σας. Μην χάσετε την ευκαιρία να επικοινωνήσετε απευθείας με τους πελάτες. Είναι επιτακτική ανάγκη να οικοδομήσουμε εμπιστοσύνη και να τους ρωτήσουμε για την εμπειρία τους. Αυτό θα έχει τεράστια, μακροχρόνια οφέλη για την επιχείρησή σας, επιτρέποντάς σας να δημιουργήσετε μια πραγματικά και συνεχώς επιτυχημένη σειρά προϊόντων.