3 συμβουλές για αποτελεσματική προσέγγιση μάρκετινγκ B2B
Πολλές επιχειρήσεις στο χώρο επιχείρηση προς επιχείρηση, γνωστή ως B2Β, κάνουν το λάθος να προσεγγίσουν το μάρκετινγκ τους με τον ίδιο τρόπο που θα πλησίαζαν το μάρκετινγκ B2C και στη συνέχεια αναρωτιούνται γιατί δεν έχουν αποτελέσματα. Ο λόγος είναι απλός: οι πελάτες B2B και B2C είναι πολύ διαφορετικοί στον τρόπο που κάνουν επιλογές σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που θα αγοράσουν. Ως εκ τούτου, η προσέγγιση πώλησης σε αυτούς πρέπει να λάβει υπόψη αυτές τις διαφορές προκειμένου να είναι αποτελεσματική. Ακολουθούν ορισμένες στρατηγικές που μπορείτε να εφαρμόσετε σήμερα για να αυξήσετε τις μετατροπές B2B.
1. Χρησιμοποιήστε εξατομικευμένο μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
Πολλές επιχειρήσεις πηγαίνουν στην ακραία λύση να γράφουν B2B μάρκετινγκ email που είναι άθλια και γεμάτα επιχειρηματική ορολογία, σε μια προσπάθεια να εμφανιστούν ως «επαγγελματίες». Ωστόσο, αυτά τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου συνήθως αποτυγχάνουν να προσελκύσουν τον παραλήπτη ώστε να τον κάνουν να θελήσει να δει τι έχετε να προσφέρετε.
Η εξατομίκευση προσφέρει μια καλύτερη εναλλακτική λύση. Βοηθά στη διατήρηση της αύρας του επαγγελματισμού ενώ σπάει τον πάγο και κάνει το email πολύ πιο συναρπαστικό. Είναι ζωτικής σημασίας να διασφαλιστεί ότι το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι γραμμένο για να στοχεύσει τη συγκεκριμένη επιχείρηση. Μπορείτε να το κάνετε συμπεριλαμβάνοντας μερικές πληροφορίες σχετικά με την εταιρεία στην εισαγωγή. Για παράδειγμα, η απλή προσθήκη μιας γραμμής με συγχαρητήρια σε μια επιχείρηση που μόλις έλαβε ένα βραβείο θα σας βοηθήσει αμέσως να ξεχωρίσετε. Παρόλο που μπορεί να χρειαστεί περισσότερη έρευνα, ο χρόνος και η προσπάθεια αξίζει, ώστε να δημιουργήσετε μια ουσιαστική σύνδεση προτού προωθήσετε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας με την κατασκευή ιστοσελίδων.
2. Ενημερώστε τις λίστες τηλεφωνικών κλήσεων
Αυτό ισχύει για όλους τους τύπους προσπαθειών προσέγγισης μάρκετινγκ, από το μάρκετινγκ μέσω email και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έως τις κλήσεις. Ωστόσο, με τις κλήσεις, τα εφέ μπορεί να είναι πολύ επιβλαβή, καθώς υπάρχει λίγος διαθέσιμος χρόνος αντίδρασης κατά τη διάρκεια μιας κλήσης, κατά τη διάρκεια του οποίου ένας πωλητής θα μπορεί να αναζητά γρήγορα και να βρει τις σωστές πληροφορίες για τον δυνητικό πελάτη.
Η λύση είναι να ενημερώνετε τις λίστες κλήσης ενημερώνοντας τακτικά όλες τις πληροφορίες. Εκτός από την αποφυγή της απώλειας αξιοπιστίας, η ενημέρωση των λιστών βοηθά επίσης να διασφαλιστεί ότι δεν ξοδεύονται χρόνος και πόροι κυνηγώντας προοπτικές με ελάχιστες ή καθόλου δυνατότητες, όπως μια επιχείρηση που έχει μετεγκατασταθεί. Και πάλι, αν και μπορεί να χρειαστούν περισσότερες επενδύσεις από το συνηθισμένο για να γίνει αυτό, η εξοικονόμηση και τα πιθανά οφέλη υπερτερούν κατά πολύ του κόστους.
3. Παρακολουθήστε σωστά
Ο συγχρονισμός είναι το παν για τη μετατροπή των δυνητικών πελατών B2B., βοηθάει να αυξήσετε τις πιθανότητες αλληλεπίδρασης με την ηλεκτρονική αλληλογραφία, το μήνυμα ή την κλήση σας. Είναι σαφές ότι είναι σημαντικό να υπάρχει ένα σύστημα που να σας επιτρέπει να ανταποκρίνεστε στους πελάτες το συντομότερο δυνατό.
Μετά την αρχική επαφή, είναι επίσης σημαντικό να ακολουθήσετε μια ακολουθία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να είστε ενήμεροι για το πότε ο δυνητικός πελάτης λαμβάνει μια απόφαση αγοράς. Παραδόξως, οι περισσότερες εταιρείες κάνουν μόνο μία επαφή και τελειώνουν εκεί. Το καλό είναι ότι υπάρχει μια ποικιλία επιλογών λογισμικού με τις οποίες μπορείτε να αυτοματοποιήσετε τις επαφές σας για να μεγιστοποιήσετε την αποδοτικότητα με ελάχιστο κόστος.