Ορίστε την ταυτότητα της επωνυμίας σας σε 2 βήματα
Η ταυτότητα της επωνυμίας αποτελείται από τις επιχειρηματικές αξίες και τον τρόπο με τον οποίο η επωνυμία επικοινωνεί αυτές τις αξίες μέσω των προϊόντων και των υπηρεσιών της. Είναι αυτό που λέει η επωνυμία, ο τρόπος που αντιπροσωπεύεται οπτικά με εικόνες και σχεδιασμό και τι στοχεύει να νιώσουν οι πελάτες όταν αλληλεπιδρούν με τα προϊόντα της. Ουσιαστικά, η ταυτότητα της μάρκας είναι η φυσιογνωμία και η προσωπικότητα της επιχείρησής σας.
Μια καλά καθορισμένη ταυτότητα επωνυμίας, η οποία ευθυγραμμίζεται με τις αξίες της εταιρείας, βοηθά στην οικοδόμηση εμπιστοσύνης.
Μια ισχυρή ταυτότητα επωνυμίας είναι ιδιαίτερα σημαντική για διαδικτυακές επιχειρήσεις που δεν διαθέτουν τα φυσικά στοιχεία που αντιπροσωπεύουν την επωνυμία. Το καλό branding, όπως και η κατασκευή – προώθηση ιστοσελίδων θα χρειαστεί λίγη δουλειά και χρόνο. Ας ρίξουμε μια ματιά στο πώς μπορείτε να αρχίσετε να δημιουργείτε την ταυτότητα της επωνυμίας σας σε τρία απλά βήματα.
1.Το branding ξεκινά με άτομα
Η επωνυμία ξεκινά με πελάτες. Οι πελάτες μαθαίνουν για την επωνυμία με τον ίδιο τρόπο που γνωρίζουν κάποιον. Είναι η πρώτη εντύπωση και οι πρώτες ανταλλαγές που τους ενθουσιάζουν για τη μάρκα. Μόλις είναι ενθουσιασμένοι για να μάθουν περισσότερα για την επωνυμία σας, συμμετέχουν στο παιχνίδι – είναι έτοιμοι να γίνουν πελάτες και να αισθανθούν την αίσθηση ότι ανήκουν στην ομάδα της επωνυμίας.
Η επωνυμία ξεκινά με τους υπαλλήλους σας. Είναι οι πρώτοι πρεσβευτές της εταιρείας σας. Η εσωτερική επωνυμία, από το σχεδιασμό της δομής της ομάδας έως την εκπαίδευση των ατόμων που απαρτίζουν τις ομάδες, αποτελεί επίσης μέρος της οικοδόμησης μιας ταυτότητας. Η εσωτερική επωνυμία προάγει την βασική κουλτούρα της εταιρείας στους υπαλλήλους σε όλα τα επίπεδα, ώστε να μπορούν να είναι οι πραγματικοί εκπρόσωποι της μάρκας στους πελάτες.
2.Η επωνυμία διατηρεί τις εγγενείς αξίες της
Η ταυτότητα της επωνυμίας ευθυγραμμίζεται με τις αξίες της εταιρείας και πρέπει να διατηρεί τις βασικές αξίες, και να επαναπροσδιορίζονται, καθώς η εταιρεία μεγαλώνει. Το λογότυπο και η φράση της μάρκας μπορεί να εξελίσσονται με την πάροδο του χρόνου, αλλά εξελίσσονται με συνέπεια στο μυαλό – συνέπεια στην ταυτότητα της επωνυμίας. Και οι αξίες της εταιρείας δίνουν βάθος και κατεύθυνση στην ταυτότητα που προβάλλει.
Η ταυτότητα της επωνυμίας πρέπει να κοινοποιείται μέσω των λογότυπων, της τυπογραφίας, των χρωμάτων, των συσκευασιών και των μηνυμάτων της μάρκας.
Αφήστε τους πελάτες σας να βιώσουν την ταυτότητα της επωνυμίας σας από την αρχή έως το τέλος της εμπειρίας χρήστη. Η συνεπής ταυτότητα και ο σχεδιασμός της μάρκας αυξάνουν τη συνέπεια της επωνυμίας, η οποία αποτελεί ένα βήμα για τις επιχειρήσεις για να αποκτήσουν ευαισθητοποίηση και να αναπτύξουν εμπιστοσύνη και πίστη με τους πελάτες.