Γιατί η ιστοσελίδα είναι σημαντική για μια επιχείρηση
Λένε ότι ο κόσμος και οι πληροφορίες είναι τώρα στα χέρια μας. Δεν υπάρχουν δεύτερες σκέψεις σε αυτό. Ο κόσμος του Διαδικτύου είναι φανταστικός. Συνεχίζει να μεταμορφώνει τον τρόπο που συνδεόμαστε με τους ανθρώπους, που μοιραζόμαστε πληροφορίες και που ζούμε μια ποιοτική ζωή.
Πολλοί άνθρωποι περνούν τον περισσότερο χρόνο τους στο Διαδίκτυο. Αυτό θα μπορούσε να σχετίζεται με την αγορά ενός προϊόντος, τη χρήση μιας υπηρεσίας, την ανάγνωση ενός blog, τη διασκέδαση ή για διάφορους άλλους λόγους.
Εφόσον οι άνθρωποι περνούν το χρόνο τους στο Διαδίκτυο, έτσι λοιπόν και οι επιχειρήσεις έχουν μετακινηθεί στο διαδίκτυο για να τις μαθαίνουν και μέσω του internet. Η κατασκευή ιστοσελίδων για ιδιοκτήτες επιχειρήσεων οποιουδήποτε μεγέθους και η παρουσία στα κοινωνικά μέσα έχει γίνει σημαντική. Εάν έχετε μια επιχείρηση και δεν διαθέτετε ιστότοπο, ενδέχεται να χάνετε πολλούς πιθανούς πελάτες στο διαδίκτυο.
Παρακάτω αναφέρονται 12 λόγοι που αποδεικνύουν την σημασία που έχουν οι ιστότοποι:
Διαδικτυακή παρουσία
Ένα από τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα της ύπαρξης ενός ιστότοπου είναι ότι είναι προσβάσιμο σε οποιονδήποτε, οπουδήποτε, οποτεδήποτε. Ακόμα και κατά τη διάρκεια των μη εργάσιμων ωρών, οι πελάτες μπορούν να έχουν πρόσβαση στον ιστότοπό σας και να αξιοποιούν τις υπηρεσίες σας ή να λαμβάνουν τις πληροφορίες που χρειάζονται. Ο ιστότοπος λειτουργεί πάντα για να διασφαλίζει ότι οι πελάτες που μπαίνουν εξυπηρετούνται με τέτοια άνεση, όση άνεση έχουν και στο σπίτι τους.
Υποστήριξη πελατών
Η παροχή υποστήριξης πελατών είναι μια δύσκολη δουλειά για οποιαδήποτε επιχείρηση. Ωστόσο, η παροχή διαδικτυακής υποστήριξης πελατών είναι ευκολότερη και οικονομικότερη από την πρόσληψη προσωπικού για την παροχή υποστήριξης. Αυτή είναι η σημασία της ύπαρξης ενός ιστότοπου, καθώς η υποστήριξη πελατών μέσω ενός ιστότοπου μπορεί να παρέχεται με διάφορους τρόπους :
Συχνές ερωτήσεις – Αυτό είναι το πιο χρησιμοποιούμενο μέσο. Όλες οι συχνές ερωτήσεις πελατών απαντώνται στον ιστότοπο, εξοικονομώντας χρόνο και πόρους, παρέχοντας παράλληλα ακριβείς και σχετικές πληροφορίες στους πελάτες.
Chatbots – Τα chatbots σε ιστότοπους κάνουν επίσης τη δουλειά να αντιμετωπίζουν συχνές ερωτήσεις πελατών, μέσω πρότυπων απαντήσεων. Μπορούν επίσης να παρέχουν στους χρήστες πολλά άλλα σημαντικά στοιχεία όπως διαδικασίες εγγραφής, πληροφορίες σχετικά με υπηρεσίες / προϊόντα και ούτω καθεξής.
Ανταλλαγή πληροφοριών
Πάνω από το 50% των πελατών αναμένουν ότι οποιαδήποτε επιχείρηση θα έχει διαδικτυακή παρουσία όπου θα έχουν πρόσβαση στις υπηρεσίες τους. Μία από τις πιο συναρπαστικές πτυχές μιας ιστοσελίδας είναι το πόσο εύκολο καθιστά τις πληροφορίες προσβάσιμες στους πελάτες. Ένας ιστότοπος δεν είναι παρά ένα μέσο επικοινωνίας με τους πελάτες, παροχής πληροφοριών και πόρων. Ακολουθούν μερικοί τρόποι με τους οποίους οι ιστότοποι βοηθούν στην ανταλλαγή πληροφοριών:
• Διαφημίσεις που ενημερώνουν τους πελάτες σχετικά με τις πιο πρόσφατες προσφορές σε προϊόντα και υπηρεσίες
• Ενημερωτικά δελτία που ενημερώνουν τους πελάτες για τυχόν επερχόμενα γεγονότα και νέα
• Φόρμα επικοινωνίας για ερωτήσεις ή αιτήματα από πελάτες
Δημιουργία αξιοπιστίας και εμπιστοσύνης
Ακριβώς όπως στις παλιές μέρες, όταν οι πελάτες περίμεναν ότι οι επιχειρήσεις θα είχαν αριθμούς επικοινωνίας και διευθύνσεις που αναφέρονται στο ενημερωτικό φυλλάδιο τους, οι πελάτες σήμερα αναμένουν από τις επιχειρήσεις να έχουν ιστότοπο. Αυτό είναι ένα κρίσιμο πρώτο βήμα για την εμπιστοσύνη. Εάν ο ιστότοπος μιας επιχείρησης είναι εξαιρετικός στις δυνατότητες και την πλοήγησή του, οι πελάτες τείνουν να εμπιστεύονται την επιχείρηση και να εκμεταλλεύονται τις υπηρεσίες τους. Οι ιστότοποι είναι ένα ουσιαστικό εργαλείο για τις επιχειρήσεις να εδραιώσουν την αξιοπιστία τους και την εμπιστοσύνη με τους πελάτες τους. Αυτό μπορεί στη συνέχεια να ενισχυθεί περαιτέρω από τις τοπικές υπηρεσίες SEO για να προσελκύσει ένα τοπικό δημογραφικό για επιχειρήσεις που μπορεί να είναι νέες στην αγορά.
Επαγγελματική σχεδίαση ιστοσελίδων
Οι επισκέπτες της ιστοσελίδας δεν έχουν κανένα λόγο να παραμείνουν σε οποιαδήποτε ιστοσελίδα, εκτός εάν είναι δελεασμένοι. Οι επισκέπτες μπορούν να βαρεθούν πολύ εύκολα και να περιμένουν κάτι μοναδικό για να προσελκύσουν το ενδιαφέρον τους κάθε φορά που επισκέπτονται οποιονδήποτε ιστότοπο. Ως εκ τούτου, είναι σημαντικό οι επιχειρήσεις να χτίσουν τους ιστότοπούς τους με άψογη σχεδίαση και αρχιτεκτονική, έτσι ώστε να προσφέρουν στους πελάτες εξαιρετικές δυνατότητες και άνετη πλοήγηση. Αυτό θα ενθαρρύνει περισσότερους επισκέπτες να ρίξουν μια ματιά στον ιστότοπό σας και ενδεχομένως να αγοράσουν από την επιχείρησή σας.
Πωλήσεις
Η προσβασιμότητα της επιχείρησής σας αυξάνεται με έναν ιστότοπο, καθώς μπορεί να προσεγγιστεί από οποιαδήποτε γωνιά του κόσμου. Ως εκ τούτου, οι ιστότοποι βοηθούν τις επιχειρήσεις να σπάσουν τα γεωγραφικά εμπόδια και να αυξήσουν σημαντικά τις πωλήσεις τους.
Έσοδα
Δεν υπάρχει όριο στα έσοδα που θα μπορούσαν να δημιουργηθούν από τον ιστότοπό σας. Εάν η εμβέλεια του ιστότοπού σας μπορεί να διασχίσει τα σύνορα, τα έσοδα μπορούν να φτάσουν σε υψηλά επίπεδα. Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να βελτιστοποιήσετε τον ιστότοπό σας και να βεβαιωθείτε ότι το κοινό σας θα σας βρει όταν σας αναζητάει. Εκτός αυτού, μπορείτε επίσης να δώσετε μέρος του ψηφιακού σας χώρου στον ιστότοπό σας για διαφημίσεις. Ας υποθέσουμε ότι ο ιστότοπός σας αφορά την αγορά κινητών τηλεφώνων. Μπορείτε να δώσετε μέρος του ψηφιακού σας χώρου στον ιστότοπο για την προβολή διαφημίσεων που σχετίζονται με αυτά τα τηλέφωνα. Αυτός είναι απλώς ένας επιπλέον τρόπος με τον οποίο μπορείτε να δημιουργήσετε περισσότερα έσοδα.
Αποδοτικότητα κόστους
Ένα φυσικό κατάστημα απαιτεί μια τεράστια επένδυση για την κατοχή ή ενοικίαση ενός εμπορικού χώρου. Εκτός αυτού, τα έπιπλα, οι εσωτερικοί χώροι και οι υπάλληλοι είναι επίσης μερικά επιπλέον έξοδα που δεν μπορούν να αγνοηθούν. Από την άλλη πλευρά, η δημιουργία ενός ιστότοπου είναι πολύ εύκολη και οικονομικά αποδοτική. Με CMS (Σύστημα Διαχείρισης Περιεχομένου) όπως το WordPress κτλ, κάποιος μπορεί εύκολα να δημιουργήσει έναν ιστότοπο με λίγη ή καθόλου βοήθεια. Μόνο εάν δημιουργείτε έναν σύνθετο ιστότοπο όπως το ηλεκτρονικό εμπόριο ή έναν με χιλιάδες σελίδες ή σύνθετα φίλτρα και όψεις, τότε ίσως χρειαστείτε τη βοήθεια ειδικών. Ωστόσο, το κόστος μπορεί να είναι ελάχιστο σε σύγκριση με τη δημιουργία του φυσικού καταστήματος.
Ορατότητα
Οι ιστότοποι μπορούν να γίνουν το ηλεκτρονικό σας κατάστημα, το γραφείο ή ο εκθεσιακός σας χώρος με πολύ ελάχιστο κόστος. Ένα φυσικό κατάστημα θα έχει ορατότητα σε μια συγκεκριμένη ακτίνα της τοποθεσίας του. Ωστόσο, όταν πρόκειται για μια επιχείρηση με παρουσία στο διαδίκτυο, η ορατότητα ή η εμβέλεια δεν έχει κανένα όριο. Οι χρήστες από οποιοδήποτε μέρος του κόσμου μπορούν να έχουν πρόσβαση.
Marketing
Το marketing παίζει καθοριστικό ρόλο στην επέκταση κάθε επιχείρησης. Η ύπαρξη ενός ιστότοπου καθιστά πολύ εύκολο να διαδώσετε μια λέξη σχετικά με την επιχείρησή σας όταν οι χρήστες τις αναζητούν. Ας υποθέσουμε ότι η επιχείρησή σας εκτός σύνδεσης λειτουργεί καλά και τώρα θέλετε να την επεκτείνετε στο διαδίκτυο. Αν έχετε ιστότοπο, μπορείτε να τον εμφανίσετε σε μια μηχανή αναζήτησης όποτε οι χρήστες πραγματοποιούν αναζήτηση χρησιμοποιώντας μια λέξη-κλειδί. Υπάρχουν δύο τύποι μεθόδων marketing που το καθιστούν δυνατό. Το ένα είναι το Search Engine Optimization (SEO) και το δεύτερο είναι το Search Engine Marketing (SEM). Το SEM αναφέρεται επίσης μερικές φορές ως Pay Click (PPC). Εκτός από το SEO και το PPC, μπορείτε επίσης να διαφημίσετε τον ιστότοπό σας χρησιμοποιώντας κοινωνικά μέσα, διαφημίσεις προβολής και άλλες τεχνικές. Μπορείτε να ορίσετε ένα στόχο της επιλογής σας και να χρησιμοποιήσετε δημογραφικά στοιχεία όπως ηλικία, φύλο, τοποθεσία και άλλα για το ίδιο.
Portfolio (Χαρτοφυλάκιο)
Μην περιορίζετε τον ιστότοπό σας μόνο για πώληση προϊόντων ή υπηρεσιών. Δημιουργήστε ένα portfolio που δείχνει πόσο καλά κάνετε την δουλειά σας. Ας πούμε ότι η επιχείρησή σας προσφέρει ταξίδια και τουρισμό. Μπορείτε να δημιουργήσετε ένα portfolio με βίντεο μιας οικογένειας που δείχνει τη συνολική τους εμπειρία από την κράτηση εισιτηρίων έως τη λήψη φωτογραφιών στο ταξίδι και γενικά όλη τη διασκέδαση. Μπορείτε να τους ζητήσετε να μοιραστούν τα σχόλιά τους σε μορφή βίντεο και να τα προστεθούν και αυτά στο portfolio. Βοηθάει γενικά στη δημιουργία της εμπιστοσύνης των ανθρώπων προς την επιχείρησή σας.
Η ύπαρξη ενός ιστότοπου έχει γίνει κρίσιμη σε αυτήν την ψηφιακή εποχή. Μια επιχείρηση χωρίς ιστότοπο χάνει πολλές ευκαιρίες. Εκτός από αυτά τα βασικά οφέλη, ένας ιστότοπος έχει να προσφέρει αρκετά. Για παράδειγμα, μπορεί να παρέχει έναν χάρτη ή οδηγίες για τις τοποθεσίες ή τα γραφεία της επιχείρησής τους. Εάν κάποιος θέλει να μάθει για μια επιχείρηση την κατάλληλη ώρα που μπορεί να επικοινωνήσει μαζί τους, ένας ιστότοπος μπορεί να τον βοηθήσει με τα ωράρια, καθώς είναι προσβάσιμο ανά πάσα στιγμή. Για να γίνετε επιτυχημένος επιχειρηματίας, πρέπει να έχετε έναν επαγγελματικό ιστότοπο.
Ευκαιρία για ανάπτυξη
Ένας ιστότοπος μπορεί να λειτουργήσει ως portfolio ή βιογραφικό της εταιρείας.
Αυτό μπορεί να αποδειχθεί επωφελές για τις επιχειρήσεις καθώς ο ιστότοπος μπορεί να λειτουργήσει ως σημείο αναφοράς για πιθανούς επενδυτές οι οποίοι μπορούν να εξοικειωθούν με τις υπηρεσίες σας,το τι έχετε επιτύχει μέχρι τώρα και ποια είναι τα σχέδιά σας για το μέλλον ως επιχείρηση.