9 συμβουλές για ένα καλά σχεδιασμένο site δερματολόγου
Δεν έχει σημασία αν ξεκινάτε έναν ιστότοπο για πρώτη φορά ή θέλετε να βελτιώσετε την εμφάνιση και τη λειτουργικότητα του ιστότοπού σας. Διαβάστε παρακάτω για να μάθετε 9 από τις συμβουλές σχεδιασμού ιατρικών ιστοσελίδων.
1. Μελέτη των ανταγωνιστών σας
Όταν ξεκινήσετε τη δημιουργία της ιστοσελίδας για την δερματολογική σας κλινική, μπορεί να είναι χρήσιμο να κάνετε κάποια έρευνα και να δείτε τι κάνουν οι ανταγωνιστές σας.
Δεν πρέπει να αντιγράψετε απευθείας τις ιδέες τους, φυσικά. Αλλά, είναι καλό να βλέπετε ποιες λειτουργίες χρησιμοποιούνται συνήθως στις ιστοσελίδες άλλων στον ίδιο τομέα.
Κατά τη διάρκεια της έρευνάς σας, μπορεί επίσης να παρατηρήσετε ότι οι ανταγωνιστές σας δεν προσφέρουν κάποια υπηρεσία. Προσφέροντας κάτι που άλλοι στην περιοχή σας δεν το παρέχουν, αυτό θα σας δώσει πλεονέκτημα στην επιχείρησή σας.
Εκτός από την έμπνευση από τους δικτυακούς τόπους άλλων δερματολόγων, μπορείτε επίσης να πάρετε μια ιδέα για το τι δεν θέλετε. Από το χρωματικό σχέδιο μέχρι τη συνολική διάταξη, είναι χρήσιμο να αποκτήσετε μια ιδέα για το τι δεν σας αρέσει σε έναν ιστότοπο.
2. Βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπός σας είναι φιλικός προς το χρήστη
Οι δερματολόγοι χρησιμοποιούν ιστοσελίδες για διάφορα πράγματα, όπως για προβολή, παροχή πληροφοριών ή άνοιγμα ενός καναλιού επικοινωνίας.
Ανεξάρτητα από το ποιος είναι ο σκοπός του ιστοτόπου σας, είναι σημαντικό να το σχεδιάσετε έτσι ώστε όλοι οι χρήστες να μπορούν να το καταλάβουν και να πλοηγηθούν εύκολα.
Βεβαιωθείτε ότι το κείμενο είναι αρκετά μεγάλο ώστε ο καθένας να μπορεί εύκολα να το διαβάσει. Θα θελήσετε επίσης να χρησιμοποιήσετε μια γραμματοσειρά που να είναι εύκολα αναγνώσιμη και χρώματα που καθιστούν σημαντικές πληροφορίες εύκολο να εντοπιστούν. Η κατασκευή ιστοσελίδων με ένα απλό μενού πλοήγησης και εύχρηστα κουμπιά για ρυθμίσεις των ραντεβού και πληροφορίες επικοινωνίας θα κάνει το site σας πολύ πιο φιλικό προς το χρήστη.
3. Βρείτε έμπειρους επαγγελματίες για να σας βοηθήσουν
Ο σχεδιασμός ιατρικών ιστοσελίδων διαφέρει από πολλές απόψεις από το σχεδιασμό για άλλους τύπους ιστοτόπων. Εξαιτίας αυτού, είναι σημαντικό να συνεργαστείτε με επαγγελματίες που κατανοούν αυτές τις διαφορές. Ένας σχεδιαστής ιστοσελίδων που ειδικεύεται στο σχεδιασμό ιστοσελίδας της δερματολογίας θα κατανοήσει καλύτερα τις ανάγκες των ασθενών σας. Θα είναι καλύτερα εξοπλισμένος για να χειρίζεται ειδικές απαιτήσεις για την δερματολογία.
Επιπλέον, ένας ειδικός μάρκετινγκ που έχει εμπειρία που σχετίζεται με την δερματολογία θα σας εξοικονομήσει πολύ χρόνο και χρήμα.
4.Κρατήστε το brand σας σταθερό
Καθώς εργάζεστε στο σχεδιασμό του ιστότοπού σας, ρωτήστε τον εαυτό σας: Είστε οι μόνοι γύρω σας που εκτελούν μια συγκεκριμένη διαδικασία; Έχετε μεγάλη βαθμολογία ικανοποίησης ασθενών; Ό, τι και αν είναι, αυτό κάνει την πρακτική σας καλύτερη, βεβαιωθείτε ότι το πράγμα είναι το επίκεντρο της ιστοσελίδας σας. Μην αφήστε κανέναν να ξεχάσει τι σας χωρίζει. Η συνέπεια με τα λογότυπα, τις υπηρεσίες και την εμπειρία είναι επίσης σημαντική. Ενισχύει την πίστη και εξασφαλίζει ότι όλοι θα σας θυμούνται.
5. Συμπεριλάβετε ένα κουμπί προτροπής
Τι θέλετε να κάνουν οι άνθρωποι όταν επισκέπτονται τον ιστότοπο της δερματολογικού σας ιατρείου; Είναι σημαντικό να έχετε ένα σαφές κουμπί προτροπής. Αυτό σας επιτρέπει να χρησιμοποιήσετε τον ιατρικό σας σχεδιασμό για να βοηθήσετε στην επίτευξη των συγκεκριμένων στόχων σας.
Θέλετε οι επισκέπτες να ορίσουν ένα ραντεβού; Να Εγγραφούν στο ενημερωτικό δελτίο; Να σας ακολουθούν στα κοινωνικά μέσα;
Ανεξάρτητα από τους στόχους σας, βεβαιωθείτε ότι είναι σαφές στους ανθρώπους που επισκέπτονται τον ιστότοπό σας. Είναι επίσης σημαντικό να διασφαλιστεί ότι οι άνθρωποι μπορούν εύκολα να κάνουν ό, τι θέλουν να κάνουν. Ενσωματώστε κουμπιά που επιτρέπουν στους χρήστες να σας ακολουθούν αυτόματα στο Facebook και το Twitter κτλ. Εάν θέλετε να προγραμματίσετε ένα ραντεβού, βεβαιωθείτε ότι το κουμπί για αυτό είναι σωστό όπου θα είναι βέβαιο ότι θα το δούν.
6. Προσλάβετε έναν επαγγελματία φωτογράφο
Κανείς δεν θέλει να κοιτάξει πιξελιασμένες φωτογραφίες χαμηλής ποιότητας, ειδικά online. Αν σκοπεύετε να δημοσιεύσετε φωτογραφίες στον ιστότοπό σας, θα πρέπει να προσλάβετε έναν επαγγελματία φωτογράφο. Οι φωτογραφίες υψηλής ποιότητας σίγουρα αξίζουν την πρόσθετη δαπάνη. Οι ασθενείς σας σίγουρα θα παρατηρήσουν και θα εκτιμήσουν την επιπλέον προσπάθεια.
Μόλις έχετε αυτές τις επαγγελματικές φωτογραφίες, μπορείτε επίσης να τις επανατοποθετήσετε για δημοσιεύσεις κοινωνικών μέσων και σε άλλες προσπάθειες μάρκετινγκ. Η επαναχρησιμοποίηση εικόνων τις κάνει να αξίζουν τα χρήματά σας!
7. Μαρτυρίες (Testimonials)
Οι θετικές κριτικές δίνουν αξία σε όλες τις επιχειρήσεις, συμπεριλαμβανομένων των δερματολογικών πρακτικών. Είναι σημαντικό για εσάς να μιλήσετε για την επιχείρησή σας. Ωστόσο, οι δυνητικοί ασθενείς πρέπει επίσης να γνωρίζουν τι σκέφτονται οι άνθρωποι σαν αυτούς.
Αφήστε τους ανθρώπους να γνωρίζουν τι λένε οι ασθενείς σχετικά με εσάς, από γραπτές αναθεωρήσεις και σε κριτικές σε βίντεο.
8. Συμπεριλάβετε τον ηλεκτρονικό προγραμματισμό ραντεβού
Οι ασθενείς σας θα εκτιμήσουν την ικανότητα να προγραμματίσουν άνετα το επόμενο ραντεβού τους. Η βελτίωση της πελατειακής εμπειρίας είναι μεγάλη. Αλλά, υπάρχει ένα επιπλέον μπόνους που προσφέρεται με την προσφορά Online προγραμματισμού. Δεδομένου ότι οι ιστοσελίδες είναι διαθέσιμες όλο το 24ωρο, μπορείτε να φέρετε νέους ασθενείς ακόμη και μετά τις ώρες ιατρείου!
9. Χρησιμοποιήστε τα κοινωνικά μέσα (Social Media)
Τα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης είναι μια από τις πιο ισχυρές πλατφόρμες μάρκετινγκ εκεί έξω. Δεν αρκεί απλώς να έχετε λογαριασμό κοινωνικών μέσων για την δερματολογική σας κλινική. Πρέπει να βεβαιωθείτε ότι τα χρησιμοποιείτε τακτικά. Σιγουρευτείτε ότι ακολουθείτε τους ανθρώπους που σας ακολουθούν και αφιερώστε χρόνο για να παρακολουθήσετε άλλους ανθρώπους και οργανισμούς που είναι συναφείς στον τομέα σας.
Ξεκινήστε το σχεδιασμό ιστοσελίδων για το δερματολογικό σας ιατρείο σήμερα!