Αστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια Ανενεργά
 

ψηφιακών στρατηγικών μάρκετινγκ

Ποιο είναι το μυστικό για την επιτυχία του ψηφιακού μάρκετινγκ; Ας ξεκινήσουμε με ένα παράδειγμα. Αν η πλειοψηφία των δυνητικών πελατών σου ήταν από το Facebook και η πλατφόρμα αυτή αποφάσιζε να κλείσει, τι θα γινόταν η επιχείρησή σου; Καταλαβαίνεις λοιπόν, πως δεν πρέπει να βασίζεσαι σε μία μόνο ψηφιακή πλατφόρμα μάρκετινγκ.

Εδώ θα δούμε μαζί 5+1 λόγους για τη διαφοροποίηση της στρατηγικής ψηφιακού μάρκετινγκ:

1. Συνδύασε τις διάφορες πλατφόρμες μάρκετινγκ για να προσεγγίσεις το δυνητικό σου κοινό. Η ύπαρξη διαφορετικών καναλιών μάρκετινγκ, οι διαφημίσεις αναζήτησης, το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, βίντεο, οι διαφημίσεις προβολής, η κατασκευή ιστοσελίδων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κ.ά. σου δίνουν την δυνατότητα να έχεις μια πολυμορφική εικόνα στοχεύοντας ένα καλύτερο αποτέλεσμα.

2. Να παρέχεις στο κοινό σου πάντα ένα απολαυστικό και σχετικό περιεχόμενο.
Με την δυνατότητα πολλών πλατφόρμων μάρκετινγκ προβολής του προϊόντος σου, δημιούργησε διαφορετικό τύπο περιεχομένου για να προσελκύσεις το κοινό σε όλες τις πλατφόρμες. Μερικά παραδείγματα διάφορων μορφών για την προώθηση του προϊόντος σου είναι βίντεο, σεμινάρια, memeGIF και άλλα πολλά. Κράτα έτσι σε εγρήγορση το κοινό σου με πολύ ενθουσιασμό.

3. Περισσότερα δεδομένα για ανάλυση.
Χρειάζεται να προσπαθείς συνεχώς να μαθαίνεις τις απόψεις και τις προτιμήσεις του πελάτη σου. Με ένα πλήθος από διαφορετικά κανάλια στο ψηφιακό μάρκετινγκ είναι διαθέσιμες άπειρες πληροφορίες για την κατανόηση του κοινού σου. Περισσότερα κανάλια σημαίνει περισσότερα δεδομένα. Αναλυτικότερα, σου παρέχονται πληροφορίες σχετικά με τα ενδιαφέροντα και τις ανάγκες του κοινού σου και συνεπώς θα δημιουργήσεις ένα καταλληλότερο περιεχόμενο.

4. Κάνε το βέλτιστο ανάλογα με την προτίμηση κοινού-στόχου σας.
Ο πελάτης συμμετέχει σε συνομιλίες σε πραγματικό χρόνο με επιχειρήσεις σε πολλές ψηφιακές πλατφόρμες. Κάθε άτομο έχει διαφορετικές ανάγκες, ενδιαφέροντα, χόμπι κ.ά. Διαφοροποιώντας τη στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ, μπορείτε να βελτιστοποιήσετε το μήνυμα μάρκετινγκ για το σωστό κοινό τη σωστή στιγμή. Μπορείς να βελτιώσεις τις στρατηγικές που θα ακολουθήσεις συγκρίνοντας ποια κανάλια είναι κατάλληλα για σένα με βάση την αλληλεπίδραση του κοινού σου με την επωνυμία σου.

5. Προσπάθησε να αποφύγεις την εξάρτηση από ένα κανάλι μάρκετινγκ
Μην βασίζεις τις επιλογές προώθησης που θα κάνεις σε ένα μόνο κανάλι. Αντιθέτως χρησιμοποίησε μία γκάμα από διαφορετικά κανάλια σχετικά με την θέση και την επωνυμία σου στοχεύοντας την αύξηση των προβολών σου. Ένα παράδειγμα το οποίο μπορείς να εφαρμόσεις είναι να ενημερώσεις τον επισκέπτη του ιστολογίου σου για το τι διαδραματίζεται σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

6. Πειραματίσου γιατί ο πελάτης σου θα βαρεθεί
Οι άνθρωποι βαριούνται πολύ εύκολα πόσο μάλλον αν καθημερινά βλέπει το ίδιο περιεχόμενο. Σαν εταιρεία έχεις διαφορετικούς μακροπρόθεσμους στόχους από οποιονδήποτε ανταγωνιστή. Επίλεξε λοιπόν, ποια κανάλια εφαρμόζουν καλύτερα στη δική σου επωνυμία και έχεις την δυνατότητα να τα αξιοποιήσεις με τον βέλτιστο τρόπο. Ορισμένα σίγουρα θα λειτουργούν αποτελεσματικότερα από άλλα, αλλά η διαφοροποίηση ωθεί την επωνυμία σου στην επιτυχία. Προσέγγισε ένα ευρύτερο κοινό ώστε να αυξήσεις την επισκεψιμότητα στις σελίδες σου και στα κοινωνικά σου μέσα.

ΟΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ ΣΤΗ GOOGLE ΜΕ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΜΑΣ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΜΑΣ:

Κατασκευή ιστοσελίδων - Δημιουργία eshop - Κατασκευή site - Σχεδιασμός website - Εταιρείες κατασκευής ιστοσελίδων - Κατασκευή webapp - Δημιουργία blog - Κατασκευή ιστοσελίδων Αθήνα - Δημιουργία σελίδας facebook - εταιρεία για adwords - Κατασκευαστής site με joomla - Προσφορά δημιουργίας ιστοσελίδας - Site για μικρές επιχειρήσεις Αθήνα - προσφορές seo - Κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος - Ιστοσελίδα με wordpress - Site με drupal - Κόστος ιστοσελίδας - Κατασκευή eshop Προώθηση eshop σε Ελλάδα και Εξωτερικό - Webdesign Athens - Κατασκευή και προώθηση ιστοσελίδας - Δημιουργία λογαριασμού σε social web media - Τιμές για κατασκευή eshop - Ιστοσελίδες μεγάλων επιχειρήσεων - Κατασκευή ιστοσελίδων τιμοκατάλογος - Κόστος site - Δημιουργία site τιμές - κατασκευή eshop video - Σχεδιασμός site Αθήνα - Δημιουργία ιστοσελίδας βήμα βήμα - κατασκευή ιστοσελίδων με προϊόντα - σχεδίαση και φιλοξενία website - Κατασκευή ιστοσελίδας