Συμβουλές για σχεδίαση ιστοσελίδων για οδοντίατρους
Είναι κρίμα να βλέπουμε τόσες ιστοσελίδες που αφορούν τους οδοντιάτρους να είναι ίδιες μεταξύ τους. Υπάρχει μια εικόνα με κάποιον που έχει ένα τέλειο χαμόγελο και ένα γρήγορο κουμπί προτροπής που προσκαλεί τους ανθρώπους να κλείσουν ένα ραντεβού. Θυμηθείτε ότι ο ιστότοπος δεν είναι διαφημιστικό φυλλάδιο, και η κατασκευή ιστοσελίδας οδοντιάτρου πρέπει να είναι κάτι πολύ περισσότερο από αυτό.
Οι καλύτερες οδοντιατρικές ιστοσελίδες δημιουργούνται με ένα μόνο στόχο: να μετατρέπουν τους επισκέπτες σε ασθενείς. Μπορεί να φαίνεται ότι αυτό δεν είναι σωστό, αλλά μιλάμε για μια επιχείρηση. Προφανώς, το χτίσιμο μιας μεγάλης οδοντιατρικής ιστοσελίδας περιστρέφεται γύρω από πολλά διαφορετικά πράγματα. Ωστόσο, οι παρακάτω συμβουλές είναι αρκετές για να ξεκινήσετε.
Τι πρέπει να κάνουν οι επισκέπτες.
Αυτό μπορεί να φαίνεται παράλογο για πολλούς, αφού η κοινή λογική λέει ότι όλοι γνωρίζουν τι πρέπει να κάνουν όταν φτάσουν σε έναν ιστότοπο. Σύμφωνα με έρευνα, οι επισκέπτες της ιστοσελίδας πρέπει να ενημερώνονται για το τι πρέπει να κάνουν. Σε αυτή την περίπτωση, πρέπει να τους δηλωθεί το πού και πώς μπορεί να γίνει το κλείσιμο ενός ραντεβού.
Βεβαιωθείτε ότι το κουμπί προτροπής είναι σαφές και ότι είναι πολύ εύκολο να το βρούνε σε κάθε σελίδα της ιστοσελίδας. Αυτό φαίνεται κάτι που είναι προφανές, αλλά είναι σημαντικότερο από αυτό που πιστεύουν ορισμένοι. Ο αριθμός τηλεφώνου πρέπει να τοποθετείται σε κάθε σελίδα, στην επικεφαλίδα, κατά προτίμηση στην επάνω δεξιά γωνία. Επίσης, κάθε φορά που παρουσιάζεται μια υπηρεσία, πρέπει να συμπεριληφθεί ένα προσαρμοσμένο κουμπί προτροπής.
Μειώστε το σχεδιασμό και αυξήστε τη λειτουργικότητα.
Οι οδοντιατρικές ιστοσελίδες είναι γεμάτες γραφικά και έχουν πολύ χαμηλή λειτουργικότητα. Αυτό που θέλετε να δημιουργήσετε πρέπει να είναι κατανοητό. Πρέπει να είναι πολύ απλό να περιηγηθείτε, να αναζητήσετε και να βρείτε πραγματικά αυτό που θέλετε. Είναι δελεαστικό να χρησιμοποιείτε περίπλοκο σχεδιασμό, διότι αυτό κάνει τα πάντα να φαίνονται υπέροχα. Ωστόσο, όταν ο στόχος σας είναι να μετατρέψετε τους επισκέπτες σε ασθενείς, όλα πρέπει να είναι απλά.
Μειώστε τον χρόνο φόρτωσης.
Εάν ο ιστότοπος διαρκεί 4 δευτερόλεπτα για φόρτωση, έχετε ήδη χάσει πολλούς πιθανούς ασθενείς. Οι ιστότοποι πρέπει να φορτώνονται όσο το δυνατόν γρηγορότερα. Αυτό σημαίνει ότι όλα πρέπει να βελτιστοποιηθούν σωστά. Συνιστάται η χρήση δικτύων CDN και πολλά άλλα πράγματα που μπορούν να γίνουν για να μειωθούν οι χρόνοι φόρτωσης ιστότοπων.
Γιατί πρέπει να σας εμπιστεύονται;
Ο ιστότοπός σας πρέπει να απαντήσει σε αυτήν την ερώτηση. Γιατί να γίνει κάποιος ασθενής στο οδοντιατρείο σας; Οι άνθρωποι προφανώς επιλέγουν οδοντιάτρους για διάφορους λόγους, αλλά είναι στην δουλεία τους να προσφέρουν τέτοιους λόγους. Σε αυτή την περίπτωση η ταπεινοφροσύνη δεν θα ανταμειφθεί ποτέ. Χρειάζεται να πείτε στους ανθρώπους γιατί θα πρέπει να σας επιλέξουν ως οδοντίατρο και στη συνέχεια θα πρέπει να τους το θυμίζεται ξανά.