Κατασκευή Iστοσελίδας για υποψηφίους ή εν ενεργεία πολιτικούς

Προτού σχεδιάσετε τον ιστότοπο για την πολιτική σας καμπάνια, θα πρέπει να προγραμματίσετε τι είδους περιεχόμενο θα έχει. Το περιεχόμενο του ιστότοπου αποτελείται από δύο στοιχεία : κείμενο και εικόνες. Αν έχετε ήδη δημιουργήσει διαφημιστικό υλικό (πχ για ευρωεκλογές, βουλευτικές, περιφερειακές, δημοτικές εκλογές κτλ), τότε έχετε ένα καλό σημείο εκκίνησης.
Ποιες είναι οι γενικές σελίδες που απαιτούν περιεχόμενο;
• Αρχική Σελίδα: Το κείμενο της αρχικής σελίδας πρέπει να αλλάζει συχνά και να επικαιροποιείται σύμφωνα με τις πολιτικές εξελίξεις. Ωστόσο, στην αρχική σας σελίδα πρέπει οπωσδήποτε να περιλαμβάνεται η εκστρατεία σας, το πρόγραμμά σας και οι στόχοι σας. Με την πάροδο του χρόνου, μπορείτε να ενημερώσετε την Αρχική Σελίδα για να συμπεριλάβετε νέες ειδήσεις ή να μετατοπίσετε την εστίασή σας από την ευαισθητοποίηση των πολιτών στη συλλογή ψήφων υποστήριξης.
• Πληροφορίες σχετικά με τον υποψήφιο: Ξεκινήστε την κατασκευή ιστοσελίδας με κάποιες προσωπικές πληροφορίες, όπως η οικογένεια, ο χρόνος που ζήσατε στην περιοχή, τα χόμπι κλπ. Στη συνέχεια, πάρτε το βιογραφικό σας και δημιουργήστε μέσα από αυτό μια σύντομη βιογραφία. Φροντίστε να είναι συνοπτική και να έχετε πάντοτε υπόψη σας ότι δεν πρέπει να αναφέρετε απλώς τα τυπικά σας προσόντα – οι ψηφοφόροι πρέπει επίσης και να σας συμπαθήσουν.
• Θέσεις: Αυτή είναι η καρδιά του περιεχομένου του ιστοτόπου σας. Εκφράστε τις θέσεις σας σε σχέση με αυτές του αντιπάλου σας.
• Πληροφορίες εγγραφής για ψηφοφόρους: Καθοδηγήστε τους ψηφοφόρους σας πώς μπορούν να γίνουν μέλη του κόμματός σας ή του εκλογικού συνδυασμού με το οποίο είστε υποψήφιος.
• Φωτογραφίες: Συμπεριλάβετε τουλάχιστον μία καλή φωτογραφία σας για την αρχική σελίδα.
Χρησιμοποιήστε φωτογραφίες από δημόσιες εμφανίσεις ή εκδηλώσεις σε ολόκληρο τον ιστότοπό σας. Όπου είναι δυνατόν, προσπαθήστε να συμπεριλάβετε λεζάντες.
Βεβαιωθείτε ότι οι εικόνες που χρησιμοποιείτε είναι βελτιστοποιημένες για τον ιστό, ώστε να φορτώνονται γρήγορα και είναι ευκρινείς πλήρως εναρμονισμένες με το seo.
• Βίντεο: Συμπεριλάβετε ότι υλικό έχετε σε βίντεο από τυχόν ομιλίες σας, εμφανίσεις σας σε δημόσιους χώρους
• Social Media: Πολύ σημαντικό είναι να προσθέσετε τα link προς τα social media που έχετε ώστε να μπορεί να σας ακολουθήσει το κοινό που ενδιαφέρεται και εκεί.
• Επικοινωνία: Εξίσου τέλος σημαντικό να έχετε φόρμα επικοινωνίας, διεύθυνση του πολιτικού σας γραφείου εάν υπάρχει και βέβαια τηλέφωνα και e-mail επικοινωνίας.