3 συμβουλές branding για να κυριαρχήσετε ακόμα και στις πιο κορεσμένες αγορές
Οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων που επιθυμούν να προωθήσουν την επιχείρησή τους έχουν πολλές επιλογές όταν έρχεται η ώρα να κάνουν εντύπωση στους πιθανούς πελάτες. Πώς όμως μπορείτε να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό; Μπορεί να είναι εύκολο αν η εταιρεία σας είναι μοναδική με κάποιο τρόπο ή αν είστε διάσημος, αλλά τι γίνεται αν δεν είστε;
Το να γίνετε ηγέτης του κλάδου μέσω του μάρκετινγκ θα σας επιτρέψει να αναπτύξετε με επιτυχία την επιχείρησή σας. Ακολουθήστε αυτές τις συμβουλές και σίγουρα θα ξεχωρίσετε στο χώρο σας.
1. Αξιοποιήστε τη δύναμη του περιεχομένου υψηλής ποιότητας
Αν δεν αξιοποιείτε το διαδικτυακό μάρκετινγκ μετά την κατασκευή ιστοσελίδων, χάνετε μια μεγάλη δημογραφική ομάδα. Καθιερώστε την παρουσία σας ως αυθεντία στον τομέα σας, κατανοώντας το SEO και διαμοιράζοντας περιεχόμενο μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και των αναρτήσεων στο ιστολόγιό σας. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένα ισχυρό ψηφιακό εργαλείο για την προσέγγιση πολλών στόχων σας. Δημιουργήστε περιεχόμενο και δημιουργήστε το τακτικά. Παράλληλα, επικεντρωθείτε στην παραγωγή περιεχομένου υψηλής ποιότητας για να εξαπλώσετε την εμβέλειά σας.
2. Παρέχετε λύσεις
Βοηθώντας τους ανθρώπους και χτίζοντας εμπιστοσύνη, μπορείτε φυσικά να δημιουργήσετε lead generation μέσω της διαδικτυακής σας παρουσίας και να εμπνεύσετε τους ανθρώπους να σας συστήσουν από στόμα σε στόμα. Σε αυτό το σημείο είναι ισχυρό το να περιορίζεστε σε μια συγκεκριμένη προσωπικότητα. Αν κοιτάξετε τα δεδομένα και δείτε μια ομοιότητα μεταξύ των ανθρώπων με τους οποίους έχετε συνεργαστεί, μπορείτε να βρείτε τα κοινά σημεία τους και να παρέχετε συγκεκριμένες λύσεις. Η γνώση των πελατών σας – και των ζητημάτων που θέλουν να αντιμετωπιστούν – θα σας βοηθήσει να εδραιώσετε το status σας.
3. Διεισδύστε στα μέσα ενημέρωσης
Χτίστε κύρος απευθυνόμενοι σε δημοσιογράφους και συγγραφείς που καλύπτουν τον τομέα σας ή γράψτε δημοσιεύσεις ή δελτία τύπου για τον εαυτό σας μέχρι να μπορέσετε να ξεχωρίσετε. Χτίστε σχέσεις με δημοσιογράφους ή bloggers και βάλτε τους να γράψουν για τις επιτυχίες και τις μεγάλες ανακοινώσεις σας. Μπορείτε να χειριστείτε αυτές τις σχέσεις με τα μέσα ενημέρωσης και το μάρκετινγκ μόνοι σας ή να προσλάβετε έναν ειδικό στις δημόσιες σχέσεις για να σας βοηθήσει. Σκεφτείτε να χρησιμοποιήσετε και τις δύο τελευταίες συμβουλές μαζί με αυτό. Αν έχετε εθνική και τοπική προβολή, κάντε την να δουλέψει ακόμη περισσότερο για εσάς με περιεχόμενο που βασίζεται στην αξία σας.