Παρακαλώ αξιολογήστε


 

Το Flash είναι σε αχρησία πλέον και οι εξελίξεις στην HTML5 δεν έχουν παρά μόνο καλά νέα για το ‘online display advertising’. Ένα σημαντικό πλεονέκτημα της HTML5 είναι η δυνατότητα να αναπτύξετε εκπληκτικά ‘rich media banner ads’ τα οποία οδηγούν το ‘engagement’ και το ‘traffic’ στο website σας πολύ πιο αποδοτικά από τις καθιερωμένες στατικές ‘banner ads’.

Τι είναι τα Rich Media & τα Advanced Format Banner Ads;

Σύμφωνα με τη Google, τα ‘Rich media ads’ μπορούν να οριστούν ως εξής:
“Ένα ‘Rich Media ad’ περιέχει εικόνες ή video και εμπεριέχει κάποιο είδος αλληλεπίδρασης με το χρήστη. Το ‘initial load’ ενός ‘Rich Media ad’ είναι 40K ή περισσότερο.”
Καταγράψαμε 7 λόγους ως προς το γιατί χρειάζεται να αρχίσετε να τα χτίζετε και να τα χρησιμοποιείτε στις ‘online display’ διαφημιστικές σας καμπάνιες σήμερα!

1. Ευκαιρία να γίνεται Δημιουργικοί
Τα ‘Rich media’ ή τα ‘advanced format ads’ παραπέμπουν σε μια ανεξάντλητη λίστα από τύπους διαφημίσεων. Τα ‘Rich media online display ads’ δίνουν στους διαφημιστές και στους designers αυτή την ευκαιρία να είναι δημιουργικοί και να εκμεταλλεύονται νέα formats που αναπτύσσονται συνεχώς. Για σχεδόν 20 χρόνια, υπήρχε πολύ μικρή αλλαγή στην ανάπτυξη και την κατασκευή των ‘banner ads’.  Σήμερα είναι πολύ περισσότεροι τύποι format διαθέσιμοι οπότε εκμεταλλευτείτε αυτές τις εξελίξεις και γίνετε δημιουργικοί!

2. Βελτιώστε το ‘Engagement’
Οι στατιστικές δείχνουν ότι οι ‘marketers’ μπορούν να περιμένουν ότι θα έχουν υψηλότερα επίπεδα ‘engagement’ στα ‘rich media ads’: αυτά είναι καλά νέα για το ‘engagement’ του ‘brand’. Η αλληλεπίδραση από τους θεατές στα ‘rich media ads’ είναι ένα νέο φαινόμενο στην online display διαφήμιση και συνεπώς οι ‘marketers’ χρειάζεται να δουν πως θα εκπληρώσουν την επιτυχία αυτών των νέων τύπων διαφημίσεων με πιο προηγμένο format.

3. Εκπληκτικές Mobile Ads
Τα  HTML5 ‘rich media ads’ έκαναν διαθέσιμη τη δυνατότητα της δημιουργίας εντυπωσιακών νέων τύπων ‘mobile ads’.  Όλες οι HTML5 ads, συμπεριλαμβανομένων των ‘rich media ads’, μπορούν να παρακολουθηθούν και να αλληλεπιδράσουν μέσω ‘mobile devices’, παρέχοντας σας τη δυνατότητα να σχεδιάσετε δημιουργικές διαφημίσεις για πολλά διαφορετικά κανάλια.

4. Βελτιωμένο CTR και ‘Ad Viewability’
Οι στατιστικές δείχνουν μια βελτίωση στα ‘click-through rates’ και στην ‘ad viewability’ στα ‘rich media banners’ σε σύγκριση με τα τυπικά banners και ειδικότερα τα στατικά banners. Οι ‘rich media banner’ διαφημίσεις έχουν 267% υψηλότερο click-through rate σε σχέση με τα τυπικά στατικά banners!

5. Προσεγγίστε το Κοινό σας με Διαφορετικούς Τρόπους
Σαν διαφημιστές, γνωρίζουμε ότι διαφορετικά τμήματα του κοινού σας κάνουν ‘engage’ καλύτερα με διαφορετικούς τύπους media. Κάποιοι κάνουν ‘engage’ καλύτερα με video, άλλοι με κείμενο και πάει λέγοντας. Τα ‘Rich media formats’ σημαίνουν ότι τώρα μπορείτε να επικοινωνήσετε πιο αποτελεσματικά με διαφορετικά τμήματα του κοινού σας με το format που προτιμούν.

6. Πιο αξιομνημόνευτο
Το ‘banner blindness’ είναι υπαρκτό σαν φαινόμενο και κάτι το οποίο οι διαφημιστές συνεχίζουν να παλεύουν για να εμποδίσουν. Τα ‘Rich media ads’ παρέχουν μια νέα ευκαιρία για να σταματήσει το ‘banner blindness’ με το να είναι πιο αξιομνημόνευτες. Όταν η πρώτη διαφήμιση banner εμφανίστηκε στις οθόνες μας στα μέσα της δεκαετίας του ’90, είχε ένα υψηλό ‘click-through rate’.  Σήμερα, πολλοί διαφημιστές αποδίδουν αυτή το υψηλό  ‘click-through rate’ στο γεγονός ότι οι θεατές δεν είχαν ξαναδεί banner διαφημίσεις νωρίτερα και συνεπώς ήταν κάτι καινοτόμο. Παρ’ όλα αυτά, τα τελευταία 20 χρόνια, οι θεατές συνήθισαν τα στατικά ‘banner ads’ και επομένως έγιναν “τυφλοί” σε αυτά (δηλαδή δεν τα παρατηρούν).
Τα ‘Rich media formats’ είναι καινούργια για τους χρήστες και επομένως θα είναι πιο αξιομνημόνευτα καθώς και θα βοηθήσουν στο να προληφθεί το ‘banner blindness’ κατά τη διάρκεια μιας καμπάνιας. Τέτοιες αξιομνημόνευτες διαφημίσεις θα βοηθήσουν την ενθύμηση του ‘brand’ και την αναγνώρισή του και θα μπορούσαν πολύ καλά να επηρεάσουν την “απόφαση αγοράς” του θεατή. Επομένως, αν θέλετε το ‘brand’ σας να είναι πιο αξιομνημόνευτο, ξεκινήστε να χτίζετε HTML5 ‘rich media’ διαφημίσεις!

7. Περισσότερα Δεδομένα και ‘Tracking’ 
Είναι πιθανό να συλλέξετε πολύ περισσότερα δεδομένα από τις ‘rich media banner’ διαφημίσεις παρά από τα τυπικά banners. Δεν θα δείτε μόνο τα ‘impressions’ να δημιουργούνται καθώς και το ‘click-through rate’, αλλά μπορείτε επίσης να συλλέγετε δεδομένα με το ‘engagement’, τα video plays και άλλες αλληλεπιδράσεις που εξαρτώνται απ’ το τύπο της διαφήμισης που χτίσατε.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι