About Blog

5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

proothisi-e-shop

Ως μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες μορφές μάρκετινγκ, το video μάρκετινγκ αποτελεί ένα από τα καλύτερα εργαλεία για την έξυπνη προώθηση των επιχειρήσεων  που έχουν προβεί στην δημιουργία e-shop και ενδιαφέρονται να προσεγγίσουν νέους πελάτες. Πέντε κορυφαία οφέλη του video μάρκετινγκ:

1. Το video content προωθεί την εύκολη ανάκληση μάρκας (brand recall).
Σύμφωνα με έρευνες, το 80% των πελατών θυμούνται ένα βίντεο που έχουν παρακολουθήσει κατά τον τελευταίο μήνα. Ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα του video μάρκετινγκ είναι ότι είναι εξαιρετικά οπτικό και ακουστικό, πράγμα που σημαίνει ότι είναι ευκολότερο για πολλούς χρήστες να θυμούνται το περιεχόμενο που βασίζεται σε κείμενο. Όταν οι πελάτες θυμούνται το περιεχόμενο ενός video, θυμούνται επίσης τη μάρκα σας, πράγμα που μεταφράζεται σε αύξηση των πωλήσεών σας. Επιπλέον, οι πελάτες συνήθως επιθυμούν να μοιράζονται τα βίντεο που απολαμβάνουν, τα οποία μπορούν να επεκτείνουν την εμβέλειά σας στο διαδίκτυο.
Για να κάνετε τα βίντεό σας όσο το δυνατόν πιο αποτελεσματικά, διατηρείστε τα χρώματα, τις γραμματοσειρές, τα λογότυπα και τη φωνή όπως ακριβώς και στην ιστοσελίδα σας. Οι χρήστες θα πρέπει να είναι σε θέση να αναγνωρίζουν το στυλ και τη μορφή των βίντεο της μάρκας σας στο διαδίκτυο.

2. Το video μάρκετινγκ μπορεί να ενισχύσει το SEO του ιστότοπού σας.
Το εξήντα πέντε τοις εκατό των επιχειρηματικών φορέων λήψης αποφάσεων επισκέπτονται τον ιστότοπο ενός έμπορου μετά την προβολή ενός βίντεο. Είναι σαφές ότι η ποιότητα και το περιεχόμενο ενός βίντεο μπορούν να βελτιώσουν δραματικά το SEO του ιστότοπού σας, οδηγώντας τους θεατές στην ιστοσελίδα σας.
Με την προσθήκη βίντεο στις σελίδες προορισμού(landing pages), μπορείτε να βελτιώσετε την αξία της εταιρείας στο SEO και να αυξήσετε τα ποσοστά κλικ καθ 'όλη τη διάρκεια του έτους.

3. Το video content είναι συμβατό με όλες τις συσκευές.
Όταν το περιεχόμενο μιας εταιρείας δεν λειτουργεί καλά σε μια συγκεκριμένη συσκευή ή σύστημα περιήγησης, η επιχείρηση χάνει την επισκεψιμότητα και ως εκ τούτου κινδυνεύει με απώλεια κερδών. Ευτυχώς, το video content μπορεί να εφαρμοστεί σε όλες τις συσκευές, από υπολογιστές έως κινητά τηλέφωνα. Αυτό το γεγονός, το καθιστά περισσότερο φιλικό προς τον χρήστη και εστιασμένο στον καταναλωτή.

4. Το  video μάρκετινγκ μπορεί να σας βοηθήσει να ενισχύσετε το διαφημιστικό σας μήνυμα.
Όταν χρησιμοποιείτε διαδικτυακό βίντεο ως μέρος μιας στρατηγικής ψηφιακού μάρκετινγκ, έχετε την ιδανική ευκαιρία να βελτιώσετε την εικόνα της εταιρείας σας. Μέσω απλών λειτουργιών όπως ο σχεδιασμός και το branding ,αλλά με πιο προηγμένα χαρακτηριστικά όπως φωνή και περιεχόμενο, το βίντεο μάρκετινγκ είναι το ιδανικό εργαλείο για την αναγνωρισιμότητα  της εταιρίας σας.

5. Το βίντεο μπορεί να γίνει viral
Εκτιμάται ότι το 92% των θεατών που παρακολουθούν βίντεο, επιθυμούν να τα μοιράζονται με άλλους ανθρώπους. Ένα  βίντεο μπορεί να γίνει share 1.200% περισσότερο από ό, τι ένα απλό κείμενο. Εξαιτίας αυτού, το video content  μπορεί να αποτελέσει ένα ισχυρό εργαλείο για κάθε εμπορικό σήμα, ή επιχείρηση που επιθυμεί να επεκτείνει την εμβέλειά της στο διαδίκτυο ή να γίνει γνωστή ευρύτερο κοινό.

5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

proothisi eshop

 

Όπως μπορούν να πιστοποιήσουν πολλοί επιτυχημένοι επιχειρηματίες, αρκετές ισχυρές και κερδοφόρες εταιρείες συχνά εκκινούν ως μικρές startups. Παρά το γεγονός αυτό, θα πρέπει ωστόσο να γνωρίζουμε ότι σύμφωνα με τις στατιστικές, το 90% όλων αυτών των νέων εταιριών αποτυγχάνει.
Για να εξασφαλίσετε ότι η startup σας θα είναι επιτυχής, είναι σημαντικό να λάβετε υπόψη σας επτά «κλειδιά» που θα διασφαλίσουν ότι η ασφάλεια στο διαδίκτυο και το μάρκετινγκ στο διαδίκτυο μπορούν να βοηθήσουν στην ανάπτυξη της εταιρίας σας.

1. Μην υιοθετήσετε μια μοναδική στρατηγική
Είτε πρόκειται για το μάρκετινγκ στο διαδίκτυο είτε για την ασφάλεια στο διαδίκτυο, είναι σημαντικό η startup σας να μην πιαστεί στην παγίδα της εστίασης σε μια μόνο στρατηγική. Επιλέξτε παράλληλες στρατηγικές όπως το μάρκετινγκ στο διαδίκτυο μέσω κοινωνικών μέσων δικτύωσης καθώς και μέσω e-mails για να εξασφαλίσετε ότι βασίζεστε σε περισσότερες από μία στρατηγικές. Αυτό θα προστατεύσει την εταιρία σας από μια γενικότερη αποτυχία σε περίπτωση που κάποια από τις στρατηγικές αποτύχει.

2. Αποφύγετε τα λάθη μάρκετινγκ μέσω κοινωνικών μέσων
Το μάρκετινγκ στο διαδίκτυο και το μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων είναι σχεδόν συνώνυμα. Ως αποτέλεσμα, το μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων είναι απαραίτητο και οι νεοσύστατες επιχειρήσεις πρέπει να αποφύγουν τα συνήθη λάθη των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης για να εξασφαλίσουν την επιτυχία του μάρκετινγκ στο διαδίκτυο. Αν δεν έχετε αρκετό ελεύθερο χρόνο και εξειδίκευση στο μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων, η πρόσληψη συμβούλου ή διαχειριστή κοινωνικών μέσων θα βοηθήσει την επαγγελματική παρουσία της startup σας στο διαδίκτυο. Φροντίστε να ενημερώνεστε διαρκώς και να προσαρμόζετε το web marketing σας κατάλληλα.

3. Χρησιμοποιήστε τα Analytics για Web Marketing
Για να βελτιστοποιήσετε τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί η επιχείρησή σας, ειδικά το μάρκετινγκ, είναι χρήσιμο να έχετε feedback. Ωστόσο, κατά την εκκίνηση μιας startup, θα έχετε πολλές υποχρεώσεις που απορροφούν το χρόνο σας εκτός από τα στοιχειώδη που είναι η προώθηση και η κατασκευή e-shop. Τα νέα εργαλεία που κυκλοφορούν σήμερα μπορούν να παρέχουν στην startup σας αναλύσεις επιχειρηματικών πληροφοριών. Μπορείτε να βελτιώσετε την αποτελεσματικότητα και να καθορίσετε ποιες είναι οι καλύτερες επιλογές σας για απόδοση επένδυσης (ROI). Όταν τα Analytics χρησιμοποιούνται αποτελεσματικά, μπορούν να αυξήσουν τα έσοδα και να ενισχύσουν δραματικά την πιθανότητα επιτυχίας των νεοσύστατων επιχειρήσεων.

4. Να συμβαδίστε με τις τάσεις της ασφάλειας στο Web
Παράλληλα με το Web Marketing, το Web Security είναι ένας από τους κύριους παράγοντες που επηρεάζουν την επιτυχία μιας startup. Παρακολουθήστε τις τάσεις της ασφάλειας ιστού για να διασφαλίσετε ότι η startup σας λειτουργεί με σύγχρονο τρόπο, εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα προστασία.

5. Μην παραβλέπετε τη σημασία των ανθρώπων
Παρά τη σπουδαιότητα της ασφάλειας ιστού και του μάρκετινγκ στο διαδίκτυο, μην ξεχνάτε ότι οι άνθρωποι βρίσκονται πάντα πίσω από αυτές τις βασικές διαδικασίες.
Οι άνθρωποι είναι τόσο σημαντικοί για την επιτυχία των επιχειρήσεων, συμπεριλαμβανομένων των startups, ώστε ότι οι ερευνητές έχουν καταλήξει ότι οι νεοσύστατες εταιρείες με δύο ιδρυτές έχουν περισσότερες πιθανότητες επιτυχίας.
Εκτός από την ύπαρξη ενός επιχειρηματικού εταίρου, η startup σας θα επωφεληθεί επίσης από την αναγνώριση της σημασίας της συνεργασίας με άτομα που έχουν πείρα σε τομείς απαραίτητους για την επιτυχία μιας startup, όπως το web marketing ή την ασφάλεια στο διαδίκτυο. Γι 'αυτό θα πρέπει να συμβουλευτείτε τους επαγγελματίες ειδικούς στον τομέα του Internet security. Η startup σας μπορεί να λειτουργήσει στην αρχή με μια προσέγγιση τύπου "do-it-yourself", αλλά για να αναπτυχθείτε και να πετύχετε, θα χρειαστείτε τη βοήθεια από ειδικούς επαγγελματίες και τεχνικούς συμβούλους.

6. Να είστε προσεκτικοί με τις τεχνικές επιλογές
Εκτός από τη χρήση στρατηγικών ασφαλείας ιστού που είναι προφανείς, όπως η εγκατάσταση ενός τείχους προστασίας για τη σύνδεσή σας στο διαδίκτυο, κάντε έξυπνες επιλογές για όλες τις τεχνικές διαδικασίες που σχετίζονται με την startup σας. Για παράδειγμα, εξετάστε την επιλογή χρήσης web hosting στο εξωτερικό. Όχι μόνο αυτό μπορεί να σας εξοικονομήσει χρήματα, καθώς πολλές επιλογές φιλοξενίας είναι φθηνότερες, αλλά σας δίνει επίσης περισσότερο έλεγχο στις υπηρεσίες web. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για τις επιχειρήσεις που επιθυμούν να δραστηριοποιηθούν διεθνώς.

7. Εκκινήστε μόνο όταν είστε έτοιμοι
Πολλές νεοσύστατες εταιρίες αποτυγχάνουν επειδή ξεκινούν την επιχείρησή τους πριν κατανοήσουν πλήρως τις ανάγκες της επιχείρησής τους. Πολλές startups χάνουν κέρδη, επειδή οι ιδιοκτήτες δεν γνωρίζουν τη διαδικασία διανομής ή δεν γνωρίζουν αρκετά για το κόστος ή την εκτέλεση μακροπρόθεσμων υπολογισμών. Εάν θέλετε να ξεκινήσετε μια startup, μάθετε για την ασφάλεια ιστού και το μάρκετινγκ στο διαδίκτυο, αλλά και συμβουλευτείτε τους ειδικούς για να είστε σίγουροι ότι είστε σε θέση να ξεκινήσετε.

 

5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

twitter e shop kataskevi

 

Το να γράψετε ένα φοβερό tweet είναι αρκετά σπουδαίο από μόνο του αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι το tweet σας θα διαβαστεί. Ακόμα και αν έχετε χιλιάδες (ή εκατοντάδες χιλιάδες) followers, τα tweets σας μπορεί να “πέσουν στο κενό”.
Γιατί συμβαίνει αυτό; Αν μη τι άλλο, το Twitter δεν χρησιμοποιεί αλγόριθμο για να υπολογίσει ποιος βλέπει το tweet.  Αυτό σημαίνει ότι αν το tweet σας έχει σταλεί όταν δεν υπάρχει κανείς εκεί για να το δει, δεν θα το δει κανείς. Αυτή είναι η διαφορά με τα δίκτυα σαν το Facebook, που χρησιμοποιεί αλγόριθμους βασισμένους στα προφίλ των ανθρώπων, ακόμα και αν το περιεχόμενο δημοσιεύτηκε ενώ εκείνοι ήταν εκτός σύνδεσης.
Έτσι, για να δουν τα tweets σας, πρέπει να έχετε στρατηγική με το timing σας, το περιεχόμενο κτλ.

Σας προτείνουμε επτά εύκολους τρόπους για να ενισχύστε το ‘reach’ σας στο Twitter:

  1. Συγχρονίστε το σωστά
    Ένα μεγάλο κομμάτι του ‘reach’ σας στο Twitter καταλήγει στο αν τουιτάρατε την κατάλληλη στιγμή. Η κατάλληλη στιγμή θα διαφέρει για το κάθε ‘brand’ βέβαια, αφού η κατάλληλη στιγμή σε αυτή τη περίπτωση σημαίνει “όταν το κοινό σας είναι online ”. Έτσι για να μεγιστοποιήσετε το ‘reach’ σας, μελετήστε πόσο καλά τα παλιότερα tweets απέδωσαν και σχεδιάστε μελλοντικά  tweets για τις αποδοτικότερες ώρες της ημέρας. Συνεχίστε να βελτιώνετε το timing σας καθώς μαθαίνετε περισσότερα για το πότε το κοινό σας είναι online.
  2. Να επαναλαμβάνεστε
    Το να επαναλαμβάνεστε μπορεί να σας φαίνεται ότι θα ενοχλούσε τους followers σας, αλλά στην ουσία αυτό που συμβαίνει είναι ότι φέρνετε το tweet σας μπροστά σε ένα διαφορετικό κοινό σε διαφορετική  στιγμή. Σιγουρευτείτε ότι αλλάζετε τη σύνταξη των tweets σας, αλλιώς θα φανείτε σαν spam. Με το να επαναλαμβάνετε tweets είναι ο τέλειος τρόπος για να πειραματιστείτε για να βρείτε τις καλύτερες ώρες για να τουιτάρετε γι’αυτό προσέξτε ποια έχουν τη μεγαλύτερη ανταπόκριση.
  3. Ζητήστε βοήθεια
    Έχετε φίλους στο Twitter; Γιατί δεν τους ζητάτε να σας βοηθήσουν να προωθήσετε τα tweets σας; Κάποιες φορές ένα απλό μήνυμα που ζητά ένα retweet ή ‘engagement’ είναι αρκετό για να  παρακινήσει ένα φίλο να κάνει μια μικρή χάρη. Και αν υπάρχουν άτομα που μπορούν και επηρεάζουν (influencers) - δηλαδή  άτομα με μεγαλύτερο, περισσότερο ‘engaged’ following - ένα απλό retweet από αυτούς  θα συμβάλλει σημαντικά στο να αυξήσει την προβολή σας.
  4. Χρησιμοποιείστε keywords και hashtags
    Αν χρησιμοποιείτε την στάνταρ ορολογία του χώρου, τα ‘trending hashtags’ και τα συνήθη keywords στα tweets σας, θα είναι πιο πιθανό να εμφανιστούν στην αναζήτηση. Αν για παράδειγμα είστε εταιρεία κατασκευής ιστοσελίδων και μόλις ολοκληρώσατε ένα εντυπωσιακό ηλεκτρονικό κατάστημα και θέλετε να κάνετε ένα tweet ώστε να γνωστοποιήσετε την υπηρεσία που παρέχετε τότε θα βοηθήσει το  hashtag κατασκευή e-shop. Αυτό θα επιτρέψει στο tweet σας να διαβαστεί όχι μόνο από τους followers σας και ίσως από μερικούς απ’ τους δικούς τους  followers, αλλά από ένα πολύ μεγαλύτερο και ευρύτερο κοινό που χρησιμοποιεί την αναζήτηση στο Twitter.
  1. Να είστε επίκαιροι όσον αφορά το θέμα  
    Αναφέροντας ένα ‘trending’ θέμα μπορεί να συμβάλλει στο να αυξηθεί το ‘reach’ σας, αλλά μόνο αν αυτό γίνεται με το σωστό τρόπο. Αφού τα ‘trending’ θέματα είναι εκείνα στα οποία βλέπουμε ένα μεγάλο όγκο από tweets, θα μπορούσατε να βάλετε το tweet σας μπροστά από ένα τεράστιο κοινό. Ωστόσο, θα συναγωνίζεστε με ένα πλήθος άλλων tweets, έτσι δεν θα πρέπει να είστε μόνο πολύ σχετικοί με το εκάστοτε θέμα αλλά επίσης το περιεχόμενο σας να είναι μοναδικό, ενδιαφέρον και ευχάριστο.
  2. Κάντε Tag συχνά
    Με το να συμπεριλαμβάνετε usernames και με το να ταγκάρετε χρήστες στις φωτογραφίες που τουιτάρετε, θα τους ειδοποιήσετε και θα τους ενθαρρύνετε να αλληλεπιδράσουν με κάποιο τρόπο με εσάς. Αν κάνουν ‘retweet’ το tweet σας, για παράδειγμα, θα διαβαστεί απ’ τους δικούς τους followers, οι οποίοι θα μπορούσαν ενδεχομένως  να κάνουν με τη σειρά τους retweet, διαδίδοντας το tweet σας σε εκατοντάδες χρήστες που δεν θα μπορούσαν να το έχουν δει σε αντίθετη περίπτωση.
  3. Προσθέστε εικαστικά
    Τελευταίο αλλά εξίσου σημαντικό, μην ξεχνάτε να περιλαμβάνετε visuals στα tweets σας όποτε αυτό είναι δυνατό. Ένα tweet το οποίο περιέχει μια εικόνα ή ένα video θα εμφανιστεί μεγαλύτερο στα timelines των χρηστών και έτσι θα είναι πιο πιθανό να κάνουν ‘engage’ σε αυτό καθώς και να το διαμοιράσουν με το δίκτυο τους.

5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

web marketing 2017

Το ψηφιακό μάρκετινγκ έχει καταιγιστική δυναμική. Ο διαδικτυακός χώρος  και οι τάσεις του αλλάζουν διαρκώς. Αυτό που αποτελούσε δυναμικό μάρκετινγκ πέρυσι θεωρείται ήδη παρωχημένο φέτος. Για να σας βοηθήσουμε να καταρτίσετε ένα σχέδιο στρατηγικής που θα βοηθήσει την εταιρεία σας να αναπτυχθεί σωστά, στην aboutnet θα βρείτε τις τάσεις ψηφιακού μάρκετινγκ που αναμένονται για το υπόλοιπο του 2017.

Ζωντανή ροή βίντεο (Live Video Streaming)

Χωρίς αμφιβολία, η ζωντανή ροή βίντεο είναι πολύ δημοφιλής φέτος. Το Facebook και το Instagram έχουν ήδη ενσωματώσει δυνατότητες Live Video Streaming στα κανάλια τους ενώ και άλλες πλατφόρμες αναμένεται να ακολουθήσουν το παράδειγμα.

Επαυξημένη πραγματικότητα (Augmented Reality)

Η τάση των Pokémon Go μπορεί να έσβησε τόσο γρήγορα, όσο πυρετώδης ήταν κατά το 2016, αλλά κατέδειξε τη δύναμη της επαυξημένης πραγματικότητας. Αποδείχθηκε ότι το κοινό είναι εξαιρετικά δεκτικό και πρόθυμο να απολαύσει νέες εμπειρίες AR.

Μια καλή ιδέα είναι να αρχίσετε να σκέφτεστε τρόπους για να ενσωματώσετε την AR στην επιχείρησή σας, είτε πρόκειται για διαφήμιση, παιχνίδι ή άλλη εφαρμογή.

Εικονική πραγματικότητα (Virtual Reality)

Συνεχίζοντας από το προηγούμενο θέμα, η εικονική πραγματικότητα αναμένεται να είναι εξίσου δημοφιλής με την AR το 2017. Ωστόσο, φαίνεται να υπάρχει κάποια σύγχυση σχετικά με την AR και την VR, και για να αξιοποιήσετε αυτές τις τάσεις, θα πρέπει πρώτα να τις κατανοήσετε.

Για να το εξηγήσουμε απλά, η AR είναι όταν χρησιμοποιείτε την τεχνολογία στον πραγματικό κόσμο, όπως το Pokémon Go για να διαμορφώσετε ή να προσθέσετε σε αυτόν ένα πραγματικό βίωμα. Οι άνθρωποι είναι σε θέση να αλληλεπιδρούν με έναν διαφορετικό κόσμο μέσα στο δικό τους. H VR, αντίθετα με την ΑR θέτει τους καταναλωτές σε έναν διαφορετικό κόσμο, χρησιμοποιώντας την τεχνολογία ώστε να ξεφύγουν από την πραγματικότητα.

Ως εκ τούτου, προβλέπεται ότι οι εταιρείες θα αρχίσουν να παρέχουν εμπειρίες VR για να προσεγγίσουν ένα ευρύτερο φάσμα καταναλωτών. Είναι μια τάση που αναμφισβήτητα πρόκειται να αλλάξει τη βιομηχανία του μάρκετινγκ το 2017. Είναι το επόμενο βήμα στην εξέλιξη και επειδή είναι τόσο διαφορετικό από αυτό που οι εταιρείες, οι έμποροι και οι καταναλωτές είναι συνηθισμένοι, θα είναι σημαντικό να επωφεληθείτε από αυτό όσο το δυνατόν πιο σύντομα.

Viral Marketing

Το "Viral" είναι ένας όρος που έχει κατακλύσει το διαδίκτυο τελευταία. Όλοι θέλουν το περιεχόμενό τους να κυκλοφορήσει. Είτε πρόκειται για βίντεο, άρθρο, status, ο στόχος είναι πάντοτε η ευρεία διάδοσή του.

Ο αλγόριθμος της Google λαμβάνει υπόψη την κατάσταση του περιεχομένου σας για να καθορίσει την κατάταξη στη μηχανή αναζήτησης. Έτσι, όσα περισσότερα likes έχετε στο υλικό σας, τόσο καλύτερη θα είναι η κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης. Πρόκειται μια νέα τάση στο SEO που αναμένεται να έχει προτεραιότητα έναντι άλλων τακτικών SEO.

5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

marketing web

Ο σχεδιασμός ενός ιστότοπου για την επιχείρησή σας είναι το πρώτο βήμα. Το Web Design είναι σήμερα ένας θεμελιώδης λίθος οποιασδήποτε εταιρείας. Ο ιστότοπός σας μπορεί να είναι σύνθετος ή πιο απλός ή μινιμαλιστικός, αλλά σε κάθε περίπτωση, ένας ελκυστικός σχεδιασμός της ιστοσελίδας σας, είναι πολύ σημαντικός για την προσέλκυση δυνητικών πελατών.

Ένα άλλο σημαντικό στοιχείο του ψηφιακού μάρκετινγκ είναι η περαιτέρω συντήρηση του ιστότοπού σας. Μετά το σχεδιασμό, πρέπει να βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπός σας παραμένει τρέχων και ασφαλής, χωρίς να χρειάζεται να τον συντηρείτε μόνοι σας.


Έχετε ιστοσελίδα, αλλά κανείς δεν την επισκέπτεται. Γιατί?

 Υπάρχει το εργαλείο που ονομάζεται SEO και είναι μια υπηρεσία που μπορεί να σας προσφέρει μια εταιρία digital marketing. Το SEO σημαίνει Search Engine Optimization (Βελτιστοποίηση θέσης στις μηχανές αναζήτησης), το οποίο ουσιαστικά σημαίνει ότι ο ιστότοπός σας θα εμφανιστεί στις πρώτες επιλογές όταν κάποιος πραγματοποιεί μια αναζήτηση που αποτελείται από ορισμένες λέξεις που σχετίζονται με την επιχείρησή σας. Και αυτό έχει αποδειχθεί εξαιρετικά σημαντικό, αφού όλοι γνωρίζουμε τη σημασία που έχει σήμερα η Google. Η τοποθέτηση σε SEO σάς επιτρέπει να μπείτε στις πρώτες θέσεις στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google. Είναι γνωστό ότι η τοποθέτηση σε SEO μπορεί να είναι εξαιρετικά πολύπλοκη, γι αυτό εταιρίες, ειδικές στο ψηφιακό μάρκετινγκ, μπορούν να παρέχουν αυτή την υπηρεσία σε εσάς μέσω έμπειρων ανθρώπων στον τομέα. Η επιλογή των λέξεων-κλειδιών της επιχείρησής σας είναι ένα σημαντικό βήμα, αλλά το SEO είναι κάτι περισσότερο από αυτό: πρέπει να προσέχετε να μην χάσετε θέσεις όταν πραγματοποιείτε αλλαγές στον ιστότοπό σας... Αν δε γίνει με το σωστό τρόπο, το SEO μπορεί να έχει αρνητικό αντίκτυπο στις ταξινομήσεις σας, καθιστώντας τον ιστότοπό σας εκτός των αποτελεσμάτων αναζήτησης. Αντίθετα αν γίνει σωστά, το SEO έχει ως αποτέλεσμα μια σημαντική αύξηση πελατών για την επιχείρησή σας, ειδικά αν έχετε ένα μια καλή ιστοσελίδα.

Υπάρχουν επίσης ορισμένα πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε όταν αποφασίζετε να χρησιμοποιήσετε αυτήν την υπηρεσία. Πρώτον, ότι είναι μια συνεχής διαδικασία: δεν μπορείτε να περιμένετε άμεσα αποτελέσματα από μια στρατηγική SEO, καθώς χρειάζεται χρόνος. Δεύτερον, κανένας από τους ειδικούς  που παρέχουν αυτή την υπηρεσία δεν μπορεί να εγγυηθεί ότι ο ιστότοπός σας θα καταταχθεί στην κορυφή των μηχανών αναζήτησης. Εφαρμόζοντας κάποιους συγκεκριμένους κανόνες SEO, οι ειδικοί μπορούν σίγουρα να σας βοηθήσουν να βελτιώσετε τις βαθμολογίες σας και τη θέση σας στις μηχανές αναζήτησης, αλλά δεν υπάρχει τρόπος να εξασφαλίσετε ότι, για παράδειγμα, θα είναι μεταξύ των τριών πρώτων αποτελεσμάτων, διότι αυτό εξαρτάται επίσης από τη μηχανή αναζήτησης και από το τι ακριβώς ψάχνει. Και αυτό είναι κάτι που κανείς, εκτός από την ίδια τη μηχανή αναζήτησης, δεν γνωρίζει με βεβαιότητα.


Μια άλλη σημαντική πτυχή του μάρκετινγκ Διαδικτύου στις μέρες μας είναι σίγουρα το Social Media marketing. Ο σχεδιασμός μιας στρατηγικής social media είναι εξαιρετικά απαραίτητος. Αν δεν είστε πολύ εξοικειωμένοι με αυτό μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μια εταιρεία που θα δημιουργήσει και θα χειριστεί τη στρατηγική κοινωνικών μέσων και θα αλληλεπιδρά με τους πελάτες σας. Μια εταιρία digital marketing  συνήθως διαθέτει το κατάλληλο team κοινωνικών μέσων ενημέρωσης που εργάζεται στον τομέα της δημιουργίας κοινωνικών δικτύων. Μια τυποποιημένη στρατηγική για τα κοινωνικά μέσα περιλαμβάνει σχόλια, shares, και tweeting.


Τέλος, η στρατηγική μάρκετινγκ Διαδικτύου πρέπει να περιλαμβάνει και Ψηφιακή Διαφήμιση (digital advertising). Πρέπει να υπενθυμίζετε συνεχώς στους πελάτες σας την παρουσία σας, τι κάνετε και ποιοι είστε. Και ακόμα πιο σημαντικό, πρέπει να βεβαιωθείτε ότι οι πληροφορίες αυτές θα φτάσουν στους σωστούς ανθρώπους. Αυτή είναι η στόχευση, τουλάχιστον για εμάς στην aboutnet, που η επιτυχής προβολή των πελατών μας στο web θεωρείτε αυτοσκοπός. Με την τρέχουσα τεχνολογία, ο ειδικός της ψηφιακής διαφήμισης αξιοποιεί κατάλληλα διάφορες πληροφορίες προκειμένου να στοχεύσετε τη διαφήμισή σας σε συγκεκριμένα άτομα που θεωρείτε ως δυνητικούς πελάτες για την επιχείρησή σας.

5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

linkedin aboutnet 



Το LinkedIn είναι το απόλυτο B2B μέσο επικοινωνίας. Πώς όμως μπορείτε να επωφεληθείτε από τη χρήση του;  Η εταιρεία κατασκευής και προώθησης ιστοσελίδων & eshop aboutnet σας δίνει μερικές συμβουλές που θα ενισχύσουν την απόδοση της διαφημιστικής σας καμπάνιας στο LinkedIn.


1. Παραμείνετε στοχευμένοι


Με όλα τα δεδομένα που διαθέτει LinkedIn η στόχευση θα έπρεπε λογικά να είναι μια εύκολη υπόθεση. Δυστυχώς όμως δεν έχουν έτσι τα πράγματα, καθώς η στόχευση μπορεί να επιτευχθεί και μέσω φαινομενικά αντιφατικών προσεγγίσεων.


• Καταρτίστε βραχυπρόθεσμες λίστες στόχευσης. Αντί να φτιάξετε έναν εξαντλητικό κατάλογο χρησιμοποιήστε το εργαλείο Επέκτασης Κοινού του LinkedIn (audienceexpansion).


• Στοχεύστε στις δεξιότητες. Μπορείτε να στοχεύσετε άτομα που εμπλέκονται σε συγκεκριμένους τομείς του εμπορίου, όπως το μάρκετινγκ Β2Β, λογιστικό μάρκετινγκ κλπ.  

 

2. Αξιοποίηση των κινητών συσκευών


Το 2015 σύμφωνα με το LinkedIn, το 70% των κλικ στο διαδίκτυο προήλθε από κινητές συσκευές.
Σήμερα, η «κοινωνική» διαφήμιση είναι «κινητή» διαφήμιση, όμως φαίνεται ότι πολλοί έμποροι δεν έχουν ακόμα συνειδητοποιήσει τη νέα πραγματικότητα. Αποφύγετε να χρησιμοποιείτε αρχεία PDF γιατί πολύ δύσκολα θα μπει κανείς στον κόπο να τα «φορτώσει» για να το διαβάσει αργότερα σε σταθερό υπολογιστή  στο γραφείο του.

 

3. Κεντρίστε το ενδιαφέρον των χρηστών σας


Οι έμποροι B2B ενδιαφέρονται πάντοτε να μάθουν πώς να μειώσουν το κόστος, να αυξήσουν την κερδοφορία, την εταιρική ανάπτυξη κλπ. Παρακάτω ακολουθεί ένα σχήμα ιεράρχησης των αναγκών ή κίνητρων των αγοραστών B2B:
• Αποφυγή  κινδύνου
• Αποφυγή ταλαιπωρίας
• Η απόκτηση φήμης
• Κατάκτηση εξουσίας
• Διασκέδαση
• Κέρδος
Η διαφήμιση σας θα πρέπει να επικεντρωθεί στην κορυφή αυτής της λίστας και όχι στη βάση της.


4. Παρακολούθηση και βελτιστοποίηση


Μία από τις ελλείψεις του LinkedIn ήταν ότι δεν υποστήριζε την μέτρηση μετατροπών (conversiontracking).
Ευτυχώς, το LinkedIn υποστηρίζει πλέον τη χρήση του εργαλείου παρακολούθησης των κοινωνικών ή διαφημιστικών συνδέσμων. Μη διστάσετε να το χρησιμοποιήσετε! 

5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

marketing istoselidon

Γιατί συνεχίζεται η συζήτηση σχετικά με το Offline Marketing; Από την έλευση του Διαδικτύου, οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων, εμπειρογνώμονες του μάρκετινγκ και του ηλεκτρονικού εμπορίου συζητούν διαρκώς τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του offline σε σχέση με το online marketing μέσω ιστοσελίδων και social media.

Η αλήθεια είναι, όταν συζητάμε για το offline σε σχέση με το online marketing, και οι δύο στρατηγικές μέθοδοι έχουν τα υπέρ και τα κατά τους. Και τα δύο μέσα παρέχουν συγκεκριμένα αποτελέσματα και οφέλη που το άλλο δεν παρέχει. Όταν συνδυάζονται σε ένα αποτελεσματικό σχέδιο μάρκετινγκ, οι δύο μέθοδοι μπορούν να βοηθήσουν η μία την άλλη, υπό την προϋπόθεση ότι διαθέτετε τον προϋπολογισμό για να υποστηρίξετε τις προσπάθειες και στις δύο αρένες. Ωστόσο, τα παλιά επιχειρήματα σχετικά με το Offline μάρκετινγκ, δεν ισχύουν στον ίδιο βαθμό, δεκαετίες μετά την πρώτη αλλαγή του Internet στον κόσμο των επιχειρήσεων.

Για τον ιδιοκτήτη μιας μικρής ατομικής επιχείρησης, ο αναγκαστικά περιορισμένος προϋπολογισμός δημιουργεί μεγάλο δίλλημα σχετικά με το αν θα πρέπει να υιοθετηθεί το offline ή το online marketing. Οι μικροί προϋπολογισμοί και τα περιορισμένα κεφάλαια εκκίνησης απαιτούν την εξεύρεση των λιγότερο δαπανηρών μεθόδων για την εμπορία προϊόντων και υπηρεσιών.

Καθώς όλο και περισσότεροι αγοραστές αναζητούν στο Διαδίκτυο ιστοσελίδες με πληροφορίες και λύσεις στις ανάγκες τους, τα επιχειρήματα που παρουσιάζονται για το offline σε σχέση με το online marketing φαίνεται πως έχουν όλο και μικρότερη σημασία. Σήμερα, οι καταναλωτές καταφεύγουν στο πληκτρολόγιο του υπολογιστή τους, και όχι στον τηλεφωνικό κατάλογο. Αναζητούν σε απευθείας σύνδεση τα προϊόντα που ανταποκρίνονται στις ανάγκες τους, αντί να παρακολουθούν τηλεοπτικές διαφημίσεις ή να συμβουλεύονται τα διαφημιστικά φυλλάδια. Ως εκ τούτου, οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων με γνώση του μάρκετινγκ Διαδικτύου κερδίζουν ένα μεγαλύτερο πλεονέκτημα έναντι εκείνων που επικεντρώνονται στους χώρους του offline marketing .

Οι προσπάθειες μάρκετινγκ ιστοσελίδων στο Διαδίκτυο, ειδικά εκείνες που επικεντρώνονται στα κοινωνικά μέσα, στο μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης και στα website conversions, είναι συχνά δωρεάν ή έχουν μειωμένο κόστος χρήσης. Κατά την εξέταση του διαδικτυακού offline marketing, λίγες επιλογές παρέχουν το είδος ευελιξίας και τις χαμηλές απαιτήσεις του online marketing. Τα viral βίντεο, τα shares των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης και τα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης αντικαθιστούν σταδιακά τις τηλεοπτικές διαφημίσεις, ραδιοφωνικές διαφημίσεις και τα διαφημιστικά έντυπα.
Οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων χρησιμοποιούν τα προφίλ των κοινωνικών μέσων και τα αυτοματοποιημένα εργαλεία για να επικοινωνούν με τους πιθανούς πελάτες. Αντί της παραδοσιακής τηλεοπτικής ή ραδιοφωνικής διαφήμισης, το διαφημιστικό μήνυμά σας μπορεί να ρυθμιστεί ώστε να φτάνει αυτόματα σε στοχευμένους πελάτες 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα.

Με ευκολότερη πρόσβαση, χαμηλότερο ρίσκο και με δυνατότητα αυτοματοποίησης πολλών καθηκόντων μάρκετινγκ, οι νέοι επιχειρηματίες στο διαδίκτυο μπορούν εύκολα να εντοπίσουν τα οφέλη και τα μειονεκτήματα του online σε σχέση με το offline marketing. Το μάρκετινγκ στο Διαδίκτυο είναι απλούστερο, λιγότερο δαπανηρό και, όταν γίνεται σωστά, είναι πιο αποτελεσματικό από τις παραδοσιακές προσπάθειες μάρκετινγκ εκτός σύνδεσης. Ακόμη και οι αρχάριοι μπορούν να πετύχουν μια κερδοφόρα καμπάνια διαθέτοντας λίγες μόνο βασικές γνώσεις και τα κατάλληλα εργαλεία.

5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

kataskevh website leads

Οι περισσότερες μικρές επιχειρήσεις θέλουν το website τους να παράγει ‘leads’  αλλά δυστυχώς τα περισσότερα websites των μικρών επιχειρήσεων δεν είναι χτισμένα για να το κάνουν αυτό. Εδώ είναι τα 10 πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να βελτιώσετε την παραγωγική δύναμη των ‘leads’ στο website σας, αρχίζοντας άμεσα. 

1. Γίνετε φιλικοί προς τα κινητά

Το να έχετε ένα website φιλικό προς τα κινητά είναι πολύ σημαντικό. Όλο και περισσότεροι άνθρωποι έχουν πρόσβαση στο Internet μέσω κινητών τηλεφώνων παρά υπολογιστών και το χάσμα διευρύνεται. Θα αποκτήσετε μεγάλο mobile traffic και ‘leads’ με το να  παραδίδετε στους mobile χρήστες μια εξαιρετική website εμπειρία. Επίσης, ένα φιλικό προς τα κινητά website θα βοηθήσει στην online ορατότητα. Το  ‘converting’ σε ένα φιλικό προς τα κινητά website μπορεί να είναι επίσης αρκετά οικονομικά προσιτό, ανάλογα με τη πλατφόρμα και το σχεδιασμό του τωρινού σας website.

2. Εμφανής τηλεφωνικός αριθμός

Κατασκευάστε το website σας μεγάλο και έντονο στη κορυφή της κάθε σελίδας του και για το mobile viewing, να έχετε ένα interactive εικονίδιο τηλεφώνου σταθερό στο πάνω μέρος της σελίδας. Αναμένεται ότι ειδικά σε mobile συσκευές, θα θελήσουν να σας καλέσουν παρά να συμπληρώσουν μια φόρμα. Κάντε το πανεύκολο γι’ αυτούς.

3. Κάντε τις φόρμες απλές και να μπορούν να βρεθούν εύκολα  

Τα links σε φόρμες αιτημάτων θα πρέπει επίσης να είναι σε εμφανές σημείο σε όλες τις σελίδες επειδή δεν μπορείτε να ξέρετε πότε έναν επισκέπτης θα θελήσει να προσπαθεί να επικοινωνήσει μαζί σας ενώ διαβάζει το website σας. Κρατήστε τα υποχρεωτικά πεδία στο μίνιμουμ και κάντε τα πεδία των φορμών αρκετά μεγάλα για εύκολη πρόσβαση από τα κινητά. Ξανά, η όλη ιδέα είναι το να κάνετε εύκολο για τους επισκέπτες σας το να ρωτήσουν!

4. Δώστε στο site σας μια στέρεα SEO βάση

Πριν ξοδέψετε έστω και ένα ευρώ στο SEO, σιγουρευτείτε ότι το website σας είναι διαμορφωμένο έτσι ώστε να μπορεί να υποστηρίξει μια τέτοια καμπάνια. Και το πιο σημαντικό: δώστε σε κάθε σελίδα ένα μοναδικό tag τίτλου με σημαντικά keywords και να υπάρχει μια ξεκάθαρη δομή πλοήγησης. Επίσης, βεβαιωθείτε ότι όλο το περιεχόμενο είναι μοναδικό και χρήσιμο και βάλτε τον developer του website σας να τρέξει ένα διαγνωστικό τεστ έτσι ώστε να ταυτοποιήσει και να διορθώσει τεχνικά προβλήματα στο SEO.   

5. Γράψτε περιεχόμενο προσανατολισμένο προς το όφελος του επισκέπτη

Επικεντρώστε το περιεχόμενο σας στο πως τα προϊόντα και οι υπηρεσίες σας λύνουν προβλήματα για τους πελάτες. Όταν οι επισκέπτες έρχονται στο website σας, θέλουν να βρουν γρήγορα αν έχετε αυτό που ψάχνουν και αν ναι γιατί είστε η καλύτερη επιλογή. Πρέπει να περνάτε αυτά τα μηνύματα γρήγορα: αν οι επισκέπτες δεν μπορέσουν να το αντιληφθούν μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα, θα πάνε στο website του ανταγωνιστή σας.

6. Χρησιμοποιείστε πολύ λευκό χώρο   

Ο πηγμένος σχεδιασμός της σελίδας μοιάζει ερασιτεχνικός και ανοργάνωτος. Ο λευκός χώρος εκφράζει τεχνογνωσία και οργάνωση. Ποια εικόνα θα θέλατε να προβάλλει τις προοπτικές της επιχείρησης σας; 

7. Χρησιμοποιήστε custom εικόνες

Γίνετε δημιουργικοί και δείξτε επαγγελματικές φωτογραφίες του προσωπικού σας και των εγκαταστάσεων σας, εάν είναι αυτό δυνατό. Αυτό κάνει την επιχείρηση σας να φαίνεται πραγματική και προσωπική, κάτι το οποίο προσελκύει ‘leads’.

8. Δώστε μια μεγάλη προσφορά

Δίνετε στους επισκέπτες σας ένα καλό λόγο για να ρωτήσουν; Οι οικονομικές προσδοκίες χρειάζονται πάντα μια μικρή ώθηση. Το εταιρικό website δεν είναι μέρος για διακριτικότητα, γι’ αυτό προσφέρετε κάτι αξίας όπως 100 € έκπτωση ή ένα δωρεάν μήνα υπηρεσιών.

9. Ελέγξτε τις ερωτήσεις που σας θέτουν

Το website σας μπορεί να παράγει περισσότερα ‘leads’ απ’ ότι νομίζετε. Ο μόνος τρόπος για να ξέρετε είναι να παρακολουθήσετε τις ερωτήσεις μέσω τηλεφώνου και φόρμας. Αυτό μπορεί να γίνει λίγο δύσκολο, γι’ αυτό βεβαιωθείτε ότι ο website developer σας έχει εγκαταστήσει το ‘tracking’ σωστά.

10. Να ελέγχετε τα analytics και να κάνετε μικροδιορθώσεις

Εν τέλει, επιθεωρείστε τα analytics του website σας για να δείτε τι κάνουν οι επισκέπτες σας. Οι σελίδες με μικρό χρονικό διάστημα επισκέψεων μπορεί να χρειάζονται καλύτερο περιεχόμενο. Οι σελίδες με μεγάλο χρονικό διάστημα επισκέψεων μπορούν να παράγουν περισσότερα ‘leads’ με μια πιο δυνατή προσφορά. Αν αναλύσετε τη συμπεριφορά του χρήστη, μπορείτε να βελτιώνετε συνεχώς το site σας κάνοντας το μια μηχανή παραγωγής ‘lead’. Θα πάρει χρόνο, αλλά αξίζει το κόπο.

5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

kataskevi blog istoselidon

Υπάρχει μια διαμάχη για το αν το blogging είναι ακόμα συναφές με το social mediamarketing περιβάλλον του σήμερα.
Ανεξάρτητα από το αν είστε μια μικρή επιχείρηση ή μια πολυεθνική εταιρία, το bloggingείναι αναπόσπαστο κομμάτι της ‘online content marketing’ στρατηγικής σας.

Εδώ είναι 4 λόγοι για τους οποίους χρειάζεται να “μπλογκάρετε”:

  • Για να οδηγήσετε το ‘traffic’ στο website σας
  • Για να αυξήσετε το SEO/ SERP σας
  • Για να τοποθετήσετε το ‘brand’ σας ως ηγέτη του κλάδου
  • Για να αναπτύξετε καλύτερες σχέσεις με τους πελάτες

Για να οδηγήσετε το ‘traffic’ στο website σας:
Η κατασκευή blog σας δίνει την ευκαιρία να δημιουργήσετε κατάλληλο περιεχόμενο για τους πελάτες σας. Χρησιμοποιείστε το αυτό σαν μία marketing τακτική για να οδηγήσετε το ‘traffic’ στο website σας.
Κάντε το blog στο website σας τη βάση για όλες τις social media πλατφόρμες σας.
Η επιχείρηση σας μπορεί να είναι στο Facebook, στο Twitter, στο Pinterest, στο LinkedIn ή οπουδήποτε αλλού. Δημοσιεύστε links  - με σχετικές εικόνες - για τα άρθρα στο blog σας σταsocial sites σας. Δώστε στους social followers σας ένα λόγο για να κλικάρουν στο websiteσας.
Επιπροσθέτως, το να ποστάρετε εισερχόμενα links κατευθείαν στα άρθρα του blog σας, για να οδηγήσετε το ‘traffic’ σε συγκεκριμένες σελίδες του website σας.

Για να αυξήσετε το SEO/ SERP σας:
Τα blogs αυξάνουν το SEO σας. Το νέο περιεχόμενο είναι ακόμα ένα μυστικό για να κερδίσετε τους ανταγωνιστές σας στην σελίδα αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης.
 Χρησιμοποιείστε keywords στα άρθρα σας. Απαριθμήστε τα keywords, τα θέματα και τις κατηγορίες στις οποίες θέλετε η επιχείρηση σας να βρεθεί ανάμεσα τους. Χρησιμοποιείστε αυτές τις λέξεις και τις σχετικές παρατηρήσεις όταν γράφετε τα post σας.
Φυσικά, αν τις αναζητείτε ενεργά ή όχι, το να μπλογκάρετε τακτικά για την επιχείρηση σας, το κλάδο σας, το προϊόν σας ή το lifestyle του πελάτη σας θα αυξήσει φυσικά τα keywordsαναζήτησης σας. Το να είστε προσηλωμένοι όσον αφορά τις λέξεις σας θα αυξήσει πολύ τα αποτελέσματα σας.
Τα keywords και τα θέματα στο website σας είναι ένας σημαντικός τρόπος με τον οποίο ηGoogle (και άλλες μηχανές αναζήτησης) βρίσκουν το site σας για αυτές τις λέξεις αναζήτησης.

Για να τοποθετήσετε το ‘brand’ σας ως ηγέτη του κλάδου:
Τα καλογραμμένα άρθρα αποδεικνύουν ότι η εταιρία σας είναι ένας ηγέτης στο κλάδο. Με το να δημοσιεύετε θέματα τα οποία έχουν απήχηση στην αγορά σας και προβάλλουν τις γνώσεις σας, προωθείτε επίσης τις δεξιότητες σας για τη επιχείρηση σας, την υπηρεσία ή το προϊόν σας.
Αν είστε έμπορος λιανικής, για παράδειγμα, να γράφετε posts για τα προϊόντα σας. Οι πελάτες σας θα σας γνωρίσουν ως πηγή γνώσεων για τα προϊόντα που θέλουν.
Αν είστε στο B2B κλάδο, δημοσιεύστε καλοδιατυπωμένα, καλά εμπεριστατωμένα άρθρα για την υπηρεσία σας. Γίνετε το κομβικό σημείο, ή το μέρος που πρέπει να βρίσκεται κανείς για το κλάδο σας.
Επίσης να χτίζετε εμπιστοσύνη. Όσο πιο πολύ μπορείτε να δείξετε ότι είστε καλά εξοικειωμένοι με το αντικείμενο σας, τόσο πιο πιθανό είναι ο καταναλωτής σας να σας εμπιστευτεί για να τον προμηθεύσετε με ότι χρειάζεται.
Οι πελάτες σας επιπλέον επωφελούνται από τις γνώσεις που τους παρέχετε.

Για να αναπτύξετε καλύτερες σχέσεις με τους πελάτες:
Τα blogs παρέχουν μια άλλη πηγή για να εμβαθύνετε την σύνδεση με το πελάτη σας. Με το να συνδέεται απευθείας στο website σας, οι πελάτες σας μπορούν να γνωρίσουν την επιχείρηση σας ή το προϊόν σας από την άνεση της online έδρας σας.
Χρησιμοποιείστε το αυτό. Ξανά, χτίστε την εμπιστοσύνη με το να είστε πηγή πληροφοριών. Στους καταναλωτές αρέσει να είναι ενημερωμένοι και εκτιμούν το ότι είστε εσείς εκείνος που τους μαθαίνει..
Επιπροσθέτως, όπως και στα άλλα social sites σας, πρέπει να απαντάτε σε σχόλια και να αλληλεπιδράτε με τον καταναλωτή σας. Αν έχουν ερωτήσεις για ένα προϊόν για το οποίο γράφετε, απαντήστε τους κατευθείαν στο website. Σε αντίθεση με πολλά social sites, έναblog είναι γενικά αναζητήσιμο στο site σας για κάποιο καιρό. Τα σχόλια σας στο websiteδιαρκούν περισσότερο απ’ ότι μια απάντηση στο Twitter response ή ένα Facebook post. Επίσης, οι άλλοι πελάτες θα δουν τις αλληλεπιδράσεις σας. 

5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

kataskevi web ads 

Οι video marketing καμπάνιες μπορούν να αυξήσουν την αναγνωρισιμότητα μιας επωνυμίας, την διαδικτυακή κίνηση και τις πωλήσεις για επιχειρήσεις όλων των μεγεθών.

Είτε αυτή είναι μια pre-roll διαφήμιση στο YouTube ή κάποιο πρωτότυπο διαφημιστικό περιεχόμενο, η διαφήμιση με online video μπορεί να προβάλλει επιχειρήσεις όλων των μεγεθών. Ιδιαίτερα μικρές επιχειρήσεις βρήκαν ότι τα ψηφιακά videos μπορούν να αυξήσουν την αναγνωρισιμότητα, την κίνηση του website και τις πωλήσεις τους με έναν οικονομικά αποδοτικό τρόπο και φιλικό ως προς το προϋπολογισμό της επιχείρησης.

Σχεδόν όλοι βλέπουν online videos σήμερα, μπορείς να προσεγγίσεις κόσμο με πολύ μικρότερο κόστος από την παραδοσιακή διαφήμιση στη τηλεόραση και με πολύ περισσότερες ευκαιρίες για σωστή στόχευση του κοινού. Μπορείτε να στοχεύσετε videos στο κατάλληλο κοινό βασισμένοι σε συγκεκριμένο περιεχόμενο που βλέπουν στο YouTube, ανάλογα με τη γεωγραφία, δημογραφικές πληροφορίες ή ενδιαφέρον σε προϊόντα ή υπηρεσίες όπως αυτά φαίνονται από την onlineσυμπεριφορά τους.”

Όπως κάθε καμπάνια content marketing, ένα διαφημιστικό βίντεο πρέπει να αιχμαλωτίζει τους θεατές και να φτάσει στο κατάλληλο κοινό για να είναι επιτυχημένο.

Σχεδίασε το

Όταν ασχολείσαι με την κατασκευή online διαφημίσεων, είναι ουσιώδες να αναλογιστείς την μέθοδο διανομής πριν την παραγωγή.

Σχεδίασε το μήνυμα που θες να περάσεις, την παραγωγή και την διανομή πριν δημιουργήσεις το βίντεο σου. Με αυτό τον τρόπο, μπορείτε να προσαρμόσετε το περιεχόμενό σας για το κανάλι από το οποίο διαδίδεται, είτε αυτό σημαίνει ότι φιλοξενείται στο YouTube, χρησιμοποιείται για social περιεχόμενο ή στέλνεται από ένα email marketing system.

 

Φρόντισε να είναι όσο το δυνατόν πιο σύντομο

Η διάρκεια της προσοχής του θεατή συνεχίζει να ελαττώνεται και οι διαφημιστές ξέρουν ότι πρέπει να ανταγωνιστούν με πολλές άλλες διαφημίσεις για τις προβολές (views). Συμβουλεύουμε η video καμπάνια σας να είναι όσο πιο συνοπτική γίνεται, ειδικά αν πρόκειται για μια pre-roll διαφήμιση.

Όσο πιο σύντομο είναι το βίντεο, τόσο λιγότερο ενοχλημένοι θα είναι οι θεατές και τόσο περισσότερο πιθανό είναι να το παρακολουθήσουν ολόκληρο. Από τις στατιστικές στις καμπάνιες που έχουμε κάνει, ξέρουμε ότι ο κόσμος έχει σχεδόν διπλάσια πιθανότητα να παρακολουθήσει ολόκληρο ένα 15 δευτερολέπτων σποτ αντί ενός 30 δευτερολέπτων.

Χτίστε σχέσεις με τους θεατές

Η εμπιστοσύνη και η δέσμευση είναι δύο από τους πιο σημαντικούς παράγοντες για επιτυχημένες video marketing στρατηγικές. Οι δημιουργοί περιεχομένου πρέπει να επικεντρωθούν στο να συνδεθούν με τους ανθρώπους που παρακολουθούν τα video τους.

Πιο συχνά από ποτέ, ένα YouTube κανάλι με το πιο κοινό θα αποδώσει καλύτερα από ένα με το οποίο έχει περισσότερους συνδρομητές και επισκέψεις. Το κοινό  θέλει να νιώσει ότι ο διαφημιστής έχει το συμφέρον του δημιουργού του βίντεο στο μυαλό του και μοιράζεται τις ίδιες αξίες. Υποστήριξε πράγματα για τα οποία οι δημιουργοί του YouTube ενδιαφέρονται και θα υποστηρίξουν και αυτοί με τη σειρά τους  την επωνυμία σου. Αν τους στηρίξεις με ειλικρινείς και μεστού περιεχομένου τρόπους, θα προασπίσουν την επωνυμία σου στο κοινό τους.

Σαν μέρος της στρατηγικής τους προτείνουμε να αρχίσετε σχέσεις με μικρότερους YouTubeδημιουργούς που μοιράζονται το όραμα της επωνυμίας σου. Όταν τα κανάλια τους αρχίσουν να μεγαλώνουν, η σχέση θα μπορούσε να εξελιχθεί σε μια αμοιβαία ωφέλιμη συνεργασία.

Καθορίστε  και υπολογίστε συγκεκριμένους στόχους

Το Video marketing μπορεί να σας βοηθήσει να επιτύχετε ευρείς γενικούς στόχους όπως το "new leads" ή το "search engine optimization", αλλά με το να καθορίζετε πιο εστιασμένους στόχους, μπορείτε να διαπιστώσετε όλη τη δυνατότητα αυτού του διαφημιστικού μέσου. Υπολογίζοντας αυτούς τους στόχους μπορεί επίσης να ρίξει φως στο γιατί μια καμπάνια πέτυχε ή δεν πέτυχε.

Μια video καμπάνια πρέπει να έχει συγκεκριμένους στόχους όπως το να οδηγεί νέους επισκέπτες στο website, αυξάνοντας την κοινωνική δέσμευση στο Facebook ή με το να λάβει απαντήσεις από στοχευμένα email. Κάποιες φορές το θέμα δεν είναι το βίντεο ή η διανομή, αλλά στο τι συμβαίνει αργότερα – όπως το να έχεις μια φτωχή conversion page  ή κάποιο άλλο θέμα με το website ή το call-to-action. Μόνο με το να αποσαφηνίζεις στόχους και με το να τους υπολογίζεις, μπορούν οι εταιρίες να βελτιώσουν την αντίληψή τους στο video marketing και στα αποτελέσματά του.

4 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ανενεργά

web social media

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στο σύγχρονο πολιτισμό. 

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν γίνει αναπόσπαστο κομμάτι του σύγχρονου πολιτισμού μας. Πρόκειται για έναν τομέα που έχει συμβάλει καθοριστικά στη ριζική αλλαγή των σημερινών κοινωνικών αλληλεπιδράσεων που έχουν σημειωθεί τα τελευταία χρόνια. Το αποτέλεσμα αυτό οφείλεται στην ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας σε συνδυασμό με τον ολοένα και αυξανόμενο αριθμό των οραματιστών της εποχής μας, οι οποίοι με την εφευρετικότητα που τους διακατέχει έχουν δημιουργήσει τεράστιες παγκόσμιες και πετυχημένες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης.

 

Γίγαντες κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook, το Twitter κτλ έχουν συμβάλει στη δημιουργία ενός ολόκληρου νέου κόσμου όπου είμαστε ελεύθεροι να εκφράσουμε την άποψή μας και να την μοιραστούμε με τους φίλους και τους συνανθρώπους μας. Αυτός ο κόσμος των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης, παρέχει την ευχέρεια σε όλους να εκφράσουν και να μοιραστούν τις ιδέες, τις σκέψεις και τα συναισθήματα, που θέλουν εύκολα και γρήγορα.

 

Οι 5 κυριότερες επιπτώσεις των Social Media στη ζωή μας.

1.Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν γίνει μια σημαντική πηγή ειδήσεων.

Παρ'όλα αυτά η αξιοπιστία ορισμένων πηγών μπορεί σαφώς να αμφισβητηθεί. Η διαθεσιμότητά τους στα κοινωνικά δίκτυα καθιστά τα νέα και τις ειδήσεις πιο προσιτά στο ευρύ κοινό. Επιπλέον, τα νέα ταξιδεύουν με ιλιγγιώδη ταχύτητα και κάνουν το γύρο του κόσμου μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα.

 

2.Τα κοινωνικά μέσα μαζικής ενημέρωσης προωθούνται μέσω της αλληλεπίδρασης των χρηστών τους σε μια τέτοια μαζική κλίμακα που είναι δύσκολο να μην κατακλύσουν τον κόσμο της ενημέρωσης και κυρίως της πληροφορίας. Επιτρέπουν στους ανθρώπους να έρχονται σε επαφή πιο τακτικά, και μερικές φορές, με πιο στενό τρόπο από ότι συνήθιζαν παλιότερα λόγω του χρόνου και του χώρου. Οι άνθρωποι που κατοικούν σε διαφορετικές και μακρινές πόλεις ή χωριά μπορούν να κρατήσουν επαφή πολύ εύκολα, και ταυτόχρονα τους δίνεται η ευκαιρία να γνωρίσουν άτομα που ανήκουν σε διαφορετικές κουλτούρες. 

3.Τα κοινωνικά μέσα μαζικής ενημέρωσης επέτρεψαν τη δημιουργία μεγαλύτερης πολιτικής ευαισθητοποίησης και οργάνωσης, η οποία έχει σε ορισμένες περιπτώσεις ξαναγράψει ολόκληρο το πολιτικό τοπίο από την αρχή. Έπαιξαν μεγάλο ρόλο στις εκλογές του Ιράν, καθώς και στην επανεκλογή του Ομπάμα για δεύτερη θητεία ως Πρόεδρος των ΗΠΑ, καθώς και ενέπνευσε τις πολιτικές αναταραχές στην Αίγυπτο. 

4.Επίσης, έπαιξαν μεγάλο ρόλο στην καλλιέργεια της παιδείας. Τα παιδιά που άρχισαν να χρησιμοποιούν τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, αποκτούν από νωρίς δεξιότητες επικοινωνίας, και γενικά καταφέρνουν να γίνουν πιο εγγράμματοι άνθρωποι. Αυτή είναι μια ενθαρρυντική τάση, και χάρη στην τεράστια διαθεσιμότητα των πληροφοριών, που είναι τόσο απλοϊκή και μέσα στο πολύπλοκο διαδίκτυο, ο καθένας μπορεί να γίνει τόσο έξυπνος ή ευφυής, με τον τρόπο που ο καθένας επιθυμεί.  

5.Τέλος, είναι σημαντικό να αναφερθεί πως έχει αλλάξει ολόκληρη η δυναμική της επιστήμης του μάρκετινγκ. Οι εταιρείες πλέον δεν κάνουν επενδύσεις σε κανάλια για τις διαφημίσεις τους, αλλά έρχονται όλο και πιο κοντά στον καταναλωτή μέσω αλληλεπιδράσεων που πραγματοποιούνται μέσα των social media και των ιστοσελίδων τους. Οι επιχειρήσεις σήμερα είναι σε θέση να κατανοήσουν τις ανάγκες της αγοράς από την ίδια την αγορά, σε μεγαλύτερο βαθμό από ότι στο παρελθόν. 

Συμπέρασμα 

Υπάρχουν τόσοι πολλοί τρόποι που τα κοινωνικά μέσα μαζικής ενημέρωσης και δικτύωσης έχουν αλλάξει τον κόσμο. Οι παραπάνω πέντε είναι απλά από τους πιο σημαντικούς. Μέχρι αυτό το σημείο, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν αποκτήσει μια σταθερή θέση στο μέλλον μας, και ελπίζουμε ότι οι δυνατότητες αυτών των διαδραστικών πλατφόρμων θα επεκταθούν για την βελτίωση της καθημερινότητας μας και την διευκόλυνση της ζωής μας.

5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

social web marketing

Ζούμε σε έναν ψηφιακά συνδεδεμένο κόσμο και αυτό σημαίνει ότι περισσότεροι άνθρωποι από ποτέ αφήνουν το ψηφιακό τους σημάδι για να ακολουθήσουν οι πωλητές, καθώς χρησιμοποιούν τις εφαρμογές του κινητού, τα social media, το email το inbox κ.α. Εδώ είναι τα καλά νέα, όπως τουλάχιστον υποστηρίζουν όλες οι εταιρείες προώθησης και κατασκευής επαγγελματικών ιστοσελίδων για τους οποίους το ψηφιακό marketing αποτελεί και τον απώτερο στόχο.Οι άνθρωποι θέλουν οι πωλητές να τους ακολουθούν, απλά όχι πολύ στενά. Όλα βασίζονται στο να είναι κανείς ικανός με τους ανθρώπους και αυτό σημαίνει να εστιάζει στον πελάτη αντί να αποκτά εμμονή με το πόσο προσωπικό  θα πρέπει να είναι το marketing.
Τα social δεδομένα προσφέρουν στους πωλητές τα καλύτερα ψηφιακά ίχνη  να ακολουθήσουν, για δύο λόγους: 1) Πολλά βάση άδειας δημόσια δεδομένα γίνονται διαθέσιμα στους πωλητές μέσω των σελίδων κοινωνικής δικτύωσης.  2) τα δημόσια δεδομένα είναι γεμάτα με απλές και γεμάτες νόημα ιδέες που επιτρέπουν την αποστολή μηνυμάτων σε όλα τα επίπεδα του πελατειακού κύκλου ζωής.
Εδώ είναι 5 απλοί τρόποι για να χρησιμοποιήσετε τα δεδομένα κοινωνικής δικτύωσης για εύστοχο marketing και να μετατρέψετε τα ψηφιακά ίχνη σε εστιασμένες προς τον πελάτη εκστρατείες.

1.Στόχευση ανάλογα με τις εκδηλώσεις που οι άνθρωποι ακολουθούν.

Τον Ιούλιο του 2015 το Twitter ανακοίνωσε την πρόσθεση του Event Targeting για τους πωλητές. Το ενσωματωμένο ημερολόγιο εκδηλώσεων σας επιτρέπει να εντοπίσετε εμπορικές επιδείξεις, προορισμούς διακοπών ,συναυλίες και άλλα. Για παράδειγμα μπορείτε να εντοπίσετε το κοινό σας και ακόμα να δείτε τα Tweets με τα πιο μεγάλα engagement του προηγούμενου έτους. Μόλις θα έχετε καταφέρει να ανακαλύψετε το κοινό  σας, μπορείτε να λανσάρετε μία καμπάνια που στοχεύει στο γεγονός και συνδυάζει τις επιλογές σας με άλλα στοιχεία όπως το φύλο ,τη γλώσσα και η συσκευή, έτσι ώστε να μπορείτε να φτάσετε διαφορετικά τμήματα του κοινού της εκδήλωσης.
2.Στοχεύοντας το marketing περιεχομένου σας βάση ενδιαφερόντων και τάσεων.
Αν θέλετε περισσότερο από το περιεχόμενο σας να αγαπηθεί και να διαμοιραστεί ,μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα κοινωνικά δεδομένα για να  ταυτοποιήσετε ζητήματα και τάσεις που είναι περισσότερο πιθανό να προσελκύσουν το ενδιαφέρον και να γίνουν γνωστές αστραπιαία. Μπορείτε να έχετε μία γενική προσέγγιση χρησιμοποιώντας τα Twitter moments ή το Twitter advanced search για να ταυτοποιήσετε τρέχοντα ζητήματα και τάσεις για περιεχόμενο άμεσης απάντησης. Αν θέλετε να βρείτε ενδιαφέροντα σε μικρότερες ομάδες ή ειδικούς πελάτες , μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Tailored Audiences του Twitter, ένα εργαλείο ανάλυσης ενδιαφερόντων βασισμένο σε μία ανεβασμένη λίστα. Μπορείτε να ανεβάζετε λίστες email διευθύνσεων, κινητών τηλεφώνων, Mobile advertising ID,ονόματα χρηστών του Τwitter ή ταυτότητες χρηστών και το Twitter θα τα συνδέσει με τους  ανάλογους χρήστες και θα σας προβάλει μία κατάταξη ενδιαφερόντων και δημογραφικών χαρακτηριστικών. Χρησιμοποιήστε τα κορυφαία από αυτά για να βρείτε θέματα περιεχομένου για το κοινό σας.
3.Στοχεύστε βάση πλατφόρμας και επαναλάβετε βάση των χαρακτηριστικών του κοινού.

Ο πιο ευθύς  τρόπος εύστοχο  marketing μέσω των κοινωνικών δεδομένων είναι να διαλέξετε μία κοινωνική πλατφόρμα και να χρησιμοποιήσετε τα δεδομένα που παρέχονται μέσω αυτής για να στοχεύσετε στους χρήστες της μέσω διαφημίσεων. Για παράδειγμα το twitter adds ή το Facebook for business παρέχουν στους διαφημιστές δεδομένα για να βοηθήσουν να περαστούν μηνύματα marketing σε συγκεκριμένες ομάδες χρηστών. Όταν τα μέλη μιας συγκεκριμένης πλατφόρμας κάνουν κλικ στην σελίδα σας , εσείς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα  pixels  για να τους στοχεύσετε μέσω διαφημίσεων και σε άλλες σελίδες με βάση την πηγή  του κλικ και τα χαρακτηριστικά του κοινού που χρησιμοποιούσατε για να στοχεύσετε μέσω των διαφημίσεων
4. Στοχεύοντας μέσω κοινωνικής επιρροής.
Ενημερώνοντας το κοινό για τη  επιχείρησή σας  είναι πολύ πιο εύκολο όταν έχετε ακόλουθους και υποστηρικτές οι οποίοι έχουν δικούς τους ακολούθους και υποστηρικτές. Εάν μπορείτε να χτίσετε σχέσεις με άτομα που επηρεάζουν την κοινή γνώμη μέσω κατηγοριών και θεμάτων γύρω από την επιχείρηση σας, τα μηνύματα marketing που θα προωθήσετε, είναι περισσότερο πιθανό να επιτύχουν εκτεταμένους στόχους.
Χρησιμοποιήστε διάφορες υπηρεσίες  για να αναζητήσετε άτομα που ασκούν επιρροή μέσα στην ήδη υπάρχουσα βάση σας ή εκτός των επαφών σας. Έπειτα, διακριτικά εισάγετε τους στην δική σας στρατηγική του social media marketing.
5. Στοχεύοντας emails με συνδυασμένα  κοινωνικά δεδομένα.
Στοχεύοντας και κάνοντας προσωπικά  τα μηνύματα απαιτεί την αναζήτηση  πληροφορίων διαμέσου μια διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε μία φόρμα εγγραφής ή ανιχνεύοντας τις κινήσεις των email σταδιακά ώστε να συγκεντρώνονται περισσότερες πληροφορίες. Η παρακολούθηση είναι χρονοβόρα και η ζήτηση πολλών πληροφοριών στις φόρμες εγγραφής μπορεί να έχει αρνητικό αντίκτυπο. Συνδυάζοντας το email με βασισμένες σε άδεια πληροφορίες, σας επιτρέπει να διανέμετε λίστες email γρηγορότερα και  να στέλνετε περισσότερα σχετικά μηνύματα σε ομάδες με κοινά χαρακτηριστικά.
Το Twitter’s Audience Manager μπορεί να σας βοηθήσει να ταυτοποιήσετε τα  κομμάτια μιας ομάδας μέσα σε μια λίστα και ακόμα και αν δεν έχετε προσωπικά δεδομένα για κάθε διεύθυνση email ,θα μπορείτε να αποκτήσετε μια ιδέα για τα θέματα σε ειδικές λίστες. Για παράδειγμα μπορείτε να ανεβάσετε το gmail σας και τo yahoo σε διαφορετικό κοινό και να εξετάσετε αν  παρατηρούνται αλλαγές στο αποτύπωμα του κινητού μέσα από κάθε ομάδα , πριν να στείλετε  ένα email προσφέροντας μια ειδική κινητή συσκευή σαν βραβείο.
6. Εύστοχο marketing μέσω διαφορετικών κοινοτήτων
Εάν είστε ένας πεπειραμένος  social data marketer ,πιθανόν να έχετε παρατηρήσει ότι η διαφήμιση μέσω πολλών διαφορετικών κοινωνικών δικτύων μπορεί πραγματικά να βοηθήσει στην προσπάθεια προσέγγισης  ατόμων που χρησιμοποιούν διαφορετικά κοινωνικά δίκτυα. Κάπου εδώ εμφανίζονται  τα social data API’s.
Πολλά κοινωνικά δίκτυα παρέχουν δεδομένα μέσω ενός API , τα οποία επιτρέπουν την απόκτηση δεδομένων και τον συνδυασμό τους με δεδομένα της δικής σας αποθήκης ή στίβας marketing. Aν αυτό είναι πολύ παράξενο σενάριο για εσάς, μιλήστε με τους τεχνικούς σας για την χρήση των social data API’s στις πωλήσεις, ή να προσθέσετε ένα μηχανικό ανάπτυξης στην ομάδα σας. Με αυτό τον τρόπο μπορείτε να αποκτήσετε πλεονεκτήματα  από αυτή την εξελιγμένη μορφή του- βασισμένου σε δεδομένα - marketing και επιπλέον να αξιοποιήσετε  API aggregators οι οποίοι μπορούν εύκολα να συνδυάσουν διαφορετικές πηγές δεδομένων.
Συνοψίζοντας , το εύστοχο marketing που αξιοποιεί κοινωνικά δεδομένα έχει μεγάλες δυνατότητες. Σιγουρευτείτε ότι έχετε απλοποιήσει τα πράγματα και μην προσπαθείτε να αυτοματοποιήσετε τα πάντα μόλις ανακαλύψετε πράγματα που λειτουργούν με χειροκίνητες διαδικασίες. Είναι επίσης σημαντικό να σιγουρευτείτε ότι σκέφτεστε τις ανάγκες των πελατών αντί να προσπαθείτε να κάνετε τους πελάτες να προσαρμοστούν στα «θέλω»  της εταιρίας. Το κλειδί της επιτυχίας σε όλες τις πτυχές του marketing βασισμένου σε δεδομένα είναι η προσέγγιση με βάση τον πελάτη.

ΟΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ ΣΤΗ GOOGLE ΜΕ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΜΑΣ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΜΑΣ:

Κατασκευή ιστοσελίδων - Δημιουργία eshop - Κατασκευή site - Σχεδιασμός website - Εταιρείες κατασκευής ιστοσελίδων Κατασκευή webapp - Δημιουργία blog - Κατασκευή ιστοσελίδων Αθήνα - Δημιουργία σελίδας facebook - εταιρεία για adwords - Κατασκευαστής site με joomla - Προσφορά δημιουργίας ιστοσελίδας - Site για μικρές επιχειρήσεις Αθήνα - προσφορές seo - Κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος - Ιστοσελίδα με wordpress - Site με drupal - Κόστος ιστοσελίδας - Κατασκευή eshop Προώθηση eshop σε Ελλάδα και Εξωτερικό - Webdesign Athens - Κατασκευή και προώθηση ιστοσελίδας - Δημιουργία λογαριασμού σε social web media - Τιμές για κατασκευή eshop - Ιστοσελίδες μεγάλων επιχειρήσεων - Κατασκευή ιστοσελίδων τιμοκατάλογος - Κόστος site - Δημιουργία site τιμές - κατασκευή eshop video - Σχεδιασμός site Αθήνα - Δημιουργία ιστοσελίδας βήμα βήμα - κατασκευή ιστοσελίδων με προϊόντα - σχεδίαση και φιλοξενία website - Κατασκευή ιστοσελίδας