Η Black Friday δεν περιορίζεται σε «μία μέρα εκπτώσεων». Είναι σχέδιο που ξεκινάει εβδομάδες νωρίτερα και περιλαμβάνει συγκεκριμένα βήματα. Στην ελληνική αγορά, αρκετές επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν το Black Friday ως μία βιαστική καμπάνια. Ρίχνουν μικρή έκπτωση, ανεβάζουν δύο-τρία posts και ελπίζουν…
About Blog
Tην υποστήριξη επενδυτικών σχεδίων υφιστάμενων ΜμE στην Περιφέρεια Θεσσαλίας, σε τομείς και προτεραιότητες που αναδείχθηκαν από την Διαδικασία Επιχειρηματικής Ανακάλυψης της Περιφέρειας Θεσσαλίας για την περίοδο 2021-2027 και εξειδικεύονται στην Περιφερειακή Εξειδίκευση της ΕΣΕΕ για την Περιφέρεια Θεσσαλίας, έχει ως…
Υποστήριξη διαδικασιών για τον μετασχηματισμό των επιχειρήσεων της Δυτικής Ελλάδας προς περισσότερο βιώσιμα, καινοτόμα και αποδοτικά επιχειρηματικά μοντέλα, που συντελούν στην προστασία του περιβάλλοντος, την εξοικονόμηση κόστους και τη δημιουργία θέσεων εργασίας, αναπτύσσοντας την εξωστρέφεια, έχει ως στόχο σχετική δράση…
Το ηλεκτρονικό εμπόριο βρίσκεται σε συνεχή ανάπτυξη και οι επιχειρήσεις που θέλουν να ξεχωρίσουν, χρειάζονται αξιόπιστα, σύγχρονα και αποδοτικά εργαλεία. Στο πλαίσιο αυτό, η Aboutnet προσθέτει στις υπηρεσίες της τη δημιουργία e-shop σε Shopify, μία από τις πιο ισχυρές και…
Η Aboutnet είναι από τις κορυφαίες και πιο καταξιωμένες εταιρείες digital marketing στην Ελλάδα, με παρουσία από το 2000 και πορεία άνω των 20 ετών στον χώρο της ψηφιακής στρατηγικής και της κατασκευής ιστοσελίδων. Με 40+ βραβεία, συμμετοχή σε πάνω…
Η ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΗΟ επιχορηγούμενος προϋπολογισμός κάθε επενδυτικής πρότασης δυνητικού δικαιούχου ενίσχυσης μπορεί να κυμαίνεται από €600 χιλ. έως και €5 εκατ. Ο συνολικός προϋπολογισμός της δράσης ανέρχεται στα €17,5 εκατ. ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙΥφιστάμενες Πολύ Μικρές, Μικρές και Μεσαίες επιχειρήσεις, που…
Ανακοινώθηκε η δράση «Επιχειρώ Πράσινα» δίνει τη δυνατότητα σε πολύ μικρές και μικρές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε μικρά νησιά με πληθυσμό έως 3.100 κατοίκους να ενισχύσουν την ανταγωνιστικότητά τους και να εξελιχθούν, αξιοποιώντας χρηματοδότηση για επενδυτικά σχέδια. Το επενδυτικό σχέδιο…
Το πρόγραμμα αποσκοπεί στην ενίσχυση και υποστήριξη του εξαγωγικού προσανατολισμού, προωθώντας τη διεθνή ανάπτυξη και την εξωστρέφεια μικρομεσαίων επιχειρήσεων στην Ελλάδα. Αφορά υφιστάμενες μικρομεσαίες επιχειρήσεις (ΜμΕ), οι οποίες δραστηριοποιούνται στους τομείς της μεταποίησης και των συναφών υπηρεσιών. Επιλέξιμες είναι οι…
Συνολικός προϋπολογισμός (δημόσια δαπάνη): 140 εκ. ευρώ. Απευθύνεται σε υφιστάμενες μεσαίες, μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε συγκεκριμένους κλάδους στους τομείς μεταποίησης, τουρισμού, εμπορίου (χονδρικού και λιανικού), καθώς και παροχής υπηρεσιών. Ο επιχορηγούμενος προϋπολογισμός κάθε επενδυτικού σχεδίου μπορεί…
Συνολικός προϋπολογισμός (δημόσια δαπάνη): 60 εκ. ευρώ.
Συγκεκριμένα Στόχευση της δράσης είναι η στήριξη των δραστηριοτήτων που αποτελούν αναπτυξιακές προτεραιότητες της Περιφέρειας Αττικής, όπως αυτές αναδείχθηκαν από τη Διαδικασία Επιχειρηματικής Ανακάλυψης (ΔΕΑ) της Περιφέρειας Αττικής: ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΔΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΡΚΕΙΑ Ο προϋπολογισμός της Δημόσιας Δαπάνης της Δράσης ανέρχεται…
Ενίσχυση επιχειρηματικών σχεδίων για νέες και υπό σύσταση, μεσαίες, μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις στη Δυτική Μακεδονία, με στόχο να τονωθεί η επιχειρηματικότητα στην περιοχή, να ενισχυθεί η δημιουργία θέσεων εργασίας και οι βάσεις για ανταγωνιστικές επιχειρήσεις στην εγχώρια και…
Το TikTok έχει εξελιχθεί από μια πλατφόρμα ψυχαγωγίας σε ένα ισχυρό εργαλείο marketing για επιχειρήσεις. Με πάνω από 1 δισεκατομμύριο ενεργούς χρήστες, προσφέρει μια μοναδική ευκαιρία να προσεγγίσετε νεότερο κοινό, να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας και να προωθήσετε…
Το digital marketing συνεχίζει να εξελίσσεται με ταχείς ρυθμούς, ακολουθώντας τις τεχνολογικές και καταναλωτικές τάσεις. Το 2025 προμηνύεται ως μια χρονιά μεγάλων αλλαγών, με έμφαση στην προσωποποίηση, τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης (AI) και την ενίσχυση της εμπειρίας του χρήστη. Ακολουθούν…
Στον σημερινό κόσμο, η διαδικτυακή παρουσία των μικρών επιχειρήσεων δεν είναι απλώς προαιρετική, αλλά κρίσιμης σημασίας. Υπάρχουν πολλοί λόγοι για αυτό: 1. Προσβασιμότητα: Στο διαδίκτυο, οι επιχειρήσεις μέσα από την κατασκευή ιστοσελίδων μπορούν να φτάσουν σε πελάτες που δεν θα μπορούσαν να επιτύχουν…
Η κατασκευή μιας ιστοσελίδας E-shop για μια μικρή επιχείρηση μπορεί να προσφέρει πολλά πλεονεκτήματα. Ας δούμε μερικά από αυτά: Τώρα, ας δούμε μερικά πράγματα που πρέπει να προσέξετε κατά την κατασκευή ενός E-shop: Η δημιουργία μιας ιστοσελίδας E-shop μπορεί να είναι μια εξαιρετική…
