About Blog


Γνωρίζατε ότι χρειάζονται έως και 7 εμφανίσεις για να αρχίσουν οι άνθρωποι να ανακαλούν και να θυμούνται μια επωνυμία; Οι άνθρωποι που είναι υπεύθυνοι για τη γνώση αυτών των στατιστικών είναι οι διαχειριστές της επωνυμίας σας (brand managers). Αυτοί είναι…



Μπορεί πραγματικά να απογειώσει ή να καταστρέψει την επιχείρησή σας και το κακό μάρκετινγκ αντιπροσωπεύει ένα μεγάλο μέρος  των επιχειρηματικών αποτυχιών. Ωστόσο, με τη σωστή ομάδα και τα κατάλληλα εργαλεία στη διάθεσή σας, το μάρκετινγκ μπορεί να είναι ο λόγος…



Μυστικό #1: Όλα ξεκινούν με την εξυπηρέτηση πελατών. Οι περισσότερες πλατφόρμες συλλέγουν δεδομένα αυτόματα, αλλά είναι σημαντικό να εξετάσετε τι είδους πληροφορίες συλλέγονται για να διασφαλίσετε ότι είστε σε θέση να τις χρησιμοποιήσετε και να προβείτε σε ενέργειες με βάση…



1. Omnichannel αγορές  Μία από τις πιο σημαντικές τάσεις eshop για το 2021  που μπορεί να βοηθήσει την επιχείρηση σας είναι η στρατηγική Omnichannel.    Οι Omnichannel αγορές έχουν να κάνουν με μια συνεπή και ομοιόμορφη εμπειρία αγορών σε όλα τα…



1.Προσφέρετε ασυναγώνιστη εμπειρία χρήστη (UX). Η βελτίωση της οργανικής επισκεψιμότητας ξεκινά με τον τρόπο εμφάνισης και απόδοσης του ιστότοπού σας. Οι μηχανές αναζήτησης ανταμείβουν ιστότοπους που παρέχουν μια εκπληκτική εμπειρία χρήστη.  Η Google παρακολουθεί αν ο ιστότοπός σας είναι σε…



Υπάρχουν πολλά να μάθετε σχετικά με το μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου όταν ξεκινάτε για πρώτη φορά. Το μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι ένα μέσο που απαιτεί προσεκτική διαχείριση. Δεν μπορείτε απλά να περιμένετε από τους συνδρομητές στη λίστα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου…



1. Σκοτεινή Λειτουργία Η σκοτεινή λειτουργία το 2020 ήταν μια μόδα λόγω των οθονών OLED και θα γίνει ακόμα πιο διάσημη σε ένα χρόνο από τώρα. Φαίνεται απλό, ωραίο και κομψό και ήδη εταιρείες-κολοσσοί χρησιμοποιούν την δυνατότητα αυτή στις εφαρμογές…



Ενώ το SEO μπορεί να σας βοηθήσει να εξασφαλίσετε οργανικά την πολυπόθητη κορυφαία θέση στην πρώτη σελίδα αποτελεσμάτων, όμως αυτό δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί χωρίς να δημιουργήσετε PPC χορηγούμενες καμπάνιες. Η Google προσπαθεί να διασφαλίσει ότι κατευθύνει τον χρήστη της…



Το Responsive Web Design (RWD) είναι μια προσέγγιση στο σχεδιασμό ιστοσελίδων που αποσκοπεί στο να επιτρέψει την προβολή ιστοσελίδων επιφάνειας εργασίας ως απάντηση στο μέγεθος της οθόνης ή του προγράμματος περιήγησης ιστού με το οποίο προβάλλεται. Σημαίνει ίδια υποστήριξη σε…



Κόστος: Οι εικονικοί ιδιωτικοί διακομιστές (VPS) είναι σχετικά φθηνοί. Σε σύγκριση με τους αποκλειστικούς διακομιστές της ίδιας κατηγορίας, προσφέρουν πολύ περισσότερη ακατέργαστη ισχύ διακομιστή, παρά το γεγονός ότι είναι εικονικοί. Και είναι μόνο ελαφρώς πιο ακριβά σε σύγκριση με τα…



Ένα microsite είναι ένας ιστότοπος για συγκεκριμένες επωνυμίες (ή μία μόνο ιστοσελίδα) που χρησιμοποιούν οι εταιρείες για την προώθηση των μεμονωμένων προϊόντων, εκδηλώσεων ή εκστρατειών τους.Αυτά φιλοξενούνται στον δικό τους τομέα ή στον υποτομέα της εταιρείας και έχουν διαφορετική διεύθυνση…



Η δουλειά ενός σχεδιαστή ιστοσελίδων είναι να χρησιμοποιεί τα δημιουργικά ένστικτά του για να δημιουργεί ευφάνταστες  και λειτουργικές ιστοσελίδες. Σε αυτό το άρθρο, θα αναλύσουμε μερικές από τις πιο χρήσιμες συμβουλές σχεδιασμού ιστοσελίδων για αρχάριους. Αντλήστε έμπνευση από άλλους σχεδιαστές…



Συλλογή δεδομένων Το πρώτο βήμα είναι η συλλογή δεδομένων. Είναι πολύ σημαντικό όλα τα δεδομένα που συλλέγετε να είναι καθαρά και ακριβή, διότι θα σας βοηθήσουν να πάρετε κρίσιμες αποφάσεις στη συνέχεια. Τρία βασικά κομμάτια για αυτό είναι η παρακολούθηση, τα φίλτρα και…



Τα τέσσερα στάδια ενός ψηφιακού άξονα Μια διαδοχική προσέγγιση του ψηφιακού άξονα φέρνει μαζί τα ιδιοκτησιακά, κοινόχρηστα, κερδισμένα και επί πληρωμή μέσα σε κάτι που είναι μεγαλύτερο από το άθροισμα των μερών του. Ο γρηγορότερος τρόπος για να δημιουργήσετε έσοδα…



Μην επαναπαύεστε στην ασφάλεια που νιώθετε ότι σας παρέχει το ψηφιακό μάρκετινγκ. Όταν οι καμπάνιες μάρκετινγκ αποδίδουν συνεχώς χρόνο με το χρόνο και η σποελεσματικότητα είναι καλή, μπορεί να ξεγελαστείτε να σκεφτείτε ότι όλα λειτουργούν σε μέγιστα επίπεδα χωρίς να…



Αφού εγγραφείτε σε μια εφαρμογή μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, μπορεί να νιώθετε ότι ξεκινάτε με μια κενή πλάκα. Ακόμα κι αν έχετε μια μακρά λίστα email, είναι δύσκολο να γνωρίζετε πώς να επικοινωνήσετε και να συνδεθείτε με τους συνδρομητές σας. Ίσως…


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι