About Blog

5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

car company

 

Όταν πρόκειται για την ιστοσελίδα του αντιπροσώπου αυτοκινήτων, έχουμε 3 λέξεις σαν συμβουλή: «Η απλότητα είναι η κομψότητα». Οι λευκοί χώροι και τα απλά σχήματα μπορούν να δώσουν μια ισχυρή και πιο επαγγελματική παρουσίαση της επιχείρησης. Εδώ είναι μερικοί λόγοι για να κάνετε ένα απλό και κομψό σχεδιασμό δικτυακού τόπου.

 

Λόγος 1ος: Η ορατότητα είναι ευκολότερη

Κανείς δεν έχει την υπομονή να διαβάσει το πλήρες περιεχόμενο στον ιστότοπο σας. Αντ 'αυτού, οι περισσότεροι επισκέπτες της ιστοσελίδας απλά ρίχνουν μια ματιά σε αυτό. Με ένα απλό αλλά κομψό σχεδιασμό ιστοσελίδων, ακόμη και οι μηχανές αναζήτησης βρίσκουν ευκολότερη τη σάρωση σε σύντομο χρονικό διάστημα. Αυτό αυξάνει τους επισκέπτες, με τη σειρά του αυξάνει την επισκεψιμότητα του ιστότοπου.

 

Λόγος 2ος: Καλύτερη εμπειρία του χρήστη

Η απλοποιημένη κατασκευή ιστοσελίδας παρέχει μια πιο θετική εμπειρία στον χρήστη κατά τη διάρκεια της πλοήγησής του στον ιστότοπο.

Ακολουθούν μερικές συμβουλές για την απλοποίηση του σχεδιασμού της ιστοσελίδας σας.

•  Εργαστείτε στην αρχική σας σελίδα για ένα μορφοποιημένο σωστά περιεχόμενο. Θα πρέπει να είναι εύκολο να το διαβάσετε, με τα κύρια σημεία να επισημαίνονται.

•  Τοποθετήστε στην αρχική σας σελίδα ένα κουμπί προτροπής για να επισημάνετε τις πιο σημαντικές σας εργασίες.

 

Λόγος 3ος:Απομακρυνθείτε από την αίσθηση της πίεσης

Πολλοί δικτυακοί τόποι εμφανίζουν κάποιασύνθετα σχέδια που μεταδίδουν ένα πιεστικό συναίσθημα. Από την άλλη πλευρά, μια απλοποιημένη σχεδίαση φέρνει σαφήνεια που θα αυξήσει την ανθεκτικότητα του ιστοτόπού σας.

 

Λόγος 4ος: Φόρτωση ιστοτόπου χωρίς καθυστερήσεις

Ο χρόνος φόρτωσης του ιστότοπου είναι ένα από τα βασικά κριτήρια για βελτίωση του SEO.

Χωρίς βαριές εικόνες, ο χρόνος φόρτωσης του ιστότοπού σας θα είναι μικρότερος από 3 δευτερόλεπτα, πράγμα που σημαίνει μειωμένο ποσοστό εγκατάλειψης δηλαδή το ποσοστό των επισκέψεων που πραγματοποιούνται στο site σας. Μπορείτε να αναλύσετε την ταχύτητα και την απόδοση του ιστότοπου με διάφορα εργαλεία

 

Λόγος 5ος: Βελτιώνει τους συντελεστές μετατροπής

Οι περισσότερες αντιπροσωπείες αυτοκινήτων δεν γνωρίζουν το γεγονός ότι ένας απλοποιημένος σχεδιασμός ιστοσελίδων βελτιώνει τους συντελεστές μετατροπής (conversion rate).

Το περιεχόμενο του ιστότοπού σας θα είναι καθαρό ,το κοινό θα κατανοήσει εύκολα την πρότασή σας και θα ανταποκριθεί καλύτερα στο μάρκετίνγκ σας. Όλα αυτά θα οδηγήσουν σε αυξημένα ποσοστά μετατροπής και σε περισσότερες πωλήσεις.

5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

PetShop

 

Ένα μικρό ξεκίνημα μπορεί να είναι ένας καλός, χαμηλού κινδύνου τρόπος για να ξεκινήσετε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα κατοικίδιων ζώων. Ίσως θέλετε να αρχίσετε με ένα ηλεκτρονικό κατάστημα για να εξοικειωθείτε με τον κόσμο των Online πωλήσεων. Στη συνέχεια, όταν είστε έτοιμοι, προχωρήστε παρακάτω αλλά βεβαιωθείτε πρώτα ότι έχετε καλύψει όλα τα βασικά στάδια.

 

Βρείτε ένα “πιασάρικο” όνομα χώρου (Domain Name)

Το σωστό όνομα χώρου για την κατασκευή eshop της επιχείρησής σας στο διαδίκτυο είναι πολύ σημαντικό. Θα πρέπει να ξεχωρίζει στο μυαλό των πελατών και να τους διευκολύνει να σας θυμούνται. Δυστυχώς, πιθανότατα θα διαπιστώσετε ότι ορισμένα από τα καλύτερα ονόματα ανήκουν ήδη σε κάποιον άλλον. Χρειάζεται λοιπόν να γίνετε δημιουργικοί. Αυτό γίνεται πιο εύκολα αν έχετε ένα μοναδικό προϊόν προς πώληση. Αν αποφασίσετε να πωλήσετε γενικά προϊόντα για ζώα και τρόφιμα, θα πρέπει να βρείτε έναν τρόπο να ξεχωρίζετε από άλλους ιστότοπους. Κάντε μια αναζήτηση στο διαδίκτυο για αντικείμενα παρόμοια με αυτά που θα μεταφέρετε για να πάρετε μια ιδέα από τα ονόματα που είναι ψηλά στη λίστα και χρησιμοποιούνται ήδη. Επίσης να κρατήσετε το όνομα της ιστοσελίδας σας σύντομο και εύηχο . Να αποφύγετε κάτι που θα είναι άβολο, ασαφές ή υπερβολικά μεγάλο. Επίσης βεβαιωθείτε ότι περιέχει μια καλή λέξη-κλειδί που θα εμφανιστεί εύκολα στις μηχανές αναζήτησης. Μην ξεχάσετε να καταχωρήσετε το όνομα της ιστοσελίδας σας, έτσι ώστε να παραμείνει αποκλειστικά δικό σας.

 

Δημιουργήστε μια καλά σχεδιασμένη ιστοσελίδα

Ίσως θελήσετε να προσλάβετε έναν επαγγελματία για να σχεδιάσετε το ηλεκτρονικό κατάστημα pet shop, εκτός αν είστε εξαιρετικά άνετοι  με την τεχνολογία. Επιλέξτε κάποιον που έχει συγκεκριμένη εμπειρία με ιστότοπους ηλεκτρονικού εμπορίου. Ένας από τους καλύτερους τρόπους να βρεθεί ένας καλός σχεδιαστής ιστοσελίδων είναι από κάποιον γνωστό σας ή από το διαδίκτυο. Ελέγξτε άλλους ιστότοπους και ρωτήστε άλλους που έχουν αποτελεσματικές λειτουργίες, για συστάσεις. Επίσης φροντίστε να ζητήσετε από οποιονδήποτε μελλοντικό σας σχεδιαστή να σας δείξει παραδείγματα της δουλειάς του στην κατασκευή ιστοσελίδας. Λάβετε υπόψη ότι ένας καλός σχεδιαστής ιστοσελίδων θα σας κοστίσει περισσότερο από έναν free lancer αλλά δεν μπορείτε να έχετε ένα επιτυχημένο ηλεκτρονικό κατάστημα χωρίς μια καλή και επαγγελματική παρουσία. Ο ιστότοπός σας πρέπει να είναι εύκολος στην πλοήγηση και κατανόηση. Θα πρέπει να είναι οπτική, επαγγελματική, διαδραστική και ενημερωτική η ιστοσελίδα σας. Συμπεριλαμβανομένων των μαρτυριών των πελατών μπορεί να είναι ένα μεγάλο διαφημιστικό εργαλείο. Ο ιστότοπός σας πρέπει επίσης να συνδέεται με τις σελίδες κοινωνικών μέσων και να περιλαμβάνει έναν σύνδεσμο που επιτρέπει στους πελάτες να εγγραφούν στο ενημερωτικό δελτίο σας το οποίο θα πρέπει να στέλνεται σε τακτική βάση. Θα θέλετε επίσης να συμπεριλάβετε έναν σύνδεσμο επαφής ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μαζί με τον αριθμό τηλεφώνου της επιχείρησής σας.

 

Δημιουργήστε μια εφαρμογή για κινητά

Μια πολύ καλή ιδέα επίσης είναι να μην βασίζεστε αποκλειστικά στον ιστότοπό σας. Σκεφθείτε να δημιουργήσετε μια αντίστοιχη εφαρμογή για κινητά για όσους προτιμούν να κάνουν ψώνια μέσω των smartphones τους. Διαφορετικά, υπάρχει περίπτωση να χάσετε αυτούς τους πιθανούς πελάτες. Έχετε τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσετε μια native εφαρμογή, εφαρμογή Web ή υβριδική. Οι native εφαρμογές τείνουν να είναι στην κορυφή των προτιμήσεων και πιθανότατα να χρειαστεί να προσλάβετε έναν εμπειρο για την δημιουργία, εκτός αν τυχαίνει να είστε ειδικός εσείς. Οι mobile εφαρμογές είναι εύκολο να δημιουργηθούν και δεν κοστίζουν τόσο πολύ για τη δημιουργία και τη συντήρησή τους. Οι υβριδικές εφαρμογές είναι αυτό που υποδηλώνει το όνομά τους, δηλαδή λειτουργούν τόσο σε mobile όσο και σε web περιβάλλον.

 

Η σημασία ενός καλού διαδικτυακού οικοδεσπότη

Ο ιστότοπός σας θα απαιτήσει έναν κατάλληλο web hosting. Αυτός είναι ένας server στον οποίο μπορείτε να ενοικιάσετε χώρο, συνήθως με ετήσια χρέωση. Ο server θα μεταδώσει στη συνέχεια τον ιστότοπό σας στον Παγκόσμιο Ιστό. Ο ιστότοπός σας θα εμφανιστεί αυτόματα όταν κάποιος πληκτρολογεί το όνομα χώρου σας σε μια μηχανή αναζήτησης.

 

Ρύθμιση επεξεργασίας ηλεκτρονικών πληρωμών

Ας μην ξεχνάμε ότι πρέπει να δημιουργήσετε έναν τρόπο για να πληρωθείτε για τα προϊόντα που πουλάτε στο ηλεκτρονικό κατάστημα σας. Ο πιο εύκολος τρόπος για να το κάνετε αυτό είναι να δημιουργήσετε ένα λογαριασμό μέσω του PayPal, του δημοφιλούς ιστότοπου επεξεργασίας πληρωμών ή μέσω μιας τράπεζας. Είναι σημαντικό να χρησιμοποιήσετε μια πύλη πληρωμής με ένα γνωστό όνομα.

5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

car rental

 

Μπορείτε να παρακολουθήσετε δεκάδες ιστοσελίδες για ενοικίαση αυτοκίνητων και να μελετήσετε για τα κύρια στοιχεία όπου είναι ορατά σε όλους τους επισκέπτες όπως μια φόρμα κράτησης, φόρμα σύνδεσης, οδηγούς αυτοκινήτων, πληρωμές, μαρτυρίες πελατών, blog. Όσον αφορά τις πληροφορίες αυτές, δεν έχει νόημα να τις περιγράψουμε εις βάθος.

Ας επικεντρωθούμε καλύτερα στις διαδικασίες αυτοματοποίησης που θα βελτιώσουν την επιχείρησή σας και θα μειώσουν τη ρουτίνα και το χρόνο που σπαταλάτε στη διαχείριση. Οι παρακάτω λειτουργίες θα χρησιμοποιηθούν για τη διευκόλυνση των γενικών καθηκόντων.

 

1. Μηχανισμός Κράτησης

Όταν ένας χρήστης κάνει κράτηση αυτοκινήτου,οι παραγγελίες δεν πηγαίνουν στο “πουθενά”. Ο μηχανισμός κράτησης που είναι αόρατος για έναν χρήστη ξεκινάει τις αυτόματες ενέργειες για την ολοκλήρωση των εργασιών κατά τη διαδικασία κράτησης, προγραμματισμού,  συναλλαγών, αποστολής μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και ειδοποιήσεων. Στην κατσκευή ιστοσελίδας αυτής της κατηγορίας όλα τα καταχωρημένα δεδομένα αποστέλλονται στο back-end, όπου οι διαχειριστές του συστήματος μπορούν να δουν και να διαχειριστούν όλες τις κρατήσεις.

 

2.Διαθεσιμότητα

Θα έχετε πάντα ενημερωμένες τις πληροφορίες σχετικά με την κατάσταση οποιουδήποτε οχήματος του στόλου σας. Θα σας δίνετε η ευκαιρία να βλέπετε ολόκληρη την εικόνα του διαθέσιμου στόλου των οχημάτων και να το διαχειριστείτε με ευκολία. Για παράδειγμα καταστάσεις όπως διαθεσιμότητα, πρόσφατη ενοικίαση ή υπό επισκευή.

 

3. Διαχείριση Στόλου Οχημάτων

Αυτό το στοιχείο μπορεί να προσαρμοστεί ώστε να αντικατοπτρίζει τα μοντέλα των αυτοκίνητων, επιπλέον λεπτομέρειες των αυτοκινήτων, τα στοιχεία συντήρησης , τα έξοδα, την επιθεώρηση, τις ημερομηνίες λήξης της ασφάλισης, τις ζημιές στο όχημα και πολλές άλλες πληροφορίες.

 

4.Σύστημα διαχείρισης περιεχομένου (CMS)

Με το CMS πίσω από τον ιστότοπο σας, τα διευθυντικά στελέχη σας θα προσθέσουν ή θα επεξεργαστούν εύκολα περιεχόμενο ιστότοπου σχετικά με τα αυτοκίνητα, τις υπηρεσίες, τις τοποθεσίες και τις εκπτώσεις χωρίς να χρειάζεται να γίνει ένας πολύπλοκος προγραμματισμός.

 

5. CRM

Αυτή η λειτουργία θα σας βοηθήσει να οργανώσετε τις πληροφορίες του πελάτη. Αφού ένας νέος χρήστης εγγραφεί στον ιστότοπο ή πραγματοποιήσει μια κράτηση, τα δεδομένα καταχωρούνται σε μια βάση δεδομένων και εμφανίζονται στην ενότητα CRM του διαχειριστικού περιβάλλοντος. Αυτό θα σας βοηθήσει να επικοινωνήσετε με τους ενοικιαστές, να εντοπίσετε τους πελάτες που είναι να επιστρέψουνε το όχημά τους ,να δείτε τυχόν προσφορές και πωλήσεις, να δημιουργήσετε ένα προφίλ πελάτη και να αποκλείσετε τις απάτες.

 

6. Διαχείριση Παραγγελιών

Η καρτέλα "Παραγγελίες" παρέχει στους διαχειριστές τη δυνατότητα να προβάλλουν και να επεξεργάζονται όλες τις κρατήσεις που προέρχονται από τον ιστότοπο. Επίσης, θα πρέπει να λάβετε υπόψη τις παραγγελίες που γίνονται μέσω τηλεφωνικών κλήσεων και από τη ρεσεψιόν. Οι διαχειριστές θα μπορούν να προσθέσουν αυτές τις κρατήσεις σε αυτό το τμήμα.

 

7. Διαχείριση Οικονομικών

Αποκτήστε την εικόνα όλων των συναλλαγών, των λεπτομερειών πληρωμής, των επιστροφών και άλλων λογαριασμών σε ένα μέρος. Υπάρχουν πολλά επιχειρηματικά μοντέλα για ενοικίαση αυτοκινήτου. Οι μικρές εταιρείες μπορούν να επωφεληθούν από την εταιρική σχέση μεταξύ μιας ομότιμης συνεργασίας ή μιας συμμαχίας με άλλους επιχειρηματίες. Μπορείτε να έχετε συμβόλαια με ξενοδοχεία, καταστήματα, τουριστικά γραφεία, εστιατόρια, ανεξάρτητους λιανοπωλητές κλπ. Όλες αυτές οι σχέσεις μπορούν να διαχειρίζονται στο σύστημα (πληρωμές, κρατήσεις, τέλη, φόροι) παράλληλα με άλλες κατηγορίες οικονομικής διαχείρισης.

 

8. Χρέωση και Τιμολόγηση

Οι διαχειριστές μπορούν να εξοικονομήσουν χρόνο με την αυτόματη ηλεκτρονική χρέωση και τη διαχείριση τιμολογίων για να τα διατηρήσουν όλα σε μια τάξη.

 

9. Διαχείριση Προστίμων

Αυτή η λειτουργία δείχνει πόσα πρόστιμα προκύπτουν κάθε μήνα. Αυτή η λειτουργία μπορεί να απλοποιήσει την ζωή σας, καθώς πάντα γνωρίζετε ποιος παραβίασε τους κανόνες και βλέπετε την κατάσταση του προστίμου.

 

10. Αναφορές

Το σύστημα αναφορών είναι ένα βολικό και ισχυρό χαρακτηριστικό του μάρκετινγκ. Είναι σημαντικό να ξέρετε ότι σας δίνει το υψηλότερο κέρδος. Υπάρχει ένας αριθμός δεικτών όπου μπορείτε να παρακολουθείτε ποιες περιοχές σας δίνουν το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων και ποιες όχι. Η αναφορά αυτή, η οποία γίνεται σε πραγματικό χρόνο, θα σας παρέχει αυτή την γρήγορη και εύκολη ανάλυση.

5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

lawyer web design

 

Όταν πρόκειται για το σχεδιασμό της ιστοσελίδας, δεν υπάρχει ένας συγκεκριμένος κανόνας που να ταιριάζει σε όλους, ειδικά αν είσαι δικηγόρος. Ένα απο τα μεγαλύτερα λάθη που μπορείτε να κάνετε για το γραφείο σας, είναι να αγοράσετε ένα φθηνό  template. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα όχι μόνο να μην είναι πολύ επαγγελματικό, αλλά δεν θα κατατάσσεται καλά και στις μηχανές αναζήτησης, η ιστοσελίδα σας.

 

Είστε έτοιμοι να βελτιώσετε τον δικτυακό τόπο του δικηγορικού σας γραφείου ;

 Εδώ είναι οι πέντε βασικές συμβουλές κατασκευής ιστοσελίδων που θα πρέπει πάντα να ακολουθείτε για να ξεχωρίσετε και να βεβαιωθείτε ότι το ακροατήριό σας παραμένει ευχαριστημένο.

 

 

1. Βρείτε τον στόχο σας.

 

Ο ιστότοπός σας δεν είναι επαγγελματική κάρτα. Είναι μέρος του επιχειρηματικού σας σχεδίου. Ως εκ τούτου, πρέπει να έχει έναν σαφώς καθορισμένο σκοπό, ο οποίος μεταφέρεται σε κάθε σελίδα και τμήμα της ιστοσελίδας σας.

 

Θέλετε να εκπαιδεύσετε το κοινό σας; Θέλετε να σας καλέσουν για συμβουλες; Θέλετε μόνο να απευθυνθείτε σε μια πολύ συγκεκριμένη κατηγορία ανθρώπων; Γνωρίζοντας εκ των προτέρων τι χρειάζεστε για να κάνετε την ιστοσελίδα σας, βεβαιωθείτε ότι το σχέδιο που δημιουργήθηκε λειτουργεί άψογα.

 

2. Κουμπί Προτροπής.

Το κουμπί προτροπής ( Call to Action – CTA ) είναι αυτό που παρακεινεί τους ανθρώπους στον ιστότοπό σας να κάνουν κάποια ενέργεια. Το να είσαι πολύ σαφής με αυτό που θέλεις να κάνουν θα εξασφαλίσει ότι το κάνουν πραγματικά. Η επισήμανση λέξεων, φράσεων, η χρήση κουμπιών ή χρησιμοποιώντας διαφορετικά χρώματα ή γραμματοσειρές, θα εξασφαλίσει ότι είναι εμφανές αυτό που θέλετε να τονίσετε.

 

3. Δώστε προσοχή στον πελάτη σας.

Είναι εύκολο να φτιάξετε τον ιστότοπό σας για τον εαυτό σας. Στην πραγματικότητα, αυτό κάνουν όλοι οι δικτυακοί τόποι των δικηγορικών εταιρειών! Σκεφτείτε πιο ανοιχτόμυαλα και αλλάξτε τον τρόπο που λέτε τα πράγματα σε κάθε σελίδα.

 

 

 

Πώς μπορείτε να κάνετε τον ιστόχωρό σας ελκυστικό για τον πελάτη σας;

 

Όσο περισσότερο μιλάτε στον πελάτη σας (και όσο λιγότερο μιλάτε για τον εαυτό σας), τόσο πιο ελκυστικοί θα είστε εσείς και το δικηγορικό σας γραφείο.

 

4. Μην αλλοιώνετε/φορτώνετε τις σελίδες σας.

Οι περισσότεροι άνθρωποι που χρειάζονται βοήθεια δικηγόρου, βρίσκονται ήδη σε κατάσταση στρες. Μην το κάνετε χειρότερο, γεμίζοντας τις σελίδες σας με πάρα πολλές εικόνες και βίντεο ή πάρα πολύ κείμενο. Θυμηθείτε να αφήσετε κενό χώρο σε κάθε σελίδα, έτσι ώστε τα μάτια να έχουν την δυνατότητα για να ξεκουραστούν. Το τελευταίο πράγμα που θέλετε ο ιστότοπός σας να κάνει είναι έναν δυνητικό πελάτη να αισθάνεται άβολα.

 

5. Βελτιστοποιήστε.

Κάντε την ιστοσελίδα σας όσο το δυνατόν πιο λειτουργική βελτιστοποιώντας την για κινητές συσκευές. Η προσθήκη SEO στις σελίδες σας, συμπεριλαμβανομένων των meta titles και της περιγραφής σας, είναι ένας άλλος έξυπνος τρόπος για να επωφεληθείτε από τη βελτιστοποίηση και να βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπός σας υπάρχει.

 

 

 

Ακολουθώντας αυτές τις πέντε συμβουλές όταν εργάζεστε με μια επαγγελματική ομάδα σχεδιασμού ιστοσελίδων, μπορείτε να είστε βέβαιοι ότι έχετε το καλύτερο αποτέλεσμα, κάτι που δίνει στο δικηγορικό σας γραφείο μια τεράστια ώθηση στον νομικό χώρο των επιχειρήσεων.

5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

κατασκευαστικές λεπτομέρειες ιστοσελίδων τουρισμού

Έρευνα
Ο καλύτερος σχεδιασμός ενός τουριστικού ιστοτόπου ξεκινά με την έρευνα. Μάθετε ποιες είναι οι ανάγκες και οι προσδοκίες των πελατών σας και γενικά όλων των ενδιαφερόμενων μερών.

 

Μάθετε να δίνετε σωστή προτεραιότητα

Ανεξάρτητα από το σκοπό του, ένα τουριστικό website συνήθως επιδιώκει να απευθύνει έκκληση σε ένα ευρύ κοινό και συχνά έχει πληθώρα πληροφοριών για να μοιραστεί με τους χρήστες του. Δώστε προτεραιότητα σε όλες αυτές τις πληροφορίες που επιτρέπουν στους πελάτες σας να επιτύχουν εύκολα τον στόχο που τους οδήγησε στην ιστοσελίδα σας.

 

Σχεδιάστε το ταξίδι

Η κατασκευή ιστοσελίδας σχετική με τον τουρισμό τουρισμού συχνά περιλαμβάνει τον σχεδιασμό του ταξιδιού ως χαρακτηριστικό γνώρισμά τους. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει τα εισιτήρια, την κράτηση σε δωμάτιο, μεταφορές, εστίαση κ.λπ.

 

Επενδύστε στη φωτογραφία

Η ίδια η φύση ενός τουριστικού website σημαίνει ότι αντιπροσωπεύει έναν τόπο που πιστεύετε ότι οι χρήστες θα θέλουν να επισκεφτούν. Για το λόγο αυτό, η φωτογραφία αποτελεί βασικό στοιχείο του σχεδιασμού ενός τουριστικού ιστοτόπου.
Επενδύστε σε υψηλής ποιότητας φωτογραφία που δείχνει τη διαμονή ή την τοποθεσία σας στο καλύτερο δυνατό φως.

 

Πριν, κατά τη διάρκεια και μετά

Οποιαδήποτε ταξίδι πρέπει να υποστηρίζεται πριν, κατά τη διάρκεια και μετά.
Το Πριν αφορά στην προσδοκία και την προετοιμασία του ταξιδιού, οπότε ο ιστότοπός σας θα πρέπει να επιτρέπει τον εύκολο προγραμματισμό του.

Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού ενδέχεται να υπάρχει έλεγχος πληροφοριών. Ο ιστότοπός σας πρέπει να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις κινητών συσκευών. Η χρήση των υπηρεσιών τοποθεσίας που επιτρέπει στους χρήστες να βρίσκουν σημεία ενδιαφέροντος κοντά σε οποιαδήποτε στιγμή είναι για παράδειγμα ένα χρήσιμο χαρακτηριστικό.

Το Μετά το ταξίδι αφορά στις εντυπώσεις. Βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπός σας δίνει στους χρήστες την ευκαιρία να διηγηθούν την εμπειρία τους απευθείας στον ιστότοπό σας ή μέσω των κοινωνικών μέσων. Προσθέστε στη σελίδα σας Link για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αλλά και streaming για να ενθαρρύνετε την αφήγηση.

5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

politics

 

Προτού σχεδιάσετε τον ιστότοπο για την πολιτική σας καμπάνια, θα πρέπει να προγραμματίσετε τι είδους περιεχόμενο θα έχει. Το περιεχόμενο του ιστότοπου αποτελείται από δύο στοιχεία : κείμενο και εικόνες. Αν έχετε ήδη δημιουργήσει διαφημιστικό υλικό (πχ για ευρωεκλογές, βουλευτικές, περιφερειακές, δημοτικές εκλογές κτλ), τότε έχετε ένα καλό σημείο εκκίνησης.

 

Ποιες είναι οι γενικές σελίδες που απαιτούν περιεχόμενο;

 

• Αρχική Σελίδα: Το κείμενο της αρχικής σελίδας πρέπει να αλλάζει συχνά και να επικαιροποιείται σύμφωνα με τις πολιτικές εξελίξεις. Ωστόσο, στην αρχική σας σελίδα πρέπει οπωσδήποτε να περιλαμβάνεται η εκστρατεία σας, το πρόγραμμά σας και οι στόχοι σας. Με την πάροδο του χρόνου, μπορείτε να ενημερώσετε την Αρχική Σελίδα για να συμπεριλάβετε νέες ειδήσεις ή να μετατοπίσετε την εστίασή σας από την ευαισθητοποίηση των πολιτών στη συλλογή ψήφων υποστήριξης.

 

• Πληροφορίες σχετικά με τον υποψήφιο: Ξεκινήστε την κατασκευή ιστοσελίδας με κάποιες προσωπικές πληροφορίες, όπως η οικογένεια, ο χρόνος που ζήσατε στην περιοχή, τα χόμπι κλπ. Στη συνέχεια, πάρτε το βιογραφικό σας και δημιουργήστε μέσα από αυτό μια σύντομη βιογραφία. Φροντίστε να είναι συνοπτική και να έχετε πάντοτε υπόψη σας ότι δεν πρέπει να αναφέρετε απλώς τα τυπικά σας προσόντα - οι ψηφοφόροι πρέπει επίσης και να σας συμπαθήσουν.

 

• Θέσεις: Αυτή είναι η καρδιά του περιεχομένου του ιστοτόπου σας. Εκφράστε τις θέσεις σας σε σχέση με αυτές του αντιπάλου σας.

 

• Πληροφορίες εγγραφής για ψηφοφόρους: Καθοδηγήστε τους ψηφοφόρους σας πώς μπορούν να γίνουν μέλη του κόμματός σας ή του εκλογικού συνδυασμού με το οποίο είστε υποψήφιος.

 

• Φωτογραφίες: Συμπεριλάβετε τουλάχιστον μία καλή φωτογραφία σας για την αρχική σελίδα.
Χρησιμοποιήστε φωτογραφίες από δημόσιες εμφανίσεις ή εκδηλώσεις σε ολόκληρο τον ιστότοπό σας. Όπου είναι δυνατόν, προσπαθήστε να συμπεριλάβετε λεζάντες.
Βεβαιωθείτε ότι οι εικόνες που χρησιμοποιείτε  είναι βελτιστοποιημένες για τον ιστό, ώστε να φορτώνονται γρήγορα και είναι ευκρινείς πλήρως εναρμονισμένες με το seo.

 

• Βίντεο: Συμπεριλάβετε ότι υλικό έχετε σε βίντεο από τυχόν ομιλίες σας, εμφανίσεις σας σε δημόσιους χώρους

 

• Social Media: Πολύ σημαντικό είναι να προσθέσετε τα link προς τα social media που έχετε ώστε να μπορεί να σας ακολουθήσει το κοινό που ενδιαφέρεται και εκεί.

 

• Επικοινωνία: Εξίσου τέλος σημαντικό να έχετε φόρμα επικοινωνίας, διεύθυνση του πολιτικού σας γραφείου εάν υπάρχει και βέβαια τηλέφωνα και e-mail επικοινωνίας.

5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

hotel web design

 

Είναι σημαντικό να δημιουργήσετε μια επαγγελματική και αξιόπιστη ιστοσελίδα για τους επισκέπτες του ξενοδοχείου σας και να κερδίσετε νέους πελάτες.

 

Σχεδιάστε έναν επαγγελματικό και λειτουργικό ιστότοπο

 Το πρώτο βήμα για να κάνετε τον πελάτη να σάς προτιμήσει είναι ένας λειτουργικός και εύχρηστος δικτυακός τόπος. Ο χρήστης θα πρέπει να έχει τη δυνατότητα να επικεντρωθεί στο προϊόν σας και να ενθουσιαστεί με αυτό.

Οι δημοσιεύσεις και το περιεχόμενο στο διαδίκτυο πρέπει πάντα να είναι ενημερωμένες, ώστε οι πελάτες σας να αισθάνονται ευχαριστημένοι. Ο ιστότοπός σας αντιπροσωπεύει την εταιρεία σας και την ποιότητα της εργασίας σας. Δημιουργήστε μια γκαλερί γεμάτη με αντιπροσωπευτικές φωτογραφίες του ξενοδοχείου και του εστιατορίου σας για να προσελκύσετε τους πελάτες σας.

 

Εξασφαλίστε εύκολη διαδικασία κράτησης

Η σωστή κατασκευή ιστοσελίδας ξενοδοχείου πρέπει να παρέχει μια επαγγελματική, γρήγορη και εύκολη εμπειρία κρατήσεων.

 

Ποιοτικές φωτογραφίες και ηλεκτρονική γκαλερί

Κάθε επισκέπτης θα ήθελε να πάρει μια ιδέα για το ξενοδοχείο πριν το ταξίδι του. Επομένως, ο ιστότοπος πρέπει να περιέχει τις πιο όμορφες φωτογραφίες του ξενοδοχείου συγκεντρωμένες σε μια γκαλερί. Επίσης εικόνες του περιβάλλοντος χώρου και της φύσης μπορούν να δώσουν στους επισκέπτες μια ολοκληρωμένη εικόνα.

 

Προσφέρετε επιλογή άμεσης κράτησης

Σήμερα, οι περισσότεροι ιστότοποι διαθέτουν δυνατότητα άμεσης κράτησης. Αυτό διευκολύνει ιδιαίτερα τους επισκέπτες, αφού μπορούν να πραγματοποιήσουν την κράτηση άμεσα, ανεξάρτητα από τη συσκευή που χρησιμοποιούν.

 

Χρησιμοποιήστε σχόλια σχετικά με το ξενοδοχείο σας προς όφελός σας

Διευκολύνετε τους επισκέπτες να βρουν σχόλια για την επιχείρησή σας. Οι πελάτες σας θα ψάξουν για online κριτικές και σχόλια. Εάν τους δώσετε τη δυνατότητα να ανατρέχουν σε σχόλια σχετικά με το ξενοδοχείο σας, θα δείξετε στους πελάτες σας την εμπιστοσύνη σας.

5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

proothisi web

 

Η σύγχρονη νέα πλατφόρμα κοινωνικών μέσων ενημέρωσης TikTok μπορεί να αποτελέσει ένα χρήσιμο εργαλείο για την προώθηση της επιχείρησής σας.

Εάν χρησιμοποιήσετε το TikTok σωστά, μπορείτε να εισαγάγετε την επιχείρηση ή το προϊόν σας σε ένα τεράστιο ακροατήριο.

Το TikTok έχει 500 εκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως, ενώ ψηφίστηκε ως η πιο δημοφιλής εφαρμογή για την Apple στο Q1 του 2018. Φυσικά, το TikTok δεν είναι η κατάλληλη πλατφόρμα για όλους τους τύπους επιχειρήσεων. Εδώ μπορείτε να διερευνήσετε εάν είναι χρήσιμη για εσάς.

 

Μελετήστε την πλατφόρμα.

Μελετώντας το είδος του περιεχομένου που κυκλοφορεί στο TikTok και τον τρόπο αλληλεπίδρασης με τρίτους, η επιχείρησή σας μπορεί να βρει τη θέση της στην πλατφόρμα.

Το TikTok διαθέτει ένα διασκεδαστικό και οπτικά ελκυστικό περιβάλλον. Η εφαρμογή, ωστόσο, δεν ενδείκνυται αν η κατασκευή ιστοσελίδας της επιχείρησής σας έχει να κάνει με θέματα περισσότερο σοβαρά.

Το TikTok χρησιμοποιείται κυρίως από άτομα ηλικίας 16 έως 24 ετών, γι’ αυτό θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί τους με δημιουργικό τρόπο αν θέλετε να έχετε επιτυχία στην πλατφόρμα.

 

Δημιουργήστε διασκεδαστικό περιεχόμενο.

Το TikTok έχει να κάνει με τη διασκέδαση και τη δημιουργικότητα, συνεπώς θα πρέπει να δημιουργήσετε το δικό σας ψυχαγωγικό περιεχόμενο. Η δημιουργία αστείου περιεχόμενου είναι ένας από τους ευκολότερους και οικονομικότερους τρόπους προώθησης της επιχείρησής σας στο TikTok. Επιπλέον, ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα του TikTok είναι ότι δεν χρειάζεται να δημιουργείτε βίντεο υψηλής ευκρίνειας. Απλώς χρησιμοποιήστε το smartphone σας και ξεκινήστε τη μαγνητοσκόπηση.

 

Δημιουργήστε ένα hashtag challenge.

Ένας άλλος τρόπος για να προωθήσετε την επιχείρησή σας στο TikTok είναι μια πρόκληση hashtag. Μια τέτοια πρόκληση hashtag είναι, για παράδειγμα, όταν ενθαρρύνετε τους χρήστες του TikTok να δημιουργήσουν ή να αναδημιουργήσουν περιεχόμενο και να προσθέσουν ως hashtag το brand της επιχείρησής σας.

 

Συνεργαστείτε με τους influencers του TikTok.

Μπορείτε να συνεργαστείτε με τους ειδικούς του TikTok για να διευρύνετε την εμβέλειά σας στην πλατφόρμα.
Για να λάβετε αποτελέσματα από το μάρκετινγκ επιρροής (influencer marketing) του TikTok, βεβαιωθείτε ότι το κοινό του influencer με τον οποίο συνεργάζεστε ταιριάζει με το κοινό-στόχο σας.

 

Επωφεληθείτε από τη διαφήμιση στο TikTok.

Το TikTok διαθέτει διαφημίσεις στην πλατφόρμα του. Συγκεκριμένα προσφέρει τέσσερις διαφορετικούς τύπους διαφημίσεων, όπως:

• Infeed Native Content: Αυτός ο τύπος διαφήμισης είναι παρόμοιος με τις διαφημίσεις Snapchat ή Instagram stories και υποστηρίζει πολλές λειτουργίες όπως κλικ στον ιστότοπο ή λήψεις εφαρμογών.
• Brand Takeovers: Αυτό επιτρέπει σε επιχειρήσεις να δημιουργήσουν εικόνες, GIF και βίντεο με ενσωματωμένες συνδέσεις σε σελίδες προορισμού ή σε προκλήσεις με hashtag.
• Προκλήσεις Hashtag: Αντί να προσπαθήσετε να κάνετε μόνοι σας ένα hashtag challenge, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα promoted hashtags για να αποκτήσετε περισσότερη προβολή.
• Branded Lenses: Τα Branded Lenses είναι σαν τους φακούς Snapchat 2D και 3D για πρόσωπα και φωτογραφίες.


Όπως και με οποιαδήποτε πλατφόρμα κοινωνικών μέσων, οι διαφημίσεις μπορούν να σας βοηθήσουν να προσεγγίσετε μεγάλο αριθμό χρηστών της πλατφόρμας. Το TikTok προσφέρει επίσης στόχευση με ακρίβεια, ώστε οι διαφημίσεις σας να προσεγγίζουν τους χρήστες εκείνους που θα ενδιαφέρονται για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.

5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

sxediasmos istoselidass

 

Το να έχετε μία επιχείρηση δεν είναι μία απλή διαδικασία, χωρίς μερικές από τις διαφορετικές απαιτήσεις. Μία τέτοια απαίτηση είναι η ανάγκη να έχετε μία καλή εταιρία σχεδιασμού ιστοσελίδων που να μπορεί να διαχειριστεί την online παρουσία σας και να σας βοηθήσει με τις υπηρεσίες διαχείρισης περιεχομένου. Πως θα αναζητούσατε μια υπηρεσία κατασκευής ιστοσελίδων για την επιχείρησή σας;

 

Παρακάτω δίνονται μερικές συμβουλές που μπορούν να κάνουν θαύματα για την επιχείρησή σας, αν τις ακολουθήσετε με αφοσίωση.

Διαλέγοντας έναν σχεδιαστή ιστοσελίδων είναι μία απαιτητική διαδικασία. Στην πραγματικότητα, ο σχεδιαστής ιστοσελίδων είναι αυτός που θα παρουσιάσει την επιχείρησή σας στον έξω κόσμο. Εάν η εταιρία δεν καταφέρει να ανταποκριθεί με επιτυχία στην κατασκευή ιστοσελίδας, η επιχείρησή σας ίσως αποτύχει στο να προσελκύσει πελάτες. Υπάρχουν πολλά σημεία που πρέπει να δώσετε προσοχή ενώ διαλέγετε μία εταιρία σχεδιασμού ιστοσελίδων.

 

Προηγούμενη Εμπειρία

Πόσο καιρό βρίσκεται η εταιρία που διαλέξατε στο χώρο της παροχής υπηρεσιών σχεδιασμού ιστοσελίδων; Αυτό θα ήταν ένα από τα σημεία που θα χρειαζόταν να δώσετε προσοχή. Μία καινούργια επιχείρηση μπορεί να έχει την απαιτούμενη εμπειρία, αλλά μπορεί κι όχι.

Με το να ανατρέξετε σε προηγούμενα δείγματα δουλειάς της εταιρίας που διαλέξατε, πρέπει να είναι το βασικό κριτήριο. Αυτό μπορεί να σας δώσει μία ξεκάθαρη ιδέα για το πόσο επιτυχημένοι υπήρξαν σε προηγούμενες εργασίες που είχαν αναλάβει. Ίσως μπορείτε συνομιλήσετε και με προηγούμενους πελάτες.

 

Social Media Marketing και ο Δικός σας Σχεδιαστής Ιστοσελίδων

Το social media marketing είναι αυτό που πάει την επιχείρησή σας πέρα από κάθε σας προσδοκία. Εάν θέλετε να δείτε την επιχείρησή σας να μεγαλώνει, τότε προσπαθήστε να έχετε πρόσβαση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το social marketing παίζει σημαντικό ρόλο στην βελτίωση της παρουσίας σας στο διαδίκτυο. Επιπλέον, μπορείτε να βρείτε την αποτελεσματικότητα της επιχείρησης στο SEO. Το SEO, όπως κι ένας καλός σχεδιασμός, πάνε μαζί. Καλύτερα να επιλέξετε μία επιχείρηση που να έχει καλή γνώση SMM και SEO στον ίδιο βαθμό.

 

Δώστε Σημασία στις Αναφορές

Οι αναφορές από παλιούς πελάτες θα σας επιτρέψουν να πάρετε πληροφορίες για τις ικανότητες που διαθέτει η επιλεγείσα εταιρία. Αναφορές από ανθρώπους ή εταιρίες που ξέρετε είναι μία από τις καλύτερες επιλογές που πρέπει να αναζητήσετε. Το επίπεδο επικοινωνίας παίζει σημαντικό ρόλο στον σχεδιασμό ιστοσελίδων. Εάν η επιχείρηση που διαλέξατε υπερέχει σε αυτόν τον τομέα- είναι καλό να πάτε. Μία πρόσθετη επιλογή θα ήταν να ελέγξετε τις συστάσεις από  φημισμένους πελάτες, που έχουν καθιερωθεί στο είδος τους.

 

Επιλογή Πλατφόρμας

Η εμπειρία στην επιλογή της πλατφόρμας είναι κάτι βασικό. Είτε η επιλογή της εταιρίας σχεδιασμού ιστοσελίδων που κάνατε μπορεί να δουλέψει με το CMS που επιλέξατε, είτε πρέπει να είναι αρκετά ικανοί, ώστε να μπορούν να σας βοηθήσουν να διαλέξετε και να δουλέψετε σε μία πλατφόρμα που θα βοηθήσει την επιχείρησή σας να αναπτυχθεί. Μπορεί να τύχει μερικές εταιρίες να έχουν συμφωνίες εταιρικής σχέσης με διαφορετικές πλατφόρμες. Μπορεί να λειτουργήσει προς όφελος της επιχείρησής σας, εάν επιλέγετε σε τέτοιες περιπτώσεις τις προτάσεις για την πλατφόρμα από την επιχείρηση σχεδιασμού ιστοσελίδων.

 

 Προσιτή Τιμή

Η τιμή είναι ένα άλλο σημείο που χρειάζεται προσοχή. Ωστόσο, δεν είναι κι η καλύτερη ιδέα να διαλέξετε την πιο φθηνή εταιρία στην αγορά. Στοχεύστε στον καλύτερο συνδυασμό τιμής και ποιότητας.

 

 Στην ουσία...

Η κατασκευή μίας ιστοσελίδας δεν είναι μία εύκολη διαδικασία κι αν μπορείτε να εμπιστευτείτε την ευθύνη σε μία ικανή εταιρία κατασκευής ιστοσελίδων, θα σας βοηθήσει να δώσετε άλλη αξία στις επιδόσεις του site σας και της επιχείρησή σας. Τα βήματα κι οι συμβουλές που αναφέρονται παραπάνω πρέπει να σας βοηθήσουν να επιλέξετε μία εταιρία σχεδιασμού ιστοσελίδων με μεγάλη προσοχή. Βέβαια, τα χαρακτηριστικά που επισημαίνονται δεν είναι τα μόνα που καθορίζουν το κύρος μιας τέτοιας εταιρίας, αλλά μπορούν να σας βοηθήσουν στο να πάρετε μια μελετημένη απόφαση.

5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

istoselida zaxaroplasteiou

 

Δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος

Η δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος είναι μια δαπανηρή διαδικασία, γι’ αυτό σας προτείνουμε να το σκεφτείτε μονάχα εφόσον διαθέτετε τον απαραίτητο προϋπολογισμό και επιθυμείτε να επεκταθείτε και στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Για παράδειγμα, η κατασκευή eshop είναι απολύτως απαραίτητη εάν επιθυμείτε να δέχεστε παραγγελίες ή να στέλνετε τα προϊόντα σας σε ολόκληρη την πόλη ή τη χώρα.

Ο σχεδιασμός του ιστότοπού σας θα πρέπει να είναι κατάλληλος ώστε οι χρήστες να μπορούν να πλοηγηθούν και να ολοκληρώσουν εύκολα και γρήγορα τις παραγγελίες τους.

 

Δημιουργία blog

Ένα blog (ιστολόγιο) μπορεί να είναι ένα κανάλι πληροφοριών για τους πελάτες σας, το οποίο θα σας επιτρέψει να προσεγγίσετε ακόμη περισσότερους χρήστες. Μπορείτε να μοιραστείτε συνταγές, φωτογραφίες των προϊόντων σας, βίντεο και κάθε άλλο  περιεχόμενο που προσθέτει αξία στην επιχείρησή σας. Επίσης, χάρη στην ενότητα «σχόλια» θα είστε σε θέση να αλληλεπιδράσετε με τους επισκέπτες του blog. Μην ξεχνάτε να προσθέτετε πάντα ποιοτικές εικόνες από τα προϊόντα σας.

 

Κοινωνικά δίκτυα

Τα κοινωνικά δίκτυα είναι ο καλύτερος σύμμαχός σας. Θα πρέπει να ανοίξετε ένα προφίλ για το αρτοποιείο ή το ζαχαροπλαστείο σας στα κοινωνικά δίκτυα άμεσα. Δεν χρειάζεται να έχετε λογαριασμούς σε όλα τα δίκτυα. Είναι προτιμότερο να χρησιμοποιείτε μόνο ένα κοινωνικό δίκτυο και να είστε πολύ δραστήριοι από το να διαχειρίζεστε πολλούς λογαριασμούς και προφίλ που δεν θα είστε σε θέση να παρακολουθείτε και να κάνετε δημοσιεύσεις από το καθένα. Επικεντρωθείτε σε πλατφόρμες όπως το Instagram και το Facebook, όπου συγκεντρώνεται κυρίως το κοινό σας, αλλά και το YouTube για να ανεβάζετε βίντεο συνταγών στο κανάλι σας και να τα μοιράζεστε στο ιστολόγιό (blog) σας.

Η δημιουργία περιεχομένου για το Instagram ή το Facebook δεν είναι δύσκολη. Μπορείτε να ανεβάζετε εικόνες με την προσφορά της εβδομάδας, προωθητικές ενέργειες, ημερολόγια ή απλά φωτογραφίες των προϊόντων σας.

5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

eshop web design

 

Ο σωστός σχεδιασμός ιστοσελίδων ηλεκτρονικού εμπορίου έχει ζωτική σημασία για την προσέλκυση πελατών. Ο σχεδιασμός του ιστοτόπου σας θα πρέπει να καθιστά τη διαδικασία αγοράς όσο το δυνατόν πιο γρήγορη και εύκολη.


Να έχετε πάντοτε κατά νου τον χρήστη

Κάθε λεπτομέρεια που αφορά την κατασκευή ιστοσελίδας σας, είτε πρόκειται για εικόνες προϊόντων είτε για αγορά στη φόρμα επικοινωνίας του e-shop σας, θα μπορούσε ενδεχομένως να συμβάλει στην απόφαση ενός χρήστη να πραγματοποιήσει μια αγορά. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο θα πρέπει να σκέφτεστε πάντοτε τον χρήστη όταν πραγματοποιείτε το web design του ηλεκτρονικού σας καταστήματος. Η εμπειρία των χρηστών (user experience) είναι πρωταρχικής σημασίας για την προσέλκυση πελατείας.
Ζητήστε από τους φίλους σας ή από κάποιον ειδικό να αξιολογήσουν το κατάστημά σας σε σχέση με την ευχρηστία, την ευκολία πλοήγησης, την εμφάνιση και τη γενική ικανοποίηση.
 
Χρησιμοποιήστε απλό σχεδιασμό ιστοσελίδας

Οι μινιμαλιστικοί ιστότοποι χαρακτηρίζονται ως πιο ελκυστικοί και πιο αξιόπιστοι σε σχέση με τους οπτικά πολύπλοκους ιστότοπους.

Για να απλοποιήσετε τον σχεδιασμό του ιστότοπού σας, αφαιρέστε τυχόν περιττές πληροφορίες και χρησιμοποιήστε ένα φόντο μινιμαλιστικής σχεδίασης με άφθονο λευκό χώρο.

  
Χρησιμοποιήστε ένα κουμπί καλαθιού αγοράς

Ίσως έχετε παρατηρήσει ότι οι περισσότεροι ιστότοποι ηλεκτρονικού εμπορίου έχουν ένα μικρό εικονίδιο καλαθιού αγορών σε κάθε σελίδα (συνήθως στην πάνω δεξιά γωνία), που επιτρέπει στους χρήστες να βλέπουν εύκολα τα προϊόντα που έχουν προσθέσει στο καλάθι τους.

Έχει αποδειχθεί ότι το κουμπί αυτό όταν είναι πάντα ορατό διευκολύνει τις αγορές. Βεβαιωθείτε ότι το εικονίδιο είναι κάτι αναγνωρίσιμο όπως ένα καλάθι αγορών ή μια τσάντα για ψώνια. Δεδομένου ότι αυτό είναι ένα από τα πιο σημαντικά κουμπιά σε ολόκληρο τον ιστότοπό σας, σας συνιστούμε να χρησιμοποιήσετε ένα φωτεινό χρώμα που ξεχωρίζει από το φόντο. Θα πρέπει επίσης να είναι μεγαλύτερο από τα άλλα κουμπιά για να είναι πιο εύκολο να το δουν οι χρήστες.

 

Να είστε ειλικρινείς στην τιμολόγηση

Η ειλικρίνεια είναι πάντα η καλύτερη πολιτική. Κατά το σχεδιασμό του ηλεκτρονικού καταστήματός σας θα πρέπει να είστε πάντα ειλικρινείς σχετικά με την τιμή των προϊόντων ή υπηρεσιών που πωλείτε. Μην προσπαθήσετε να αποκρύψετε αυτές τις πληροφορίες. Η απόκρυψη των πληροφοριών σχετικά με τις τιμές μπορεί να αποβεί  επιζήμια.

Επίσης, να είστε εκ των προτέρων σαφείς σχετικά με τα έξοδα αποστολής για τα προϊόντα σας, καθώς και τις πολιτικές που μπορεί να χρειαστεί να γνωρίζουν οι πελάτες. Βεβαιωθείτε ότι οι χρήστες μπορούν να δουν το συνολικό κόστος ενός προϊόντος, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων αποστολής, προτού πραγματοποιήσουν μια αγορά.


Μην αποσπάτε την προσοχή των χρηστών

Ο σχεδιασμός ιστοσελίδων ηλεκτρονικού εμπορίου σας θα πρέπει να βελτιστοποιηθεί για τη δημιουργία πωλήσεων. Μπορείτε να συμπεριλάβετε πρόσθετες πληροφορίες σχετικά με την ιστορία της φίρμας (brand) σας, ένα ιστολόγιο, ή ακόμα και την επιλογή για τους επισκέπτες να εγγραφούν σε ένα ενημερωτικό δελτίο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Θα πρέπει όμως να βεβαιωθείτε ότι αυτές οι επιπλέον πληροφορίες δεν αποσπούν την προσοχή των χρηστών από την αγορά.


Για παράδειγμα, μια φόρμα στη σελίδα επαφών σας ή στο κάτω μέρος της αρχικής σας σελίδας, την οποία μπορούν να συμπληρώσουν οι χρήστες για να συμμετάσχουν στη λίστα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας, είναι μια καλή επιλογή. Θα πρέπει όμως να αποφύγετε να τοποθετήσετε ένα αναδυόμενο παράθυρο ζητώντας από τους χρήστες να εγγραφούν στο ενημερωτικό δελτίο σας, καθώς μπορεί να έχουν την αντίθετη αντίδραση από αυτή που επιθυμείτε. Όχι μόνο θα μπορούσε να αποσπάσει κάποιον από την αγορά, αλλά θα μπορούσε να τον ενοχλήσει και πιθανότατα να εγκαταλείψει την αγορά.

5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

istoselides small

Είτε κατασκευάζετε τον πρώτο σας ιστότοπο είτε βελτιώνετε τον ήδη υπάρχων, έρχεται η στιγμή για κάθε επιχειρηματία να επανεξετάσει τι κάνει έναν ιστότοπο για μικρές επιχειρήσεις εξαιρετικό.

Τελικά, χρειάζεστε ο ιστότοπός σας να τα κάνει όλα: να αντιπροσωπεύει την επιχείρησή σας, να προσελκύει πελάτες, να κλείνει συμφωνίες, να σκαρφαλώσει στην κορυφή των αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης και να συνδέεται με όλες τις άλλες ψηφιακές σας πλατφόρμες απρόσκοπτα. Κι εσείς – θα πρέπει να τα κάνετε επίσης όλα: να διαλέξετε το περιεχόμενό σας, να γράψετε και να σχεδιάσετε τις σελίδες σας, να συνδέσετε τα δικά σας εργαλεία μάρκετινγκ, να ελέγξετε και να μην ξοδέψετε εκατομμύρια χρήματα ή ώρες.

Γι' αυτό είναι τόσο σημαντικό να προετοιμάσετε τον εαυτό σας για επιτυχία,πριν ξεκινήσετε και ασχολήστε με την κατασκευή ιστοσελίδας.. 

Σε αυτό το άρθρο, θα αναφερθούν 10 αποδεδειγμένες συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να πάτε από το στάδιο 'Θέλω έναν ιστότοπο' στο 'Ο ιστότοπός μου κάνει θαύματα για την επιχείρησή μου'.

 

Αρχικά, γιατί οι ιστότοποι μικρών επιχειρήσεων έχουν σημασία;

 

Οι ιστότοποι για μικρές επιχειρήσεις είναι πολύ σημαντικό βήμα για τους εκκολαπτόμενους επιχειρηματίες. Είναι το βασικότερο όλων των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων. Οι λογαριασμοί κοινωνικών μέσων μιας μικρής επιχείρησης, το μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, η εγγύηση εκτύπωσης και άλλα κανάλια μάρκετινγκ θα πρέπει να οδηγήσουν τους δυνητικούς πελάτες εκεί.

Πολλοί ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων, πιστεύουν πως επειδή δεν ξέρουν κώδικα, δεν μπορούν να έχουν μια παρουσία στο διαδίκτυο. Παρ' όλ' αυτά στις μέρες μας, υπάρχουν πολλοί κατασκευαστές ιστοτόπων, ώστε δεν χρειάζονται δεξιότητες κώδικα. 

Ο ιστότοπός σας είναι πολύ πιο σημαντικός για την ανάπτυξη της μικρής σας επιχείρησης, για να αποθαρρύνεστε ή να κάνετε βιαστικές κινήσεις.

Στην πραγματικότητα, στατιστικά μικρών επιχειρήσεων  αναφέρουν ότι:

•  Το 92% των ιδιοκτήτων μιας επιχείρησης πιστεύει ότι ένας ιστότοπος είναι η πιο αποτελεσματική στρατητική ψηφιακού μάρκετινγκ

•  Το 83% των ιδιοκτητών μικρών επιχειρήσεων που έχουν ιστότοπο, αισθάνεται ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε σχέση με εκείνους που δεν έχουν


Έτσι, αν ξεκινάτε σήμερα να διαχειρίζεστε ή να αναπτύσσετε οποιαδήποτε επιχείρηση διαδικτυακά ή πετυχημένες off-line επιχειρήσεις που έρχονται online για πρώτη φορά.. δώστε προσοχή! Ποτέ μην αποφύγετε ή σπαταλήσετε τη δημιουργία ενός ιστοτόπου, που θα φέρνει συνεχώς πελάτες στην επιχείρησή σας. Αυτό θα σας δώσει τη διαδικτυακή παρουσία που χρειάζεστε για να επηρεάσετε το βασικό κοινό σας.

Εάν δεν καταλαβαίνετε τι διακυβεύεται, όταν δεν σκέφτεστε τη στρατηγική σας στο διαδίκτυο, θα μπορούσατε να χάσετε τα πραγματικά κέρδη: προσέλκυση πελατών, πώληση προϊόντος ή υπηρεσιών σας, αιτήματα demo, προγραμματισμό διαβουλεύσεων και πολλά άλλα.

Παρακάτω είναι 10 συμβουλές για ιστότοπους μικρών επιχειρήσεων, που μπορείτε εύκολα να εφαρμόσετε, χωρίς να απευθυνθείτε σε εξωτερικούς συνεργάτες ή δαπανηρούς οργανισμούς.

 


1- Ξεκινήστε προετοιμάζοντας μία στρατηγική ιστοτόπου

Κάθε επιτυχημένη ιστοσελίδα μικρής επιχείρησης έχει ένα κοινό: Μία καλά μελετημένη στρατηγική.Με ένα πλάνο στην άκρη, θα είστε έτοιμοι για επιτυχία όταν θα επρόκρειτο να υποστηρίξετε τους στόχους των πιθανών πελατών. Το πλάνο του ιστοτόπου σας θα πρέπει να απαντάει τις παρακάτω 10 ερωτήσεις:

• Ποιο είναι το κοινό σας;

• Ποιος είναι ο στόχος ή οι στόχοι της εταιρίας; (Κατατάξτε τες και θέστε προτεραιότητες)

•  Τι λειτουργικότητα θα έχει η ιστοσελίδα σας; (τι είναι κρίσιμο και τι είναι 'ωραίο να έχετε';)

• Τι πληροφορίες χρειάζεται ή θέλετε να δώσετε στους επισκέπτες;

•  Τι άλλες ιδιότητες ιστού θα συνδέσει ο ιστότοπός σας; (Σκεφτείτε για τις σελίδες προορισμού, τα προφιλ στα κοινωνικά δίκτυα, δημοσιεύσεις άρθρων και δημοσιεύσεις τρίτων.)

•  Πως θα μετρούσατε την επιτυχία σας; (Βεβαιωθείτε ότι έχετε τα κατάλληλα web analytics στη θέση τους.)



2- Θέστε μία ξεκάθαρη ιεραρχία σελίδας

Αφού έχετε αναπτύξει τους γενικούς στόχους και ένα σχέδιο με συμβουλές για τη δημιουργία ενός ιστοτόπου για την επιχείρησή σας, το επόμενο βήμα είναι να διευκολύνετε τους επισκέπτες του ιστοτόπου σας να βρούνε περιεχόμενο. Για να το καταφέρετε αυτό, βεβαιωθείτε πως η ιεραρχία στη σελίδα σας είναι ξεκάθαρη.

Θα μπορούσατε να γεμίσετε το περιεχόμενό σας με ένα κεντρικό θέμα και σημασία. Δοκιμάστε να σχεδιάσετε ένα πλάνο καθώς δημιουργείτε ένα περίγραμμα υψηλού επιπέδου. Οι περισσότεροι άνθρωποι παγώνουν σε αυτό το σημείο, οπότε είναι σημαντικό να οπτικοποιήσετε τη δομή του ιστοτόπου σας.

Ορίστε μία στρατηγική για να το πετύχετε:

Κάθε ιστότοπος πρέπει να έχει μία κεντρική σελίδα. Έπειτα, η προέλευση από κάθε αρχική σελίδα πρέπει να είναι οι top- level σελίδες. Αυτές οι σελίδες, βοηθούν να ομαδοποιήσετε παρόμοιο περιεχόμενο. ''Σχετικά με εμάς'', ''Προϊόν/ Υπηρεσία'', ''Επικοινωνήστε μαζί μας'' και ''Πηγές/ Blog'' είναι όλα παραδείγματα top level σελίδων. Πιο ισχυρό και λεπτομερές περιεχόμενο θα εμπίπτει σε καθεμία από αυτές τις κατηγορίες.

Έχοντας πλοήγηση breadcrumb στην κορυφή του ιστοτόπου της μικρής σας επιχείρησης, θα βοηθήσει τους επισκέπτες καθώς πλοηγούνται στον ιστότοπό σας να βρουν το περιεχόμενο που ψάχνουν.

3- Διατηρήστε τον απλό

Ο απλός σχεδιασμός και το κείμενο είναι απαραίτητα για έναν αποτελεσματικό ιστότοπο μιας μικρής επιχείρησης. Μια υπερβολικά περίπλοκη ιστοσελίδα δεν μετατρέπει.

Επομένως, η σύντομη ιστορία, το σύντομο διήγημα και το κείμενο έχουν τις σημαντικότερες επιπτώσεις στο ακροατήριό σας. Από τη στιγμή που αναφερόμαστε στην απλότητα, είναι σημαντικό να διατηρήσετε απλό το χρωματικό συνδυασμό σας. Τα 2 με 3 χρώματα είναι ότι χρειάζεστε για έχετε επιρροή.

Να είστε ρεαλιστικοί στην επιλογή χρωμάτων και να ενισχύσετε τη χρήση του λευκού χώρου στο εσωτερικό του σχεδιασμού ιστοσελίδας μικρών επιχειρήσεων. Οι ειδικοί σχεδιασμού επισημαίνουν ότι ένα από τα μεγαλύτερα λάθη στον σχεδιασμό ιστοσελίδων είναι η ζωγραφική της ιστοσελίδας σας σαν ένα ουράνιο τόξο.


Κρατήστε τον ιστότοπό σας απλό και διευκολύνετε τους πελάτες να ανακαλύψουν σχετικά με εσάς κατά την πλοήγηση τους στο σάιτ σας.

 

4- Διατηρήστε καλά προσδιορισμένα calls to action

 Ξεκαθαρίστε στους ανθρώπους τι ακριβώς θέλετε να κάνουν.

Χρησιμοποιείστε εκφράσεις όπως, ''Εγγραφείτε στο newsletter μας'', ''Κάντε την κράτησή σας τώρα'', ''Στείλτε μας σήμερα ένα ερώτημα δωρεάν''. Αφού αναγνωρίσετε τη δομή της σελίδας σας, σχεδιάστε τις ενότητες περιεχομένου και διατηρήστε καλά καθορισμένα CTAs. Έπειτα, δώστε ευκαιρίες μετατροπής, όπως pop-ups, μπάρες ειδοποίησης και πολλά περισσότερα. Οι φόρμες πελατών σας πρέπει να είναι εμφανείς και δελεαστικές.

 

5- Κάντε τον σχεδιασμό σας να ξεχωρίζει

Συγκεντρώστε τα πολυμέσα σας, καθορίστε την αισθητική του σχεδιασμού σας και βεβαιωθείτε ότι η επωνυμία σας είναι ολοκληρωμένη.

Από τις μεταβλητές γραμματοσειρές μέχρι τις μινιμαλιστικές διατάξεις, τα θέματα σχεδιασμού ιστοσελίδων έχουν σημασία.Βέβαια χρειάζεται χρόνο. Δοκιμάστε ποιες τάσεις λειτουργούν καλύτερα για το προϊόν ή την υπηρεσία σας. Δίνονται, λοιπόν, κάποιες συμβουλές:



• Να έχετε δυναμική τυπογραφία

• Μινιμαλισμό

• Animation

• Γεωμετρικά σχήματα

• Προσβασιμότητα



6- Εφαρμόστε 
responsive design

Γνωρίζατε πως το 90% των ιδιοκτητών των μικρών επιχειρήσεων δεν συγκρατούν στο νου τους τις οθόνες μικρότερου μεγέθους όταν δημιουργούν τις ιστοσελίδες τους; Επίσης, γύρω στο 30% όλης της κίνησης στους ιστοτόπους γίνεται από κινητά.

Πριν δημοσιεύσετε οτιδήποτε στο δαδίκτυο, να έχετε πάντα στο μυαλό σας τους επιτραπέζιους υπολογιστές και τα κινητά. Ένα σάιτ, το οποίο δεν έχει βελτιστοποιηθεί για κινητά μπορεί να διώξει τους πελάτες, να δημιουργήσει προβλήματα με το SEO και να φανεί αντιεπαγγελματικό.



7- Προσθέστε εικονίδια για κοινοποίηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Τα κουμπιά κοινοποίησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι το κλειδί για έναν ιστότοπο μιας μικρής επιχείρησης. Γιατί; Τα μέσα δικτύωσης δίνουν στους πιθανούς πελάτες πρόσθετες πληροφορίες σχετικά με τη μικρή σας επιχείρηση, μεταξύ άλλων κριτικές πελατών, τοποθεσία, εικόνες, και άλλα περισσότερα.

Τα blogs και το περιεχόμενο στα social media, δίνουν στους ιδιοκτήτες των μικρών επιχειρήσεων την ευκαιρία να δημιουργήσουν καινούργιο περιεχόμενο στον ιστότοπό τους. Σε αντίθεση με τις top level σελίδες που τυπικά διατηρούν το ίδιο περιεχόμενο για μήνες ή χρόνια κάθε φορά, τα blogs και τα social feeds ανανεώνονται.

 

8- Βελτιστοποιήστε για οργανική αναζήτηση

Ως ιδιοκτήτες μικρής επιχείρησης, τι μπορείτε να κάνετε για να αυξήσετε τις πιθανότητες κατάταξης σε κορυφαίες οργανικές θέσεις αναζήτησης, παρά την αυξημένη πολυπλοκότητα και τον ανταγωνισμό; Εδώ είναι μερικές στρατηγικές SEO:


1- Να έχετε 250 λέξεις ανα σελίδα.
 Η έκταση της αντιγραφής έχει σημασία για το SEO. Το κείμενο παρέχει δεδομένα ανίχνευσης ιστοτόπων για έλεγχο κι ευρετήριο για τις μηχανές αναζήτησης!

2- Επικεντρωθείτε στις λέξεις κλειδιά. Αρχικά, επικεντρωθείτε στην βελτιστοποίηση κάθε σελίδας του σάιτ σας  με έναν κύριο στόχο λέξεων-κλειδιών ανά σελίδα, χρησιμοποιώντας διαφορετική λέξη κλειδί κάθε φορά.


3- Συμπεριλάβετε στοιχεία SEO, όπως μεταδεδομένα και λέξεις κλειδιά. 
Έπειτα, ενσωματώστε την κύρια λέξη-κλειδί στα ακόλουθα στοιχεία:

• Μεταδεδομένα: μετά- τίτλος, μετά- περιγραφή και λέξεις κλειδιά

• Header tags (H1, H2, H3...)

• URL

• Κύριο μέρος

•  Alt tags (εικόνες)


9- Δημιουργείστε μία πολιτική ιδιωτικότητας

Με την έναρξη νέας ρύθμισης για την προστασία δεδομένων κι επακόλουθες αγωγές,αμέλεια με τους νόμους περί πολιτικής απορρήτου είναι εύκολο να γίνει. Η πολιτική απορρήτου είναι μια νομική δήλωση που αποκαλύπτει τον τρόπο συλλογής, χρήσης, αποκάλυψης και διαχείρισης δεδομένων ενός πελάτη από έναν ιστότοπο. Ενημερώνει επίσης τους χρήστες σχετικά με το εάν οι πληροφορίες αυτές διατηρούνται εμπιστευτικές, μοιράζονται με τους εταίρους ή πωλούνται σε άλλες επιχειρήσεις.


Αυτό πληρεί μια νομική απαίτηση για προστασία της ιδιωτικότητας του χρήστη του διαδικτύου

και είναι πολύ σημαντικό με την πρόσφατη νομοθεσία GDPR που πέρασε στην Ευρωπαική Ένωση.Όχι μόνο μπορεί να σας σώσει από πιθανές αγωγές ή πρόστιμα, μπορεί επίσης να δημιουργήσει εμπιστοσύνη με το κοινό σας, επειδή είστε απόλυτα διαφανής σχετικά με τον τρόπο χρήσης των προσωπικών τους δεδομένων.

 

10- Μπορείτε να έχετε μία 404 page

Έχετε προσπαθήσει ποτέ να αποκτήσετε πρόσβαση σε έναν ιστότοπο και ξαφνικά να λαμβάνετε ένα περίεργο μήνυμα που γράφει 404 με μεγάλα γράμματα; Είτε το αναγνωρίζετε είτε όχι, οι σελίδες 404 μπορούν εύκολα να γίνουν ένα από τα πιο συχνά επισκεπτόμενα σημεία στο σάιτ σας. Μία σελίδα 404 εμφανίζεται σε πολύ λίγες περιπτώσεις. Μπορεί κάποιος να πατάει μία λάθος URL, μία ιστοσελίδα που άλλαξε διεύθυνση ή ο server σας έχει για λίγο κάποιο πρόβλημα.

Οι περισσότερες μικρές επιχειρήσεις εγκαθιστούν ένα ''oops'' στη σελίδα όταν θα μπορούσε πραγματικά να ευχαριστήσει τους επισκέπτες και να προσφέρει μια ευκαιρία να προσελκύσει πελάτες. Ορίστε πως κάποιες εταιρίες χρησιμοποιούν τις σελίδες 404 στους ιστοτόπους των μικρών επιχειρήσεων τους:



• Προσωπικότητα που εμπνέει

• Συμπεριλαμβάνουν μία φόρμα πελατών

• Προσθέτουν χρήσιμα λινκς

•  Προσφέρουν έκπτωση



Διαφορά μεταξύ “http” vs. “https”:

Έχετε προσέξει πως μερικοί ιστότοποι ξεκινούν με ''http'', ενώ άλλοι με ''https''; Υπάρχει διαφορά ανάμεσα στα 2, και αυτή είναι στο ''s'', το οποίο σημαίνει ''secure'' (ασφάλεια).

Η ασφάλεια είναι ένα αρκετά σημαντικό θέμα, εξαιτίας των συνεχών παραβιάσεων δεδομένων. Εξαιτίας αυτού, οι πελάτες εμπιστεύονται ιστότοπους που είναι περισσότερο ασφαλείς. Ένας ασφαλής ιστότοπος είναι επίσης καλός και για οργανική αναζήτηση.

 

Τελευταία συμβουλή για τους ιστοτόπους μικρών επιχειρήσεων

Συνειδητοποιείστε ότι τα βήματα, συμπεριλαμβανομένου και του πως να φτιάξετε έναν αποτελεσματικό ιστότοπο παίρνει χρόνο και ενέργεια. Ένας επιτυχημένος ιστότοπος μιας μικρής επιχείρησης χρειάζεται εκούσιο και έξυπνο σχεδιασμό, ανάπτυξη και βελτιστοποίηση. Εάν αισθάνεστε πως δεν μπορείτε να αφιερώσετε χρόνο, απευθυνθείτε σε κάποιον ειδικό.

ΟΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ ΣΤΗ GOOGLE ΜΕ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΜΑΣ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΜΑΣ:

Κατασκευή ιστοσελίδων - Δημιουργία eshop - Κατασκευή site - Σχεδιασμός website - Εταιρείες κατασκευής ιστοσελίδων Κατασκευή webapp - Δημιουργία blog - Κατασκευή ιστοσελίδων Αθήνα - Δημιουργία σελίδας facebook - εταιρεία για adwords - Κατασκευαστής site με joomla - Προσφορά δημιουργίας ιστοσελίδας - Site για μικρές επιχειρήσεις Αθήνα - προσφορές seo - Κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος - Ιστοσελίδα με wordpress - Site με drupal - Κόστος ιστοσελίδας - Κατασκευή eshop Προώθηση eshop σε Ελλάδα και Εξωτερικό - Webdesign Athens - Κατασκευή και προώθηση ιστοσελίδας - Δημιουργία λογαριασμού σε social web media - Τιμές για κατασκευή eshop - Ιστοσελίδες μεγάλων επιχειρήσεων - Κατασκευή ιστοσελίδων τιμοκατάλογος - Κόστος site - Δημιουργία site τιμές - κατασκευή eshop video - Σχεδιασμός site Αθήνα - Δημιουργία ιστοσελίδας βήμα βήμα - κατασκευή ιστοσελίδων με προϊόντα - σχεδίαση και φιλοξενία website - Κατασκευή ιστοσελίδας