Τεχνικές για να προσδιορίσετε το κοινό σας στο digital marketing
Τεχνικές για να προσδιορίσετε το κοινό σας στο digital marketing
Για να μπορέσουν οι επιχειρήσεις να έχουν συγκεκριμένο κοινό στο website τους, χρειάζεται αρχικά να έχουν πρόσβαση σε σχετικά δεδομένα και εργαλεία ανάλυσης. Πρέπει επίσης να δημιουργήσουν στοχευμένο και εξατομικευμένο περιεχόμενο και διαφημίσεις που θα έχουν απήχηση στο κοινό τους. Επιπλέον, είναι σημαντικό να δοκιμάζουν και να βελτιστοποιούν συνεχώς τις καμπάνιες με βάση τη συμπεριφορά και τα σχόλια των χρηστών, προκειμένου να επιτύχετε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα. Χρειάζεται λοιπόν:
Διαφήμιση μέσω προγραμματισμού:
Οι διαφημίσεις μέσω προγραμματισμού χρησιμοποιούν προηγμένους αλγόριθμους και υποβολή προσφορών σε πραγματικό χρόνο, για την τοποθέτηση διαφημίσεων στα πιο συναφή είδη κοινού. Περιλαμβάνει αυτοματοποιημένη αγορά και πώληση αποθέματος διαφημίσεων και επιτρέπει στους διαφημιζόμενους να στοχεύουν συγκεκριμένα τμήματα κοινού με βάση παράγοντες όπως δημογραφικά στοιχεία, ενδιαφέροντα και συμπεριφορά.
Προγνωστική ανάλυση:
Η προγνωστική ανάλυση χρησιμοποιεί δεδομένα, αλγόριθμους και μηχανική εκμάθηση για την πρόβλεψη της μελλοντικής συμπεριφοράς και των ενδιαφερόντων των χρηστών. Μπορεί να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να προσδιορίσουν ποιο κοινό είναι πιο πιθανό να αλληλεπιδράσει με την επωνυμία τους και να δημιουργήσουν στοχευμένες καμπάνιες μάρκετινγκ ανάλογα.
Marketing βάση λογαριασμού (ABM):
Το ABM είναι μια στρατηγική marketing B2B που περιλαμβάνει τη στόχευση συγκεκριμένων εταιρειών ή υπευθύνων λήψης αποφάσεων σε αυτές τις εταιρείες, αντί να στοχεύει σε ένα ευρύ κοινό. Μπορεί να περιλαμβάνει εξατομικευμένο περιεχόμενο, στοχευμένη διαφήμιση και προσέγγιση πωλήσεων για να αλληλεπιδράσει με βασικούς υπεύθυνους λήψης αποφάσεων και να κλείσει συμφωνίες.
Παρόμοια στόχευση:
Παρόμοια στόχευση: Η παρόμοια στόχευση περιλαμβάνει τον εντοπισμό χρηστών μέσα από την προώθηση – κατασκευή website που είναι παρόμοιοι με τους υπάρχοντες πελάτες ή τους επισκέπτες του website σας και τη στόχευση διαφημίσεων σε αυτούς τους χρήστες. Μπορεί να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να επεκτείνουν την εμβέλειά τους και να βρουν νέους πελάτες που είναι πιθανό να ενδιαφέρονται για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους.