espa banner

Παρακαλώ αξιολογήστε


Είναι όλα με τον τρόπο που παρουσιάζονται, επηρεάζοντας την αντίληψη ενός πελάτη για μια επιχείρηση. Για παράδειγμα, πόσο καιρό θα περιμένατε σε μια ουρά αν ήταν κενή; Φανταστείτε το ίδιο σενάριο, αλλά οι άνθρωποι περιμένουν στην ουρά για να σας δουν ή να επισκεφθούν την επιχείρησή σας.

Θα ήθελαν ακόμα να περιμένουν; Όχι. Θα περίμεναν κάποια ψυχαγωγία ή βοήθεια. Όπως όταν οι άνθρωποι περιμένουν στην ουρά για μια ταινία ή συναυλία, δεν θέλουν απλώς να στέκονται και να περιμένουν. Θέλουν κάτι να κάνουν ενώ περιμένουν. Δείτε πώς το περιεχόμενο δημιουργεί αφοσίωση στην επωνυμία.

  1. Το περιεχόμενο είναι διαδραστικό και χρήσιμο

Σας κάνει να αισθάνεστε ότι ασχολείστε άμεσα με τη μάρκα. Σκεφτείτε το μη διαδραστικό περιεχόμενο, όπως έναν κατάλογο προϊόντων, ο οποίος μπορεί να είναι πιο χρήσιμος σε ορισμένα άτομα από ότι σε άλλα.

Όπως φαίνεται στην ιστοσελίδα ενός brand μόδας που ονομάζεται RAGU. Η υφή του προϊόντος αντικατοπτρίζει το οπτικό περιεχόμενο που έχει δημιουργηθεί στο ηλεκτρονικό του κατάστημα.

Οι επιτυχημένες επωνυμίες δημιουργούν περιεχόμενο με την κατασκευή ιστοσελίδων που είναι χρήσιμο για το κοινό τους. Το κλειδί εδώ είναι ενδιαφέρον και μπορεί να χρησιμοποιηθεί για έμπνευση και δημιουργία. Για παράδειγμα, μια μάρκα ανταλλακτικών αυτοκινήτων μπορεί να δημιουργήσει περιεχόμενο όπως αναβαθμίσεις αυτοκινήτων και δημιουργίες σε εξέλιξη. Αυτό είναι χρήσιμο επειδή όχι μόνο σας δίνει ιδέες για το όχημά σας, αλλά σας ενθουσιάζει και για τα προϊόντα τους.

  1. Το περιεχόμενο είναι συνεπές και σχετικό

Ένας καλός τρόπος για να διασφαλίσετε την αφοσίωση στην επωνυμία είναι να έχετε συνεπές περιεχόμενο, που σημαίνει ότι το μήνυμα και ο τόνος του περιεχομένου είναι πάντα τα ίδια, είτε είναι οπτικά είτε γραμμένα σε μορφή κειμένου. Δεν θέλετε να μπερδέψετε τους πελάτες σας ή να τους προκαλέσετε άγχος ή θυμό. Θα πρέπει να σας εμπιστεύονται και να γνωρίζουν ότι τα προϊόντα, οι υπηρεσίες ή το περιεχόμενό σας είναι πάντα καλά.

Μερικές φορές η επιλογή ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας μπορεί να επηρεαστεί από τον τόνο της παρουσίασής του. Για παράδειγμα, εάν πουλάτε ασφάλιση στο διαδίκτυο, ο τόνος είναι ένα σημαντικό μέρος του περιεχομένου σας, καθώς πρέπει να το απεικονίσετε με τρόπο που θέλετε ο πελάτης σας να αισθάνεται άνετα και σίγουρος για την αγορά από εσάς.

Ένας άλλος τρόπος για να διασφαλίσετε την αφοσίωση στην επωνυμία είναι να έχετε σχετικό περιεχόμενο για το κοινό σας και να τους κάνετε να αισθάνονται σαν να ακούγονται. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί με διάφορες μεθόδους, αλλά το πιο σημαντικό είναι η δημιουργία περιεχομένου σχετικού με τα ενδιαφέροντά τους. Για παράδειγμα, εάν έχετε μια επωνυμία μόδας που πωλεί αξεσουάρ, το περιεχόμενό σας δεν θα πρέπει να εμφανίζει παρά αξεσουάρ.

  1. Το περιεχόμενο πρέπει να είναι ελκυστικό

Η κοινωνική φύση του περιεχομένου διευκολύνει την εύρεση και την κοινή χρήση. Όπως φαίνεται σε αυτήν τη σελίδα στο Instagram, όποιος δημιουργεί το πιο ελκυστικό περιεχόμενο θα βρεθεί πιο συχνά – είτε πρόκειται για επιχείρηση είτε για άτομο. Οι επωνυμίες πρέπει να δημιουργήσουν περιεχόμενο που είναι εκπληκτικό και κοινόχρηστο.

Ο τρόπος με τον οποίο αλληλεπιδράτε με το κοινό σας θα βοηθήσει επίσης στη δημιουργία αφοσίωσης στην επωνυμία. Μπορεί να κάνει τους πελάτες να θέλουν να σας ακολουθήσουν και να αλληλεπιδράσουν μαζί σας. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί μέσω διαφόρων μεθόδων, συμπεριλαμβανομένης της δημιουργίας μιας ελκυστικής εικονικής κοινότητας, πολύτιμου περιεχομένου ή ενθάρρυνσης της αλληλεπίδρασης με την επωνυμία μέσω καναλιών κοινωνικών μέσων. Για παράδειγμα, εάν είστε μάρκα μόδας που πωλεί αξεσουάρ, η δημιουργία πολλών ακολούθων στο Instagram μπορεί να είναι εύκολη. Απλά δημιουργώντας ελκυστικό περιεχόμενο και αλληλεπιδρώντας με τους οπαδούς σας με τον σωστό τρόπο, θα βρεθείτε πιο συχνά.

Το περιεχόμενο είναι ζωτικής σημασίας όχι μόνο για το μάρκετινγκ μιας επωνυμίας αλλά και για την επιχειρηματική επιτυχία γενικά. Οι αγοραστές θέλουν να έχουν σχετικές πληροφορίες για προϊόντα και υπηρεσίες, συμπεριλαμβανομένου του τρόπου χρήσης τους και γιατί πρέπει να αγοράσουν από εσάς. Οι επιχειρήσεις έχουν χρησιμοποιήσει παραδοσιακές μορφές μέσων ενημέρωσης, όπως έντυπες διαφημίσεις και τηλεοπτικές διαφημίσεις, για να επικοινωνήσουν το μήνυμα της επωνυμίας τους.
Με την άνοδο του διαδικτυακού περιεχομένου, η επικοινωνία των επωνυμιών με τους πελάτες τους έχει αλλάξει. Οι επιτυχημένες επωνυμίες χρησιμοποιούν διαδραστικό περιεχόμενο για να δημιουργήσουν αφοσίωση στην επωνυμία μεταξύ των καταναλωτών.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι