Πώς η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει το μέλλον του ψηφιακού μάρκετινγκ ιστοσελίδων και eshop
Είναι γνωστό ότι η τεχνητή νοημοσύνη έχει διαμορφώσει το ψηφιακό μάρκετινγκ. Παραπάνω από το μισό ποσοστό των εμπόρων αναφέρουν ότι αυτή είναι η πιο σημαντική πτυχή της στρατηγικής δεδομένων τους, ενώ οι περισσότεροι μάνατζερς αναφέρουν ότι ενισχύει την παραγωγικότητα του eshop της εταιρείας τους. Επιπλέον αρκετοί από αυτούς που χρησιμοποιούν κινητές συσκευές, χρησιμοποιούν τους φωνητικούς βοηθούς που τροφοδοτούνται με αυτήν την τεχνητή νοημοσύνη. Επίσης καθώς η AI γίνεται όλο και πιο προσιτή, οι οργανισμοί είναι πλέον σε θέση να τη χρησιμοποιήσουν για να αναλύσουν δεδομένα, να προβλέψουν τις τάσεις και να βελτιώσουν την ποιότητα της επωνυμίας τους. Έτσι ο τρόπος με τον οποίο μια μάρκα διεξάγει ψηφιακό μάρκετινγκ αλλάζει δραματικά.
Με την AI, μπορείτε να εντοπίσετε τις τάσεις και να προβλέψετε το μέλλον. Στη συνέχεια, μπορείτε να πάρετε αποφάσεις με βάση αυτά τα γεγονότα, όπως για παράδειγμα πώς να κατανήμετε τους προϋπολογισμούς σας και σε ποιον να στοχεύσετε. Είναι πολύ σημαντικό που μπορείτε να μειώσετε τις δαπάνες – και το χρόνο σας – και να τον δαπανήσετε σε εργασίες υψηλής αξίας. Είναι μια ευκαιρία να δημιουργήσετε πιο έξυπνες, πιο στοχευμένες διαφημίσεις, ενώ κάνοντας την τεχνητή νοημοσύνη βασικό μέρος της στρατηγικής σας μπορείτε να αυξήσετε τις πωλήσεις σας και να εξοικονομήσετε χρήματα.
Ακολουθούν τρεις λόγοι για τους οποίους η τεχνητή τεχνολογία αλλάζει το μέλλον του ψηφιακού μάρκετινγκ:
1. Αξιοποιεί το IoT
Ένας άλλος λόγος για τον οποίο η τεχνητή νοημοσύνη έχει αλλάξει το μέλλον του ψηφιακού μάρκετινγκ είναι ότι εκμεταλλεύεται τη δύναμη του IoT και των συνδεδεμένων συσκευών. Όταν το μόνο που χρειάζεστε είναι το τηλέφωνό σας και αυτό λειτουργεί από οπουδήποτε, αυτό είναι μια σημαντική αναβάθμιση συγκριτικά με το παρελθόν.
2. Στρέφεται στο Αυτόνομο Μάρκετινγκ
‘Όπως και πολλά άλλα πράγματα την δημιουργία – κατασκευή ιστοσελίδων έτσι και η τεχνητή νοημοσύνη εξακολουθεί να μαθαίνει και θα συνεχίσει να βελτιώνεται. Στην πραγματικότητα, όχι μόνο θα γίνει πιο έξυπνη, αλλά θα πάρει και τη θέση του ανθρώπου σε κάποιες διαδικασίες.
Μπορείτε να κάνετε περισσότερα από το να μιλήσετε στη συσκευή σας και να διαβάσετε τα φωνητικά μηνύματα. Με την πάροδο του χρόνου θα είναι σε θέση να λειτουργεί πιο αυτόνομα. Από την πραγματοποίηση αγορών έως την κράτηση πτήσεων, η συσκευή σας θα κάνει τις απαραίτητες διαδικασίες, ακόμη και θα διαχειρίζεται τα οικονομικά σας.
3. Αναγνωρίζει τον τόνο και τη φωνή σας
Επίσης με τα νέα δεδομένα είναι πολύ πιο εύκολο να αναζητήσετε άτομα στο διαδίκτυο και να συνδεθείτε μαζί τους. Διάφορες εταιρείες καθιστούν δυνατή την αναγνώριση φωνής, ακόμη και αν εσείς δεν αφιερώσετε χρόνο για να μάθετε πώς να τη χρησιμοποιείτε. Σήμερα, το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να πείτε “Google” ή “Hey, Siri”, και ο γίγαντας αναζήτησης θα το αναγνωρίσει, θα διαβάσει το κείμενο και θα σας δείξει τις πληροφορίες που προσφέρονται από τις τεχνολογικές πλατφόρμες.