καμπάνια ιστοσελίδας για κάθε διάθεση

Παρακαλώ αξιολογήστε


Η εξέταση των δημογραφικών στοιχείων των πελατών έχει γίνει βασική προϋπόθεση του μάρκετινγκ. Οι marketers που είναι μπροστά από την καμπύλη περιλαμβάνουν πλέον τεχνικές στόχευσης της διάθεσης στις στρατηγικές τους. Οι σαρώσεις νευροαπεικόνισης δείχνουν ότι όταν οι καταναλωτές αξιολογούν τις brands, σταθμίζουν γενικά τα συναισθήματά τους με βάση τα προσωπικά τους συναισθήματα και τις εμπειρίες τους και όχι με βάση πληροφορίες όπως χαρακτηριστικά και γεγονότα. Παρόλο που η στόχευση στη διάθεση έχει μεγάλες δυνατότητες να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο προσφέρετε στους πελάτες σας, αυτή η στρατηγική μπορεί εύκολα να γυρίσει boomerang και να βλάψει την επωνυμία σας χωρίς προσεκτική εφαρμογή. Όταν χρησιμοποιείτε αυτή την τακτική στην προώθηση του website σας, να έχετε κατά νου αυτές τις πέντε αρχές.

Συλλογή του σωστού είδους δεδομένων

Η οικοδόμηση συναισθηματικών συνδέσεων ξεκινά με τη συλλογή του τύπου των δεδομένων που θα αποκαλύψουν με ακρίβεια την κατάσταση του νου του πελάτη.

Εκτός από τα ερωτηματολόγια και τις ομάδες εστίασης, ένας τρόπος συλλογής αυτών των δεδομένων είναι η τεχνολογία ανίχνευσης συναισθημάτων (EST), η οποία καταγράφει τις καθημερινές συναισθηματικές καταστάσεις των χρηστών, ώστε να μπορούν να προωθηθούν στην αγορά με βάση τα πρότυπα συμπεριφοράς τους.

Χρησιμοποιήστε αυθεντικά συναισθήματα

Αν θέλετε να κερδίσετε τις καρδιές των πελατών, δείξτε τις αξίες της μάρκας σας στις διαφημίσεις σας. Οι καταναλωτές που συνδέονται συναισθηματικά με τις αξίες σας θα αγοράζουν περισσότερα προϊόντα και υπηρεσίες σας, θα σας επισκέπτονται συχνότερα, θα δίνουν προσοχή στις επικοινωνίες σας και θα σας συστήνουν σε άλλους. 

Εξετάστε τη διαισθητική συναισθηματική αντίδραση στη διαφήμιση,

Έχει διαπιστωθεί ότι οι θεατές συνδέονται συναισθηματικά με διαφόρους τρόπους. 

Για να διασφαλίσετε ότι δημιουργείτε  ουσιαστικές συνδέσεις, έχετε υπόψη σας τα εξής:

  • Πηγαίνετε με συναισθήματα που είναι ευθυγραμμισμένα με την επωνυμία. Μεγάλο ποσοστό των ανθρώπων λέει ότι η αυθεντικότητα είναι σημαντική όταν αποφασίζουν ποιες μάρκες υποστηρίζουν.
  • Ερευνήστε και κατανοήστε ποια συναισθηματικά ερεθίσματα θα επηρεάσουν το κοινό-στόχο σας και θα το οδηγήσουν σε δράση.
  • Χρησιμοποιήστε θετικά συναισθήματα που θα έχουν απήχηση σε ένα ευρύ κοινό. Εάν η διαφήμισή σας περιλαμβάνει ένα αρνητικό συναισθηματικό σενάριο, δώστε στους πελάτες μια λύση στο πρόβλημα.
  • Όταν πηγαίνετε πολιτικά, επιλέξτε ένα μήνυμα που έχει απήχηση στην πλειοψηφία των πελατών σας.

Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι