espa banner

Παρακαλώ αξιολογήστε


Ως ιδιοκτήτης ιστότοπου επιχείρησης, γνωρίζετε τη σημασία κάθε διαφορετικής φάσης του κύκλου αγοράς. Αυτό είναι που σας βοηθά να προσελκύσετε το ενδιαφέρον των χρηστών για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας, να μάθετε περισσότερα για αυτά και να κάνετε μια αγορά. Η δημιουργία περιεχομένου που στοχεύει σε κάθε φάση, μπορεί να μην ήταν κάτι στο οποίο εστιάσατε στο παρελθόν, αλλά μπορεί να είναι επωφελές για την επιχείρησή σας. Η δημιουργία περιεχομένου στην κατασκευή ιστοσελίδων σας πρέπει πάντα να έχει σαφή σκοπό και στόχο. Κάθε φάση του κύκλου αγοράς είναι εξίσου σημαντική με μια άλλη. Ακολουθεί μια ανάλυση των φάσεων και πώς μπορείτε να δημιουργήσετε περιεχόμενο γύρω από κάθε μία:

Το Στάδιο Της Επίγνωσης:

Κατά τη διάρκεια του σταδίου ευαισθητοποίησης, ένα άτομο συνειδητοποιεί ότι θέλει ή χρειάζεται κάτι για τη ζωή, τη δουλειά ή το χόμπι του που θα το κάνει ευκολότερο ή καλύτερο με κάποιο τρόπο. Εάν ένα άτομο δημιουργεί μουσική, για παράδειγμα, και το πρόγραμμα που χρησιμοποιεί για να το βοηθήσει να βάλει τις λέξεις και τη μουσική μαζί αντιμετωπίζει συνεχώς προβλήματα, ξέρει ότι χρειάζεται κάτι καλύτερο. Μπορεί να μην ξέρουν τι ακόμα, αλλά ξέρουν ότι δεν είναι ευχαριστημένοι με το τρέχον πρόγραμμά τους.

Εάν γράφετε περιεχόμενο που απευθύνεται σε κάποιον σε αυτήν την κατάσταση, θέλετε να τραβήξετε την προσοχή του. Πώς? Είναι σημαντικό να ξεκινήσετε περιγράφοντας το ίδιο το πρόβλημα. Αυτό θα βοηθήσει τον επισκέπτη να συσχετιστεί με αυτό που λέτε. Θα νιώσουν σαν να τους καταλαβαίνετε, το πρόβλημά τους και τις ανάγκες τους. Εδώ θα θελήσετε επίσης να δώσετε μια λύση στο πρόβλημα που περιγράψατε.

Το στάδιο εξέτασης:

Το στάδιο της εξέτασης συμβαίνει αμέσως μόλις κάποιος συνειδητοποιήσει ότι χρειάζεται μια λύση στο πρόβλημά του. Το άτομο που δημιουργεί μουσική συνειδητοποιεί ότι χρειάζεται ένα νέο πρόγραμμα και θα αρχίσει να ψάχνει για ένα. Το περιεχόμενό σας μπορεί να τους δώσει μια λύση, όπως κάνατε και στη φάση αναγνωρισιμότητας. Αλλά σε αυτή τη φάση, θα το πάτε ένα άλλο βήμα παραπέρα και θα δώσετε λεπτομέρειες σχετικά με τη λύση.

Φυσικά, έχετε τη λύση που χρειάζονται, οπότε θέλετε να δώσετε όσο το δυνατόν περισσότερες λεπτομέρειες για να τους δώσετε μια σαφή ιδέα για το τι έχετε να προσφέρετε. Σε αυτό το περιεχόμενο θα πρέπει να περιλαμβάνονται τυχόν μαρτυρίες, δεδομένα και μελέτες περιπτώσεων. Αυτά είναι πράγματα που μπορούν να επηρεάσουν κάποιον να αγοράσει το προϊόν σας.

Το στάδιο αγοράς:

Το στάδιο αγοράς είναι όταν ο δυνητικός πελάτης είναι έτοιμος να αγοράσει. Το προηγούμενο περιεχόμενό σας έκανε τη δουλειά του και τους έδωσε όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται για να αποφασίσουν ότι είστε η σωστή επιχείρηση για αγορά. Μπράβο! Το περιεχόμενο σταδίου αγοράς θα πρέπει να περιλαμβάνει πληροφορίες σχετικά με το τι λαμβάνει κάποιος όταν αγοράζει το προϊόν σας, συμπεριλαμβανομένου του τρόπου με τον οποίο θα είστε εκεί για αυτόν μετά την ολοκλήρωση της αγοράς. Είναι επίσης η κατάλληλη στιγμή για να μοιραστείτε τη σελίδα πωλήσεών σας. Διευκολύνετε τους πιθανούς πελάτες που διαβάζουν αυτό το περιεχόμενο να μάθουν πού μπορούν να πραγματοποιήσουν την αγορά τους.

Αφού δημιουργήσετε περιεχόμενο για αυτά τα τρία στάδια του κύκλου αγοράς, θα πρέπει να συνεχίσετε να δημιουργείτε περιεχόμενο που θα διατηρεί τους πελάτες αφοσιωμένους στην επωνυμία σας.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι