espa banner
Επιχειρηματικά λάθη ιστοσελίδας Blog

Παρακαλώ αξιολογήστε


Μερικοί από τους τρόπους με τους οποίους το blogging είναι επωφελές για έναν ιδιοκτήτη επιχείρησης:

  • Το blogging είναι μια ευκαιρία για τον ιδιοκτήτη της επιχείρησης να εφαρμόσει λέξεις-κλειδιά που θα στοχεύουν το ιδανικό κοινό. Κάνοντας έρευνα  λέξεων-κλειδιών και στη συνέχεια χρησιμοποιώντας αυτές τις λέξεις-κλειδιά στην κατασκευή ιστοσελίδας blog, όταν χρειάζεται, στο περιεχόμενό σας θα βοηθήσει τους χρήστες που κάνουν αναζητήσεις να σας βρουν πιο εύκολα.
  • Το επιχειρηματικό blogging μπορεί επίσης να βοηθήσει τα κοινωνικά μέσα. Επειδή οι μηχανές αναζήτησης ευνοούν ιστότοπους που έχουν νέο περιεχόμενο, η δημοσίευση συνδέσμων σε νέο περιεχόμενο σε έναν ιστότοπο μπορεί να βοηθήσει έναν ιστότοπο επιχείρησης να καταταχθεί. Η κοινή χρήση περιεχομένου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όχι μόνο θα σας βοηθήσει να προσελκύσετε περισσότερη επισκεψιμότητα στο blog σας, αλλά θα αυξήσει τους ακόλουθούς σας στους εν λόγω λογαριασμούς κοινωνικών μέσων.
  • Το blogging μπορεί να επηρεάσει το διαδικτυακό μάρκετινγκ. Το αποτελεσματικό blogging μπορεί να σας βοηθήσει να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στο blog σας, το οποίο δημιουργεί νέους δυνητικούς πελάτες για την επιχείρησή σας και μπορεί να οδηγήσει σε αυξημένα έσοδα.

Ακολουθούν μερικά από αυτά τα λάθη blogging επιχειρήσεων που θέλετε να αποφύγετε:

  • Ενσωμάτωση διαφημίσεων: Όταν το blog της επιχείρησής σας έχει αποκτήσει ένα μεγάλο και πιστό αριθμό ακολούθων που ανυπομονεί να διαβάσει τις ενημερώσεις του blog σας, μπορεί να μπείτε στον πειρασμό να δημιουργήσετε έσοδα από το ιστολόγιό σας προσθέτοντας διαφημίσεις. Η δημιουργία εσόδων από ένα blog με διαφημίσεις είναι αποδεκτή για έναν επαγγελματία blogger που κερδίζει τα προς το ζην από το blogging, αλλά είναι διαφορετικό όταν είστε επιχειρηματικός blogger. Οι διαφημίσεις μπορούν να αποσπάσουν την προσοχή για τους αναγνώστες σας. 
  • Το blog σας είναι ανενεργό: Ένα ανενεργό blog μπορεί να στείλει λάθος μήνυμα κάνοντας τους επισκέπτες να πιστεύουν ότι η επιχείρησή σας είναι επίσης ανενεργή. Ένα blog μπορεί να σας βοηθήσει να παρέχετε στους πελάτες και τους δυνητικούς πελάτες ενημερώσεις σχετικά με την επιχείρησή σας. Εάν το blog σας δεν έχει ενημερωθεί σε λίγους μήνες, αυτό δεν θα κάνει καλή εντύπωση και μπορεί να αφήσει τους χρήστες μπερδεμένους. Αυτό μπορεί να τους αναγκάσει να αναζητήσουν μια άλλη εταιρεία για να συνεργαστούν. Το blog της επιχείρησής σας θα πρέπει ιδανικά να ενημερώνεται μία φορά την εβδομάδα, αλλά πιο συχνά εάν είναι δυνατόν. Θυμηθείτε ότι οι αναρτήσεις σε ένα blog δεν χρειάζεται να είναι μεγάλες για να έχουν σημασία. Αυτό που έχει σημασία είναι να πείτε αυτό που πρέπει να ειπωθεί με συνοπτικό τρόπο.
  • Βασίζεστε στο έργο των άλλων: Δεν υπάρχει αμφιβολία γι ‘αυτό, το blogging μπορεί να είναι σκληρό. Η εύρεση μοναδικών θεμάτων, η οργάνωση των σκέψεών σας και η σύνταξη των πραγματικών αναρτήσεων απαιτεί χρόνο. Δεν είναι ασυνήθιστο να διαβάζετε blog που είναι βιαστικά, βαρετά ή ακόμα και αντιγράφονται από άλλους bloggers. Ορισμένοι bloggers θα μοιράζονται συλλογές αναρτήσεων από άλλους bloggers ως τρόπο δημοσίευσης πιο συχνά. Θυμηθείτε ότι οι αναγνώστες σας ενδιαφέρονται για την επιχείρησή σας και θέλουν να μάθουν τι έχετε να τους προσφέρετε όσον αφορά τις πληροφορίες, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που παρέχετε.

Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι