espa banner
newsletter προβολής της ιστοσελίδας σας

Παρακαλώ αξιολογήστε


Όσον αφορά το newsletter marketing, είναι σημαντικό να λάβετε υπόψη το κοινό σας και ποια μηνύματα θα έχουν απήχηση σε αυτά. Ένας τρόπος για να το κάνετε αυτό είναι να δημιουργήσετε τμήματα ή ομάδες συνδρομητών με βάση κοινά χαρακτηριστικά. Για παράδειγμα, μπορείτε να τμηματοποιήσετε τη λίστα σας κατά τοποθεσία, ηλικία ή ενδιαφέροντα.

Μόλις δημιουργήσετε τμήματα, μπορείτε να αρχίσετε να δημιουργείτε στοχευμένα μηνύματα που είναι πιο πιθανό να κεντρίσουν το ενδιαφέρον των αναγνωστών σας και να τους κάνουν να αλληλεπιδράσουν με την επωνυμία σας. Αυτό όχι μόνο θα οδηγήσει σε πιο επιτυχημένες καμπάνιες μέσω email, αλλά θα βοηθήσει επίσης στην οικοδόμηση μιας ισχυρότερης σχέσης με τους συνδρομητές σας.

Ορίστε το κοινό-στόχο σας

Το marketing μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μπορεί να είναι ένας πολύ αποτελεσματικός τρόπος στην προώθηση – κατασκευή ιστοσελίδων για να προσεγγίσετε το κοινό-στόχο σας και να προωθήσετε το προϊόν ή την υπηρεσία σας. Ωστόσο, για να είναι επιτυχημένη μια καμπάνια newsletter, πρέπει πρώτα να τμηματοποιήσετε το κοινό σας. Η τμηματοποίηση του κοινού σας σημαίνει τη δημιουργία διαφορετικών ομάδων ατόμων με βάση κοινά χαρακτηριστικά, προσδιορίζοντας τις ανάγκες κάθε ομάδας και, στη συνέχεια, προσαρμόζοντας ανάλογα το μήνυμά σας. Για παράδειγμα, η πώληση ενός νέου προϊόντος περιποίησης της επιδερμίδας μπορεί να τμηματοποιήσει το κοινό σας κατά ηλικία, τύπο δέρματος ή τοποθεσία. Τμηματοποιώντας το κοινό σας, μπορείτε να διασφαλίσετε ότι η καμπάνια μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας είναι στοχευμένη και αποτελεσματική.

Προσδιορίστε τι ενδιαφέρει το κοινό-στόχο σας

Κοιτάξτε την υπάρχουσα πελατειακή σας βάση και προσδιορίστε τι τους ενδιαφέρει. Ενδιαφέρονται κυρίως για την εξοικονόμηση χρημάτων; Ή ψάχνουν για ευκολία; Αφού μάθετε τι τους ενδιαφέρει, μπορείτε να αρχίσετε να δημιουργείτε τμήματα προσαρμοσμένου κοινού με βάση αυτά τα ενδιαφέροντα. Αποφασίστε πόσο μεγάλο ή μικρό θέλετε να είναι κάθε τμήμα. Εάν έχετε μια μεγάλη λίστα συνδρομητών, ίσως θελήσετε να δημιουργήσετε πολλά μικρότερα τμήματα για να στείλετε πιο στοχευμένα μηνύματα. Αλλά αν η λίστα σας είναι σχετικά μικρή, μπορεί να χρειαστείτε μόνο ένα ή δύο τμήματα.

Δοκιμάστε και προσαρμόστε την προσέγγισή σας

Ανεξάρτητα από την επιχείρησή σας, η λίστα email σας είναι ένα από τα πιο πολύτιμα περιουσιακά στοιχεία στο marketing. Αλλά αν δεν αφιερώνετε χρόνο για να τμηματοποιήσετε τη λίστα σας, δεν την αξιοποιείτε στο έπακρο. Η τμηματοποίηση της λίστας σας, επιτρέπει να στέλνετε πιο στοχευμένα, σχετικά newsletters που έχουν απήχηση στους συνδρομητές σας και τους ενθαρρύνουν να αναλάβουν δράση.

Υπάρχουν διάφοροι τρόποι για να τμηματοποιήσετε τη λίστα σας, αλλά το πιο σημαντικό είναι να ξεκινήσετε με μερικά βασικά τμήματα και, στη συνέχεια, να δοκιμάσετε και να προσαρμόσετε την προσέγγισή σας όπως απαιτείται. Τα συνήθη τμήματα περιλαμβάνουν την τοποθεσία, την ηλικία, το φύλο, τα ενδιαφέροντα και το ιστορικό αγορών. Αφού δημιουργήσετε μερικά τμήματα, μπορείτε να αρχίσετε να δοκιμάζετε διαφορετικό περιεχόμενο και προσφορές για να δείτε τι έχει την καλύτερη απήχηση σε κάθε


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι