espa banner
παράγοντες που πρέπει να λάβετε υπόψη πριν επιλέξετε φιλοξενία ιστοσελίδων

Παρακαλώ αξιολογήστε


Όπως τα περισσότερα πράγματα, η απόφαση για το ποια εταιρεία web hosting να επιλέξετε μπορεί να είναι δύσκολη. Με όλες τις εταιρείες που κυκλοφορούν εκεί έξω και υπόσχονται ότι έχουν 99% uptime, απεριόριστους πόρους και εξειδικευμένη υποστήριξη, πρέπει να υπάρχει ένας τρόπος να ξεφύγετε από την ορολογία και να λάβετε μια τεκμηριωμένη απόφαση. Σωστά;

Αυτός ο οδηγός θα σας βοηθήσει να πάρετε αυτή την απόφαση ολοκληρώνοντας την κατασκευή ιστοσελίδων, δείχνοντάς σας πώς να συγκρίνετε όμοια πράγματα. Κατανοώντας τι εννοούν οι εταιρείες hosting με αυτά που λένε, θα είστε σε θέση να αποφασίσετε ποια εταιρεία φιλοξενίας και ποιο πακέτο ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες σας.

1. Τιμή

Αυτή είναι η πτυχή που οι περισσότεροι από εμάς θα εξετάσουμε πρώτα όταν επιλέγουμε έναν πάροχο hosting- ωστόσο, δεν θα πρέπει να είναι ο αποφασιστικός παράγοντας. Όταν βλέπετε διαφορές στις τιμές, είναι χρήσιμο να θυμάστε το παλιό ρητό ότι παίρνουμε αυτό για το οποίο πληρώνουμε. Το να αρπάζετε τη φθηνότερη προσφορά που βλέπετε δεν είναι απαραίτητα η καλύτερη ιδέα, ειδικά αν βασίζεστε στο website σας για να κερδίσετε χρήματα. Πράγματα όπως η μη εξωτερική υποστήριξη και το ποιοτικό υλικό κοστίζουν χρήματα, και μια εταιρεία φιλοξενίας που χρεώνει 1,99 δολάρια το μήνα, πιθανότατα δεν θα προσφέρει αυτά τα χαρακτηριστικά. Ρίξτε μια πιο προσεκτική ματιά στα χαρακτηριστικά που παρέχει ο κάθε κεντρικός υπολογιστής και μετά συγκρίνετε τις τιμές.

2. Τομέας εστίασης/ειδικότητες

Είναι γεγονός ότι δεν είναι όλες οι web hosτing επιλογές κατάλληλες για όλα τα διαφορετικά είδη πελατών. Ορισμένες προσφέρουν εξαιρετικά κοινόχρηστα πακέτα, αλλά δεν διαθέτουν λύσεις που είναι κατάλληλες για αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις, ενώ άλλες διαθέτουν εξαιρετικές λύσεις για επιχειρήσεις, αλλά δεν είναι κατάλληλες για κάποιον με ένα μικρό blog συνταγών. Εξετάστε την ειδικότητα ή τον τομέα εξειδίκευσης μιας εταιρείας πριν αγοράσετε και επιλέξτε μια εταιρεία που κατανοεί τις ιδιαίτερες ανάγκες σας ως πελάτη. Μπορείτε να βρείτε αξιολογήσεις και συστάσεις στο διαδίκτυο, και πολλές από αυτές θα αναφέρονται στα δυνατά και αδύνατα σημεία μιας συγκεκριμένης εταιρείας.

3. Τεχνικές προδιαγραφές/περιορισμοί

Ρίξτε μια καλή, ειλικρινή ματιά στο website σας και βρείτε τι θέλετε να κάνει. Εάν ελπίζετε να φιλοξενήσετε ένα Blog, ένα eshop, με πλούσιο περιεχόμενο και βίντεο, τότε δεν θα πρέπει να επιλέξετε το φθηνότερο πακέτο φιλοξενίας που μπορείτε να βρείτε. Ένα φτηνό πακέτο φιλοξενίας πιθανότατα δεν θα έχει τη μνήμη RAM, την επεξεργαστική ισχύ και το χώρο στο δίσκο για να εξυπηρετήσει όλες αυτές τις ανάγκες, και θα ξοδέψετε περισσότερο χρόνο για να αντιμετωπίσετε προβλήματα διακοπής λειτουργίας ή φόρτωσης απ’ ό,τι θα θέλατε. Κοιτάξτε να δείτε τι παίρνετε με τον φτηνό οικοδεσπότη και ποια χαρακτηριστικά περιλαμβάνονται στο κόστος. Χρεώνουν για πρόσθετους τομείς, υποστήριξη, αντίγραφα ασφαλείας κ.λπ. Κάντε ερωτήσεις. Πείτε τους ποιες οραματίζεστε να είναι οι ανάγκες της ιστοσελίδας σας. Απλά μην θεωρείτε δεδομένο ότι παίρνουν το website σας τόσο σοβαρά όσο και εσείς.

4. Χαρακτηριστικά / πρόσθετα

Αυτός ο τομέας εξέτασης καταλήγει στην ακόλουθη ερώτηση – Τι κάνει αυτή την εταιρεία φιλοξενίας ξεχωριστή; Ποιο επιπλέον κίνητρο παρέχουν για να κάνουν τη φιλοξενία του website σας σε αυτούς λίγο πιο ελκυστική; Είτε πρόκειται για πολλαπλά κέντρα δεδομένων, είτε για πρακτικές εξοικονόμησης ενέργειας, είτε για πρόσθετα χαρακτηριστικά, όπως τακτική δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας δεδομένων ή δωρεάν προστασία της ιδιωτικής ζωής του τομέα, οι εταιρείες φιλοξενίας συχνά προσφέρουν περισσότερα από απλούς διακομιστές. Αν δείτε μια εταιρεία που προσφέρει κάτι που χρειάζεστε ή που βρίσκετε σημαντικό, αυτό μπορεί να είναι μια καλή ένδειξη ότι θα πρέπει να εξετάσετε τη χρήση αυτής της εταιρείας.

5. Τεχνική υποστήριξη

Κατά τη γνώμη των περισσότερων ανθρώπων, αυτό είναι το σημαντικότερο. Όταν το website μου, για κάποιο άγνωστο λόγο, πέσει, μπορώ να καλέσω και να έχω έναν “πραγματικό” άνθρωπο στο τηλέφωνο; Και, ακόμη περισσότερο, μπορούν να βρουν τι φταίει και να το διορθώσουν, ή τουλάχιστον να μου πουν τι πρέπει να κάνω για να ξαναβάλω το website μου σε λειτουργία; Πριν επιλέξετε μια εταιρεία , εξετάστε τη φήμη της για την υποστήριξη πελατών. Δείτε τι είδους διαφορετικούς τρόπους μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί τους όταν χρειάζεστε υποστήριξη – email, τηλέφωνο χωρίς χρέωση, συνομιλία και ούτω καθεξής. Έχουν προσωπικό 24 ώρες το 24ωρο ή και αν αναθέτουν την υποστήριξη σε εξωτερικούς συνεργάτες. Θα διαπιστώσετε ότι, όπως και στην τιμή, και τις τεχνικές προδιαγραφές, όλοι οι οικοδεσπότες δεν είναι ίσοι. Κάποιοι στηρίζουν το καπέλο τους στο πλήρωμα υποστήριξης, ενώ κάποιοι άλλοι θεωρούν την υποστήριξη πελατών ως μια δευτερεύουσα σκέψη. Αποφύγετε το τελευταίο.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι