5 εργασίες διαχείρισης ιστοσελίδων και η σημασία τους
1. Παρακολούθηση ασφάλειας
Ένας μη ασφαλής ιστότοπος δεν αποτελεί απειλή μόνο για τα δεδομένα του ιστότοπού σας, αλλά και για τα δεδομένα των πελατών σας που μπορεί να έχετε στην κατοχή σας. Πρώτα απ’ όλα, ελέγξτε ότι το λογισμικό ασφαλείας σας είναι ενημερωμένο και ότι η συνδρομή (εάν απαιτείται) έχει πληρωθεί πλήρως. Μάθετε τι υπηρεσίες προσφέρει ο πάροχος ασφαλείας σας και προγραμματίστε τακτικές επιθεωρήσεις ασφαλείας, αν δεν έχουν ήδη πραγματοποιηθεί.
Το πιο σημαντικό- διατηρήστε τη δική σας ευαισθητοποίηση σε θέματα ασφάλειας ανά πάσα στιγμή. Αν λάβετε μια ειδοποίηση σύνδεσης μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή αν η ιστοσελίδα σας αρχίσει να συμπεριφέρεται περίεργα, ερευνήστε το αμέσως. Ο πάροχος ασφαλείας σας θα έχει τη δυνατότητα να εκτελέσει έναν άμεσο έλεγχο για τυχόν κακόβουλο λογισμικό και απειλές ασφαλείας.
2. Δοκιμές ταχύτητας σελίδας
Ο χρόνος που χρειάζεται ο ιστότοπός σας για να φορτώσει είναι κρίσιμος για να κρατήσετε τους χρήστες. Μόλις φτάσετε το όριο των 3 δευτερολέπτων, το ποσοστό αναπήδησης αρχίζει να αυξάνεται ανησυχητικά, καθώς οι επισκέπτες χάνουν την υπομονή τους και κάνουν κλικ μακριά σε άλλο ιστότοπο.
3. Μπείτε στη θέση των πελατών σας
Πιθανότατα όλοι γνωρίζουμε την απογοήτευση του να βρισκόμαστε σε μία φόρμα που συμπληρώνουμε τις ζητούμενες πληροφορίες online αλλά δεν μπορούμε να την υποβάλουμε. Υπάρχει ένας απλός τρόπος για να διασφαλίσετε ότι οι επισκέπτες σας δεν θα χρειαστεί ποτέ να περάσουν αυτό το μαρτύριο – απλά μπαίνετε στη θέση τους.
Δοκιμάστε κάθε φόρμα στον ιστότοπό σας και ακολουθήστε τη διαδικασία από την αρχή έως το τέλος. Υπάρχει ο κίνδυνος να υποθέσετε ότι αν κανείς δεν παραπονιέται, αυτό σημαίνει ότι όλα λειτουργούν καλά. Το πιθανότερο είναι ότι οι εκνευρισμένοι χρήστες τα παράτησαν και πλοηγήθηκαν σε έναν από τους ανταγωνιστές σας.
4. Ελέγξτε την απόδοση του ιστότοπού σας
Γνωρίζετε πόσο καλά αποδίδει ο ιστότοπός σας; Οι αναλύσεις ιστοτόπων προσφέρουν πληθώρα πολύτιμων δεδομένων και οι τακτικοί έλεγχοι μπορούν να σας ενημερώσουν για το αν οι αλλαγές που κάνετε έχουν πράγματι αντίκτυπο.
Ποιες σελίδες αποδίδουν καλύτερα;
Πώς οι χρήστες βρίσκουν τον ιστότοπό σας;
Ποια συσκευή χρησιμοποιούν για να περιηγηθούν;
Πόσο ασχολούνται οι επισκέπτες με το περιεχόμενό σας;
5. Πού κατατάσσεται ο ιστότοπός σας;
Οι περισσότεροι επιχειρηματικοί ιστότοποι είναι κατασκευασμένοι για μηχανές αναζήτησης. Αυτό περιλαμβάνει τη στρατηγική χρήση λέξεων-κλειδιών προκειμένου να κατατάσσονται καλά στις λίστες των μηχανών αναζήτησης. Ο απώτερος στόχος στην κατασκευή ιστοσελίδων είναι να βρεθείτε στη σελίδα 1. Για να ελέγξετε την κατάταξή σας, δοκιμάστε τα keywords του ιστότοπού σας. Αν δεν είστε σίγουροι για το ποιες είναι αυτές, χρησιμοποιήστε τον κύριο τίτλο κάθε ιστοσελίδας για να πραγματοποιήσετε μια διαδικτυακή αναζήτηση, για παράδειγμα.