espa banner
ψηφιακό μάρκετινγκ ιστοσελίδων 2021

Παρακαλώ αξιολογήστε


Λάβετε μέτρα για να δημιουργήσετε ή να βελτιώσετε τη στρατηγική μάρκετινγκ τώρα  για να επιταχύνετε τα αποτελέσματά σας.

Από πού όμως ξεκινάτε αν θέλετε να αναπτύξετε μια στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ; Εξακολουθεί να είναι μια κοινή πρόκληση, καθώς γνωρίζετε πόσο ζωτικής σημασίας είναι τα ψηφιακά και κινητά κανάλια σήμερα για την απόκτηση και τη διατήρηση πελατών. Ωστόσο, εάν δεν έχετε ένα ολοκληρωμένο σχέδιο για την υποστήριξη του ψηφιακού μετασχηματισμού και την ανάπτυξης της εταιρείας στο διαδίκτυο δεν θα υπάρξει επιτυχία.

Εάν η επιχείρησή σας δεν έχει στρατηγικό σχέδιο μάρκετινγκ, θα υποφέρετε από δέκα παράγοντες που επισημαίνονται σε αυτό το άρθρο και θα χάσετε από ανταγωνιστές που είναι ανώτεροι ψηφιακα.

Τι είναι το ψηφιακό μάρκετινγκ; Το ψηφιακό μάρκετινγκ, ειδικότερα, αναφέρεται στην «Επίτευξη στόχων μάρκετινγκ μέσω της εφαρμογής ψηφιακών τεχνολογιών και μέσων».

Οι ψηφιακές τεχνολογίες και τα μέσα περιλαμβάνουν:

● Ιστοσελίδες της εταιρείας

● Εφαρμογές για κινητά

● Σελίδες εταιρειών μέσων κοινωνικής δικτύωσης

● Μηχανές αναζήτησης

● Διαφήμιση

● Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και αυτοματοποίηση

● Ψηφιακές Συνεργασίες με άλλες ψηφιακές εταιρείες

Ωστόσο, για να είναι πραγματικά επιτυχημένες, οι ψηφιακές τεχνικές πρέπει να ενσωματώσετε παραδοσιακά μέσα όπως η εκτύπωση, η τηλεόραση και η διαφημιση ως μέρος των πολυκαναλικών επικοινωνιών μάρκετινγκ. Μέσα σε κάθε τεχνική, υπάρχουν πολλές λεπτομερείς τακτικές που είναι σημαντικές για την επιτυχία. Έτσι, πρέπει να αξιολογηθούν και να ιεραρχηθούν. 

Έτσι, εάν δεν έχετε ακόμη μια στρατηγική ή ίσως θέλετε να ελέγξετε ποια επιχειρηματικά ζητήματα είναι σημαντικά να συμπεριληφθούν σε μια στρατηγική αναθεώρηση, έχουμε θέσει τα 10 πιο συνηθισμένα προβλήματα, τα οποία από την εμπειρία μας προκύπτουν εάν δεν έχετε στρατηγική.

 

1. Είστε χωρίς κατεύθυνση

Οι εταιρείες χωρίς ψηφιακή στρατηγική (και πολλές από αυτές) δεν έχουν σαφή στρατηγικό στόχο για το τι θέλουν να επιτύχουν στο διαδίκτυο όσον αφορά την απόκτηση νέων πελατών ή τη δημιουργία βαθύτερων σχέσεων με τους υπάρχοντες. Και αν δεν έχετε στόχους με στόχους ψηφιακού μάρκετινγκ, πιθανότατα δεν βάζετε αρκετούς πόρους για να πετύχετε τους στόχους και δεν αξιολογείτε μέσω αναλυτικών στοιχείων εάν τους επιτυγχάνετε.

2. Δεν γνωρίζετε το διαδικτυακό κοινό ή το μερίδιο αγοράς σας. 

Η ζήτηση πελατών για ηλεκτρονικές υπηρεσίες μπορεί να υποτιμηθεί εάν δεν το έχετε ερευνήσει. Το πιο σημαντικό, δεν θα καταλάβετε την διαδικτυακή σας αγορά. Η δυναμική θα είναι διαφορετική από τα παραδοσιακά κανάλια με διαφορετικούς τύπους προφίλ και συμπεριφοράς πελατών, ανταγωνιστές, προτάσεις και επιλογές για επικοινωνίες μάρκετινγκ. 

Όλη η διαδικασία θα υποστηρίξει εσάς και την ομάδα σας να δημιουργήσετε μια νικηφόρα στρατηγική μάρκετινγκ για να προσεγγίσετε, να μετατρέψετε και να διατηρήσετε περισσότερους πελάτες και να επιταχύνετε την απόδοση επένδυσης (ROI) από το ψηφιακό μάρκετινγκ.

3. Οι υφιστάμενοι και νεοσύστατοι ανταγωνιστές θα αποκτήσουν μερίδιο αγοράς.

Εάν δεν αφιερώνετε αρκετούς πόρους στην ψηφιακή τεχνολογία, την προώθηση και κατασκευή ιστοσελίδων ή χρησιμοποιείτε μια ad-hoc προσέγγιση χωρίς σαφώς καθορισμένες στρατηγικές. Τότε οι ανταγωνιστές σας θα πάρουν το ψηφιακό σας μερίδιο! 

4. Δεν έχετε μια ισχυρή διαδικτυακή πρόταση αξίας.

Μια σαφώς καθορισμένη πρόταση ψηφιακής αξίας προσαρμοσμένη στις διαφορετικές προσωπικότητες των πελατών σας θα σας βοηθήσει να διαφοροποιήσετε την ηλεκτρονική σας υπηρεσία ενθαρρύνοντας υπάρχοντες και νέους πελάτες να συμμετάσχουν αρχικά και έπειτα να παραμείνουν πιστοί. Η ανάπτυξη μιας στρατηγικής μάρκετινγκ σε όλα τα κανάλια είναι το κλειδί για πολλούς οργανισμούς, καθώς το περιεχόμενο είναι αυτό που προσελκύει το κοινό σας μέσω διαφορετικών καναλιών όπως η αναζήτηση, η κοινωνική δικτύωση, το μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και στο ιστολόγιό σας.

 5. Δεν γνωρίζετε τους διαδικτυακούς πελάτες σας αρκετά καλά.

Λέγεται συχνά ότι το ψηφιακό είναι το “πιο μετρήσιμο μέσο”. Αλλά το Google Analytics και παρόμοια θα σας λένε μόνο όγκους επισκέψεων, όχι το συναίσθημα των επισκεπτών, τι σκέφτονται. Πρέπει να χρησιμοποιήσετε άλλες μορφές εργαλείων ανατροφοδότησης χρηστών ιστότοπου για να προσδιορίσετε τα αδύνατα σημεία σας και, στη συνέχεια, να τα αντιμετωπίσετε.

6. Δεν είστε ενσωματωμένοι (“αποσυνδεδεμένοι”).

Είναι πολύ συνηθισμένο οι δραστηριότητες ψηφιακού μάρκετινγκ να ολοκληρώνονται από ομάδες που δεν επικοινωνούν μεταξύ τους, είτε πρόκειται για εξειδικευμένο ψηφιακό έμπορο, ή ξεχωριστό ψηφιακό οργανισμό. Όλοι συμφωνούν ότι τα ψηφιακά μέσα λειτουργούν καλύτερα όταν ενσωματώνονται με παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης και κανάλια απόκρισης.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο συνιστούμε να αναπτύξετε μια ολοκληρωμένη στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ, ώστε το ψηφιακό σας μάρκετινγκ να λειτουργεί ενεργά για εσάς! Με το ολοκληρωμένο σχέδιό σας σε ισχύ, το ψηφιακό σκέλος θα γίνει μέρος της δραστηριότητας μάρκετινγκ και μέρος της επιχείρησής σας.

7. Το ψηφιακό μάρκετινγκ δεν έχει αρκετούς ανθρώπους / προϋπολογισμό δεδομένης της σημασίας του.

Δεν διατίθονται  επαρκείς πόροι τόσο για τον σχεδιασμό όσο και για την εκτέλεση του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ. Είναι πιθανό να υπάρχει έλλειψη ειδικών εξειδικευμένων δεξιοτήτων ηλεκτρονικού μάρκετινγκ που θα καθιστούν δύσκολη την αποτελεσματική αντιμετώπιση των ανταγωνιστικών απειλών.

8. Σπαταλάτε χρήματα και χρόνο μέσω αλληλοεπικαλύψεων.

Ακόμα κι αν έχετε επαρκείς πόρους, μπορεί να σπαταληθούν. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα σε μεγαλύτερες εταιρείες όπου βλέπετε διαφορετικά μέρη του οργανισμού μάρκετινγκ να αγοράζουν διαφορετικά εργαλεία ή να χρησιμοποιούν διαφορετικές υπηρεσίες για την εκτέλεση παρόμοιων εργασιών ηλεκτρονικού μάρκετινγκ.

9. Δεν είστε αρκετά ευκίνητοι για να καλύψετε τη διαφορά ή να παραμείνετε μπροστά

Αν κοιτάξετε τις κορυφαίες διαδικτυακές μάρκες όπως η Amazon, η Dell, η Google, η Tesco, η Zappos, είναι όλες δυναμικές – δοκιμάζοντας νέες προσεγγίσεις για να αποκτήσουν ή να διατηρήσουν το διαδικτυακό κοινό τους.

10. Δεν βελτιώνεστε.

Κάθε εταιρεία με ιστότοπο θα έχει αναλυτικά στοιχεία. Αλλά πολλοί ανώτεροι διευθυντές δεν εξασφαλίζουν ότι οι ομάδες τους κάνουν ή έχουν το χρόνο να αναθεωρήσουν και να δράσουν σε αυτές. Μόλις η στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ σας επιτρέψει να κάνετε τα βασικά σωστά, τότε μπορείτε να προχωρήσετε στη συνεχή βελτίωση των βασικών πτυχών όπως το μάρκετινγκ αναζήτησης, η εμπειρία χρήστη ιστότοπου, το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και το μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι