διατήρηση πελατών ιστοσελίδας μετά τον covid19

Παρακαλώ αξιολογήστε


Ο κορονoϊός αυξάνει την προβολή του ηλεκτρονικού εμπορίου μεταξύ των καταναλωτών. Οι έμποροι, ειδικά εκείνοι που πωλούν τα λεγόμενα “απαραίτητα” αγαθά, έχουν βιώσει μια ώθηση στις πωλήσεις. Έτσι, ο Covid-19 αποτελεί μια ευκαιρία για τους διαδικτυακούς πωλητές να διατηρήσουν νέους πελάτες μακροπρόθεσμα, όχι μόνο κατά τη διάρκεια των προσωρινών περιορισμών στέγασης.  Αλλά πολλοί έμποροι αποτυγχάνουν να αξιοποιήσουν αυτήν την ευκαιρία.

Αυτό που ακολουθεί είναι συμβουλές που πρέπει να λάβετε υπόψη τώρα, για να βοηθήσετε τη διατήρηση αυτών των νέων πελατών όταν περάσει η πανδημία.

Έχετε τον αριθμό των αποθεμάτων υπό έλεγχο. Με τόσους πολλούς λιανοπωλητές να εξαντλούνται, οι καταναλωτές αγωνίζονται στο διαδίκτυο μέσα από την κατασκευή ιστοσελίδων για να βρουν καθημερινά είδη πρώτης ανάγκης και δημοφιλή προϊόντα.

Αποφύγετε την ακύρωση παραγγελιών σε οποιοδήποτε μέρος. Οι ακυρώσεις συνήθως δημιουργούν τα πιο δυνατά παράπονα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, επηρεάζοντας τόσο τις βραχυπρόθεσμες όσο και τις μακροπρόθεσμες πωλήσεις.

Προβάλλετε ακριβή μελλοντική διαθεσιμότητα. Είναι καλύτερο να επεκτείνετε την ημερομηνία διαθεσιμότητας και να εκπλήξετε τους πελάτες με πρόωρες παραδόσεις. Αν ένα μη διαθέσιμο στοιχείο δεν θα γίνει σύντομα διαθέσιμο στο κατάστημα σας, εξετάστε το ενδεχόμενο να το απενεργοποιήσετε από τα αποτελέσματα αναζήτησης και αναζήτησης του καταστήματος.

Αποστολή αριθμών παρακολούθησης μόλις αποσταλούν τα είδη. Οι έμποροι δεν ελέγχουν τις καθυστερήσεις των μεταφορέων. Αλλά κρατώντας τους πελάτες ενήμερους για το πότε η παραγγελία τους έφυγε από το κατάστημα, μπορεί να βελτιώσει την εξυπηρέτηση πελατών διατηρώντας παράλληλα την υπόσχεση για γρήγορους χρόνους παράδοσης.

Παρέχετε εξατομικευμένες υπηρεσίες. Κάντε ό,τι μπορείτε για να εξατομικεύσετε την εμπειρία αγορών. Αποστολή ενημερώσεων κατάστασης παραγγελίας και μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου παρακολούθησης. Βρείτε τρόπους να επικοινωνήσετε αργότερα, ώστε οι αγοραστές να θυμούνται την εταιρεία σας.

Μην κεφαλαιοποιείτε τα πάντα. Η αντίληψη είναι το παν. Μην δίνετε στους αγοραστές την εντύπωση ότι είστε διαθέσιμοι για να βγάλετε χρήματα. Βρείτε μοναδικούς τρόπους για να διατηρήσετε μια προσωπική σύνδεση πέρα από την πώληση προϊόντων.

Παρατείνετε την περίοδο επιστροφής και ανταλλαγής. Είναι άδικο να περιμένετε από τους πελάτες που συνδέονται με το σπίτι να συσκευάζουν και να στέλνουν επιστροφές, εκτός εάν παρέχετε προπληρωμένες ετικέτες αποστολής και υπηρεσία παραλαβής.

Μην επικεντρώνεσαι στη γρήγορη πώληση. Ένας καλός αριθμός ιστότοπων ηλεκτρονικού εμπορίου βλέπουν περισσότερη επισκεψιμότητα και παραγγελίες. Κάντε ακόμη και τους πελάτες με παραγγελίες χαμηλού κόστους για πρώτη φορά να αισθανθούν ξεχωριστοί.

Δώστε προτεραιότητα στις παραγγελίες έναντι των εσόδων. Επικεντρωθείτε στις παραγγελίες περισσότερο από τα έσοδα. Οι καταναλωτές πιθανώς αναβάλλουν τις μεγάλου κόστους αγορές κατά τη διάρκεια του Covid-19, ούτως ή άλλως. Έτσι, είναι λογικό να εστιάσετε περισσότερο σε μικρότερες παραγγελίες από αγοραστές για να επιτρέψετε την δημιουργία μιας μακροπρόθεσμης σχέσης.

Αναγνωρίστε τις αλλαγές στις αγοραστικές συνήθειες. Μελετήστε τις αλλαγές στις αγοραστικές συνήθειες και χρησιμοποιήστε τις προς όφελός σας. Πολλές νεότερες και μικρότερες μάρκες θα βγουν από την πανδημία ισχυρότερες – με νέους, πιστούς πελάτες.

 


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι