espa banner
διαφήμιση ιστοσελίδων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Παρακαλώ αξιολογήστε


Παρόλο που οι βασικές στρατηγικές μάρκετινγκ, όπως η διαφήμιση στο ραδιόφωνο και οι αφίσες, επιδρούν θετικά στην ανάπτυξη μιας εταιρείας, δεν συνεισφέρουν στη δημιουργία μιας άμεσης διαπροσωπικής σχέσης με πιθανούς πελάτες παγκοσμίως.

Με το διαδικτυακό μάρκετινγκ όχι μόνο θα είστε ικανοί να έρθετε σε επαφή με το κοινό σας σε όλο τον κόσμο και να προωθήσετε την εταιρεία σας, αλλά θα ανακαλύψετε πόσο χρηστικό και εύκολα προσβάσιμο είναι.

Ένα από τα κυριότερα πλεονεκτήματα του διαδικτυακού μάρκετινγκ είναι το χαμηλό κόστος και οι μεγάλες απολαβές. Σε αντίθεση με παλαιότερες μεθόδους, οι διαδικτυακές διαφημίσεις είναι από πολύ φθηνές έως απόλυτα δωρεάν και επίσης ιδιαίτερα φιλικές προς το περιβάλλον.

Διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Με την προώθηση της επιχείρησης σας μέσω σε μέσων κοινωνικής δικτύωσης, θα μπορείτε να έρθετε σε επαφή και να απευθυνθείτε σε συγκεκριμένους χρήστες και να χρησιμοποιήσετε μία ποικιλία τύπων διαφήμισης για να επιτύχετε τους σκοπούς σας. Προκειμένου να διαλέξετε την καλύτερη πλατφόρμα κατασκευής ιστοσελίδων μέσων κοινωνικής δικτύωσης αναρωτηθείτε ποιο είναι το κοινό σας και ποιες πλατφόρμες χρησιμοποιεί καθώς και τα χαρακτηριστικά της δράσης που προσπαθείτε να προωθήσετε.

Facebook

Η χρήση των εργαλείων διαφήμισης στο Facebook θα σας βοηθήσει να επικοινωνήσετε με τρεις διαφορετικούς τύπους κοινού:

-Βασικό κοινό: Αυτό το εργαλείο σας επιτρέπει να διαμορφώσετε ένα κοινό βασισμένο στην ηλικία, τα ενδιαφέροντα και τη γεωγραφία.

– Προσαρμοσμένο κοινό: Θα σας επιτρέψει να έρθετε σε επαφή με χρήστες που έχουν ξανά προτιμήσει την εταιρεία σας.

– Παρεμφερές κοινό: Μπορείτε να έρθετε σε επαφή με νέα άτομα των οποίων τα ενδιαφέροντα είναι παρόμοια με αυτά των καλύτερων πελατών σας.

Υπάρχουν διάφοροι τρόποι να διαφημιστείτε χρησιμοποιώντας το Facebook, με τους πιο συνήθεις να είναι εικόνα, βίντεο, ιστορία και διαφημίσεις για απόκτηση δυνητικών πελατών.

Instagram

Το Instagram είναι το μέσο κοινωνικής δικτύωσης με το δεύτερο μεγαλύτερο δείκτη επιστροφής επενδύσεων, και αφορά ιδιαίτερα εκείνους, οι οποίοι απευθύνονται σε κοινό μεταξύ των ηλικιών 18 και 34.

Οι τύποι διαφημίσεων στο Instagram περιλαμβάνουν εικόνες, βίντεο, ιστορίες και διαφημίσεις για δυνητικούς πελάτες. Ωστόσο η πιο καινοτόμοι τύποι διαφημίσεων αυτή τη στιγμή είναι οι διαφημίσεις στο Explore και τα Shopping Post:

Το Explore είναι ένα εργαλείο ανακάλυψης για χρήστες που ψάχνουν νέο υλικό και να εξερευνήσουν τα ενδιαφέροντά τους, βοηθώντας έτσι τους υπεύθυνους του μάρκετινγκ να έρθουν σε επαφή με έναν νέο κοινό. Οι διαφημίσεις του Shopping Post περιλαμβάνουν μία ετικέτα του προϊόντος και σας επιτρέπουν να μεγιστοποιήσετε την πρόσβαση στα προϊόντα σας.

 Twitter

H διαφήμιση στο Twitter μπορεί να σας βοηθήσει στην προώθηση από στόμα σε στόμα, για ένα επερχόμενο γεγονός ή το λανσάρισμα ενός καινούργιου προϊόντος, ωστόσο θα πρέπει να ζητήσετε πρόσβαση σε αυτή τη μορφή διαφήμισης στέλνοντας ένα e-mail στο Twitter.

LinkedIn

Το LinkedIn είναι η δεύτερη, μετά το Facebook, πιο δημοφιλής πλατφόρμα κοινωνικών δικτύων μεταξύ των υπεύθυνων μάρκετινγκ B2B και είναι ιδανική για προώθηση εταιριών. Η μοναδική του ικανότητα είναι να σας επιτρέπει να στοχεύσετε σε άλλα κοινά τα οποία δεν περιλαμβάνονται στα υπόλοιπα μέσα, όπως η εργασία, το περιεχόμενο των υποχρεώσεων στα πλαίσια της εργασίας.

Youtube

Oι διαφημίσεις στο Youtube σας επιτρέπουν να έρθετε σε επαφή με πιθανούς πελάτες, ενόσω ψάχνουν ή βλέπουν βίντεο. Σε αντίθεση με άλλους τύπους κοινωνικών μέσων, θα χρειαστεί να πληρώσετε μόνο όταν ένας χρήστης δείξει ενδιαφέρον στη διαφήμισή σας.

Οι διαφημίσεις στην πλατφόρμα εμφανίζονται πριν ή κατά τη διάρκεια των βίντεο ή ατομικά σαν προωθητικά μηνύματα μετά από τη χρήση της αναζήτησης. Μπορείτε να επιλέξετε να διαφημιστείτε χρησιμοποιώντας διαφορετικές μορφές διαφήμισης καθώς και να στοχεύσετε σε συγκεκριμένα δημογραφικά και ενδιαφέροντα.

Pinterest

Με μία έντονη προσήλωση στα οπτικά εφέ, το Pinterest συγκεντρώνει ένα μεγάλο αριθμό χρηστών, η πλειοψηφία του οποίου είναι γυναίκες. Οι διαφημίσεις της πλατφόρμας είναι κομμάτια πληροφοριών «καρφιτσωμένα» από διαφημιστές και εταιρίες με ένα σύμβολο του δολαρίου στο κουτί πληροφοριών τους. Οι διαφημιστές έπειτα συνδέουν αυτά τα προϊόντα με την επίσημη ιστοσελίδα τους για να μεγιστοποιήσουν την επισκεψιμότητα.

 


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι