espa banner
προώθηση ιστοσελίδων με adwords

Παρακαλώ αξιολογήστε


Ο κόσμος του μάρκετινγκ έχει αλλάξει δραματικά τα τελευταία χρόνια και το Google Ads είναι μια από τις πλατφόρμες που οδηγούν αυτόν τον μετασχηματισμό. Πράγματι, το Google Ads είναι μια από τις πιο αποτελεσματικές μεθόδους διαδικτυακών διαφημίσεων επί πληρωμή.

Το Google Ads επιτρέπει στις επιχειρήσεις να προσεγγίζουν οποιονδήποτε χρησιμοποιεί το Google για αναζήτηση πληροφοριών, προϊόντων και υπηρεσιών στο διαδίκτυο.

Τι είναι το Google Ads;

Σχεδόν κάθε φορά που βλέπετε μια διαφήμιση για την κατάταξη της σελίδας προορισμού μιας εταιρείας ως το πρώτο (ή δεύτερο ή τρίτο) αποτέλεσμα αναζήτησης σε μια αναζήτηση Google, δεν είναι μόνο το αποτέλεσμα ενός καλού SEO από την φάση  κατασκευής ιστοσελίδων, αλλά . η εταιρεία πιθανότατα έχει ξεκινήσει μια καμπάνια Google Ads.

Μέσω του Google Ads πληρώνετε για να εμφανίζεται μια διαφήμιση Google για την επιχείρησή σας σε πελάτες που αναζητούν σχετικούς όρους στην Αναζήτηση και στους Χάρτες Google. Το Google Ads είναι ένα βασικό εργαλείο ψηφιακού μάρκετινγκ για κάθε επιχείρηση που επιδιώκει να αποκτήσει σημαντικό διαφημιστικό αντίγραφο μπροστά από το κοινό-στόχο της.

Πώς λειτουργεί το Google Ads;

Τώρα που γνωρίζετε τι είναι το Google Ads, ίσως αναρωτιέστε πώς λειτουργεί. Όταν ξεκινάτε μια διαφήμιση Google, πρώτα θα δηλώσετε ποιοι από αυτούς τους τρεις στόχους σκοπεύετε να επιτύχετε:

→ Αυξήστε τις κλήσεις προς την επιχείρησή σας.

→ Κατευθύνετε περισσότερους επισκέπτες στο κατάστημά σας.

→ Καθοδηγήστε άτομα στον ιστότοπο ή στη σελίδα προορισμού της εταιρείας σας.

Στη συνέχεια, θα καθορίσετε εάν το αντίγραφο της διαφήμισής σας θα παραδοθεί σε παγκόσμιο ή τοπικό κοινό, θα ορίσετε τον προϋπολογισμό σας και η Google θα προβάλει τη διαφήμισή σας ζωντανά. Το κοινό-στόχος σας θα βλέπει την κατάταξη της διαφήμισής σας ψηλά και θα εμφανίζεται ως κορυφαίο αποτέλεσμα αναζήτησης και καθώς περισσότερα άτομα κάνουν κλικ στις διαφημίσεις της καμπάνια, η επιχείρησή σας θα πλησιάσει στην εκπλήρωση του προκαθορισμένου προϋπολογισμού της.

Οι πέντε τύποι Google Ads

 

→ Καμπάνια Δικτύου αναζήτησης. Η διαφήμισή σας θα εμφανίζεται όταν οι χρήστες αναζητούν όρους που σχετίζονται με μια λέξη-κλειδί για την καμπάνια σας.

→ Καμπάνια Δικτύου εμφάνισης. Μπορείτε να προβάλετε οπτικές διαφημίσεις μπροστά σε άτομα.

→ Καμπάνια αγορών. Η Google θα χρησιμοποιήσει τα δεδομένα προϊόντων του καταστήματός σας, αντί για τη λέξη-κλειδί ενός χρήστη, για να καθορίσει πώς και πού μέσα στις Αγορές Google θα εμφανίσει τη διαφήμισή σας.

→ Καμπάνια βίντεο.

→ Καμπάνια εφαρμογών. Μέσω μιας καμπάνιας εφαρμογών, η διαφήμισή σας θα εμφανίζεται σε εκδότες που προβάλλουν διαφημίσεις εφαρμογών.

Ανεξάρτητα από τον τύπο καμπάνιας που θα επιλέξετε, πιθανότατα θα περιλαμβάνει περισσότερες από μία ομάδες διαφημίσεων. Κάθε ομάδα διαφημίσεων μπορεί να αντιπροσωπεύει ένα διαφορετικό προϊόν που θέλετε να διαθέσετε στο ίδιο κοινό και κάθε ομάδα διαφημίσεων μπορεί να έχει ένα μοναδικό σύνολο λέξεων-κλειδιών.

Πόσο κοστίζει το Google Ads;

Ένας σημαντικός λόγος για τη χρήση του Google Ads είναι ότι έχετε τον πλήρη έλεγχο του κόστους. Εάν ορίσετε έναν προϋπολογισμό, το Google Ads δεν θα το υπερβεί ποτέ και το πρόγραμμα θα προβλέψει τα αποτελέσματά σας με βάση τον προϋπολογισμό που έχετε ορίσει.

 


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι