Ιδέες ονόματος επιχείρησης: 6 τρόποι να σκεφτείτε ένα πιασάρικο εμπορικό όνομα

Έχοντας ένα ισχυρό εμπορικό όνομα σας δίνει ένα άμεσο πλεονέκτημα όταν ξεκινάτε για πρώτη φορά την επιχείρησή σας.
Είναι σημαντικό να βρείτε το σωστό όνομα κατά τη δημιουργία του ηλεκτρονικού σας καταστήματος για να το βοηθήσετε να ξεχωρίζει από το πλήθος. Εδώ είναι μερικές υποδείξεις για το πώς να βρείτε αυτό το όνομα.
Συμβουλές για την επιλογή ενός πιασάρικου ονόματος επιχείρησης στην κατασκευή ιστοσελίδων:
1) Κρατήστε το σύντομο και απλό
2) Να είστε διαφορετικοί
3) Εξετάστε την ηλεκτρονική παρουσία σας
4) Να είστε δημιουργικοί με το όνομα του site σας
5) Να είστε πρωτότυποι
6) Βρείτε νέα έμπνευση
2) Να είστε διαφορετικοί
3) Εξετάστε την ηλεκτρονική παρουσία σας
4) Να είστε δημιουργικοί με το όνομα του site σας
5) Να είστε πρωτότυποι
6) Βρείτε νέα έμπνευση
1. Κρατήστε το σύντομο και απλό
Έχοντας ένα σύντομο, ζωηρό όνομα είναι μεγάλη υπόθεση για διάφορους λόγους: Είναι αξέχαστη ονομασία, εύκολο να προφερθεί, και να ταιριάζει αβίαστα στην επικεφαλίδα της αρχικής σελίδας του ηλεκτρονικού σας καταστήματος.
Έχοντας ένα σύντομο, ζωηρό όνομα είναι μεγάλη υπόθεση για διάφορους λόγους: Είναι αξέχαστη ονομασία, εύκολο να προφερθεί, και να ταιριάζει αβίαστα στην επικεφαλίδα της αρχικής σελίδας του ηλεκτρονικού σας καταστήματος.
Η εύρεση ενός ονόματος μπορεί να είναι μια πρόκληση όμως. Τα εμπορικά σήματα κατοχυρώνονται κάθε μέρα, και τα ονόματα που είναι ελκυστικά για εσάς αναμφίβολα θα ελκύουν και κάποιον άλλον εξίσου. Ευτυχώς, είναι ένας μεγάλος κόσμος και υπάρχει άφθονος χώρος για δημιουργικά, συναρπαστικά εμπορικά ονόματα.
Εδώ είναι μερικές στρατηγικές που μπορείτε να προσπαθήσετε να πάρετε:
1) Δοκιμάστε διαφορετικούς συνδυασμούς σύντομων λέξεων. Δύο σύντομες λέξεις με ομοιοκαταληξία ή που είναι παρηχητικά μπορεί να είναι πιο αξέχαστη.
2) Συνθέτουν μια λέξη με μια “μαγία”. Τεχνολογικές μάρκες όπως το Google, eBay και Skype έχουν άμεσα αναγνωρίσιμα ονόματα, ακόμα κι αν δεν είναι πραγματικές λέξεις.
3) Χρησιμοποιήστε μια λέξη με προσωπικό νόημα. Θα μπορούσε να είναι ένα ψευδώνυμο που έχετε , το όνομα του κατοικίδιου ζώου σας (μια έξυπνη ιδέα αν το κατάστημά σας σχετίζεται με κατοικίδια), ή ακόμα και το δικό σας όνομα. Η χρήση ενός προσωπικού ονόματος διευκολύνει την αναγνώριση του καταστήματός σας σε προσωπικό επίπεδο, αν και σημειώστε ότι τα καταστήματα που βασίζονται σε προσωπικές επωνυμίες μπορεί να είναι πιο δύσκολο να πωληθούν.
3) Χρησιμοποιήστε μια λέξη με προσωπικό νόημα. Θα μπορούσε να είναι ένα ψευδώνυμο που έχετε , το όνομα του κατοικίδιου ζώου σας (μια έξυπνη ιδέα αν το κατάστημά σας σχετίζεται με κατοικίδια), ή ακόμα και το δικό σας όνομα. Η χρήση ενός προσωπικού ονόματος διευκολύνει την αναγνώριση του καταστήματός σας σε προσωπικό επίπεδο, αν και σημειώστε ότι τα καταστήματα που βασίζονται σε προσωπικές επωνυμίες μπορεί να είναι πιο δύσκολο να πωληθούν.
2. Να είστε διαφορετικοί
Διεξαγωγή έρευνας αγοράς για να ανακαλύψετε ποια ονόματα διαθέτουν οι άμεσοι ανταγωνιστές σας και να προσπαθήσουμε να καταλήξουμε σε κάτι εντελώς διαφορετικό.
Η πρόκληση εδώ είναι να καταλήξουμε σε ένα όνομα που αντικατοπτρίζει την θέση σας και το είδος των προϊόντων που πουλάτε, χωρίς το όνομα της επιχείρησής σας να αντικατοπτρίζει τους ανταγωνιστές σας.
Για παράδειγμα, αν πουλάτε ηλεκτρονικά και τεχνολογικά προϊόντα, μπορεί να έχετε ανταγωνιστές που χρησιμοποιούν λέξεις όπως “electronics”, “technology” και “future” στα ονόματά τους. Αποφύγετε τη χρήση παρόμοιων λέξεων. Αντ ‘αυτού, σκεφτείτε διαφορετικά ώστε να ξεχωρίζουν.
3. Εξετάστε την ηλεκτρονική παρουσία σας
Αφού έχετε μια λίστα επιλογών για το όνομα του καταστήματός σας, μάθετε αν ο επιλεγμένος τομέας σας είναι διαθέσιμος για εγγραφή.
Η κατοχή ενός προσαρμοσμένου ονόματος τομέα για το κατάστημά σας είναι ζωτικής σημασίας, αν και δεν πρέπει να αφήσετε την αναζήτησή σας για το μυθικό “τέλειο” όνομα τομέα να σας προκαλέσει να χρονοτριβείτε— όλα είναι ανοιχτά για αλλαγή, συμπεριλαμβανομένου του ονόματος τομέα σας. Ωστόσο, υπάρχει αξία στην επιλογή ενός στερεού ονόματος τομέα (domain name) που αντιπροσωπεύει σωστά το εμπορικό σήμα σας από την αρχή, έτσι είναι μια απόφαση που δικαιολογεί κάποια σκέψη.
Μπορείτε επίσης να εξετάσετε το ενδεχόμενο πώλησης σε Amazon, eBay ή άλλη αγορά τρίτων εκτός από το δικό σας κατάστημα. Ακόμα κι αν αυτό δεν είναι στο σχέδιο, είναι μια καλή ιδέα να ελέγξετε την ιδέα ονόματος της επιχείρησής σας σε δημοφιλείς τοποθεσίες για να βεβαιωθείτε ότι τα ονόματα είναι διαθέσιμα σε εσάς και έτσι ώστε οι πελάτες να μην σας συγχέουν με μια άλλη υπάρχουσα επιχείρηση.
4. Να είστε δημιουργικοί με το όνομα του τομέα σας
Εάν το .gr όνομα που επιλέξατε δεν είναι διαθέσιμo, μην ανησυχείτε: Εξακολουθείτε να έχετε την επιλογή να χρησιμοποιήσετε ένα διαφορετικό TLD.
Ενώ μερικοί εμπειρογνώμονες μηχανών αναζήτησης θεωρούν ότι η Google δεν είναι τόσο φιλική στους λιγότερο γνωστούς τομείς,
Άλλα doamin name για να εξετάσετε:
.store
.shop
Με βάση το προϊόν που πουλάτε (.shoes, .art) ktl
5. Να είστε πρωτότυποι
Βεβαιωθείτε ότι έχετε το νόμιμο δικαίωμα να χρησιμοποιήσετε το όνομα της επιχείρησης που έχετε καταλήξει.
Ο μόνος ασφαλής τρόπος να είσαι 100% σίγουρος είναι να συμβουλευτείτε δικηγόρο.
Αφού έχετε καθορίσει ότι το όνομά σας είναι διαθέσιμο, μεταβείτε στο Google ή στο Bing και δείτε αν εμφανίζονται τα ονόματα στη λίστα σας.
Είναι επίσης σημαντικό να ελέγξετε το Twitter, το Facebook και άλλους ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης που θα θέλετε να χρησιμοποιήσετε για διαθεσιμότητα.
6. Βρείτε νέα έμπνευση
Εάν σας τελειώνουν οι ιδέες ονόματος επιχείρησης, μπορεί να θέλετε να δώσετε στον εαυτό σας χρόνο για να σκεφτείτε. Ίσως ψάχνετε για ένα όνομα επιχείρησης που έχει νοσταλγία ή μιλάει σε μια τάση. Άλλες γλώσσες μπορούν να παρέχουν πολλές ιδέες εξίσου για ονομασίες.
Η έμπνευση μπορεί να χτυπήσει οπουδήποτε. Ακούστε τις συζητήσεις γύρω σας, το περιβάλλον σας, και ακόμη και να εξετάστε τις συνήθεις εκφράσεις και τους τρόπους σας.
