espa banner
προώθηση ιστοσελίδων με google ads

Παρακαλώ αξιολογήστε


Για να θεωρηθεί μία εταιρεία επιτυχημένη πρέπει η καμπάνια που θα δημιουργηθεί μετά την κατασκευή ιστοσελίδων για την προώθηση, μέσω του Google Ads να είναι σωστή. Πλέον, το εργαλείο αυτό έχει αλλάξει τον κόσμο του μάρκετινγκ καθώς αποτελεί μία από τις πιο αποτελεσματικές μεθόδους για πληρωμένη διαδικτυακή διαφήμιση.

Το Google Ads επιτρέπει στις επιχειρήσεις να προσεγγίζουν οποιονδήποτε χρησιμοποιεί το Google για να αναζητά πληροφορίες, προϊόντα και υπηρεσίες στο διαδίκτυο. Όταν χρησιμοποιείται σωστά, έχει τη δυνατότητα να σας στείλει μεγάλο αριθμό ατόμων που επιθυμούν ακριβώς αυτό που προσφέρετε. Αν δεν έχετε λογαριασμό Google Ads για την επιχείρησή σας ή δεν χρησιμοποιείτε τον λογαριασμό σας στο έπακρο, θα πρέπει να εξετάσετε σοβαρά το ενδεχόμενο να επωφεληθείτε πλήρως από αυτήν την πλατφόρμα.

Μέσω του Google Ads (παλαιότερα γνωστό ως Google AdWords), πληρώνετε για την εμφάνιση μιας διαφήμισης Google για την επιχείρησή σας σε πελάτες που αναζητούν σχετικούς όρους στην αναζήτηση Google και στους χάρτες. Αποτελεί ένα βασικό εργαλείο ψηφιακού μάρκετινγκ για κάθε επιχείρηση που θέλει να προσελκύσει μεγάλο κοινό για την αγορά των προϊόντων και υπηρεσιών της. Ωστόσο, έχετε τη δυνατότητα να ορίσετε ένα μηνιαίο ανώτατο όριο διαφήμισης-δαπάνης καμπάνιας του Google Ads και να επιλέξετε το κοινό που επιθυμείτε να στοχεύσετε.

Για να λειτουργήσει σωστά το συγκεκριμένο εργαλείο πρέπει να κατευθύνετε τους χρήστες στο φυσικό σας κατάστημα και να τους παροτρύνετε να σας καλέσουν. Αυτό θα γίνει αν βάλετε μία αντιπροσωπευτική φωτογραφία αυτών που προσφέρετε και γράψετε σύντομα γιατί η επιχείρησή σας είναι η καταλληλότερη. Στοχεύοντας το κοινό που επιθυμείτε και θέτοντας έναν προϋπολογισμό, η επιχείρησή σας θα καταταχθεί σε υψηλότερη θέση στη μηχανή αναζήτησης.

Υπάρχουν 5 τύποι διαφημίσεων της Google

Search: Μέσω της καμπάνιας Search η διαφήμισή σας θα εμφανίζεται σε εκατοντάδες άλλους συνεργάτες της Google. Σε οποιονδήποτε από αυτούς τους ιστότοπους, όταν οι χρήστες κάνουν αναζήτηση σε όρους που σχετίζονται με μια λέξη-κλειδί για την καμπάνια σας, θα βλέπουν τη διαφήμισή σας.

Display: Μέσω της καμπάνιας Display η διαφήμισή σας θα εμφανίζεται στη Google, στο Gmail και στο YouTube.

Shopping: Μέσω μιας καμπάνιας Shopping, η Google θα χρησιμοποιήσει τα δεδομένα προϊόντων του eshop σας, αντί για τη λέξη-κλειδί ενός χρήστη για να προβληθεί στο χρήστη.

Video: Μέσω της καμπάνιας Video, η διαφήμισή σας θα προβάλλεται στο YouTube με τη μορφή βίντεο.

App: Μέσω μιας καμπάνιας App η διαφήμισή σας θα εμφανίζεται στην Αναζήτηση Google, στο YouTube, στο Google Play και σε πολλούς άλλους εκδότες που προβάλλουν διαφημίσεις εφαρμογών.

Τέλος, η κάθε καμπάνια περιλαμβάνει Ad Groups με διαφορετικό κοινό στόχευσης και διαφορετικές λέξεις-κλειδιά. Κάθε Ad Group αντιπροσωπεύει ένα διαφορετικό προϊόν.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι