Αστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια Ανενεργά
 

προώθηση ιστοσελίδων στο facebook

Οι δυνητικές διαφημίσεις Facebookδίνουν τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να προσελκύσουν δυνητικό κοινό, οι οποίοι αποτελούν πελάτες υψηλής στόχευσης και ποιότητας. Χρησιμοποιεί η δική σας επιχείρηση αυτή τη στρατηγική διαφήμισης;

Με τον όρο δυνητικές διαφημίσεις του Facebookεννοούμε τις κύριες διαφημίσεις που εμφανίζονται στο Facebookκαι σας επιτρέπουν να συλλέξετε πληροφορίες του κοινού σας, χωρίς να χρειαστεί να αποχωρήσουν από την εφαρμογή και να μεταφερθούν σε άλλη ιστοσελίδα.

Χρησιμοποιώντας αυτή τη στρατηγική για να διαφημίσετε την επιχείρησή σας είναι πιο πιθανό οι χρήστες να υποβάλουν απευθείας τα στοιχεία τους. Πλέον, εκατομμύρια άνθρωποι έχουν στη κατοχή τους smartphoneή tabletκαι είναι πιο εύκολο να τους προσεγγίσετε με τις δυνητικές διαφημίσεις.

Παρακάτω ακολουθούν τρόποι και πρακτικές που μπορείτε να συμπεριλάβετε στη στρατηγική μάρκετινγκ.

Λίστα με newsletter

Είναι αρκετά εύκολο για τους χρήστες να εγγραφούν στο newsletterσας καθώς θα χρειαστεί μόνο ένα κλικ. Το Facebookστέλνει αυτόματα τους νέους συνδρομητές στο Σύστημα Διαχείρισης Σχέσεων με τους πελάτες (CRM) που σας επιτρέπει να διαχειρίζεστε τις σχέσεις μαζί τους και να αναβαθμίσετε την επιχείρησή σας, αρκεί να έχετε προβεί σε μια πετυχημένη κατασκευή ιστοσελίδας.

Γνωρίστε καλύτερα το κοινό σας

Είναι σημαντικό προτού ξεκινήσετε μία δυνητική διαφήμιση για το Facebook να γνωρίζετε τις προτιμήσεις του κοινού σας. Με αυτό τον τρόπο θα είστε πιο ακριβείς στη στόχευση και θα κεντρίσετε κατευθείαν το ενδιαφέρον τους.

Εκπτώσεις

Οι εκπτώσεις και οι προσφορές είναι προφανές ότι θα αυξήσουν κι άλλο το δυνητικό σας πελατολόγιο. Επίσης, τα δώρα και οι διαγωνισμοί είναι ένας άλλος τρόπος που θα ήταν χρήσιμος να χρησιμοποιείσετε για προσέλκυση του κοινού.

Επαναπροσδιορισμός των διαφημίσεων

Όταν μία διαφήμιση έχει ήδη τεθεί σε ισχύ, μπορούμε να παρακολουθήσουμε την απόδοσή της. Στη συνέχεια την επαναπροσδιορίζουμε έτσι ώστε να τη βελτιώσουμε και να γίνει ακόμα πιο αποδοτική. Είναι αρκετά σημαντικό καθώς για να βρίσκεται στην κορυφή η επωνυμία σας.

Αυξήστε τα μέλη στα Webinars

Ένας ακόμα εξίσου χρήσιμος τρόπος να προσελκύσετε κοινό αποτελούν τα webinars. Πρόκειται για σεμινάρια και συνέδρια που πραγματοποιούνται online. Οι συμμετέχοντες μπορούν να εγγραφούν σε ένα από αυτά μέσω της διαφήμισης. Αν αναζητάτε για χορηγούς μπορείτε να ορίσετε τις παραμέτρους για να τους στοχεύσετε. Με τη προσθήκη στοχευμένων ερωτήσεων μπορείτε να δείτε ποιοι θα είναι οι συμμετέχοντες και να τους τμηματοποιήσετε στις λίστες των emailsσας ώστε να αποστέλλονται αντίστοιχα μηνύματα που τους αφορούν.

Οι δυνητικές διαφημίσεις θεωρούνται επιτυχείς ανεξάρτητα από την πώληση αγαθών ή υπηρεσιών. Δε στοχεύουν σε δυνητικούς πελάτες αλλά σε δυνητικούς πελάτες υψηλής ποιότητας.

 

ΟΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ ΣΤΗ GOOGLE ΜΕ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΜΑΣ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΜΑΣ:

Κατασκευή ιστοσελίδων - Δημιουργία eshop - Κατασκευή site - Σχεδιασμός website - Εταιρείες κατασκευής ιστοσελίδων - Κατασκευή webapp - Δημιουργία blog - Κατασκευή ιστοσελίδων Αθήνα - Δημιουργία σελίδας facebook - εταιρεία για adwords - Κατασκευαστής site με joomla - Προσφορά δημιουργίας ιστοσελίδας - Site για μικρές επιχειρήσεις Αθήνα - προσφορές seo - Κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος - Ιστοσελίδα με wordpress - Site με drupal - Κόστος ιστοσελίδας - Κατασκευή eshop Προώθηση eshop σε Ελλάδα και Εξωτερικό - Webdesign Athens - Κατασκευή και προώθηση ιστοσελίδας - Δημιουργία λογαριασμού σε social web media - Τιμές για κατασκευή eshop - Ιστοσελίδες μεγάλων επιχειρήσεων - Κατασκευή ιστοσελίδων τιμοκατάλογος - Κόστος site - Δημιουργία site τιμές - κατασκευή eshop video - Σχεδιασμός site Αθήνα - Δημιουργία ιστοσελίδας βήμα βήμα - κατασκευή ιστοσελίδων με προϊόντα - σχεδίαση και φιλοξενία website - Κατασκευή ιστοσελίδας