espa banner
επανασχεδιασμός ιστοσελίδων και ανακατασκευές site

Παρακαλώ αξιολογήστε


Γνωρίζατε ότι ένας ελλιπής σχεδιασμός ιστοσελίδας μπορεί να ελαττώσει αρκετά τις μετατροπές και τις πωλήσεις; Ένα μη ελκυστικό site αξίζει έναν επασχεδιασμό.Δεν έχει σημασία το μέγεθος της εταιρίας ή της βιομηχανίας σας. Είναι σημαντικό να έχετε μία στρατηγική προσέγγιση στον επανασχεδιασμό του ιστοτόπου σας. Να ξέρετε τι δεν δουλεύει, τι δούλεψε πρόσφατα, και τι στόχους επιθυμείτε να επιτύχετε.Αλλιώς, πως θα αποκτήσετε πλεονέκτημα από την ήδη υπάρχουσα διαδυκτιακή σας κίνηση;Παρακάτω, παρουσιάζονται μερικές τεχνικές για να δημιουργήσετε τη δική σας στρατηγική επανασχεδίασης και να την εφαρμόσετε για μέγιστο ROI.

Πως θα γνωρίζετε εάν ο ιστότοπός σας χρειάζεται επανασχεδιασμό;

Αυτές είναι κάποιες ερωτήσεις να θέσετε στον εαυτό σας:

  • Φαίνεται ο σχεδιασμός ξεπερασμένος;
  • Μειώνονται οι μετατροπές/πωλήσεις μου;
  • Έχω λάβει παράπονα για εμπειρία χρήστη ή για θέματα σχετικά με τον σχεδιασμό;

Εάν απαντήσετε ναι σε κάποια απ’ αυτές τις ερωτήσεις, ο επανασχεδιασμός είναι απαραίτητος.Είναι επίσης σημαντικό να εξεταστεί η επωνυμία.Εάν αλλάξετε την επωνυμία της επιχείρησής σας, ο επανασχεδιασμός ιστοτόπου μπορεί να σας βοηθήσει να ενισχύσετε τις προσπάθειές σας.

Πως να επανασχεδιάσετε έναν ήδη υπάρχον ιστότοπο;

Όταν έχετε ήδη έναν ιστότοπο, ο επανασχεδιασμός μπορεί να μοιάζει με μία πολύ περίπλοκη διαδικασία. Πρέπει να σκεφτείτε για όλο το περιεχόμενο που έχετε ήδη ανεβάσει.Για να κάνετε το περιεχόμενό σας ευκολότερο και πιο αποτελεσματικό, ακολουθήστε αυτές τις στρατηγικές.

Έρευνα κι ανάλυση ανταγωνιστών

Αξιολογήστε προσεκτικά τους 10 ανταγωνιστές σας. Πώς μοιάζουν οι ιστότοποί τους; Τι στρατηγικές χρησιμοποιούν που θα μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε; Τι πιστεύετε ότι κάνουν λάθος;Χρησιμοποιήστε την ανάλυση των ανταγωνιστών για να κάνετε τον ιστότοπό σας καλύτερο από τους δικούς τους. Επασχεδιάστε τον για να φορτώνει γρηγορότερα, να έχει ευκολονόητη πλοήγηση και να παρουσιάζετε καλύτερες προσφορές.

Κατασκευάστε προσχέδια και επισημάνσεις

Στην κατασκευή ιστοσελίδας τα προσχέδια κι οι επισημάνσεις σας επιτρέπουν να οπτικοποιήσετε το site σας πριν ανέβει. Όταν χρησιμοποιείτε ένα προσχέδιο, μπορείτε να τοποθετήσετε κάθε στοιχείο με ακρίβεια πάνω στη σελίδα.Οι ιστότοποι με grid στυλ έχουν γίνει κανόνας. Το ανθρώπινο μάτι εκτιμά την ομοιομορφία και την ισορροπία. Ο δικός σας κατασκευαστής ιστοσελίδων μπορεί να δημιουργήσει προσχέδια και επισημάνσεις για σας και εσείς να τα αξιολογήσετε.Ξεκινήστε τον καινούργιο σχεδιασμόΚαθορίστε ποια στοιχεία θα επεκταθούν σε όλες τις σελίδες – εξαιρουμένων ίσως, των σελίδων προορισμού σας- και αυτά που είναι συγκεκριμένα σε μεμονωμένες σελίδες.Μην αγνοείτε τις σελίδες ιστολογίου σας. Η τοποθέτηση CTA, το μέγεθος εικόνων κι άλλα οπτικά στοιχεία αξίζει να παρατηρηθούν προσεκτικά.

7 Βήματα να ξεκινήσετε τον επανασχεδιασμό του ιστοτόπου σας

Εάν έχετε συγκεκριμένες πληροφορίες με τις οποίες θα ξεκινήσετε τον επανασχεδιασμό του ιστοτόπου σας, είναι πιο πιθανό να καταφέρετε τους στόχους σας.
1. Αναλύστε τον ”παλιό” ιστότοπο

Ξεκινήστε κοιτώντας σοβαρά τον τωρινό σας σχεδιασμό- τον ”παλιό” σας ιστότοπο. Τι δουλεύει; Τι όχι;Είναι πιθανό να έχετε ήδη εντοπίσει συγκεκριμένα προβλήματα. Μπορεί να σας έχει τύχει για παράδειγμα να δείτε αφημένα καρότσια αγορών στο e-commerce site σας. Σε αυτή την περίπτωση, εσείς ίσως χρειαστεί να ανανεώσετε και να επανασχεδιάσετε τη διαδικασία πληρωμής για να ενθαρρύνετε τη συνέχιση.

Το να χρησιμοποιήσετε οπτικές αναφορές όπως heat ή scroll maps, για να αναλύσετε την συμπεριφορά των επισκεπτών του ιστοτόπου σας, μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να διαπιστώσετε πιθανά προβλήματα σε πεδία. Για παράδειγμα, εσείς μπορεί να έχετε τοποθετήσει τα calls to action πολύ κοντά ή να έχετε μειωμένη δραστηριότητα σε σημαντικά πεδία στον ιστότοπό σας, όπως φόρμες εγγραφής email.

2. Προσδιορίστε τις προτεραιότητές σας

Ένας επανασχεδιασμός ιστοτόπου δεν θα πρέπει απλώς να αλλάξει την γενική όψη του ιστοτόπου σας. Θα πρέπει να ενισχύει τους τρόπους με τους οποίους δουλεύει, ειδικά για τις πωλήσεις και τις μετατροπές.Τι μετρήσεις θέλετε να βελτιώσετε με τον επανασχεδασμό του ιστοτόπου σας; Ίσως θέλετε να συλλέξετε περισσότερες διευθύνσεις email ή να πουλήσετε περισσότερο ένα βασικό προϊόν.Το να ξέρετε τους στόχους σας εξαρχής, σας επιτρέπει να επικεντρώνεστε περισσότερο στο να επιτύχετε συγκεκριμένα αποτελέσματα με τον επανασχεδιασμό σας. Για παράδειγμα, εάν θέλετε να ενθαρρύνετε τις μετατροπές email, θα μπορούσατε να κάνετε Α/Β τεστ και lead magnets.

3. Προσδιορίστε και ενημερώστε το στοχευμένο κοινό του ιστοτόπου

Το στοχευμένο κοινό εξελίσσεται με τον καιρό. Όσο προσθέτετε καινούργια προϊόντα ή υπηρεσίες στον ιστότοπό σας ή επεκτείνεστε σε καινούργιες αγορές, πρέπει να ενημερώνετε το κεντρικό μήνυμα που θέλετε να περάσετε στους ανθρώπους που είναι πιο πιθανό να αγοράσουν από εσάς.

Δημιουργήστε προσωπικά προφίλ των αγοραστών σας για κάθε δημογραφικό στόχο σας
(σύνολο ατομικών χαρακτηριστικών για τους καταναλωτές) ή firmographics (πληροφορίες σχετικά με Β2Β πελάτες).Ξέροντας πως να προσεγγίσετε ένα κοινό θα σας βοηθήσει να πάρετε έξυπνες αποφάσεις, όπως το να ρυθμίσετε ξανά τον επανασχεδιασμό του ιστοτόπου σαςΓια παράδειγμα, εάν στοχεύετε σε αρκετά νεαρές ηλικίες, ίσως θα θέλετε να δημιουργήσετε μία πιο φρέσκια, πολύχρωμη ιστοσελίδα, απ’ ότι εάν στοχεύατε απλώς σε μεσαίας ηλικίας επαγγελματίες,

4. Βρείτε τι δουλεύει στον τωρινό σας ιστότοπο

Δεν χρειάζεται να αλλάξετε τα πάντα κατά τη διάρκεια επανασχεδιασμού ενός ιστοτόπου.Μερικά πράγματα στο site σας πιθανότατα δουλεύουν πολύ καλά. Για παράδειγμα, εάν είστε ευχαριστημένοι με το τωρινό σας λογότυπο και έχει λάβει διαδεδομένη αναγνωρισιμότητα, δε θα θέλετε να το αλλάξετε.Το ίδιο μπορεί να τύχει και με το χρώμα, τις επιλογές γραμματοσειρών ή τις φωτογραφίες.

5. Δημιουργήστε μία λίστα από επιθυμητές αλλαγές σχεδιασμού

Γράψτε κάθε λειτουργία που θέλετε να προσθέσετε στον ιστότοπό σας, είτε είναι μία αλλαγή στο χρώμα ή ένα καινούργιο εργαλείο για το κοινό σας.Κρατήστε σημείωση για οποιεσδήποτε δομικές αλλαγές μπορεί να προτιμάτε για το δικό σας site.

6. Προσδιορίστε τους καινούργιος στόχους

Κάθε αλλαγή που θέλετε να κάνετε πρέπει να έχει κι έναν λόγο. Θέλετε μία πιο περίπλοκη μπάρα πλοήγησης στην κορυφή; Ίσως οι χρήστες σας έχουν πρόβλημα στο να βρίσκουν το περιεχόμενο που χρειάζονται. Έτσι, πρέπει να τους δώσετε τρόπους να εντοπίζουν πληροφορίες γρηγορότερα.Μερικά πράγματα στην λίστα σας μπορεί να μην έχουν έναν σχετικό στόχο ή λόγο. Βάλτε ένα ερωτηματικό δίπλα σε αυτά, έτσι ώστε να τα δοκιμάσετε για αλλαγή.

7. Ξεκινήστε να κατασκευάζετε το πλάνο της επανασχεδίασης του ιστοτόπου

Είτε επανασχεδιάζετε  εσείς οι ίδιοι το site σας ή προσλαμβάνετε μία επαγγελματική σχεδιαστική ομάδα, χρειάζεστε ένα χρονολόγιο. Καταλάβετε πότε κάθε στοιχείο του επανασχεδιασμόυ θα προκύψει κι αν θα δοκιμάσετε ή όχι κάποιες αλλαγές.Προσλάβετε κάποιον να εγκρίνει συστηματικά όλες τις αλλαγές. Όσον αφορά τα συμβόλαια, βεβαιωθείτε ότι εξηγείτε όλες τις προσδοκίες σας σε αυτόά και ξέρετε ακριβώς τι παίρνετε, όπως τον αριθμό των δωρεάν αναθεωρήσεων και το κόστος των πρόσθετων στοιχείων αργότερα.

8 Συμβουλές Επανασχεδιασμού Ιστοτόπου και οι Καλύτερες Πρακτικές για Μία Καλή Εμπειρία Χρήστη


1. Προσθέστε ισχυρά οπτικά χαρακτηριστικά και στοιχεία

Οι άνθρωποι ανταποκρίνονται περισσότερο σε εικόνες, εικονογραφήσεις και βίντεο από απλό κείμενο.

Προσπαθείτε να χρησιμοποιείτε προσαρμοσμένες εικόνες αντί για φωτογραφίες stock.

2. Προσωποποιήστε τον ιστότοπό σας βασιζόμενοι στην επωνυμία σας

Δεν είναι λάθος να δείχνετε την προσωπικότητα της επωνυμία σας. Σκεφτείτε τους τρόπους που επικοινωνείτε με το κοινό σας, όπως η φωνή και ο τόνος των άρθρων ή των posts στα social media.Χρησιμοποιείστε χρώματα, γραμματοσειρές και εικόνες που αντικατοπτρίζουν την ταυτότητα της επωνυμίας σας. Πάντα να γράφετε με σταθερή φωνή, ώστε το κοινό σας να αναγνωρίζει αμέσως το περιεχόμενό σας και να μην μπερδεύεται.

3. Χρησιμοποιήστε χρώματα που κάνουν αντίθεση

Εάν θέλετε η επανασχεδίαση του ιστοτόπου σας να κάνει τη διαφορά, χρησιμοποιήστε χρώματα που κάνουν αντίθεση. Επισημάνετε τα σημεία κλειδιά στον ιστότοπό σας που θέλετε οι επισκέπτες να προσέξουν με ένα χρώμα που δεν έχει βρεθεί πουθενά αλλού στην σελίδα.

4. Κατασκευάστε ένα ιστολόγιο αν δεν έχετε ήδη

Το μάρκετινγκ περιεχομένου δεν δουλευει απλά- είναι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους να αποκτήσετε κίνηση στον ιστότοπό σας.Το ιστολόγιο είναι ένας από τους πιο απλούς και οικονομικούς τρόπους να διαδώσετε περιεχόμενο. Γράψτε σταθερά σχετικά με θέματα που βοηθούν να λύσετε προβλήματα για να προσκελκύσετε την κίνηση αναζήτησης και τις κοινοποιήσεις στα social.

5. Προσθέστε καινούργιες σελίδες προορισμού σε χρήστες με μετατροπή

Κατά τη διάρκεια του επανασχεδιασμού του ιστοτόπου σας, φροντίστε να δημιουργήσετε καινούργιες σελίδες προορισμού. Εστίαση κάθε σελίδας στην μετατροπή επισκεπτών σε συγκεκριμένη προσφορά.Μετά τον επανασχεδιασμό, να εκτελείτε αναφορές βελτιστοποίησης ιστοτόπου για να παρακολουθήτε τη συμπεριφορά των χρηστών. Με τις πληροφορίες από τις αναφορές των δραστηριοτήτων των επισκεπτών σας σε κάθε σελίδα, μπορείτε να προσαρμόσετε τον σχεδιασμό σας, με βάση τον τρόπο εκτέλεσης των σελίδων.

6. Βελτιστοποιήστε ολόκληρο τον ιστότοπο για SEO

Από τις σελίδες προορισμού στο ιστολόγιό σας, βεβαιωθείτε ότι οι άνθρωποι μπορούν να βρουν το περιεχόμενό σας μέσω οργανικής αναζήτησης. Χρησιμοποιήστε σχετικές λέξεις κλειδιά, προσθέστε εναλλακτικό κείμενο στις εικόνες σας, δημιουργήστε προσαρμοσμένες μετά-περιγραφές, και γράψτε μακροσκελή αντίγραφο, έτσι ώστε οι μηχανές αναζήτησης να καταλαβαίνουν τον σκοπό του περιεχομένου.

7. Βελτιστοποιήστε τον ιστότοπο για φωνητική αναζήτηση

Σκεφτείτε σχετικά με το πως οι άνθρωποι αλληλεπιδρούν με τα smartphone τους. Αν είναι εν κίνηση, θα προτιμήσουν να πουν στα τηλέφωνά τους να ψάξουν αντί να πληκτρολογήσουν, ένα ερώτημα. Βελτιστοποιήστε τον ιστότοπό σας για τη φωνή, ώστε οι άνθρωποι να σας βρίσκουν πιο εύκολα.Εάν έχετε μία τοπική επιχείρηση, προσπαθήστε να καταταχθείτε με όρους που περιλαμβάνουν ”κοντά μου”, ”δίπλα μου”.

8. Βεβαιωθείτε πως όλες οι σελίδες δίνουν προτεραιότητα στα κινητά

Το να κάνετε τον ιστότοπό σας να δίνει προτεραιότητα στις κινητές συσκευές δεν θέλει αρκετή προσπάθεια, αλλά μπορεί να σας αποφέρει χρήματα. Δε μπορείτε να αγνοήσετε ότι πλέον οι περισσότεροι άνθρωποι αναζητούν περιεχόμενο στις κινητές συσκευές, απότι στα laptops και desktops.Ιδανικά, ο ιστότοπός σας πρέπει να δείχνει όμορφος σε κάθε συσκευή. Οι σελίδες και το μέγεθος των γραμματοσειρών δεν θα πρέπει να υπερβαίνουν το μέγεθος της οθόνης των smartphones, επειδή αλλιώς θα απομακρύνετε τους επισκέπτες σας από αυτές τις συσκευές.Ο responsive σχεδιασμός και Accelerated Mobile Pages (AMP) μπορούν κι τα 2 να βελτιώσουν την εμπειρία από κινητά για τους επισκέπτες σας.

Επίλογος

Ο επανασχεδιασμός ενός ιστοτόπου μπορεί να ενισχύσει τις μετατροπές και τις πωλήσεις όταν γίνεται σωστά.Ξεκινήστε με δεδομένα. Τι ξέρετε σχετικά με τις πρόσφατες τάσεις στην κίνηση στο διαδίκτυο, τα ποσοστά μετατροπής, τα ποσοστά εγκατάλειψης, τον χρόνο παραμονής στη σελίδα κι άλλες μετρήσεις; Εφαρμόστε ότι γνωρίζετε στον καινούργιο σχεδιασμό.  Παρουσιάζονται 8 πρακτικές για την επιτυχία του επανασχεδιασμού του ιστοτόπου:

  1. Προσθέστε ισχυρά οπτικά στοιχεία
  2. Προσωποποιήστε τον ιστότοπό σας βάσει της δικής σας επωνυμίας
  3. Χρηιμοποιήστε χρώματα που κάνουν αντίθεση
  4. Κάντε ένα ιστολόγιο
  5. Προσθέστε καινούργιες σελίδες προορισμού
  6. Βελτιστοποιήστε κάθε σελίδα για το SEO
  7. Φροντίστε τη φωνητική αναζήτηση
  8. Κάντε όλες τις σελίδες να έχουν προτεραιότητα τις κινητές συσκευές

Μην ξεχνάτε την έρευνα. Το να γνωρίζετε τι κάνουν οι ανταγωνιστές σας μπορεί να σας βοηθήσει να κάνετε έναν πιο αποτελεσματικό σχεδιασμό που μπορεί να εκπλήξει και να ικανοποιήσει τους πελάτες σας. Με το να χρησιμοποιείτε προσχέδια και επισημάνσεις, παίρνετε μία ιδέα για το πως θα μοιάζει το καινούργιο σας site, έπειτα ξεκινήστε να τον χτίζετε κομμάτι κομμάτι.Ενώ μία αύξηση στα έσοδα είναι ο τελικός στόχος σε κάθε επανασχεδιασμό ιστοτόπου, το να βελτιώνετε την εμπειρία χρήστη και να είναι εύκολη η πλοήγηση στο site είναι σίγουρα κάτι θετικό!


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι