5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά
 

τεχνικές βελτίωσης e-commerce ιστοσελίδας

Πως ένας υπέροχος σχεδιασμός e-commerce ιστοτόπου συμβάλλει στην δική σας οnline επιτυχία; Η απάντηση είναι απλή: σας βοηθάει να ενισχύσετε τις μετατροπές σας.Αλλά τι γίνεται αν δεν έχετε πολύ χρόνο να ξοδέψετε στον σχεδιασμό, δεν έχετε έναν  σχεδιαστή ή δεν είστε ο πιο δημιουργικός άνθρωπος; Υπάρχουν ακόμα μερικά εύκολα βήματα που μπορείτε να κάνετε για να βελτιστοποιήσετε την κατασκευή ιστοσελίδας του διαδικτυακού σας καταστήματος.  Παρακάτω, θα αναφερθούν 5 απλές κι εύκολες συμβουλές για να σας βοηθήσουν να βελτιώσετε τον σχεδιασμό, το περιεχόμενο και την εμπειρία του πελάτη του δικού σας e-commerce ιστοτόπου.


Γιατί Μετράει ο Σχεδιασμός του E-Cοmmerce ιστοτόπου- Επίσης σε  B2B

Είναι βασικό το να προσφέρετε στους πελάτες σας μία υπέροχη online εμπειρία. Παρόλο που το B2B e-commerce είναι συχνά πιο παραδοσιακό από το B2C (business-to-customer) e-commerce, οι δικοί σας πελάτες B2B εξακολουθούν να είναι καταναλωτές στον ελεύθερό τους χρόνο. Οι εμπειρίες που έχουν από την ιδιωτική τους ζωή, είναι το όριο που θέτουν όταν επισκέπτονται το δικό σας e-commerce ιστότοπο. Εάν έχουν μία κακή εμπειρία χρήστη, αυτοί ίσως αποφασίσουν να μην αγοράσουν από το κατάστημά σας- ή μπορεί απλά να μην μπορούν να βρουν αυτό που ψάχνουν.

Η εμπειρία χρήστη και η μετατροπή παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο. Αυτό να το έχετε συνεχώς στο μυαλό σας.

Συμβουλή 1. Βελτιστοποιήστε τις Φωτογραφίες και τις Εικόνες των Προϊόντων σαςΦροντίστε να χρησιμοποιείτε εικόνες που είναι καλής ποιότητας στις σελίδες περιεχομένου σας. Αυτό θα αυξήσει την απόδοση του διαδικτυακού σας καταστήματος και την εμπειρία χρήστη των πελατών σας.


Θα μπορούσατε να κάνετε τα εξής:

  • Μικρύνετε τις εικόνες σας και βρείτε μία ισορροπία ανάμεσα στο μέγεθος και την ποιότητα, ειδικά με τα banners πλήρους σελίδας. Υπάρχουν λογισμικά που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε που δεν είναι ακριβά και θα λειτουργήσουν τέλεια για να συμπιέσετε τις εικόνες σας.
  • Επενδύστε χρόνο στο να βγάλετε φωτογραφίες των προίόντων σας. Οι πελάτες σας είναι πιθανότερο να αγοράσουν προϊόντα, εάν μπορούν να δουν πως μοιάζει το προϊόν. Αυτό ισχύει και για τους πελάτες που αγοράζουν πάντα τα ίδια προϊόντα. Όσο καλύτερη η εικόνα, τόσο πιο ελκυστικό και το προϊόν. Η μετατροπή επηρεάζεται από πολλούς ψυχολογικούς παράγοντες, συμπεριλαμβανομένου κι ενός υποσυνείδητου αισθήματος ασφάλειας. Οι πελάτες σας θέλουν να είναι σίγουροι ότι διαλέγουν το σωστό αντικείμενο όταν παραγγέλνουν τα προϊόντα τους.

Συμβουλή 2. Δημιουργήστε Δυναμικούς Σχεδιασμούς Ιστοσελίδων με μία Μίξη από Content Blocks

Τα content blogs είναι δομικά στοιχεία που συγκεντρώνετε μαζί για να δημιουργήσετε τον ιστότοπό σας. Μπορεί να είναι βίντεο, αποσπάσματα κειμένου, sliders αλλά επίσης και newsletter. Για να δημιουργήσετε μία υπέροχη εμπειρία e-commerce χρήστη στον ιστότοπό σας, χρειάζεται να αναμείξετε και να ταιριάξετε τα content blogs σας. Σελίδες που έχουν περισσότερο άσπρο και υστερούν σε  χρώματα και εικόνες μπορούν εύκολα να γίνουν βαρετές στους πελάτες. Η δημιουργία αντίθεσης βοηθάει τους πελάτες σας να αναγνωρίσουν τους διαφορετικούς τύπους σελίδων. Επίσης, ζωντανεύουν τις σελίδες σας, παρουσιάζοντας τα προϊόντα σας και την εταιρία σας με καλύτερο τρόπο.


Συμβουλή 3. Χρησιμοποιήστε μία καλή διαδρομή μετατροπής με την κατάλληλη χρήση χρώματος

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε χρώμα για να καθοδηγήσετε τους πελάτες σας σε σελίδες που είναι σημαντικές για το διαδικτυακό σας κατάστημα. Όλα ξεκινούν με το να χρησιμοποιήσετε αντίθεση- ένα σκούρο κείμενο και κουμπί σε μία σκοτεινή εικόνα ή ένα φωτεινό κουμπί σε μία φωτεινή εικόνα δε θα διακρίνονται. Εάν ένα συγκεκριμένο κουμπί ή call-to-action είναι σχετικά ασήμαντα, δώστε σ' αυτά  τα κουμπιά ένα ουδέτερο χρώμα. Εάν ένα κουμπί πρέπει να οδηγεί σε μία μετατροπή, κάντε αυτό το κουμπί ένα χρώμα που να ξεχωρίζει.Θέλετε τα προίόντα σας να μετατρέπουν καλά; Τότε μπορείτε να επηρεάσετε τους πελάτες σας  προς τη σελίδα πληρωμής, κάνοντας όλα τα σημαντικά κουμπιά το ίδιο χρώμα, που να μαγνητίζει το βλέμμα.Η εταιρία σας πιθανότατα έχει έναν οδηγό στυλ. Όταν επιλέγετε μία χρωματική παλέτα για τον σχεδιασμό του δικού σας e-commerce ιστοτόπου, προσπαθήστε να διαλέγετε τα πιο ελκυστικά χρώματα από τον οδηγό στυλ της εταιρίας σας. Αν ο οδηγός στυλ σας δεν έχει ελκυστικά χρώματα, ίσως θελήσετε να εξετάσετε την επέκταση ή την προσαρμογή του οδηγού σας για να συμβάλλετε στην ηλεκτρονική μετατροπή σας.

Συμβουλή 4. Βοηθήστε τους Πελάτες σας να Βρουν Εύκολα τα Προϊόντα σας

Είναι το βασικό μενού του δικού σας e-commerce ιστοτόπου γεμάτο κατηγορίες, υποκατηγορίες, επωνυμίες κι άλλες πληροφορίες; Τότε ίσως είναι δύσκολο για τους πελάτες σας να βρουν τα προϊόντα ή τις σελίδες που αναζητούν. Πως μπορείτε να λύσετε αυτό το πρόβλημα; Είναι εύκολο: Απλά διατηρήστε το απλό!
Μερικά παραδείγματα για το πως μπορείτε να απλοποιήσετε τις πληροφορίες των προϊόντων σας:

  • •Εάν έχετε πολλά αντικείμενα στο βασικό σας μενού, σκεφτείτε τρόπους να τα ανασυγκροτήσετε για να κάνετε το βασικό μενού σας λιγότερο χαοτικό.
  • •Αφήστε απ' έξω κατηγορίες που είναι λιγότερο σημαντικές.
  • •Δημιουργήστε μία ξεχωριστή σελίδα προορισμού ή προϊόντων με διαφημίσεις καρουζέλ για εποχιακές προωθήσεις, αντικείμενα που είναι τάση, κ.α. για να τα κάνετε να ξεχωρίσουν.
  • •Εάν η ποικιλία σας είναι απλά πολύ μεγάλη και απευθύνεται και σε B2B και σε Β2C πελάτες ή προϊόντα με διαφορετικό σκοπό, εξετάστε τη δημιουργία ξεχωριστών e-commerce ιστοτόπων. Αυτό μπορεί να επιτρέψει σε εσάς να προσφέρετε πιο σχετικό περιεχόμενο στους πελάτες σας.

Συμβουλή 5. Ζητήστε από τους Πελάτες σας Γνώμη για τον Σχεδιασμό του Ιστοτόπου σας

Όλοι οι επιτυχημένοι ιστότοποι έχουν ένα κοινό: οι πελάτες λατρεύουν να τους χρησιμοποιούν. Παρόλο που μερικές φορές πιστεύετε ότι ξέρετε τι θέλουν οι πελάτες σας και πως δουλεύουν, πιθανότατα δεν ξέρετε τα πάντα. Υπάρχει μόνο ένας τρόπος για να το ανακαλύψετε: συλλέξτε σχόλια πελατών. Κάντε ερωτήσεις όπως:

  • •Πως κάνετε έρευνα προϊόντων;
  • •Γιατί θα χρησιμοποιούσατε ή όχι ένα διαδικτυακό κατάστημα ή έναν ιστότοπο που θα επέτρεπε στις επιχειρήσεις να ανταλάσσουν συγκεκριμένες πληροφορίες με τους πελάτες;
  • •Ποιες λειτουργίες σας επηρεάζουν για να κάνετε τις online αγορές;

Όταν είστε μία εταιρία B2B, έχετε το μοναδικό πλεονέκτημα να έχετε καλή σχέση με τους πελάτες σας. Έτσι, στείλτε τους μία δημοσκόπηση ή δώστε σε 10 πελάτες μία δράση. Τα αποτελέσματα θα σας βοηθήσουν πραγματικά να βελτιστοποιήσετε τον σχεδιασμό του e-commerce ιστοτόπου σας. 

Τι ακολουθεί;

Βελτιστοποιώντας τον σχεδιασμό του e-commerce ιστοτόπου σας θα σας οδηγήσει σε ικανοποιήμενους, με καλή μετατροπή πελάτες. Η προσθήκη εικόνων, content blogs και χρωμάτων δεν χρειάζεται να σας πάρει πολύ χρόνο και μπορεί να έχει μεγάλη επίδραση στην επιχείρησή σας. 

ΟΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ ΣΤΗ GOOGLE ΜΕ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΜΑΣ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΜΑΣ:

Κατασκευή ιστοσελίδων - Δημιουργία eshop - Κατασκευή site - Σχεδιασμός website - Εταιρείες κατασκευής ιστοσελίδων Κατασκευή webapp - Δημιουργία blog - Κατασκευή ιστοσελίδων Αθήνα - Δημιουργία σελίδας facebook - εταιρεία για adwords - Κατασκευαστής site με joomla - Προσφορά δημιουργίας ιστοσελίδας - Site για μικρές επιχειρήσεις Αθήνα - προσφορές seo - Κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος - Ιστοσελίδα με wordpress - Site με drupal - Κόστος ιστοσελίδας - Κατασκευή eshop Προώθηση eshop σε Ελλάδα και Εξωτερικό - Webdesign Athens - Κατασκευή και προώθηση ιστοσελίδας - Δημιουργία λογαριασμού σε social web media - Τιμές για κατασκευή eshop - Ιστοσελίδες μεγάλων επιχειρήσεων - Κατασκευή ιστοσελίδων τιμοκατάλογος - Κόστος site - Δημιουργία site τιμές - κατασκευή eshop video - Σχεδιασμός site Αθήνα - Δημιουργία ιστοσελίδας βήμα βήμα - κατασκευή ιστοσελίδων με προϊόντα - σχεδίαση και φιλοξενία website - Κατασκευή ιστοσελίδας