espa banner
linkedin aboutnet

Παρακαλώ αξιολογήστε


 

Το LinkedIn είναι το απόλυτο B2B μέσο επικοινωνίας. Πώς όμως μπορείτε να επωφεληθείτε από τη χρήση του;  Η εταιρεία κατασκευής και προώθησης ιστοσελίδων & eshop aboutnet σας δίνει μερικές συμβουλές που θα ενισχύσουν την απόδοση της διαφημιστικής σας καμπάνιας στο LinkedIn.

1. Παραμείνετε στοχευμένοι

Με όλα τα δεδομένα που διαθέτει LinkedIn η στόχευση θα έπρεπε λογικά να είναι μια εύκολη υπόθεση. Δυστυχώς όμως δεν έχουν έτσι τα πράγματα, καθώς η στόχευση μπορεί να επιτευχθεί και μέσω φαινομενικά αντιφατικών προσεγγίσεων.

• Καταρτίστε βραχυπρόθεσμες λίστες στόχευσης. Αντί να φτιάξετε έναν εξαντλητικό κατάλογο χρησιμοποιήστε το εργαλείο Επέκτασης Κοινού του LinkedIn (audienceexpansion).

• Στοχεύστε στις δεξιότητες. Μπορείτε να στοχεύσετε άτομα που εμπλέκονται σε συγκεκριμένους τομείς του εμπορίου, όπως το μάρκετινγκ Β2Β, λογιστικό μάρκετινγκ κλπ.  

 

2. Αξιοποίηση των κινητών συσκευών

Το 2015 σύμφωνα με το LinkedIn, το 70% των κλικ στο διαδίκτυο προήλθε από κινητές συσκευές.
Σήμερα, η «κοινωνική» διαφήμιση είναι «κινητή» διαφήμιση, όμως φαίνεται ότι πολλοί έμποροι δεν έχουν ακόμα συνειδητοποιήσει τη νέα πραγματικότητα. Αποφύγετε να χρησιμοποιείτε αρχεία PDF γιατί πολύ δύσκολα θα μπει κανείς στον κόπο να τα «φορτώσει» για να το διαβάσει αργότερα σε σταθερό υπολογιστή  στο γραφείο του.

 

3. Κεντρίστε το ενδιαφέρον των χρηστών σας

Οι έμποροι B2B ενδιαφέρονται πάντοτε να μάθουν πώς να μειώσουν το κόστος, να αυξήσουν την κερδοφορία, την εταιρική ανάπτυξη κλπ. Παρακάτω ακολουθεί ένα σχήμα ιεράρχησης των αναγκών ή κίνητρων των αγοραστών B2B:
• Αποφυγή  κινδύνου
• Αποφυγή ταλαιπωρίας
• Η απόκτηση φήμης
• Κατάκτηση εξουσίας
• Διασκέδαση
• Κέρδος
Η διαφήμιση σας θα πρέπει να επικεντρωθεί στην κορυφή αυτής της λίστας και όχι στη βάση της.

4. Παρακολούθηση και βελτιστοποίηση

Μία από τις ελλείψεις του LinkedIn ήταν ότι δεν υποστήριζε την μέτρηση μετατροπών (conversiontracking).
Ευτυχώς, το LinkedIn υποστηρίζει πλέον τη χρήση του εργαλείου παρακολούθησης των κοινωνικών ή διαφημιστικών συνδέσμων. Μη διστάσετε να το χρησιμοποιήσετε! 


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι