espa banner

Παρακαλώ αξιολογήστε


Πως μπορεί να δημιουργηθεί ένα πετυχημένο site;  Η απάντηση βρίσκεται στο σωστό σχεδιασμό του, τις πληροφορίες που διαθέτει, τη λειτουργικότητα και  τη διαδραστικότητα του. Εντούτοις, το πιο καθοριστικό στοιχείο/ χαρακτηριστικό για να κατασκευάσετε ένα ελκυστικό site, είναι η σωστή εικονογράφηση. Το οπτικό υλικό αποτελεί το πιο  ισχυρό μέσο επικοινωνίας. Κεντρικός στόχος σας λοιπόν, πρέπει να είναι η επιλογή της σωστής εικόνας. Οι παρακάτω  συμβουλές θα σας βοηθήσουν στην επιλογή σας:

1. Ποιότητα
Προτιμήστε μεγάλες εικόνες, υψηλής ανάλυσης και ευκρίνειας. Βέβαια, ο σχεδιασμός του Site είναι αυτός που καθορίζει το μέγεθος της εικόνας, αλλά θα πρέπει να έχετε πάντοτε υπόψη σας ότι οι εικόνες θα πρέπει να είναι αρκετά μεγάλες για να έχουν αντίκτυπο και να απηχούν την επαγγελματική προσέγγιση του Web design.

2. Σχετικότητα με το brand
Οι εικόνες σας πρέπει να είναι σχετικές με το brand σας. Μη διαλέγετε εικόνες που μπορούν να δημιουργήσουν σύγχυση ως προς το είδος της επιχείρησής σας.

3. Δραστικότητα
Οι δραστικές εικόνες, είναι εικόνες που παροτρύνουν σε δράση. Σκοπός τους είναι να πείσουν τον επισκέπτη να προβούν σε κάποια ενέργεια, όπως για παράδειγμα την αναζήτηση του διαφημιζόμενου προϊόντος. Τέτοιες εικόνες  χρησιμοποιούνται κυρίως στις διαφημίσεις  τροφίμων  και έχουν τη μορφή  λαχταριστών εδεσμάτων που διεγείρουν την όρεξη του καταναλωτή.

4. Δυναμική
Οι εικόνες θα πρέπει να έχουν δυναμική. Σκοπός τους είναι να τραβήξουν την προσοχή του επισκέπτη ώστε να θέλει να μάθει ή ακόμα και να πάρει ό ίδιος μέρος στην ιστορία σας.

5. Μοναδικότητα
Επιλέξτε  εικόνες που  διαφοροποιούν την επιχείρησή σας από τους ανταγωνιστές της. Οι εικόνες σας θα πρέπει να ενημερώνουν  το κοινό σας όχι μόνο ότι είστε διαφορετικοί, αλλά και γιατί ξεχωρίζετε.

6. Εικόνες σε αντικατάσταση κειμένου : «Οπτική παγίδα»
Η κατασκευή ιστοτόπων όταν συνοδεύεται με μακροσκελή κείμενα, χωρίς εικόνες, έχει ως αποτέλεσμα τα site να  είναι βαρετά και καθόλου ευχάριστα. Αν όμως αντικαταστήσετε τα κείμενα με εικόνες, το μάτι του θεατή θα «αγκιστρωθεί» σε αυτές και έτσι μπορείτε εύκολα να μεταδώσετε το μήνυμά σας.

7. Άνθρωποι
Οι φωτογραφίες των ανθρώπων είναι πολύ πειστικές. Όμως, θα πρέπει να αποφύγετε τη χρήση stock φωτογραφιών από το διαδίκτυο καθώς αυτές μπορεί να έχουν χρησιμοποιηθεί και σε άλλους δικτυακούς τόπους. Έτσι, η χρήση τέτοιων φωτογραφιών μπορεί να φέρει το αντίθετο αποτέλεσμα, λόγω έλλειψης αξιοπιστίας. Οι άνθρωποι  στις φωτογραφίες σας θα πρέπει να φαίνονται αυθεντικοί. Πρέπει να δίνεται η εντύπωση ότι πρόκειται για φωτογραφίες πραγματικών ανθρώπων που κατά κάποιο τρόπο σχετίζονται με την επιχείρησή σας.
8. Συναισθήματα
Οι φωτογραφίες πρέπει να αναφέρονται σε συναισθήματα. Για παράδειγμα, αν κατασκευάζετε μια ιστοσελίδα για πουλάτε είδη αλιείας, είναι διασκεδαστικό να προβάλετε εικόνες ανθρώπων που κρατούν τα ψάρια τους με υπερηφάνεια και έχουν έκφραση ικανοποίησης  στα πρόσωπά τους.

Πρέπει να θυμάστε ότι οι εικόνες δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται απλώς ως διακοσμητικό στοιχείο. Είναι κάτι πολύ περισσότερο από αυτό. Το οπτικό σας υλικό αποτελεί τη βασική κινητήρια δύναμη της επιτυχίας της ιστοσελίδας. Βεβαιωθείτε ότι έχετε προσδιορίσει το είδος των εικόνων που θα χρησιμοποιήσετε στο διαφημιστικό σας concept. Μην χρησιμοποιείτε τις  εικόνες ως δευτερεύον στοιχείο. Ένα από τα λάθη που συχνά κάνουν οι σχεδιαστές ιστοσελίδων είναι η άποψη ότι η  αποτελεσματικότητα μιας εικόνας αρχίζει και τελειώνει με την οπτική αισθητική της. Ας ελπίσουμε ότι οι συμβουλές που δίνονται σε αυτό το άρθρο θα εξασφαλίσουν την αποφυγή τέτοιων λαθών.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι