Ψηφιακές Ενισχύσεις ″Digi-lodge″
Πρόγραμμα Επιδότησης Τουριστικών καταλυμάτων
Επιδότηση 60% (από 7.000 ευρώ μέχρι 40000 ευρώ) για κατασκευή και φιλοξενία δυναμικής ιστοσελίδας με on line σύστημα κρατήσεων καθώς και ηλεκτρονική προώθηση της ιστοσελίδας.Καταληκτική ημερομηνία υποβολής
15/09/2009
καταλυμάτων για την Δημιουργία Διαδικτυακών
Τόπων Προβολής και
Συστημάτων Ηλεκτρονικών Κρατήσεων
Η συγκεκριμένη Δράση αποσκοπεί:
- στη διεθνή προβολή της χωράς μας, μέσω της ενίσχυσης για τη διαδικτυακή προβολή των τουριστικών μονάδων που διαθέτει στην επικράτεια,
- στη μείωση της εποχικότητας και την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, μέσω της αύξησης της προσέλευσης ξένων επισκεπτών και της παράλληλης συνεχούς ποιοτικής αναβάθμισης των ειδικών τουριστικών δραστηριοτήτων & παρεχόμενων υπηρεσιών,
- στην υιοθέτηση και αξιοποίηση σύγχρονων εργαλείων Τεχνολογιών Πληροφορικής & Επικοινωνιών (ΤΠΕ) από τις ίδιες τις τουριστικές μονάδες για το συνεχή εκσυγχρονισμό τους.
Στην κατεύθυνση αυτή, οι τουριστικές μονάδες ενισχύονται μέσω της Δράσης για:
1. την ανάπτυξη νέων εφαρμογών διαδικτυακής προβολής και επικοινωνίας τους με δυνατότητες ηλεκτρονικών κρατήσεων.
2. την ολοκλήρωση αυτών των εφαρμογών με υφιστάμενα ή νέα συστήματα βέλτιστων πρακτικών μηχανογράφησης τουριστικών μονάδων.
Ειδικοί στόχοι της δράσης με την επιχορήγηση των δυο παραπάνω ενεργειών είναι:
- η πραγματοποίηση κρατήσεων μέσω διαδικτύου για όλο το εύρος των υπηρεσιών και προϊόντων των τουριστικών μονάδων (υποχρεωτικά για υπηρεσίες διαμονής και επιθυμητά για τυχόν λοιπές παρεχόμενες υπηρεσίες),
- η ποιοτική και ολοκληρωμένη παρουσίαση των τουριστικών μονάδων καθώς και της τοποθεσίας στην οποία βρίσκονται,
- η προσέλκυση νέων επισκεπτών και η διατήρηση πελατών μέσω της παροχής ολοκληρωμένων ηλεκτρονικών υπηρεσιών από τις τουριστικές μονάδες, τόσο πριν όσο και κατά τη διάρκεια διαμονής.
Σκοπιμότητα και Αναγκαιότητα της προκηρυσσόμενης Δράσης
Η σκοπιμότητα και αναγκαιότητα υλοποίησης της Δράσης «digi-lodge», προκύπτει αν ληφθεί υπόψη ότι οι διεθνείς τάσεις σχετικά με την χρήση των ΤΠΕ στον τομέα του τουρισμού περιλαμβάνουν την ηλεκτρονική διαχείριση του προορισμού, την ηλεκτρονική διαχείριση των σχέσεων πελατείας και την προνομιακή χρήση των πολυμέσων και των τεχνικών εικονικής πραγματικότητας.
Μια ερευνά αξιολόγησε 184 διαδικτυακές σελίδες ξενοδοχείων και καταλυμάτων απ’ όπου προέκυψε ότι στις σελίδες αυτές υπάρχει πλούσιο φωτογραφικό υλικό, πολλές πληροφορίες σχετικά με το ξενοδοχείο και τη γεωγραφική του τοποθεσία, ωστόσο παρατηρήθηκε έντονα η απουσία ένδειξης χρονολογίας ενημέρωσης της ιστοσελίδας και κυρίως η πληροφόρηση σχετικά με τη διαθεσιμότητα και την τιμολόγηση των δωματίων. Συγκεκριμένα το 71% των ιστοσελίδων δεν παρέχουν πληροφορίες για τη διαθεσιμότητα των δωματίων και το 77% για τις τιμές των δωματίων. Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι το 67% των κρατήσεων πραγματοποιείται τηλεφωνικά.
Από τα παραπάνω προκύπτει ότι η ανάπτυξη συστημάτων ηλεκτρονικών κρατήσεων κρίνεται ως εξαιρετικά αναγκαία για την επακόλουθη ανάπτυξη του τουριστικού τομέα. Η ανάγκη αυτή γίνεται ακόμη πιο έντονη αν λάβει κανείς υπόψη του ότι οι κρατήσεις μέσω διαδικτύου αυξάνονται τα τελευταία χρόνια με εκρηκτικούς ρυθμούς ειδικά από χώρες προέλευσης τουριστών όπως είναι η Αγγλία, η Γερμανία, οι Σκανδιναβικές Χώρες, κλπ.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ
- Η Επιχείρηση δραστηριοποιείται ως Ξενοδοχειακό ή Τουριστικό κατάλυμα
Κ.Α.Δ 55.1 (και οι υποκατηγορίες του), 55.2 (και οι υποκατηγορίες του),
55.3 (και οι υποκατηγορίες του) με βάση την κωδικοποίηση Κ.Α.Δ.-2008. - Η Επιχείρηση λειτουργεί νόμιμα, διατηρώντας σε ισχύ όλες τις προβλεπόμενες από το νόμο άδειες λειτουργίας.
- Η Επιχείρηση είναι υφιστάμενη με ημερομηνία Έναρξης Δραστηριότητας πριν την 01.01.2009
- Ο κλάδος δραστηριότητας της Επιχείρησης δεν εμπίπτει στις εξαιρούμενες κατηγορίες δραστηριότητας του Οδηγού Υποβολής
ΜΗ ΕΠΙΛΕΞΙΜΟΙ
Κ.Α.Δ. 1997ΥΠΟΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΜΗ ΕΠΙΛΕΞΙΜΟΙ
Κ.Α.Δ. 2008ΥΠΟΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ 01.1 ΟΛΕΣ ΟΙ ΥΠΟΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ Κ.Α.Δ. 2008 ΥΠΟΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ 01.2 ΟΛΕΣ ΟΙ ΥΠΟΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ 01.1 ΟΛΕΣ ΟΙ ΥΠΟΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΟΥ 01.3 ΟΛΕΣ ΟΙ ΥΠΟΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ 01.2 ΟΛΕΣ ΟΙ ΥΠΟΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΟΥ 01.4 ΟΛΕΣ ΟΙ ΥΠΟΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ 01.3 ΟΛΕΣ ΟΙ ΥΠΟΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΟΥ 01.5 ΟΛΕΣ ΟΙ ΥΠΟΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ 01.4 ΟΛΕΣ ΟΙ ΥΠΟΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΟΥ 02.01.30 ΟΛΕΣ ΟΙ ΥΠΟΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ 01.5 ΟΛΕΣ ΟΙ ΥΠΟΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΟΥ 02.01.41 ΟΛΕΣ ΟΙ ΥΠΟΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ 01.6 ΟΛΕΣ ΟΙ ΥΠΟΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΟΥ 02.01.42.01 01.7 ΟΛΕΣ ΟΙ ΥΠΟΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΟΥ 02.01.50.01 02.30.20 ΟΛΕΣ ΟΙ ΥΠΟΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΟΥ 02.01.50.02 02.30.30 ΟΛΕΣ ΟΙ ΥΠΟΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΟΥ 02.01.50.03 01.29.30 ΟΛΕΣ ΟΙ ΥΠΟΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΟΥ 02.02.10.05 01.11.41 ΟΛΕΣ ΟΙ ΥΠΟΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΟΥ 05.0 ΟΛΕΣ ΟΙ ΥΠΟΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ 02.10.30.01 10.0 ΟΛΕΣ ΟΙ ΥΠΟΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ 02.10.30.02 75 ΟΛΕΣ ΟΙ ΥΠΟΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ 01.29.20 ΟΛΕΣ ΟΙ ΥΠΟΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΟΥ 95 ΟΛΕΣ ΟΙ ΥΠΟΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ 02.40.10.06 99 ΟΛΕΣ ΟΙ ΥΠΟΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ 03 ΟΛΕΣ ΟΙ ΥΠΟΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΟΥ 05 ΟΛΕΣ ΟΙ ΥΠΟΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΟΥ 08.92 ΟΛΕΣ ΟΙ ΥΠΟΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΟΥ 84 ΟΛΕΣ ΟΙ ΥΠΟΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΟΥ 97 ΟΛΕΣ ΟΙ ΥΠΟΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΟΥ 99 - Η Επιχείρηση δεν έχει λάβει επιχορηγήσεις από Προγράμματα και Δράσεις Κρατικών Ενισχύσεων, τα οποία αθροιστικά μαζί με την αιτούσα επιχορήγηση υπερβαίνουν τις 500.000 Ευρώ
(Στη φόρμα συμπλήρωσης θα υπάρχει λίστα με τις παλιότερες ενισχύσεις από το 1998 μέχρι και το 2006)
ΕΠΙΛΕΞΙΜΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ
1. Πολυγλωσσικός διαδικτυακός τόπος προβολής τουριστικής μονάδας με
δυνατότητες on line κρατήσεων
(ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ)
ανώτατο ποσοστό ενέργειας επί συνόλου επενδυτικού σχεδίου: 80%
κατώτατο ποσοστό ενεργείας επί συνόλου επενδυτικού σχεδίου: 50%
Η ενεργεία πρέπει να περιλαμβάνει:
Κατασκευή διαδικτυακού τόπου
- Σχεδίαση & λειτουργίες (γραφικά & ανάπτυξη)
- Σύστημα Διαχείρισης Περιεχομένου (CMS)
- Ενέργειες βελτιστοποίησης για μηχανές αναζήτησης (Search engine optimized)
- Εργαλείο αναζήτησης περιεχομένου στο διαδικτυακό τόπο
-Newsletter (προαιρετικά)
-Βιβλίο επισκεπτών (προαιρετικά)
Περιεχόμενο
- Φωτογραφίες καταλύματος και ευρύτερης περιοχής
- Κείμενα περιγραφής
- Παροχές & υπηρεσίες καταλύματος
- Μεταφράσεις περιεχομένου (τουλάχιστον 2 ακόμη γλώσσες πλην της ελληνικής)
– Παρουσίαση 3D – 360ο (προαιρετικά)
– Multimedia περιεχόμενο (προαιρετικά)
Εφαρμογή online κρατήσεων
- Λειτουργία Διαδικτυακής Μηχανής Κρατήσεων (Web Booking Engine)
- Διαχείριση στοιχείων online κρατήσεων (δωμάτια/ θέσεις τιμοκατάλογοι, προσφορές, πολιτική πληρωμών/ ακυρώσεων κλπ.)
- Παρουσίαση στοιχείων διαθεσιμότητας της τουριστικής μονάδας σε πραγματικό χρόνο
- Ενημέρωση πελατών για την ολοκλήρωση online κράτησης μέσω e-mail
Υποδομή για ασφαλείς online πληρωμές
- Λειτουργία ασφαλούς καταχώρησης στοιχείων και έλεγχου εγκυρότητας αριθμού πιστωτικής κάρτας
– Λειτουργία ασφαλούς ηλεκτρονικής πληρωμής/ δέσμευσης ποσού μέσω online χρέωσης
πιστωτικής κάρτας (προαιρετικά)
2. Ηλεκτρονική προώθηση και προβολή
(ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ)
ανώτατο ποσοστό ενέργειας επί συνόλου επενδυτικό σχεδίου: 30%
κατώτατο ποσοστό ενέργειας επί συνόλου επενδυτικού σχεδίου: 0%
Η ενεργεία μπορεί να περιλαμβάνει:
- Μελέτη / στρατηγική ηλεκτρονικής προώθησης & προβολής
- Περιεχόμενο προβολής / ψηφιακές διαφημίσεις
- Συνδρομές για διαφήμιση / προβολή στο διαδίκτυο
- Ηλεκτρονικές καταχωρήσεις
- Ενημέρωση – προώθηση μέσω εναλλακτικών καναλιών (voice, mobile κλπ.)
- Υπηρεσίες ενημέρωσης πελατών για δραστηριότητες εντός τουριστικής μονάδας ή/και της εγγύς περιοχής
- Υποδομή ενημέρωσης
- Περιεχόμενο και διαχείριση του
- Συνδρομές σε υπηρεσίες περιεχομένου ενημέρωσης
3. Ενέργειες ολοκλήρωσης της επένδυσης
(ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ)
ανώτατο ποσοστό ενέργειας επί συνόλου επενδυτικού σχεδίου: 30%
κατώτατο ποσοστό εναργείας επί συνόλου επενδυτικού σχεδίου: 0%
Η ενεργεία μπορεί να περιλαμβάνει:
- Παραμετροποίηση/ συντήρηση εφαρμογών και εκπαίδευση χρηστών
- Υπηρεσίες υλοποίησης έργου
- Συνδρομές στο διαδίκτυο
- Διαδικτυακή φιλοξενία
ΔΑΠΑΝΕΣ ΑΝΑ ΕΠΙΛΕΞΙΜΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ
ΕΠΙΤΡΕΠΟΜΕΝΕΣ ΔΑΠΑΝΕΣ | ΕΝΕΡΓΕΙΑ 1 | ΕΝΕΡΓΕΙΑ 4 | ΕΝΕΡΓΕΙΑ 5 |
Πολυγλωσσικός διαδικτυακός τόπος προβολής τουριστικής μονάδας με δυνατότητα on-line κρατήσεων | Ηλεκτρονική προώθηση και προβολή 0%-30% | Ενέργειες ολοκλήρωσης της επένδυσης 0%-30% | |
Κ.Δ 2. Προμήθεια λογισμικού 50%-90% | |||
1.Εφαρμογές διαδικτυακής προβολής (web site) | ● | ||
2.Συστήματα διαχείρισης διαδικτυακού περιεχομένου (CMS) | ● | ||
3.Βελτιστοποίηση ιστοσελίδων (search engine optimization κλπ.) | ● | ||
4.Μηχανές διαδικτυακών κρατήσεων (web booking engine) | ● | ||
5.Παραμετροποίηση/ συντήρηση/ εκπαίδευση <15% Π/Υ Πρότασης | ● | ||
Κ.Δ 3.Δαπάνες Υπηρεσιών Υλοποίησης-Εγκατάστασης 10%-40% | |||
1.Σύνταξη συνοδευτικών κειμένων | ● | ||
2.Μετάφραση κειμένων σε δύο τουλάχιστον γλώσσες | ● | ||
3.Ψηφιακό/πολυμεσικό υλικό διαδικτυακού τόπου | ● | ||
4.Μετάπτωση δεδομένων | ● | ||
5.Διαλειτουργικότητα μεταξύ εφαρμογών | ● | ||
6.Φιλοξενία | ● | ||
7.Συνδρομές σε online υπηρεσίες περιεχομένου | ● | ● | |
8.Συνδρομές στο διαδίκτυο <1000€ | ● | ||
9.Υπηρεσίες υλοποίησης έργου <5% | ● | ||
Κ.Δ 4 Δαπάνες υπηρεσιών ηλεκτρονικής Προώθησης-προβολής 0%-30% | |||
1.Μελέτη επικοινωνιακής πολιτικής | ● | ||
2.Ψηφιακές παραγωγές προβολής | ● | ||
3. Διενέργεια ηλεκτρονικής προώθησης-προβολής | ● |
ΧΑΡΤΙΑ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
- Υπεύθυνη δήλωση Νομίμου εκπροσώπου, με γνήσιο υπογραφής ( Υπόδειγμα )
- Βεβαίωση έναρξης Δραστηριότητας (Δ.Ο.Υ ή Δήλωση Φορολογίας Ε3 ή Εκκαθαριστική ΦΠΑ)
- Έγγραφα σύστασης και εκπροσώπησης (Καταστατικό, ή πρακτικό Δ.Σ ή Φ.Ε.Κ με σφραγίδα και υπογραφή επιχείρησης)
- Έντυπο Ε3 επιχείρησης τελευταίο έτος με υπογραφή και σφραγίδα επιχείρησης.
- Άδεια λειτουργίας (ειδικό σήμα) από αρμόδια Δ.Ο.Υ
- Προσφορές από προμηθευτές με σφραγίδα και υπογραφή (προμηθευτών)