espa banner

Παρακαλώ αξιολογήστε


Στα επόμενα πέντε χρόνια οι ψηφιακές τεχνολογίες θα επεκταθούν ραγδαία σε όλους τους τομείς της ψυχαγωγίας και των ΜΜΕ, παράλληλα με τη μετάβαση στο νέο ψηφιακό περιβάλλον. Αυτό είναι ένα εκ των βασικών συμπερασμάτων πρόσφατης μελέτης της PricewaterhouseCoopers (PwC) “Παγκόσμια επισκόπηση για την Ψυχαγωγία και τα ΜΜΕ, 2009-2013” (Global Entertainment & Media Outlook, 2009 – 2013).

Σύμφωνα με τους αναλυτές της PWC, η σημερινή οικονομική ύφεση έχει αναμφίβολα αντίκτυπο σε κάθε τομέα της αγοράς Ψυχαγωγίας και ΜΜΕ, από την άλλη πλευρά όμως, έχει επιταχύνει και εντατικοποιήσει τη μετάβαση στο νέο ψηφιακό περιβάλλον, τόσο για τους παρόχους περιεχομένου όσο και για τους χρήστες. Σύμφωνα με τη μελέτη η παγκόσμια αγορά Ψυχαγωγίας και ΜΜΕ, στην οποία περιλαμβάνονται τόσο η καταναλωτική όσο και η διαφημιστική δαπάνη, θα παρουσιάσει μέσο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 2,7% για την περίοδο 2009 – 2013, ενώ τα έσοδα αναμένεται να φτάσουν  το $1,6 τρις το 2013.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι