Παρακαλώ αξιολογήστε


Tη δυνατότητα πρόσβασης στο Διαδίκτυο χρησιμοποιούν σχεδόν όλοι οι Έλληνες χρήστες του Internet προκειμένου να εντοπίσουν αλλά και να συγκρίνουν προϊόντα και υπηρεσίες, τα οποία ενδιαφέρονται να  αποκτήσουν.

Αυτό είναι ένα από τα βασικά συμπεράσματα έρευνας που πραγματοποιήθηκε σε 1.000 Έλληνες «κυβερνοναύτες», ηλικίας 18 έως 60  ετών, από την εταιρεία TNS για λογαριασμό της Google πριν από μερικούς  μήνες. Η έρευνα έδειξε ακόμη ότι ένα διόλου ευκαταφρόνητο ποσοστό της τάξεως του 72% και ερευνά αλλά και προχωρά σε αγορές online. Η αναζήτηση πληροφοριών γίνεται κατά κύριο λόγο σε μηχανές αναζήτησης, αν και υψηλά ποσοστά παρατηρούνται και όσον αφορά στις ιστοσελίδες των αλυσίδων λιανικής πώλησης (64%), κάτι που δείχνει ότι είναι σημαντική  η παρουσία στο Διαδίκτυο για τις συγκεκριμένες εταιρείες.

Επίσης, υψηλό ποσοστό (51%) έχουν και οι ιστοσελίδες όπου γίνεται σύγκριση  τιμών. Το 60% έχει αναζητήσει και έχει κλείσει αεροπορικά εισιτήρια online, ενώ το 43% έκανε ηλεκτρονική κράτηση και για δωμάτιο ξενοδοχείου.
Στα είδη τεχνολογίας το ποσοστό που ερεύνησε και αγόρασε ηλεκτρονικά ήταν 49%, με την πιο δημοφιλή κατηγορία να είναι αυτή του λογισμικού. Όσον αφορά στον τρόπο που πληρώνουν για τις online αγορές τους οι Έλληνες καταναλωτές, η αντικαταβολή αποτελεί την κυρίαρχη επιλογή, καθώς έχει προτιμηθεί τουλάχιστον μία φορά από το 56% όσων αγόρασαν από το Διαδίκτυο. Ακολουθεί με 41% η πληρωμή μέσω πιστωτικής κάρτας, ενώ στην τρίτη θέση βρίσκονται υπηρεσίες online πληρωμών (π.χ. PayPal)  με 28%.

 


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι