About Blog

5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

bussiness website

Στηριγμένο στη θεωρία του Τζ. Λικλάιντερ, το "γαλαξιακό δίκτυο" ή διαδίκτυο, όπως ονομάστηκε μετέπειτα, επιτρέπει την ανταλλαγή δεδομένων μεταξύ συνδεδεμένων  υπολογιστών,  τη μετάδοση γνώσεων και πληροφοριών, αλλά και την προβολή προϊόντων και υπηρεσιών. Η ευκολία χρήσης του και η εξοικονόμηση χρόνου έχουν ως αποτέλεσμα όλο και περισσότεροι άνθρωποι να χρησιμοποιούν το internet για ενημέρωση και ψυχαγωγία,  ενώ διαρκώς κερδίζει έδαφος και το ηλεκτρονικό εμπόριο.
Καθώς η οικονομική κρίση και η αναζήτηση καλύτερης τιμής στρέφει μεγάλο μέρος του αγοραστικού κοινού στο  διαδίκτυο, το ηλεκτρονικό εμπόριο εμφανίζεται αρκετά διαδεδομένο τα τελευταία χρόνια. Παρέχοντας πληθώρα εργαλείων marketing κυριαρχεί στο χώρο του εμπορίου και αποδεικνύεται ισχυρό πλεονέκτημα για τους επαγγελματίες μεταβάλλοντας τις εργασιακές συνθήκες και αναστρέφοντας τις δυσμενείς επιπτώσεις της οικονομικής ύφεσης.
Ένα από τα εργαλεία του διαδικτύου αποτελεί  το εταιρικό ή επαγγελματικό web site που αποτελεί τη  διαδικτυακή προβολή της εταιρίας  μέσω της γνωστοποίησης προϊόντων και  υπηρεσιών . Το web site παρέχει πληροφορίες σχετικά με την δομή την επιχείρησης, τα προϊόντα,  τις υπηρεσίες της και τις τιμές. Ενημερώνει για τα επιτεύγματα της εταιρίας, καθώς  και για νέες  θέσεις  εργασίας. Περιέχει   τα τελευταία νέα,  χάρτες και στοιχεία επικοινωνίας. Όσοι, ωστόσο, δεν έχουν αντιληφθεί τα οφέλη του και αναρωτιούνται γιατί πρέπει να φτιάξουν  ένα Web Site στο Internet, αρκεί να λάβουν υπόψη τους τα πλεονεκτήματά του που συνοψίζονται στα ακόλουθα:
1. Ένα web site εξασφαλίζει τη διαδικτυακή παρουσία της επιχείρησης και συμβάλλει αποφασιστικά στην αύξηση της κερδοφορίας της. Τα προϊόντα και  οι παρεχόμενες υπηρεσίες  είναι διαθέσιμα στο αγοραστικό κοινό ολόκληρο το εικοσιτετράωρο και για όλη τη διάρκεια του χρόνου.
2. Τα web-sites είναι ταχύτερα, πιο  εύκολα και οικονομικά συγκριτικά με τα  έντυπα μέσα όσον αφορά την προβολή της επιχείρησης και την ενημέρωση των καταναλωτών για προϊόντα και υπηρεσίες.
3. Η ανανέωση του site και η προσθήκη πληροφοριών σχετικά με προσφορές, κουπόνια και διακυμάνσεις στις τιμές των προϊόντων γίνεται  άμεσα και με μικρότερο κόστος από ό,τι στα έντυπα μέσα.
4. Ο συνδυασμός του  web site  με άλλες διαφημιστικές καμπάνιες μπορεί να συμβάλει  στη γνωστοποίηση των προϊόντων,  στην αναγνωσιμότητα της επιχείρησης και  στην αύξηση των πωλήσεων.
5. Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα παραμένει συνεχώς ανοιχτό, χωρίς να αυξάνονται τα λειτουργικά έξοδα της επιχείρησης για πρόσθετες αμοιβές του προσωπικού και άλλες δαπάνες.
6. Αποτελεί  ισχυρό   πλεονέκτημα έναντι των επιχειρήσεων που δε διαθέτουν ιστοσελίδα, καθώς επιτρέπει  αγορές  από το σπίτι από όλες τις περιοχές της Ελλάδας ακόμα και από το εξωτερικό.
7. Επιτρέπει  τον ανταγωνισμό με  μεγαλύτερες εταιρίες δημιουργώντας ίσους όρους…
8. Παρέχει οδηγούς χρήσης και έτοιμες απαντήσεις σε ερωτήσεις των πελατών. Οι πελάτες ενημερώνονται και βρίσκουν απαντήσεις σε  τυχόν απορίες, με αποτέλεσμα την εξοικονόμηση χρόνου και την αποφυγή φορτικών τηλεφωνημάτων και άσκοπων επισκέψεων.
9. Προσθέτει  κύρος και γόητρο στην επιχείρηση που αποδεικνύει  έμπρακτα ότι ακολουθεί τις σύγχρονες εξελίξεις και στον τομέα του marketing. 
10. Η σελίδα μπορεί να  εμπεριέχει επιστημονικά άρθρα, συμβουλές και πρόσθετες πληροφορίες, ώστε να είναι συχνά επισκέψιμη και να αποτελέσει πόλο έλξης για πολλούς χρήστες του διαδικτύου. Μια εμπλουτισμένη με πρόσθετο υλικό, ειδήσεις και αρθρογραφία ιστοσελίδα θα μετατρέψει τους επισκέπτες σε αγοραστές και τους αγοραστές σε μόνιμους πελάτες.

5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

Συμβουλές Marketing για μικρές επιχειρήσεις

To marketing αποτελεί διοικητική διαδικασία μιας επιχείρησης που έχει ως στόχο την ικανοποίηση των αναγκών και  επιθυμιών  του καταναλωτή.  Χρησιμοποιώντας ως εργαλείο την έρευνα αγοράς και την ανάλυση της αγοραστικής συμπεριφοράς του καταναλωτικού κοινού επιδιώκει την ικανοποίηση του πελάτη και την επίτευξη των στόχων της εταιρίας. Βασική μέθοδος του marketing, η σωστή προβολή των προϊόντων, συμβάλλει αποφασιστικά στην αύξηση των πωλήσεων και στη συνακόλουθη κερδοφορία της επιχείρησης. Ωστόσο, λανθασμένες κινήσεις και επιλογές μπορούν συχνά να οδηγήσουν στα αντίθετα αποτελέσματα. Για την αποφυγή αστοχιών ακολουθούν μερικές χρήσιμες συμβουλές από το τμήμα προώθησης και κατασκευής ιστοσελίδων aboutnet.gr :

1. Καταρτίστε κατάλληλο πλάνο. H απουσία  αυστηρά καθορισμένου πλάνου μπορεί να οδηγήσει μια επιχείρηση στην αποτυχία επίτευξης των στόχων της και στην απώλεια χρημάτων. Η κατάρτιση  χρονοδιαγράμματος που περιλαμβάνει τις ενέργειες που απαιτούνται, την τιμολόγηση των προϊόντων, αλλά και μεθόδους διαχείρισης κρίσεων και εναλλακτικές επιλογές σε περίπτωση αποτυχίας θεωρείται απαραίτητη.
2. Προβάλλετε τα πλεονεκτήματα των προϊόντων σας.  Τονίστε τα θετικά στοιχεία δίνοντας έμφαση στην ποιότητα, στην οικολογική συσκευασία ή στην τιμή του προϊόντος χωρίς να καταφεύγετε σε ψεύδη ή υπερβολές. Η προβολή των χαρακτηριστικών ενός προϊόντος μέσα από ιστοσελίδες και social media μπορεί να αυξήσει την κερδοφορία της επιχείρησης.
3. Καθορίστε τον πληθυσμό - στόχο στον οποίο απευθύνεστε μεγιστοποιώντας την απήχηση της διαφημιστικής σας καμπάνιας. Λάβετε υπόψη τα χαρακτηριστικά του πληθυσμού- στόχου, τις ανάγκες, την ψυχολογία του και τις καταναλωτικές του συνήθειες αποφεύγοντας τη στόχευση σε κάθε πιθανό αγοραστή.
4. Επιλέξτε τα  μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την προβολή της εταιρίας σας.  Τα social media γίνονται όλο και πιο δημοφιλή τα τελευταία χρόνια συνιστώντας το πιο οικονομικό και επικερδές μέσο διαφήμισης. Οι διαφημίσεις μέσω Facebook αποτελούν μάλιστα τον πιο οικονομικό τρόπο , ενώ οι σελίδες κοινωνικής δικτύωσης εξασφαλίζουν εύκολη και γρήγορη προβολή. Επιλέξτε το μέσο κοινωνικής δικτύωσης που θεωρείτε αποτελεσματικότερο και φροντίστε για τη σωστήδιαχείριση της κοινωνικής σελίδας της επιχείρησής σας.
5. Μελετήστε τις κινήσεις των ανταγωνιστών σας.   Αν θέλετε να είστε ανταγωνιστικοί πρέπει να ενημερώνεστε διαρκώς για τις εξελίξεις σε ανταγωνιστικές  εταιρίες, για τυχόν προσφορές και νέα προϊόντα, ώστε να προσαρμόζεστε στις μεταβολές της αγοράς.  Μέσα από τα site των εταιριών μπορείτε να αντλήσετε τις πληροφορίες που θέλετε βελτιώνοντας τις υπηρεσίες σας και παρέχοντας  καλύτερες προσφορές στους πελάτες σας.
6. Αξιοποιείστε τα εργαλεία του Internet Marketing.  Το internet παρέχει τη δυνατότητα μαζικής προβολής προϊόντων και υπηρεσιών σε ελάχιστο χρόνο και με μηδαμινό κόστος.  Παρά τις ευκολίες που εξασφαλίζει μέσω  πληθώρας παρεχόμενων εργαλείων, δε φαίνεται αρκετά διαδεδομένο ανάμεσα στις μικρές επιχειρήσεις που σχεδόν αγνοούν τις δυνατότητές του. Η ανάπτυξη σωστού SEO στην ιστοσελίδα  της επιχείρησής σας,  η προβολή μέσω newsletter, email marketing, article marketing μπορεί να οδηγήσει την επιχείρησή σας στην εξοικονόμηση χρημάτων και  στη μεγιστοποίηση του κέρδους, εξασφαλίζοντας καλύτερα αποτελέσματα σε σύγκριση με τα  συμβατικά μέσα.

5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

Η κυριαρχία του ηλεκτρονικού εμπορίου στην αγορά και διακίνηση προϊόντων

Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται στη χώρα μας μια ραγδαία ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου που αναλαμβάνει κυρίαρχο ρόλο στη διακίνηση προϊόντων και καλύπτει  σε μεγάλο βαθμό τις ανάγκες του καταναλωτικού κοινού. Η κατασκευή ιστοσελίδων eshop παρουσιάζει κατακόρυφη αύξηση τόσο για δημιουργία νέων project όσο και για επανασχεδιασμό παλαιών που δεν ενσωματώνουν σημαντικά χαρακτηριστικά της εξέλιξης της τεχνολογίας.  Η τάση των καταναλωτών να καταφεύγουν στο online shopping εμφανίζεται αυξημένη το τελευταίο διάστημα,  ενώ διαρκώς καταγράφονται στη χώρα μας νέες διαδικτυακές αγορές.

Ετήσια έρευνα που πραγματοποίησε το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου ELTRUN του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών  επιβεβαιώνει τη συνεχώς αυξανόμενη χρήση του διαδικτύου όσον αφορά την αγορά προϊόντων και υπηρεσιών. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε την περίοδο Σεπτεμβρίου- Οκτωβρίου 2014 σε δείγμα 1.197 online αγοραστών και είχε ως στόχο τη  διερεύνηση   των αγοραστικών συνηθειών των Ελλήνων καταναλωτών που χρησιμοποιούν το διαδίκτυο.

Τα σημαντικότερα  ευρήματα της έρευνας συνοψίζονται στα παρακάτω:

  • Το 74% των χρηστών του διαδικτύου καταφεύγει συχνά σε  online έρευνα αγοράς. Η  έρευνα αγοράς αποτελεί την  πέμπτη δημοφιλέστερη ενασχόληση των χρηστών του διαδικτύου μετά από το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, την ενημέρωση για εργασιακά θέματα και την πολιτική επικαιρότητα και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
  • Ως βασική αιτία της χρήσης του ηλεκτρονικού εμπορίου αναφέρεται η προσπάθεια των καταναλωτών για εξοικονόμηση χρημάτων και η δυνατότητα της σύγκρισης των προϊόντων που διατίθενται στα ηλεκτρονικά καταστήματα.
  • Ανασταλτικούς παράγοντες για τις διαδικτυακές αγορές αποτελούν η επιβάρυνση του καταναλωτή με τα έξοδα αποστολής, η καθυστέρηση της παράδοσης, αλλά  και η έλλειψη νομικής προστασίας στην  περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος.
  • Τα 2/3 των χρηστών του διαδικτύου προτιμούν ελληνικά eshop  και μόλις το 1/3 τα καταστήματα του εξωτερικού.
  • Σημαντικό κριτήριο επιλογής ενός ηλεκτρονικού καταστήματος συνιστά η μέθοδος πληρωμής που δέχεται το κατάστημα, ώστε να εξασφαλίζει  ασφάλεια στον καταναλωτή.
  • Τα κοινωνικά δίκτυα δε φαίνεται να επηρεάζουν μέχρι τώρα την αγοραστική συμπεριφορά των  χρηστών του διαδικτύου.
  • Το 2014 παρατηρείται μεγάλη  αύξηση αγορών μέσω διαδικτύου  στις ταξιδιωτικές υπηρεσίες, στις υπηρεσίες  ασφάλειας, στην αγορά εισιτηρίων για πολιτιστικές εκδηλώσεις και στα είδη πώλησης των σουπερμάρκετ .
  • Στις δημοφιλέστερες κατηγορίες διαδικτυακών αγορών συγκαταλέγονται οι αγορές ταξιδιωτικών εισιτηρίων και πακέτων διακοπών, η αγορά  ηλεκτρονικών υπολογιστών και ψηφιακών συσκευών, ενώ έπεται η αγορά ειδών ένδυσης και υπόδησης, τροφίμων  και τα βιβλίων.
  • Στις  κατηγορίες των διαδικτυακών αγορών παρατηρείται αύξηση κατά 10% τα τελευταία χρόνια, καθώς  νέες κατηγορίες κάνουν διαρκώς την εμφάνισή τους. Κάθε μήνα του 2013 καταγράφηκε μία νέα κατηγορία διαδικτυακών αγορών, ενώ  τρεις κατηγορίες κάθε δυο μήνες του 2014.
  • Το 50% των καταναλωτών προτιμά ως  τρόπο πληρωμής την αντικαταβολή, την  πληρωμή κατά την παραλαβή του προϊόντος.
  • Ιδιαίτερα αυξημένος παρουσιάζεται τα τελευταία χρόνια και ο αριθμός των χρηστών που συνδέονται στο  διαδίκτυο μέσω κινητού τηλεφώνου Από 77% το 2013 κυμάνθηκε στο 86% το 2014.
  • Θετικές είναι οι  προβλέψεις παρά την οικονομική κρίση  για το 2015, καθώς  αναμένεται η αύξηση της αξίας των διαδικτυακών αγορών για 6 στους 10 καταναλωτές, ενώ αναμένεται μείωση μόνο για 1 στους 10.

5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

kinita tilefona se sxesi me ta desktop

 

Η επίσημη αυτή ανακοίνωση της Google έρχεται να επιβεβαιώσει αυτό που πολλοί περίμεναν για χρόνια.
Το 1876 όταν ο Αμερικανός φυσικός Αλεξάντερ Γκράχαμ Μπέλ ανακάλυψε το τηλέφωνο, δεν θα μπορούσε ούτε ο ίδιος να φανταστεί στο ελάχιστο την τεχνολογική επανάσταση που θα σημειωνόταν τα χρόνια που θα ακολουθούσαν.
Σήμερα ένα και πλέον αιώνα μετά η τεχνολογική πρόοδος της κινητής τηλεφωνίας και η ανάπτυξη δεκάδων εφαρμογών, έχουν διαμορφώσει νέα ήθη και συνήθειες στο σύγχρονο άνθρωπο. Η πιο σημαντική συνήθεια – που σύμφωνα με μελέτες έχει χαρακτηριστεί ακόμα και ως εθισμός – είναι το σερφάρισμα μέσω κινητού νέας τεχνολογίας.
Ήδη από πέρυσι κυκλοφορούσαν πολλές ανεπίσημες πληροφορίες από εργαζομένους της Google, σύμφωνα με τις οποίες οι αναζητήσεις μέσω κινητών αναμένονταν να ξεπεράσουν σύντομα εντός του τρέχοντος έτους τις αναζητήσεις μέσω σταθερών υπολογιστών. Η Google πρόσφατα επιβεβαίωσε ότι το πολυαναμενόμενο γεγονός είναι πια πραγματικότητα.
Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι η υπέρβαση του αριθμού των αναζητήσεων από κινητά σε σχέση με τις αναζητήσεις από υπολογιστή σημειώθηκε σε περισσότερες από δέκα χώρες παγκοσμίως, μεταξύ των οποίων οι Η.Π.Α και η Ιαπωνία. Η εταιρεία αρνήθηκε όμως να προβεί σε περαιτέρω δηλώσεις σχετικά με την ταυτότητα των άλλων χωρών, δεν προσδιόρισε με ακρίβεια το πότε συνέβη το γεγονός και επιπλέον, δεν έδωσε συγκριτικά στοιχεία για τον όγκο των αναζητήσεων από PC και κινητά για την τρέχουσα περίοδο.
Η εταιρεία αποκάλυψε ότι οι αναζητήσεις από smartphones συμπεριλαμβάνουν τόσο τις αναζητήσεις μέσω φυλλομετρητών, όσο και αυτές που έγιναν μέσω σχετικών εφαρμογών της Google, χωρίς όμως  να αναλύσει τα σχετικά μερίδια κάθε κατηγορίας. Σημειωτέον, ότι η Google εντάσσει τα tablets στoυς σταθερούς υπολογιστές, με αποτέλεσμα ο όγκος των αναζητήσεων που προσμετρώνται στις αναζητήσεις από κινητά, να αφορά αποκλειστικά και μόνο τα κινητά.
Η Comscore μία ηγέτιδα στο χώρο του διαδικτύου εταιρεία, που συγκεντρώνει και αναλύει στοιχεία σχετικά με την πλοήγηση στο διαδίκτυο, είχε δώσει στη δημοσιότητα έκθεση που αφορούσε τον όγκο των αναζητήσεων σε PC, tablet και  smartphone στις Η.Π.Α. Συνολικά η εταιρεία υποστήριξε ότι το τελευταίο τρίμηνο του 2014 οι αναζητήσεις από tablets και smartphones στις Η.Π.Α ήταν σχεδόν το 29% του συνολικού όγκου των αναζητήσεων.
Αυτό που ανακοίνωσε η Google πρόσφατα υποδηλώνει είτε ότι τα στοιχεία της Comscore είναι ανακριβή, είτε ότι η αύξηση των αναζητήσεων από μη σταθερά μέσα αναπτύσσεται με πολύ πιο ραγδαίους ρυθμούς, απ' ότι φαντάζεται κανείς.
Τα στοιχεία αυτά δόθηκαν στη δημοσιότητα, επ' ευκαιρία της ανακοίνωσης μίας σειράς νέων εργαλείων και εφαρμογών της εταιρείας του AdWords και του Google Display Network. Σε γενικές γραμμές οι ανακοινώσεις αφορούν νέα διαφημιστικά formats, νέα εργαλεία αυτοματισμού τόσο για την αναζήτηση, όσο και για την προβολή διαφημίσεων κ.λπ.
Μετά την αποκάλυψη αυτή ότι ο όγκος των αναζητήσεων μέσω κινητού έχει ξεπεράσει τις αναζητήσεις από σταθερό υπολογιστή, μπορεί κανείς να κατανοήσει τα αίτια της πρόσφατης ενημέρωσης του αλγορίθμου της Google, προκειμένου να γίνει πιο εύχρηστος για τους χρήστες κινητών.

Κατασκευή ιστοσελίδων Αθήνα

5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

facebook tips



Το Facebook αποτελεί σήμερα το πλέον δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης, η χρήση του οποίου εμπεριέχει αρκετά μυστικά και κόλπα, που μπορείτε να δοκιμάσετε στο προσωπικό σας προφίλ. 
Άνθρωποι όλων των ηλικιών είναι “εθισμένοι” σήμερα στη χρήση του FB, το οποίο απαρριθμεί εκατομμύρια χρήστες σήμερα. Δυστυχώς, μία μεγάλη μερίδα των χρηστών του αγνοεί βασικές λειτουργίες του, αλλά και ενδιαφέρουσες εφαρμογές που προσφέρει.  
Αν είστε και εσείς νέος χρήσης του Facebook δεν χρειάζεται να ανησυχείτε πια... Η εταιρεία κατασκευής ιστοσελίδων Αboutnet σε μια σύντομη παρουσίαση παρακάτω σας προτέινει τρόπους να εκμεταλλευτείτε στο έπακρο τις δυνατότητες που σας προσφέρονται και να αναμορφώσετε πλήρως το προφίλ σας, με αποτελέσματα που θα αποτελέσουν αντικείμενο θαυμασμού για φίλους και γνωστούς σας.

5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

web linkedin

Το Linkedln συγκαταλέγεται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και αποτελεί ένα ιδιαίτερα δυναμικό εργαλείο επιχειρηματικής διασύνδεσης, που μπορεί να προάγει, αν χρησιμοποιηθεί σωστά, την παραγωγικότητα των επιχειρήσεων και τις συνθήκες εργασίας των επαγγελματιών.
Σήμερα το μέσο, σύμφωνα με οικονομικά στοιχεία που έχουν δει το φως της δημοσιότητας διαθέτει πάνω από τριακόσια εκατομμύρια χρήστες, αλλά παρά τις τεράστιες δυνατότητες που παρέχει δεν παύει να αποτελεί απλά ένα μέσο, οι χρήστες του οποίου πολλές φορές αγνοούν ακόμα και κάποιους απλούς τρόπους για να βελτιώσουν τον τρόπο που το χρησιμοποιούν.
Να κάποιοι τρόποι για να βελτιστοποιήσει κανείς την παρουσία του στο μέσο:

5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

εταιρείες κατασκευής και σχεδίαση ιστοσελίδων



Οκτώ βήματα για να διαλέξει κανείς την κατάλληλη εταιρεία σχεδίασης ιστοσελίδων και ανάπτυξης εφαρμογών διαδικτύου

 

Είναι κοινό μυστικό ότι για να επιτύχει κανείς σε μια ανταγωνιστική αγορά, θα πρέπει να προσεγγίσει το καταναλωτικό κοινό, χρησιμοποιώντας τα κατάλληλα εργαλεία, προκειμένου να επικοινωνήσει το εταιρικό μήνυμα προς τον πιθανό πελάτη με τον πλέον επαρκή και αποτελεσματικό τρόπο.
Τα εργαλεία αυτά μπορεί να του τα παράσχει μία εταιρεία υπηρεσιών διαδικτύου, η οποία όμως θα πρέπει να επιλεγεί κατόπιν συστηματικής προσπάθειας. Να μια λίστα για το πως πρέπει να γίνει η σχετική επιλογή:

5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

webmail


1. Δώστε προσοχή στο θέμα του μηνύματος.
Πριν βιαστείτε να πατήσετε το πλήκτρο «Αποστολή», αφιερώστε λόγο χρόνο για να γράψετε ένα θέμα που θα αποδίδει με ακρίβεια το περιεχόμενο του μηνύματος, παρέχοντας στον παραλήπτη ένα σοβαρό λόγο για να ανοίξει το email σας.
Αν το θέμα του μηνύματός μας είναι ασαφές ή ακόμα χειρότερα κενό, έχουμε αυτομάτως χάσει την πρώτη μας ευκαιρία να ενημερώσουμε ή να πείσουμε στον αποδέκτη του μηνύματος. Πρέπει να θυμόμαστε ότι το μήνυμά μας δεν είναι το μοναδικό στην αλληλογραφία του παραλήπτη. Ένα ξεκάθαρο θέμα θα καθορίσει να αξίζει τον κόπο να ασχοληθεί μαζί του κάποιος πολυάσχολος επαγγελματίας.

5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

web-things


Το διαδίκτυο παίζει σήμερα τόσο σημαντικό ρόλο στην καθημερινότητά μας, που συχνά ξεχνά κανείς ότι διαδόθηκε ευρέως τα τελευταία μόλις 15 χρόνια. Πριν από αυτό το διαδίκτυο χρησιμοποιούνταν από λίγους εκλεκτούς και μάλιστα πολύ πιο σπάνια απ' ότι σήμερα. Παρά ταύτα αποτελεί πραγματική έκπληξη το γεγονός ότι πράγματα που σχετίζονται με το διαδίκτυο, ανατρέχουν πολλά χρόνια πίσω και μάλιστα πολύ παλιότερα, απ' ότι θα περίμενε κανείς. Σε κάποιες περιπτώσεις, το διαδίκτυο εκμεταλλεύεται τεχνολογία ακόμα και περασμένων δεκαετιών.
 

5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

Εισαγωγή

Το Google Earth είναι σύμφωνα με τον ορισμό της ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ « το πρόγραμμα γραφικής απεικόνισης της γης το οποίο είναι διαθέσιμο στο διαδίκτυο». Το πρόγραμμα κατασκευάστηκε από την εταιρεία Keyhole Inc. με το όνομα Earth Viewer και όταν η εταιρεία αγοράστηκε από την Google το 2004, πήρε το σημερινό του όνομα.

Οι χάρτες της Google είναι μία εφαρμογή για υπολογιστές ή κινητά τηλέφωνα, που προσφέρει μέσω δορυφόρου οδικούς χάρτες, καθώς και λειτουργίες πλοήγησης. Η χρήση του προγράμματος είναι δυνατή με όποιο μέσο και αν μετακινείται κανείς και απευθύνεται ακόμα και σε πεζούς.

googlemaps

Ακόμα και αν κάποιος είναι εξοικειωμένος με τους χάρτες της Google και το Google Earth, υπάρχει πιθανότητα να μην έχει συνειδητοποιήσει τις υπηρεσίες που προσφέρουν αυτά τα δωρεάν προγράμματα.

5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

Εισαγωγή

Στις μέρες μας, με την εξέλιξη της τεχνολογίας, το καταναλωτικό κοινό μπορεί να μεταβεί με ένα απλό κλικ σε χιλιάδες εικονικά καταστήματα και να πραγματοποιήσει οποιαδήποτε αγορά επιθυμεί. Σαφώς αυτό δίνει το πλεονέκτημα της άνετης και άμεσης αγοράς ενός προϊόντος, αλλά δεν θα πρέπει οι online καταναλωτές να ξεχνούν το βασικότερο. Όπως θα έπαιρναν μέτρα για την ασφάλεια των χρημάτων τους σε ένα συμβατικό κατάστημα στον πραγματικό κόσμο, έτσι χρειάζεται να προστατεύονται από τυχόν απάτες και κινδύνους που εγκυμονεί ο χώρος του διαδικτύου.

safe-eshop

Ασφαλή WebSites

Πώς μπορεί όμως κανείς να εξετάσει αν όντως μια ιστοσελίδα είναι ασφαλής και επομένως αξιόπιστη; Τα ασφαλή sites χρησιμοποιούν την λεγόμενη τεχνολογία κρυπτογράφησης για να μεταφέρουν πληροφορίες από τον υπολογιστή σας στον υπολογιστή τους και το αντίστροφο. Πρόκειται για μια τεχνολογία που κρυπτογραφεί τις πληροφορίες που στέλνει κάποιος χρήστης, όπως ο αριθμός της πιστωτικής κάρτας για παράδειγμα, ώστε να αποτρέψει τους πιθανούς χάκερ από την απόκτηση του αριθμού αυτού όταν στέλνεται η πληροφορία. Οι μόνοι άνθρωποι που έχουν το διακάιωμα να αποκωδικοποιήσουν τον κώδικα είναι εκείνοι με τα νόμιμα δικαιώματα πρόσβασης σε αυτόν.

ΟΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ ΣΤΗ GOOGLE ΜΕ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΜΑΣ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΜΑΣ:

Κατασκευή ιστοσελίδων - Δημιουργία eshop - Κατασκευή site - Σχεδιασμός website - Εταιρείες κατασκευής ιστοσελίδων Κατασκευή webapp - Δημιουργία blog - Κατασκευή ιστοσελίδων Αθήνα - Δημιουργία σελίδας facebook - εταιρεία για adwords - Κατασκευαστής site με joomla - Προσφορά δημιουργίας ιστοσελίδας - Site για μικρές επιχειρήσεις Αθήνα - προσφορές seo - Κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος - Ιστοσελίδα με wordpress - Site με drupal - Κόστος ιστοσελίδας - Κατασκευή eshop Προώθηση eshop σε Ελλάδα και Εξωτερικό - Webdesign Athens - Κατασκευή και προώθηση ιστοσελίδας - Δημιουργία λογαριασμού σε social web media - Τιμές για κατασκευή eshop - Ιστοσελίδες μεγάλων επιχειρήσεων - Κατασκευή ιστοσελίδων τιμοκατάλογος - Κόστος site - Δημιουργία site τιμές - κατασκευή eshop video - Σχεδιασμός site Αθήνα - Δημιουργία ιστοσελίδας βήμα βήμα - κατασκευή ιστοσελίδων με προϊόντα - σχεδίαση και φιλοξενία website - Κατασκευή ιστοσελίδας