About Blog

5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

web promotion

Πολυάριθμες startups και εταιρίες που δεν είχαν διαφημιστεί ποτέ online ψάχνουν να βρουν ένα online διαφημιστικό κανάλι που θα μεγιστοποιήσει την απόδοση στην επένδυσή τους. Όταν επιλέγετε μία πλατφόρμα, θα πρέπει να λάβετε υπ’ όψιν σας τον αντίστοιχο προφίλ του πελάτη, το προϋπολογισμό για τη διαφήμιση και τις συνθήκες της αγοράς.
Θα αναφέρουμε πέντε (5) σενάρια συνδυασμένα με πέντε (5) online διαφημιστικά κανάλια που κατά κανόνα δείχνουν την υψηλότερη απόδοση ROI (Return on investment).

1. Οι εταιρίες παροχής υπηρεσιών έχουν καλύτερα αποτελέσματα με την Google ή την Bing?
Οι παραδοσιακοί επαγγελματίες παροχής υπηρεσιών, όπως οι δικηγόροι, οι γιατροί ή οι λογιστές διαφημίζονται σε ένα κοινό που ψάχνει ήδη για συγκεκριμένες υπηρεσίες και θα κάνουν convert σχετικά γρήγορα.
Για τους παρόχους υπηρεσιών, μια στρατηγική ‘pull marketing’ κατά κανόνα δουλεύει καλύτερα. Οι υποψήφιοι πελάτες γνωρίζουν τι ψάχνουν και ο πάροχος υπηρεσιών προβάλλει διαφημίσεις σε αυτούς, ενώ ψάχνουν ενεργά γι’αυτό. Μια επιχείρηση η οποία παντρεύει τα χαρακτηριστικά ενός ‘pull system’ είναι πιο πιθανό να προωθείται καλύτερα με ‘search network campaigns’ στο Google ή στο Bing. Και οι δύο μηχανές αναζήτησης επιτρέπουν εξαιρετικά στοχευμένες λέξεις-κλειδιά (keywords) και διαχείρηση του προϋπολογισμού, το οποίο είναι ιδιαίτερα πολύτιμο για τις επιχειρήσεις με ένα σχετικά υψηλό κόστος ανά κλικ.

2. Όταν οι πελάτες δεν γνωρίζουν την ύπαρξη σας, προτιμήστε το Google Display Network (GDN)
Δεν έχουν όλες οι επιχειρήσεις πελάτες οι οποίοι ψάχνουν για ένα συγκεκριμένο προϊόν ή υπηρεσία. Αν είναι αυτή η περίπτωση, οι ‘Google display network’ καμπάνιες είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να στοχεύσετε υποψήφιους πελάτες, ενώ ψάχνουν άλλα websites. Το ‘display network’ διανέμει τις online διαφημίσεις σε websites που οι πελάτες μπορεί να ενδιαφέρονται ή σχετίζονται με αυτά που προσφέρετε.
Αντίθετα από την ‘pull’ στρατηγική, το display network είναι μια ‘push’ στρατηγική. Υποψήφιοι πελάτες εκτίθενται στις διαφημίσεις σας, κάτι που αυξάνει την αναγνωρισιμότητα του ‘brand’ σας και τελικά δημιουργεί ‘conversions’ όταν γίνεται σωστά. Τα format των διαφημίσεων περιλαμβάνουν banners καθώς και διαφημίσεις κειμένου.
Η ιδανική πλατφόρμα για προβoλή ιστοσελίδων στο web είναι το Google AdWords. Άλλες πλατφόρμες προσφέρουν επίσης ‘display network advertising’, γνωστό και σαν ‘media buying companies’, που συνήθως δεν μπορούν να συγκριθούν με τη λεπτομερή παρακολούθηση της Google, τις στοχευμένες επιλογές και τα στατιστικά. Παρ’όλα αυτά, ανάλογα με το εξειδικευμένο κοινό στο οποίο στοχεύετε, μπορεί να είναι μια μεγάλη προσθήκη στη Google ή σε πιο σπάνιες περιπτώσεις ακόμα και να αντικαθιστά τη Google.

3. Το Facebook είναι ιδανικό γιατί βρίσκει πελάτες με βάση τον τρόπο ζωής τους ή το μοτίβο συμπεριφοράς τους
Η διαφήμιση στο Facebook είναι ιδανική για την πώληση προϊόντων lifestyle ή επιχειρήσεις που παρέχουν υπηρεσίες και οι οποίες στοχεύουν πιθανούς πελάτες με ξεκάθαρα μοτίβα συμπεριφοράς, όπως το να είναι fan κάποιου διάσημου τραγουδιστή ή δείχνοντας ενδιαφέρον για την υψηλή ραπτική.
Αυτό το είδος πελάτη είναι πρώτα απ’ όλα παθητικό. Δεν ψάχνουν ενεργά για το εν λόγω προϊόν ή υπηρεσία, έτσι ένα προωθητικό σύστημα είναι ο καλύτερος τρόπος γιατί σας επιτρέπει να κερδίσετε τη μέγιστη προβολή σε κατάλληλους χρήστες. Με τη διαφήμιση στο Facebook, μπορείτε να στοχεύσετε προφίλ πελατών ανάλογα με τα ενδιαφέροντα τους, το φύλο τους, την ηλικία, την εκπαίδευση και άλλα πιθανά σχετικά κριτήρια.
Εναλλακτικά ή επιπρόσθετα, η διαφήμιση στο Twitter και το ‘Google Display Network’ είναι επίσης καλές επιλογές.

4. Πωλήστε υπηρεσίες ή προϊόντα σε επιχειρήσεις στο LinkedIn (Β2Β)
Κάθε επιχείρηση που προσφέρει business-to-business (B2B) υπηρεσίες ή προϊόντα είναι καλύτερο να διαφημιστεί μέσω του LinkedIn, το οποίο μπορεί να στοχεύσει σε συγκεκριμένα επαγγέλματα, επίπεδα ιεραρχίας, υπαλλήλους μιας συγκεκριμένης εταιρίας ή βιομηχανιών κτλ.
Παρ’όλο που οι ‘search network’ καμπάνιες του Google και του Bing θα ήταν επίσης μια καλή επιλογή, φτάνουν σε πιθανούς πελάτες που ψάχνουν ενεργά για κάποιο προϊόν ή υπηρεσία. Δεν υπάρχει σχεδόν κανένας τρόπος να φτάσει στον παθητικό πελάτη ο οποίος είναι παρών στο LinkedIn.
Το να στοχεύσετε εξειδικευμένα blogs και online εφημερίδες με μια διαφήμιση ‘banner’ μέσω του ‘Google Display Network’ είναι μια άλλη σωστή προσέγγιση για να καλύψετε κάποια από αυτή τη παθητική πελατειακή βάση.

5. Στις ανταγωνιστικές αγορές, χρειάζεστε ‘cross-channel remarketing’
Οι Remarketing καμπάνιες στοχεύουν σε πιθανούς πελάτες οι οποίοι επισκέφτηκαν το website σας και δεν ‘αγόρασαν’. Το ‘Cross-channel remarketing’ κάνει ακριβώς αυτό, δια μέσου πλατφορμών όπως το Google, Facebook και Twitter. Κατά κανόνα είναι πολύ οικονομικά αποδοτικό και κάνει ‘convert’ επικερδώς σε διάστημα 30 ημερών κατά μέσο όρο.
Για να αρχίσετε με το remarketing ή το cross-channel remarketing, η κίνηση του website από ‘non-converted’ επισκέπτες πρέπει από κάπου να προέλθει. Όσο η κίνηση του website παρακολουθείται σωστά μέσω των Google Analytics, το remarketing μπορεί να χτιστεί πάνω στις αποκαλούμενες remarketing λίστες οι οποίες ταξινομούν τους ‘non-converted’ επισκέπτες σε αυτοδημιουργούμενες κατηγορίες όπως η “από την σελίδα στο Facebook” ή “απ’ τη Google AdWords search network καμπάνια”. Δημιουργείτε τα δικά σας ονόματα και κατηγορίες.
Ο κανόνας είναι να ταυτίζετε τους πιθανούς πελάτες οι οποίοι ξόδεψαν ένα μεγάλο μέρος του χρόνου τους στο website σας. Είναι η βάση για τη remarketing καμπάνια σας. Οι περισσότερες επιχειρήσεις προτιμούν να δημιουργούν ‘traffic’ με τα Google AdWords, επειδή τα δεδομένα ενσωματώνονται καλά με remarketing καμπάνιες και μπορούν να παρακολουθούνται εύκολα. Το Twitter και το Facebook remarketing μπορεί να προστεθεί στην διαφημιστική στρατηγική, αν το επιτρέπει ο προϋπολογισμός.

5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

video web ads

Ψάχνετε για αποτελεσματικούς τρόπους για να συνδεθείτε με το ακροατήριό σας στο Facebook; Το facebook, βασιλιάς των μέσων ενημέρωσης, προσφέρει στις επιχειρήσεις μια νέα εναλλακτική λύση προβολής τους με τη μορφή video διαφημίσεων. Ολες οι επιχειρήσεις πλέον ενσωματώνουν αυτού του είδους τις διαφημίσεις στην καμπάνια μάρκετινγκ τους. Πώς μπορείτε να είστε διαφορετικοί; Το κλειδί της επιτυχίας σας, σύμφωνα με τις μεγαλύτερες εταιρείες κατασκευής ιστοσελίδων βρίσκεται στις μικρές λεπτομέρειες του σχεδιασμού των βίντεο διαφημίσεων στο Facebook.

Εδώ θα βρείτε μερικές συμβουλές που μπορεί να αποδειχθούν εξαιρετικά χρήσιμες:

1. Προσαρμοστείτε ανάλογα με τις προτιμήσεις του κοινού

Αντί να εστιάζετε στη δημιουργία βίντεο που στοχεύει σε ένα ευρύ κοινό, προσπαθείστε να δημιουργήσετε βίντεο που απευθύνονται σε ένα συγκεκριμένο ακροατήριο. Όταν τα βίντεο στοχεύουν σε μία συγκεκριμένη κατηγορία, είναι πιο πιθανό να λάβουν κλικ, shares, likes και σχόλια που ενδεχομένως να οδηγήσουν στην ιστοσελίδα σας. Για παράδειγμα, αντί για την προβολή μιας γενικής εικόνας για την επιχείρησή σας, είναι καλύτερα να παρουσιάσετε ένα από τα προϊόντα σας. Αν δεν γνωρίζετε το κοινό σας, μπορείτε να επωφεληθείτε από Facebook Audience Insights για να γνωρίσετε το κοινό σας με βάση την ηλικία, τον τρόπο ζωής, το φύλο, την οικογενειακή κατάσταση κ.λπ.

2. Αιχμαλωτίστε το ενδιαφέρον του κοινού σας

Το πετυχημένο βίντεο μπαίνει απευθείας στο θέμα. Θα πρέπει να αιχμαλωτίσετε το κοινό σας στα πρώτα 5 δευτερόλεπτα, αν θέλετε να παρακολουθήσει ολόκληρο το βίντεο. Βεβαιωθείτε ότι η εισαγωγή του βίντεο θα  καθηλώσει μέχρι το τέλος. Πώς μπορείτε να το πετύχετε αυτό; Μία ελκυστική εισαγωγή μπορεί για παράδειγμα να αποτελέσει μία μυστηριώδης πρόταση ή ένας υπαινιγμός...
Το μυστήριο θα πρέπει να παρουσιάζεται με  τρόπο που υποκινεί την περιέργεια και να μην κουράζει τους τηλεθεατές..  Τα βίντεο στο Facebook είναι χωρίς ήχο και το μήνυμα μπορεί να ακουστεί μόνο όταν ο χρήστης κάνει κλικ στο κουμπί ήχου. Αυτό σημαίνει ότι το βίντεο πρέπει να έχει ισχυρή οπτική υποστήριξη ώστε να πείσει τους χρήστες να πατήσουν το κουμπί. Επίσης, αποφεύγετε τα πολύ εμπορικά βίντεο γιατί αυτά συνήθως αποθαρρύνουν τους θεατές.

3. Δημιουργήστε διαφημίσεις που δεν μοιάζουν με διαφημίσεις

Έχετε πάντα υπόψη σας ότι το Facebook είναι μια κοινωνική πλατφόρμα. Αυτό σημαίνει ότι οι άνθρωποι το επισκέπτονται συνήθως όταν θέλουν να μάθουν τι κάνουν οι φίλοι τους ή για να κάνουν ένα διάλειμμα. Η αγορά προϊόντων δεν είναι στις προθέσεις τους. Ως εκ τούτου, εάν επιθυμείτε να προσελκύσετε την προσοχή των χρηστών, θα πρέπει να κάνετε λεπτούς χειρισμούς. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να περάσετε το μήνυμά σας με έναν ασυνήθιστο τρόπο, όπως λόγου χάρη με την προβολή βίντεο με  αστείο περιεχόμενο ή χρήσιμες πληροφορίες.

4. Μην ξεχνάτε τη διάρκεια του βίντεο

Ακόμα κι αν εσείς προτιμάτε τα μακρά βίντεο, το ακροατήριό σας δεν έχει την ίδια άποψη. Αν θέλετε να παρακολουθήσουν το βίντεο σας μέχρι το τέλος θα πρέπει να είστε σύντομοι. Οι ειδικοί συστήνουν βίντεο που δεν διαρκούν περισσότερο από 30 δευτερόλεπτα. Μόνο αν το βίντεό σας είναι χρήσιμο ή διασκεδαστικό, μπορείτε να επεκτείνετε τη διάρκειά του στα 2 λεπτά. Ο ασφαλέστερος τρόπος για να αποφασίσετε το runtime και το μήνυμα του βίντεο είναι να σκεφτείτε σε ποιους απευθύνεστε, τι προσφέρετε, που είναι διαθέσιμο το προϊόν σας και γιατί είναι απαραίτητη η χρήση του. 

5. Κάντε ξεχωριστά βίντεο για διαφορετικά τμήματα

Μπορείτε να  προβάλετε το ίδιο βίντεο σε ένα νέο χρήστη και ένα καινούριο video στους παλιούς και πιστούς πελάτες σας; Σίγουρα όχι! Υπάρχουν διαφορετικά μηνύματα που αφορούν διαφορετικά τμήματα τα οποία δε χωρούν σε ένα ενιαίο και τυποποιημένο video. Όταν στοχεύετε σε νέους ή δυνητικούς πελάτες, θα πρέπει να προβάλετε  βίντεο που χτίζουν τη φήμη της φίρμας σας  και δημιουργούν ενδιαφέρον για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας. Ωστόσο, όταν απευθύνεστε σε χρήστες που είναι ήδη πελάτες, θα πρέπει να προβάλλετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες με τρόπο που να εξασφαλίζει την πίστη τους σε σας.

6. Κάντε δοκιμές για τη βελτιστοποίηση των βίντεο

Σίγουρα δεν είναι καλή πρακτική να επαναλαμβάνετε το ίδιο βίντεο ξανά και ξανά. Είναι καλύτερα για σας να κάνετε δύο εκδόσεις του κάθε βίντεο και να τα ελέγξετε ξεχωριστά για να μάθετε ποιο έχει ισχυρότερο αντίκτυπο και καλύτερη ανταπόκριση . Μπορείτε απλά να αλλάξετε μόνο μία μεταβλητή στο βίντεο ή να κάνετε εντελώς διαφορετικά σποτάκια αλλά με το ίδιο μήνυμα. Μερικές φορές, ακόμη και ένα μόνο στοιχείο μπορεί να έχει τεράστια διαφορά στην ανταπόκριση του ακροατήριου σας.

7. Συνδυάστε  μουσική, αφήγηση και εικόνες

Όταν κάνετε βίντεο για το Facebook, θα πρέπει να σκεφτείτε πώς θα μεταδώσετε το μήνυμά σας. Θα πρέπει κατ αρχάς να ωθήσετε τους χρήστες να ενεργοποιήσουν το κουμπί ήχου. Μόλις θα είναι σε θέση να ακούσουν το βίντεο, τα πρώτα καρέ του βίντεο και το κείμενο θα πρέπει να είναι αρκετά πειστικά και το υπόλοιπο του περιεχομένου θα πρέπει να έχει κατάλληλη μουσική, εικόνες και αφήγηση ώστε να τους καθηλώσει.

Όταν έχετε στο μυαλό σας αυτά τα μικρά μυστικά, θα είστε σε θέση να σχεδιάσετε αποτελεσματικές βίντεο διαφημίσεις στο Facebook.

4 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ανενεργά

pleonektimata web shops

Στο σημερινό κόσμο του εμπορίου σχεδόν τα πάντα μπορούν να πωληθούν μέσω του διαδικτύου. Ενώ σε ορισμένες εμπορικές δραστηριότητες εξακολουθεί να απαιτείται η ύπαρξη ενός φυσικού καταστήματος προκειμένου να πραγματοποιούνται οι πωλήσεις ορισμένων προϊόντων , ωστόσο δεν πρέπει ποτέ να απορρίπτεται η  επιλογή της online  πώλησης, είτε παράλληλα σε ένα ήδη υπάρχον φυσικό κατάστημα είτε ως κύριο μέσο πωλήσεων.
Είναι σημαντικό να αναλύσετε το business plan σας για να εξακριβώσετε αν η online πώληση ενδείκνυται για την επιχείρησή σας , καθώς μια τέτοια εναλλακτική λύση θα μπορούσε ενδεχομένως να αποδειχθεί άκρως συμφέρουσα.
Ποια όμως είναι τα οφέλη από τη δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος σε σχέση με ένα φυσικό κατάστημα;

1. Χαμηλότερο κόστος έναρξης
Η διαφορά του κόστους μπορεί να είναι τεράστια. Σε ένα φυσικό κατάστημα υπάρχουν έξοδα ενοικίου, μισθοδοσίας , έξοδα ασφάλισης προσωπικού πολύ υψηλότερα σε σχέση με ένα  κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου.
Από τη άλλη πλευρά,  οι ιδιοκτήτες καταστημάτων ηλεκτρονικού εμπορίου θα πρέπει συμπεριλάβουν στον προϋπολογισμό τους έξοδα κατασκευής των ιστοσελίδων τους (web development), έξοδα καταχώρησης domain name, φιλοξενία των ιστοσελίδων και έξοδα έκδοσης πιστοποιητικού SSL.

2. Αλλαγές με το πάτημα ενός κουμπιού
Ένα άλλο πρόσθετο πλεονέκτημα των επιχειρήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου είναι η ευκολία με την οποία μπορούν να γίνουν αλλαγές. Πάρτε για παράδειγμα την αλλαγή της τιμής ενός προϊόντος. Σε ένα κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου η τιμή μπορεί να αλλάξει απλώς τροποποιώντας την ένδειξη στο σχετικό  πεδίο τιμής του προϊόντος. Σε ένα φυσικό κατάστημα μπορεί να χρειαστεί να αλλάξει  η ταμπέλα σε κάθε προϊόν, η τιμή στο ράφι, ακόμη και στο σύστημα απογραφής.

3. Δυνατότητα πρόσβασης στον πελάτη
Ένα από τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα είναι ο μεγάλoς αριθμός των δυνητικών πελατών στους οποίους μπορείτε να έχετε πρόσβαση. Η ύπαρξη αποκλειστικά ενός φυσικού καταστήματος μειώνει τον αριθμό των πιθανών πελατών κατά πολύ. Πάνω από 1 δισεκατομμύριο άνθρωποι σε όλο τον κόσμο χρησιμοποιούν σήμερα το διαδίκτυο, πράγμα που σημαίνει ότι θεωρητικά  1 δισεκατομμύριο άνθρωποι έχουν  πρόσβαση στο κατάστημά σας. Συγκρίνετε τώρα αυτόν τον αριθμό με τον πληθυσμό μιας πόλης όπως η Αθήνα και δείτε πόσο αυξάνεται το δυνητικό σας πελατολόγιο.

4. Μετρήσιμα αποτελέσματα με το online marketing
Πώς όμως θα  γίνει αντιληπτή η παρουσία σας στους πελάτες; Η απάντηση  βρίσκεται στο  Online marketing και το Search Engine Optimization (SEO). Αυτή η νέα μορφή του μάρκετινγκ επιτρέπει στους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων την εύρεση περισσότερων και καλύτερων πελατών μέσω του διαδικτύου σε σχέση με το παραδοσιακό μάρκετινγκ. Αυτό συμβαίνει επειδή η στόχευση (targeting) βασίζεται σε συγκεκριμένα δημογραφικά και στατιστικά στοιχεία. Ακόμα, με το online marketing υπάρχουν άμεσα μετρήσιμα στοιχεία που μπορούν να οδηγήσουν στις απαραίτητες τροποποιήσεις και αλλαγές για την καλύτερη προώθηση των εμπορικών προϊόντων. Συνεπώς η εκστρατεία on line μάρκετινγκ μπορεί να βελτιώνεται συνεχώς και να αλλάζει με πολύ χαμηλότερο κόστος, απ’ ότι μια παραδοσιακή εκστρατεία μάρκετινγκ.

Αναμφίβολα οι ηλεκτρονικές πωλήσεις μπορούν να αποφέρουν πολλά πρόσθετα οφέλη για ορισμένες επιχειρήσεις. Είναι ευθύνη του κάθε επιχειρηματία να ενημερώνεται, να αξιολογεί την κατάσταση, να αποφασίζει και να λαμβάνει τα αναγκαία μέτρα για την επίτευξη των επιχειρηματικών στόχων του.

5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

kataskevi ilektroniko katastima

Η δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος δεν είναι εύκολη υπόθεση όπως πολλοί νομίζουν. Απαιτεί οργάνωση, υπομονή και σωστές κινήσεις. Για αυτό δε θα πρέπει να το επιχειρήσετε εάν:

-Bιάζεστε να βγάλετε χρήματα
Αν βιάζετε να κερδίσετε χρήματα άμεσα, η έναρξη μιας επιχείρησης ηλεκτρονικού εμπορίου δεν είναι καλή ιδέα. Η δημιουργία ενός online καταστήματος  είναι μια πολύπλοκη διαδικασία που διαρκεί μήνες για την έρευνα και την έναρξη, ενώ συνήθως απαιτείται πολύ χρόνος μέχρι το κατάστημα αυτό να αποτελέσει ικανοποιητική πηγή εισοδήματος. Εάν απλώς χρειάζεστε μετρητά για να πληρώσετε το ενοίκιο του μήνα ή δεν έχετε αρκετά χρήματα για να τα βγάλετε πέρα, ο καλύτερος τρόπος για να αυξήσετε το εισόδημά σας, μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα, είναι να βρείτε μια  «κανονική» δουλειά.
Αυτό βεβαίως δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να μείνετε για πάντα μισθωτοί  ή ότι θα πρέπει να παραιτηθείτε από τα σχέδιά σας. Όμως χρειάζεται να είστε ρεαλιστές. Όποιος σας  λέει ότι μπορείτε να ξεκινήσετε γρήγορα και να κάνετε  χρήματα χωρίς κόπο στο διαδίκτυο - ειδικά με τη χρήση  προ-σχεδιασμένων "συστημάτων" – δεν έχει δίκιο.  Όπως όλες οι νόμιμες επιχειρήσεις, τα καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου χρειάζονται χρόνο για να αναπτυχθούν.
Επιπλέον, θα πρέπει να λαμβάνονται αποφάσεις με βάση το μακροπρόθεσμο συμφέρον της επιχείρησής σας, γεγονός το οποίο είναι συνήθως σε αντίθεση με τις βραχυπρόθεσμες  ή τρέχουσες οικονομικές σας ανάγκες.

-Xρειάζεστε εξασφαλίσεις
Στον κόσμο της επιχειρηματικότητας από ότι γνωρίζετε , δεν υπάρχουν εγγυήσεις ότι θα πετύχετε. Πολύ περισσότερο στον αχανή κόσμo των εκατομμυρίων eshop και ιστοσελίδων στο web !!! Ο μόνος τρόπος για να έχετε μια εγγυημένη απόδοση του χρόνου εργασίας σας είναι η παραδοσιακή, συνήθως έμμισθη, εργασία.
Το να είσαι επιχειρηματίας σημαίνει ανάληψη δράσης, χωρίς εγγύηση επιτυχίας. Οι αποφάσεις σας ωστόσο πρέπει να λαμβάνονται στρατηγικά και κατόπιν καλά μελετημένου σχεδίου. Ως επιχειρηματίας θα πρέπει να ενημερώνεστε, ερευνάτε και στη συνέχεια να λαμβάνετε μιαν απόφαση, παρά τις τυχόν επιφυλάξεις σας. Είναι η μόνη επιλογή που έχετε. Και αν δεν μπορείτε να ανταπεξέλθετε οικονομικά σε περίπτωση αποτυχίας (πχ. αν υποθηκεύσετε το σπίτι σας για να λάβετε δάνειο), τότε σίγουρα δεν πρέπει να εκκινήσετε επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου.

-Δεν είστε πρόθυμοι / ικανοί να συμβιβαστείτε
Η έναρξη μιας επιχείρησης απαιτεί θυσίες κάθε είδους, συνήθως σε χρόνο ή μετρητά. Πρέπει  να διαθέτετε και από τα δύο! Εάν δεν είστε σε θέση να επενδύσετε, τότε, δεν θα είστε σε θέση να οικοδομήσετε μια βιώσιμη επιχείρηση.
Ακόμα και ο Bill Gates χρειάστηκε να παρατήσει  το Χάρβαρντ για να ρισκάρει τη δημιουργία της Microsoft - κάτι που, εκείνη την εποχή, ήταν ένας μεγάλος  συμβιβασμός. Πολλές φορές προκειμένου να επιβιώσετε οικονομικά ή και να προοδεύσετε, θα απαιτηθεί να λάβετε έκτακτες αποφάσεις και να κάνετε συχνά οδυνηρούς συμβιβασμούς.

Μην αποθαρρύνεστε
Ακόμα κι αν δεν είστε προς το παρόν σε  θέση να ξεκινήσετε την επιχείρησή σας, είναι πάντοτε δυνατόν να τα καταφέρετε. Ιεραρχήστε τις οικονομικές σας ανάγκες μέχρι να γίνετε οικονομικά ασφαλείς. Εκμεταλλευτείτε την τυχόν υπάρχουσα εργασία σας για να αποταμιεύσετε χρήματα και εξοικειωθείτε με τις  βασικές τεχνολογίες του διαδικτύου.
Εν κατακλείδι: Βεβαιωθείτε ότι βρίσκεστε σε ορθή οικονομική βάση για την έναρξη μιας επιχείρησης , έχετε τις σωστές προσδοκίες  και διάθεση να δουλέψετε και τότε είναι πολύ πιο πιθανό να τα καταφέρετε!

5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

kataskevi blog

Λοιπόν αποφασίσατε να αρχίσετε το blogging ή μάλλον απλά το σκέφτεστε; Όποιος κι αν είναι ο λόγος, λογικά θα έχετε ακούσει για το Tumblr και το WordPress. Ίσως αναρωτηθήκατε επίσης αν ο στόχος μιας blogging πλατφόρμας είναι να κάνει host στο blog σας. Ποια είναι η διαφορά ανάμεσα σε αυτά τα δύο (και τις υπόλοιπες επιλογές που υπάρχουν εκεί έξω); Αν βάλουμε στην άκρη όλες τις άλλες επιλογές, το Tumblr και το WordPress είναι τελείως διαφορετικά. Παρακάτω, περιγράφονται οι κυριότερες διαφορές ανάμεσα σε αυτές τις δύο blogging πλατφόρμες για να αποφασίσετε ποια σας ταιριάζει περισσότερο και να υλοποιήσετε την κατασκευή blog.

1. Host vs. Social Network

Αυτός είναι ίσως ο καλύτερος τρόπος για να συγκρίνεις αυτά τα δύο. Το WordPress είναι απλό: είναι μια πλατφόρμα που σας δίνει όλα τα απαραίτητα εργαλεία για να κάνετε host το δικό σας blog με επεξεργαστές κειμένου, analytics κτλ. Το Tumblr, απ’την άλλη πλευρά υπερέχει: είναι ένα social network για blogs, όπου μπορείτε όχι μόνο να διαβάζετε και να κάνετε post σχεδόν τα πάντα στο δικό σας blog, αλλά μπορείτε να κάνετε επίσης ‘heart’ (δηλαδή ‘like’), re-blog (δηλαδή ‘share’ στο blog σας) και να γράφετε σχόλια σχεδόν παντού. Αντίθετα με το WordPress, ωστόσο, το Tumblr δεν έχει blog analytics μέσα στο site αλλά το έχουν κάνει πολύ εύκολο να ενσωματώσετε Google Analytics. Έτσι το WordPress είναι κάτι παραπάνω από μια υπηρεσία host και το Tumblr είναι κάτι παραπάνω από ένα social network που απαρτίζεται από blogs.

2. .com και .org επιλογές

Αυτό αφορά συγκεκριμένα το WordPress. Το .com είναι πιο εύκολο να χρησιμοποιηθεί, είναι μια λιγότερο δυνατή επιλογή ενώ το .org είναι μια πιο σοβαρή, customizable (αφήνει το χρήστη να παρέμβει) και με απεριόριστη δύναμη. Αν είστε ένας περιστασιακός  blogger ή ακόμα αρχάριος, ίσως να θέλετε να χρησιμοποιήσετε το wordpress.com. Θα πάρετε μια toonomasas.wordpress.com διεύθυνση μαζί με τα analytics, free themes και όλα όσα χρειάζεστε για να αρχίσετε το ιστολόγιο σας αμέσως. Το WordPress.org απευθύνεται σε έναν πιο σοβαρό blogger που χρειάζεται ελευθερία και δυνατότητα για να μπορεί να επέμβει λίγο πολύ σε κάθε πλευρά του blog τους. Χρειάζεστε μια web-hosting υπηρεσία για τα wordpress.org blogs, επειδή σας παρέχουν την τεχνολογία για να κατασκευάσετε το blog σας αλλά όχι την hosting υπηρεσία. (Σημείωση: πρέπει να πληρώσετε για τις περισσότερες blog host υπηρεσίες).

3. Ιδιωτική Εταιρία vs. Open Source

Tο Tumblr είναι μια ιδιωτική εταιρία, η οποία αναπτύσσει όλη της την τεχνολογία εσωτερικά, ενώ το WordPress είναι ένα open-source πρόγραμμα. Για όσους δεν είναι εξοικειωμένοι με τον ορισμό του ‘open-source’, είναι ουσιαστικά όταν μια εταιρία ή οργανισμός επιτρέπει ελεύθερη πρόσβαση στον κώδικα του προϊόντος τους για να τον χρησιμοποιήσουν οι χρήστες, να τον επεκτείνουν και να συνεισφέρουν στην όλη ανάπτυξη του προϊόντος. Αυτή η διαφορά είναι σημαντική επειδή εκείνοι που βελτιώνουν συνεχώς την πλατφόρμα του WordPress είναι οι χρήστες και υποστηρίζεται από δωρεές και όχι την ανάγκη του να βγάλουν κέρδος. Αυτό μας οδηγεί στο επόμενο θέμα:

4. Plugins (WordPress.org μόνο)

Το Tumblr δεν τα έχει και το WordPress έχει έναν τόνο από αυτά. Τα Plugins είναι λίγο πολύ snippets κώδικα (δηλαδή μικρά προγράμματα) τα οποία μπορείτε να ενσωματώσετε στο blog σας για να κάνετε σχεδόν τα πάντα. Υπάρχουν plugins σχεδόν για οτιδήποτε από το να μπλοκάρουν spam μέχρι να βελτιστοποούνί το SEO ακόμα και για να εισάγει Tumblr posts. Μπορείτε να δείτε τη συνολική βιβλιοθήκη των plugins εδώ. Εμείς στην Aboutnet χρησιμοποιούμε plugins για SEO optimization, social media sharing, blocking comment spam, web-traffic analytics και την φόρμα επικοινωνίας μας για να ονομάσουμε μερικά.

5. Visitor Analytics

Για να αναπτύξουμε πιο διεξοδικά αυτό που αναφέραμε στο 1ο σημείο, το WordPress.com σας δίνει ενσωματωμένα analytics (είναι μη-παρεμβατικό). Το WordPress.org έχει ένα σωρό από plugins για να παρακολουθείτε την κίνηση στο site σας μέσω του Google Analytics και απλά πρέπει να τα εγκαταστήσετε. Και το Tumblr το κάνει εξαιρετικά εύκολο να συγχρονίσετε το blog σας με τα Google Analytics επίσης.

Εν συντομία, το Tumblr είναι μια πλατφόρμα η οποία είναι εύκολη για να χρησιμοποιηθεί και που δεν είναι μόνο για εσένα αλλά για ολόκληρη την κοινότητα του Tumblr. Μπορείτε να σκεφτείτε ότι το Tumblr είναι παρόμοιο με το Twitter. Το WordPress.com σας δίνει όλα τα απαραίτητα για το blogging χωρίς να χρειάζεται να ανησυχείτε για κάτι άλλο πέρα από το να διαλέξετε ένα theme και είναι περιορισμένο με την έννοια του να μπορείς να επεμβαίνεις στον PHP κώδικα, του να κάνεις upload themes και του γεγονότος ότι δεν υπάρχουν plugins. Το WordPress.org είναι εκεί όπου πρέπει να προσανατολιστείτε αν βλέπετε σοβαρά το blogging: έχετε απόλυτη εξουσία πάνω στο blog σας.

5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

kataskevi web site

Ως επιχείρηση, θα πρέπει να διαθέτετε ιστοσελίδα, διότι η αγορά πλέον το απαιτεί. Οι πελάτες συμβουλεύονται τακτικά το διαδίκτυο πριν αγοράσουν προϊόντα και υπηρεσίες. Ενας ιστότοπος σας δίνει τη δυνατότητα να διαθέσετε τα προϊόντα σας σε μια ευρύτερη αγορά καθώς και να γίνετε πιο ανταγωνιστικοί.

Προσδοκίες πελατών

Οι σημερινοί καταναλωτές απαιτούν να έχουν πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα που επιθυμούν να αγοράσουν, αλλά και να τα βρίσκουν άμεσα διαθέσιμα. Οι πελάτες συχνά ερευνούν και τα προϊόντα on line, αλλά στις περισσότερες περιπτώσεις, οι επιχειρήσεις και τα καταστήματα είναι αυτά που προτιμώνται διότι έχουν απόθεμα σε προϊόντα τα οποία είναι άμεσα διαθέσιμα. Συνεπώς, μια ιστοσελίδα είναι απαραίτητη σε μια επιχείρηση καθώς μπορεί να προσφέρει την ευκολία της πρόσβασης στην πληροφόρηση του πελάτη πριν την αγορά, εξακολουθώντας παράλληλα να καλύπτει την απαίτηση για την άμεση διαθεσιμότητα του προϊόντος .

24ωρη πρόσβαση

Ένα άλλο σημαντικό πλεονέκτημα που προσφέρεται μέσω της κατασκευής σελίδας είναι ότι παρέχει στους πελάτες σας 24ωρη πρόσβαση σε πληροφορίες για την επιχείρησή σας, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας. Η επιχείρησή σας μπορεί να έχει ωράριο λειτουργίας, αλλά η ιστοσελίδα σας εξακολουθεί να ενημερώνει τους πελάτες σας όλο το 24ωρο. Μπορεί να εμφανίζεται στα αποτελέσματα αναζήτησης που διεξάγονται από τους χρήστες του διαδικτύου κατά τη διάρκεια της νύχτας ή αργά τις πρώτες πρωινές ώρες, όταν το κατάστημά σας είναι κλειστό.

Διείσδυση στην αγορά και επέκταση

Το website επιτρέπει επίσης στην επιχείρησή σας να πωλεί συχνότερα στους υπάρχοντες πελάτες αλλά και ν’ αποκτήσει νέους. Αν  διαθέτετε προς πώληση τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μέσω της ιστοσελίδας σας, δίνετε στους πελάτες σας την ευκαιρία να αγοράσουν όταν αυτοί οι ίδιοι το επιθυμούν και με τους δικούς τους όρους. Μπορείτε να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση του πελατολογίου σας, προσφέροντας εξατομικευμένους λογαριασμούς που περιλαμβάνουν τα προφίλ των πελατών, ιστορικό συναλλαγών και  συστάσεις προϊόντων. Επιπλέον, η επιχείρησή σας μπορεί να αποκτήσει πελάτες παγκοσμίως, αν είστε πρόθυμοι να πωλήσετε προϊόντα σε πελάτες εκτός της τοπικής αγοράς.


Αναγκαιότητα ανταγωνιστικότητας

Το να κάνετε ό, τι κάνουν οι ανταγωνιστές σας δεν είναι πάντα σοφό. Ωστόσο, ένας σημαντικός λόγος που χρειάζεστε τον ιστότοπό σας είναι για να παραμείνετε ανταγωνιστικοί. Δεδομένου ότι πολλοί πελάτες στηρίζονται στις μηχανές αναζήτησης για να βρουν προϊόντα ή υπηρεσίες, θα πρέπει να έχετε μια ιστοσελίδα για να έχετε την ευκαιρία να εμφανιστεί η επιχείρησή σας στα αποτελέσματα αναζήτησής τους. Εάν δεν έχετε ιστοσελίδα, θα δώσετε στους ανταγωνιστές σας το πλεονέκτημα απόκτησης πελατών οι οποίοι θα μπορούσαν ενδεχομένως να γίνουν δικοί σας αν είχατε διαφημίσει καλύτερα τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας.

5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

proothisi kataskevi app

Αναπτύξατε λοιπόν το app των ονείρων σας και το κάνατε upload στην αγορά, περιμένοντας με ανυπομονησία έναν καταιγισμό από downloads που θα προωθήσουν το προϊόν σας και θα το κάνουν διάσημο. Αλλά παρ’ όλο που το ανακοινώσατε στη σελίδα σας στο Facebook και πήρατε κάποια θετικά reviews, δεν φαίνεται να ξεπερνάτε τα 50 downloads την ημέρα.
Είναι γεγονός ότι η μεγάλη πλειονότητα των apps κολλάνε στο ίδιο ακριβώς στάδιο. Ο κόσμος των app μοιάζει με αυτόν του Hollywood – μερικοί επιτυχημένοι αστέρες έχουν δημιουργήσει τεράστιες ελπίδες για όλους τους υπόλοιπους, αλλά η αληθινή δύναμη βρίσκεται στα χέρια μερικών υπεύθυνων διανομής ρόλων (ή σε αυτή τη περίπτωση, των ‘app market content editors’).
 Είναι μια σκληρή πραγματικότητα, αλλά ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να παράγετε μαζικά downloads είναι το να προβληθείτε και αυτό σημαίνει το app σας πρέπει να θεωρηθεί ξεχωριστό και ανώτερο ποιοτικά από τα εκατοντάδες χιλιάδες άλλα apps που υπάρχουν ήδη εκεί έξω (χωρίς να αναφερθούμε στα σχεδόν 2000 νέα apps που κυκλοφορούν κάθε μέρα).  Οι πιθανότητες είναι ελάχιστες αλλά μπορούν να φθάσουν τα 50,000-100,000 downloads την ημέρα για μια ολόκληρη εβδομάδα προβολής.
Έχουμε δει πολλούς απίστευτα ταλαντούχους developers να περιμένουν να ανακαλυφθεί η δουλειά τους δυνάμει της ποιότητας και της ευρηματικότητας του app και μόνο – αλλά αυτό δεν συμβαίνει σχεδόν ποτέ.
Πως μπορείτε λοιπόν να νικήσετε τις πιθανότητες; Οι μέρες μετά τη κυκλοφορία μπορεί να είναι δύσκολές και ανεπικερδείς, αλλά οι επιτυχημένοι developers χρησιμοποιούν μια πληθώρα παραδοσιακών web promotion τεχνικών έτσι ώστε να δημιουργήσουν μια ροή από downloads. Παρακάτω παραθέτουμε κάποιες καλές συμβουλές:

1. Να είστε ασυνήθιστοι, ξεχωριστοί, αξιοσημείωτοι

Αυτό μπορεί να μοιάζει προφανές αλλά είναι επικίνδυνα εύκολο για τις ομάδες ανάπτυξης να υποπέσουν στο ‘group think’ και να δημιουργήσουν κάτι το οποίο υπάρχει ήδη ή είναι μόνο ελάχιστα καλύτερο από τις τωρινές εναλλακτικές στην αγορά. Αυτά τα apps δεν προβάλλονται πολύ.
Ένα ιδιαίτερο app είναι πιο αξιομνημόνευτο και θα αφήσει μια ισχυρότερη εντύπωση, οδηγώντας σε περισσότερα άρθρα και links και τελικά σε περισσότερα downloads. Προσπαθήστε αυτό που αποκαλούμε το “the viral reality check” ή το “bar test”: δείξτε στους φίλους σας το νέο σας app. Θέλουν να το έχουν εδώ και τώρα; Ξοδεύουν περισσότερα από 30 δευτερόλεπτα με το να παίζουν με αυτό στο τηλέφωνό τους; Ένα app με ένα μοναδικό design ή λειτουργία έχει μια σημαντικά καλύτερη πιθανότητα να πετύχει.

2. Πείτε μία ιστορία

Οι άνθρωποι αγαπούν μια καλή ιστορία πίσω από ένα προϊόν και τα apps δεν αποτελούν εξαίρεση. Είναι πιο εύκολο γι’ αυτούς να αναπτύξουν ένα συναισθηματικό δέσιμο. Αναπτύξατε ένα παιχνίδι; Ποια είναι η ιστορία πίσω από αυτό; Θα πρέπει να είναι κάτι διασκεδαστικό και έξω από τα καθιερωμένα.
 Ακόμα και με τα non-gaming apps, χρειάζεστε μια ιστορία – το λόγο για τη δημιουργία του και την έμπνευση που σας έκανε να το φτιάξετε. Μοιραστείτε αυτή την ιστορία  παντού συμπεριλαμβανομένου του website σας, στην σελίδα περιγραφής του app σας και σαν μέρος των PR προσπαθειών σας.

3. Timing

Το λανσάρισμα ενός app είναι ένα γεγονός σχεδιασμένο έτσι ώστε να κερδίσει τη μέγιστη προβολή και να αρχίσει δυναμικά. Υπάρχει ένα αποφασιστικής σημασίας μέγεθος προβολής που χρειάζεται να φτάσετε, έτσι είναι καλύτερο το να συγχρονίζετε τα πάντα μαζί: PR, banners και blog posts πρέπει να εμφανίζονται όλα ταυτόχρονα.
Η ταυτόχρονη προβολή σε διάφορα κανάλια έχει ενισχυτικά αποτελέσματα. Τη πρώτη φορά που θα δείτε ένα άρθρο για το app, είναι καλό. Τη δεύτερη φορά είναι πιο ουσιαστικό. Τη τρίτη φορά μπορεί να γίνει επιτυχία. Αν τα καταφέρετε στα μεγάλα κανάλια προβολής, οι πιθανότητες να κερδίσετε την προσοχή των ‘app market content developers’ θα βελτιωθεί σημαντικά.

4. Website

Ακόμα ένα σημαντικό στοιχείο που πολλοί developers παραβλέπουν.  Κατασκευάστε μία βάση για το app σας, ένα μέρος όπου μπορείτε ελεύθερα να περιγράψετε γιατί είναι τόσο εξαιρετικό χωρίς τους περιορισμούς της σελίδας περιγραφής του app market.
Ένα website θα σας επιτρέψει επίσης να χρησιμοποιήσετε παραδοσιακές τεχνικές marketing για site promotion όπως τα banners, το SEO κτλ. Από την εμπειρία μας στην στην κατασκευή και την προώθηση ιστοσελίδων, αυτά είναι τα πιο αποτελεσματικά κανάλια για να δημιουργήσετε μια σταθερή ροή download. Το site θα πρέπει να είναι απλό και λειτουργικό και να λειτουργεί σαν μια όμορφα σχεδιασμένη, μοναδική σελίδα. Ένα site μίας σελίδας με ένα μεγάλο κουμπί για το download είναι αρκετό.
 
5. Banners

Βρείτε blogs και εξειδικευμένα websites όπου το υποψήφιο κοινό σας ενδέχεται να βρίσκεται. Προσπαθήστε να αγοράσετε banners μέσα από ad networks ή κατευθείαν από ιδιοκτήτες blog.

Αν οι τιμές είναι πολύ υψηλές, προσπαθήστε να αγοράσετε banners κατευθείαν από τους ιδιοκτήτες των site. Στείλτε τους ένα screenshot ή το link του site σας με το banner που θέλετε να τοποθετήσετε σε αυτό. Προσπαθήστε να προσθέσετε ένα banner σε μια νέα τοποθεσία που δεν χρησιμοποιούσαν, κάνοντας το να μοιάζει σαν ένα αναπόσπαστο κομμάτι του site που θα φέρει περισσότερη κίνηση.

6. PR – Δημόσιες Σχέσεις

Χρησιμοποιείστε έναν επαγγελματία ή κάντε το μόνοι σας. Προσχεδιάστε ένα δελτίο τύπου με screenshots, τη ξεχωριστή σας ιστορία, το URL του website σας και ένα link για να μπορούν να κατεβάσουν το app σας. Στείλτε εξατομικευμένα  emails σε κατόχους blog και προσφέρετε αποκλειστικές ιστορίες σε διάφορα media.

7. Προσωπικές διασυνδέσεις

Όπως οτιδήποτε στη ζωή, είναι πάντα καλό να γνωρίζετε τους ιθύνοντες, στη συγκεκριμένη περίπτωση, τους ‘app store editors’. Αυτή η συμβουλή είναι περισσότερο κατάλληλη για τους developers που έχουν ήδη καταφέρει να μπουν σε μια προτεινόμενη λίστα. Έχετε κάνει μια εξαιρετικά πολύτιμη επαφή γι’ αυτό μην την αφήσετε να μείνει ανεκμετάλλευτη. Για να προβληθείτε ξανα, μοιραστείτε τη διαδικασία του app με τους ‘content editors’ και γνωστοποιείστε τους τυχόν νέες εκδόσεις που βγάζετε. Να είστε ανοιχτοί στις γνώμες και στις σκέψεις τους.

8. Κάντε το app σας δωρεάν στην αρχή

Όταν λανσάρετε το app σας, προσφέρετε το δωρεάν. Δεν υπάρχει λόγος να δημιουργείτε άλλο εμπόδιο στο download. Τιμολογείστε το app σας αλλά παρουσιάστε το δωρεάν download σαν προώθηση για τη κυκλοφορία του. Η προώθηση αποτελεί είδηση από μόνη της .

5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

xromata web site

Όταν δημιουργείτε μια ιστοσελίδα, η επιλογή των χρωμάτων είναι ένα από τα πιο δύσκολα καθήκοντα που προκύπτουν, παρά την προφανή ευκολία. Η επιλογή της κατάλληλης χρωματικής παλέτας είναι σημαντική για να μεταφέρετε αποτελεσματικά το μήνυμά σας, και να αποτυπωθεί τo  brand σας στους καταναλωτές.

Πώς όμως μπορείτε να επιλέξετε τα σωστά  χρώματα;

Οι ερευνητές συμφωνούν ότι τα χρώματα επηρεάζουν σημαντικά τον ανθρώπινο εγκέφαλο. Ο συνδυασμός χρωμάτων που χρησιμοποιείτε για το web site σας μπορεί να δελεάσει τον επισκέπτη να κάνει μια αγορά ή να ζητήσει τις υπηρεσίες σας ή αντίθετα να εγκαταλείψει το site σας  μετά τα πρώτα λίγα δευτερόλεπτα. Ακόμα κι αν δεν το γνωρίζουν, οι επισκέπτες σας επηρεάζονται σημαντικά στην απόφασή τους να περιηγηθούν στο site σας ή να το αγνοήσουν, λόγω της κακής επιλογής των χρωμάτων και άλλων οπτικών στοιχείων που το απαρτίζουν.
Ανεξάρτητα όμως από το πεδίο της δραστηριότητάς σας, σας παρουσιάζουμε σαν κατασκευαστές ιστοσελίδων μερικές συμβουλές που θα πρέπει να έχετε υπόψη σας για κάθε δικτυακό τόπο:

1. Χρησιμοποιήστε μία φυσική χρωματική παλέτα.
2. Δημιουργήστε ισχυρή αντίθεση μεταξύ του φόντου της σελίδας  σας  και του κειμένου.
3. Επιλέξτε έναν μέσο όρο 3 διαφορετικών χρωμάτων και χρησιμοποιήστε τα με συνέπεια σε ολόκληρη την ιστοσελίδα σας.
4. Βεβαιωθείτε ότι έχετε λάβει υπόψη τις ιδιαιτερότητες των ατόμων με προβλήματα όρασης.
 
Ηλικιωμένοι και νέοι

Οι άνθρωποι διαφορετικών ηλικιών έχουν διαφορετικές αντιδράσεις στα χρώματα. Οι άνθρωποι μιας ορισμένης ηλικίας, προτιμούν ιστοσελίδες με πιο σκούρα - ως εκ τούτου πιο ξεκούραστα στο μάτι,  χρώματα. Οι νέοι, από την άλλη πλευρά, εκτιμούν τα  πιο ζωντανά και  φωτεινότερα χρώματα. Κάντε τη διάκριση μεταξύ ώριμου και νεανικού κοινού, χρησιμοποιώντας τα κατάλληλα χρώματα για κάθε κατηγορία.

Άνδρες και γυναίκες

Οι χρωματικές προτιμήσεις διαφέρουν ανάλογα με το φύλλο των ανθρώπων. Έτσι, οι άνδρες τείνουν να προτιμούν το μπλε και το πορτοκαλί σε σχέση με το κόκκινο και το κίτρινο, ενώ οι γυναίκες προτιμούν το κόκκινο και το κίτρινο σε σχέση με το μπλε και το πορτοκαλί. Επίσης, να θυμάστε ότι έχει αποδειχθεί ότι οι γυναίκες είναι σε θέση να αντιληφθούν πολύ περισσότερα χρώματα από τους άνδρες, χωρίς αυτό να σημαίνει ωστόσο ότι θα πρέπει να έχετε προκαταλήψεις του τύπου αν απευθύνεστε σε γυναίκες, θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε αυτόματα το ροζ.

Έθνη και Χρώματα

Εάν η ιστοσελίδα σας απευθύνεται σε ένα ακροατήριο μεγαλύτερο από τη χώρα προέλευσής σας ή προορίζεται να προσελκύσει πελάτες από μια συγκεκριμένη χώρα, θα πρέπει να επενδύσετε κάποιο χρόνο στην έρευνα των ειδικών σημασιών των χρωμάτων. Για παράδειγμα, ενώ το λευκό είναι σύμβολο της αγνότητας στους δυτικούς πολιτισμούς, σημαίνει κακοτυχία και δυστυχία στην Κίνα, την Ιαπωνία και την Ινδία. Ενώ στην Ιαπωνία το ροζ  εκτιμάται ιδιαίτερα, είναι παρακινδυνευμένο να το χρησιμοποιήσετε στην Ινδία και τις χώρες της Ανατολικής Ευρώπης, όπου θεωρείται ως «μη-ανδροπρεπές» χρώμα.

Συμπέρασμα

Ανεξάρτητα από το σκοπό της ιστοσελίδας σας, είτε πρόκειται για την πώληση ή όχι, η χρωματική επιλογή είναι υψίστης σημασίας. Το παιχνίδι με τα χρώματα μπορεί να αποδειχθεί πραγματικά διασκεδαστικό, αλλά θα πρέπει να γνωρίζετε ότι κάθε χρωματική ομάδα μπορεί να υπονοεί και κάτι  άλλο όπως λόγου χάρη ένα συναίσθημα ή ένα κοινωνικό μήνυμα. Γι αυτό επιλέξτε με προσοχή.

5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

web social accounts

Ο φόβος του να χακάρουν τους social media λογαριασμούς σας είναι αρκετό για να κρατήσει τους ‘marketers’ ξύπνιους όλη νύχτα. Είναι απαίσιο να σκέφτονται ότι οι προσπάθειες χρόνων για να χτίσουν ένα ‘brand’ και μία βάση πελατών μπορεί να απαλειφτεί μέσα σε μια στιγμή από έναν δυσαρεστημένο υπάλληλο ή έναν κακοπροαίρετο άγνωστο ο οποίος έχει πρόσβαση στον Instagram ή Facebook λογαριασμό της εταιρίας.
Δυστυχώς , δεν υπάρχει κάποιος σίγουρος τρόπος να προστατεύσετε τους λογαριασμούς σας 100%, αλλά υπάρχουν κάποια πράγματα που μπορείτε να κάνετε για τους λογαριασμούς σας προκειμένου να τους προστατέψουν όσο το δυνατόν περισσότερο. Σας παραθέτουμε 5 συμβουλές:

1. ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΤΕ ΤΑ ΕΥΚΟΛΑ PASSWORDS
Μια πρόσφατη έρευνα αποκάλυψε ότι τα πιο συνηθισμένα passwords του 2015 ήταν "123456," "password," και "12345678”. Χρησιμοποιώντας εύκολους συνδυασμούς password στους social λογαριασμούς (ή οπουδήποτε ) είναι σαν να αφήνετε τη μπροστινή σας πόρτα ξεκλείδωτη κάθε μέρα. Οι κλέφτες μπορεί να αγνοήσουν το σπίτι σας για λίγο καιρό αλλά μια μέρα θα γυρίσετε σπίτι σας και θα βρείτε όλα τα ασημικά σας να λείπουν.

Και μη νομίζετε ότι μπορείτε να κόψετε δρόμο με το να χρησιμοποιήσετε κάτι σαν το “123456ABC”. Έχουμε δει πολλούς ανθρώπους να προσπαθούν να κάνουν πιο ασφαλή τα passwords με το να προσθέτουν χαρακτήρες αλλά αν αυτά τα μεγαλύτερα passwords βασίζονται σε απλά πρότυπα, θα σας βάλουν εξίσου σε ίδιο κίνδυνο να κλαπούν τα στοιχεία σας από hackers.
Ο λόγος που οι άνθρωποι χρησιμοποιούν εύκολα passwords είναι επειδή είναι εύκολο να τα θυμούνται και αυτό είναι ακριβώς εκεί που οι hackers ποντάρουν. Γι’ αυτό, χρησιμοποιείστε μια εφαρμογή δημιουργίας δύσκολων password που είναι σχεδιασμένες έτσι ώστε να αποθαρρύνουν τους hackers ενώ την ίδια στιγμή παραμένουν απλά στη χρήση. Επιλογές κατασκευής κωδικών όπως το LastPass και το iPasswordπαράγουν δυνατά passwords και τα αποθηκεύουν με ασφαλή τρόπο μέχρι να τα χρειαστείτε.

2. ΑΛΛΑΖΕΤΕ ΤΑ
Βεβαιωθείτε ότι αλλάζετε τα passwords σε όλους τους social λογαριασμούς σας τακτικά. Υπάρχουν κάποιοι ‘password managers’ στην αγορά που κάνουν πιο γρήγορα αυτή την επίπονη διαδικασία – κάποιοι ακόμα σας υπενθυμίζουν να ενημερώνετε τα passwords σας με ένα χρονοδιάγραμμα της επιλογής σας.
Με το να ανανεώνετε τα passwords σας σε τακτική βάση επιτυγχάνετε δύο πράγματα:
•Πρώτον, αποτελεί ένα πρόσθετο επίπεδο προστασίας σε περίπτωση μιας παραβίασης δεδομένων ή την social media υπηρεσία. Αν οι hackers καταλήξουν με μια λίστα πληροφοριών για login μελών θα είναι μόνο για ένα μήνα και έτσι θα είστε ένα βήμα μπροστά απ’ αυτούς αν αλλάζετε το password σας συστηματικά.
•Δεύτερον, το να ανανεώνετε τα passwords σας εμποδίζει τους πρώην υπαλλήλους σας από το να έχουν πρόσβαση στους λογαριασμούς σας.

3. ΚΟΙΝΟΠΟΙΕΙΣΤΕ ΜΕ ΠΡΟΣΟΧΗ
Αν έχετε περισσότερους από έναν υπάλληλο που διαχειρίζεται τους social λογαριασμούς σας, θα θέλετε να βρείτε έναν τρόπο να κοινοποιείτε τα passwords σας χωρίς να τα μαθαίνουν όλοι. Αυτός είναι ένας άλλος τρόπος με τον οποίο οι διαχειριστές password πραγματικά ξεχωρίζουν – πολλοί συμπεριλαμβάνουν ένα εργαλείο για να κοινοποιούν τις πληροφορίες login του λογαριασμού με έναν τρόπο ο οποίος κρύβει τις ακριβείς πληροφορίες ενώ επιτρέπει στον υπάλληλο να εισέλθει στο λογαριασμό με δύο κλικ. Μπορείτε να εξουσιοδοτήσετε όσα μέλη της ομάδας θέλετε, κανένας εκτός από τους administrators δεν θα μπορεί να δει τα passwords.

4. ΠΡΟΣΕΧΕΤΕ ΠΟΥ ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ
Πολλά hacks σε social media λογαριασμούς συμβαίνουν μέσω ‘phishing’ και κακόβουλων link, γι’ αυτό να είστε προσεκτικοί που κάνετε κλικ. Η καλύτερη άμυνα σας είναι να χρησιμοποιήσετε μια ‘third-party’ πλατφόρμα για να διαχειρίζεται όλους τους social λογαριασμούς σας. Υπηρεσίες όπως το Hootsuite είναι σχεδιασμένες έτσι ώστε να εντοπίζουν τα κακόβουλα links και να σας προειδοποιούν για μία πιθανή προσπάθεια ‘hacking’ του λογαριασμού σας πριν να είναι πολύ αργά.

5. ΖΗΤΗΣΤΕ ΒΟΗΘΕΙΑ
Σε τελική ανάλυση, οι ομάδες marketing θέλουν να κάνουν αυτό που αγαπούν περισσότερο: να ονειρεύονται νέους τρόπους ώστε να κάνουν ‘engage’ τους πελάτες και να χτίσουν το ‘brand’. Το να διαχειρίζονται τις λεπτομέρειες ενός συνόλου από social media λογαριασμούς και το να τους διατηρούν ασφαλείς είναι χρονοβόρο και κάποιες φορές κουραστικό. Μην φοβηθείτε να ζητήσετε μια πρόσθετη βοήθεια. Κάντε μία σύμβαση με έναν ειδικό στα social media που είναι ειδικευμένος στο να διασφαλίσει ότι οι λογαριασμοί σας είναι ασφαλείς και προστατευμένοι έτσι ώστε εσείς να συνεχίσετε να παράγετε εξαιρετικό περιεχόμενο που ‘πουλάει’.

4 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ανενεργά

kataskevi blog

Ένα Vlog (ή αλλιώς video blog) είναι ένα blog που περιέχει βίντεο. Το μικρό, αλλά αυξανόμενο, τμήμα της μπλογκόσφαιρας (blogosphere) που αναφέρεται στα vlogs ονομάζεται και βλογκόσφαιρα (vlogosphere).
Ορισμένοι bloggers χρησιμοποιούν βίντεο εδώ και πολλά χρόνια. Όμως, το Vlogging γίνεται όλο και πιο διαδεδομένο καθώς ο εξοπλισμός γίνεται φθηνότερος και το λογισμικό υποστήριξης και φιλοξενίας γίνεται ολοένα και πιο διαδομένο. Η Yahoo και η Google διευκολύνουν τη χρήση του, ενώ πολλά MP3 players, όπως το εξαιρετικά δημοφιλές iPod, υποστηρίζουν πλέον τη χρήση βίντεο.

Οποιοσδήποτε με πρόσβαση σε μια βίντεο-κάμερα και ένα σχετικά καλό υπολογιστή με σύνδεση υψηλής ταχύτητας μπορεί να δημιουργήσει vlog και να το διανείμει σε απευθείας σύνδεση. Ορίστε πώς γίνεται:

1. Δημιουργήστε το βίντεό σας και αποθηκεύστε το ως αρχείο στον υπολογιστή σας. Για να το κάνετε αυτό μπορείτε εύκολα να χρησιμοποιήσετε το διαθέσιμο λογισμικό, όπως το Windows Movie Maker, QuickTime ή iMovie (για τα συστήματα της Apple).

2. Συμπιέστε το βίντεο φάκελό σας. Το Movie Maker, iMovie, Avid Free DV και το Final Cut Pro είναι προγράμματα που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε.

3. Δημιουργήστε ένα blog. Το Feedburner και Blogger.com είναι δημοφιλή sites που φιλοξενούν blogs.

4. Φτιάξτε ένα στιγμιότυπο από το βίντεο σας για την προβολή στο blog σας.

5. Δημοσιεύστε το βίντεό σας στο διαδίκτυο. To Internet Archive, BlipTV και Οurmedia είναι δωρεάν υπηρεσίες φιλοξενίας.

6. Δημιουργήστε την είσοδο στο blog σας. Προσθέστε την εικόνα και το link με το βίντεό σας.

Η vlogosphere είναι ένας εξαιρετικά δημοκρατικός χώρος. Σε αντίθεση με τα κύρια μέσα μαζικής ενημέρωσης, όπως η τηλεόραση ή μια εμπορική ιστοσελίδα, τα vlogs δεν έχουν, ως επί το πλείστον, επικερδή χαρακτήρα. Έτσι, οι vloggers είναι ελεύθεροι να ορίζουν το περιεχόμενο των βίντεό τους, ακόμα και αν το θέμα τους είναι προσωπικό ή αμφιλεγόμενο. Το Vlogging δίνει στον πολίτη τη δυνατότητα να αποκτήσει κοινό και να ακουστεί η φωνή του.

Συχνά τα vlogs διανέμονται μέσω RSS feeds. Τα βίντεο που διανέμονται κατ’ αυτόν τον τρόπο ονομάζονται vodcast ή vidcast.

5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

kataskevi ads

 

Το Flash είναι σε αχρησία πλέον και οι εξελίξεις στην HTML5 δεν έχουν παρά μόνο καλά νέα για το ‘online display advertising’. Ένα σημαντικό πλεονέκτημα της HTML5 είναι η δυνατότητα να αναπτύξετε εκπληκτικά ‘rich media banner ads’ τα οποία οδηγούν το ‘engagement’ και το ‘traffic’ στο website σας πολύ πιο αποδοτικά από τις καθιερωμένες στατικές ‘banner ads’.

Τι είναι τα Rich Media & τα Advanced Format Banner Ads;

Σύμφωνα με τη Google, τα ‘Rich media ads’ μπορούν να οριστούν ως εξής:
“Ένα ‘Rich Media ad’ περιέχει εικόνες ή video και εμπεριέχει κάποιο είδος αλληλεπίδρασης με το χρήστη. Το ‘initial load’ ενός ‘Rich Media ad’ είναι 40K ή περισσότερο.”
Καταγράψαμε 7 λόγους ως προς το γιατί χρειάζεται να αρχίσετε να τα χτίζετε και να τα χρησιμοποιείτε στις ‘online display’ διαφημιστικές σας καμπάνιες σήμερα!

1. Ευκαιρία να γίνεται Δημιουργικοί
Τα ‘Rich media’ ή τα ‘advanced format ads’ παραπέμπουν σε μια ανεξάντλητη λίστα από τύπους διαφημίσεων. Τα ‘Rich media online display ads’ δίνουν στους διαφημιστές και στους designers αυτή την ευκαιρία να είναι δημιουργικοί και να εκμεταλλεύονται νέα formats που αναπτύσσονται συνεχώς. Για σχεδόν 20 χρόνια, υπήρχε πολύ μικρή αλλαγή στην ανάπτυξη και την κατασκευή των ‘banner ads’.  Σήμερα είναι πολύ περισσότεροι τύποι format διαθέσιμοι οπότε εκμεταλλευτείτε αυτές τις εξελίξεις και γίνετε δημιουργικοί!

2. Βελτιώστε το ‘Engagement’
Οι στατιστικές δείχνουν ότι οι ‘marketers’ μπορούν να περιμένουν ότι θα έχουν υψηλότερα επίπεδα ‘engagement’ στα ‘rich media ads’: αυτά είναι καλά νέα για το ‘engagement’ του ‘brand’. Η αλληλεπίδραση από τους θεατές στα ‘rich media ads’ είναι ένα νέο φαινόμενο στην online display διαφήμιση και συνεπώς οι ‘marketers’ χρειάζεται να δουν πως θα εκπληρώσουν την επιτυχία αυτών των νέων τύπων διαφημίσεων με πιο προηγμένο format.

3. Εκπληκτικές Mobile Ads
Τα  HTML5 ‘rich media ads’ έκαναν διαθέσιμη τη δυνατότητα της δημιουργίας εντυπωσιακών νέων τύπων ‘mobile ads’.  Όλες οι HTML5 ads, συμπεριλαμβανομένων των ‘rich media ads’, μπορούν να παρακολουθηθούν και να αλληλεπιδράσουν μέσω ‘mobile devices’, παρέχοντας σας τη δυνατότητα να σχεδιάσετε δημιουργικές διαφημίσεις για πολλά διαφορετικά κανάλια.

4. Βελτιωμένο CTR και ‘Ad Viewability’
Οι στατιστικές δείχνουν μια βελτίωση στα ‘click-through rates’ και στην ‘ad viewability’ στα ‘rich media banners’ σε σύγκριση με τα τυπικά banners και ειδικότερα τα στατικά banners. Οι ‘rich media banner’ διαφημίσεις έχουν 267% υψηλότερο click-through rate σε σχέση με τα τυπικά στατικά banners!

5. Προσεγγίστε το Κοινό σας με Διαφορετικούς Τρόπους
Σαν διαφημιστές, γνωρίζουμε ότι διαφορετικά τμήματα του κοινού σας κάνουν ‘engage’ καλύτερα με διαφορετικούς τύπους media. Κάποιοι κάνουν ‘engage’ καλύτερα με video, άλλοι με κείμενο και πάει λέγοντας. Τα ‘Rich media formats’ σημαίνουν ότι τώρα μπορείτε να επικοινωνήσετε πιο αποτελεσματικά με διαφορετικά τμήματα του κοινού σας με το format που προτιμούν.

6. Πιο αξιομνημόνευτο
Το ‘banner blindness’ είναι υπαρκτό σαν φαινόμενο και κάτι το οποίο οι διαφημιστές συνεχίζουν να παλεύουν για να εμποδίσουν. Τα ‘Rich media ads’ παρέχουν μια νέα ευκαιρία για να σταματήσει το ‘banner blindness’ με το να είναι πιο αξιομνημόνευτες. Όταν η πρώτη διαφήμιση banner εμφανίστηκε στις οθόνες μας στα μέσα της δεκαετίας του ’90, είχε ένα υψηλό ‘click-through rate’.  Σήμερα, πολλοί διαφημιστές αποδίδουν αυτή το υψηλό  ‘click-through rate’ στο γεγονός ότι οι θεατές δεν είχαν ξαναδεί banner διαφημίσεις νωρίτερα και συνεπώς ήταν κάτι καινοτόμο. Παρ’ όλα αυτά, τα τελευταία 20 χρόνια, οι θεατές συνήθισαν τα στατικά ‘banner ads’ και επομένως έγιναν “τυφλοί” σε αυτά (δηλαδή δεν τα παρατηρούν).
Τα ‘Rich media formats’ είναι καινούργια για τους χρήστες και επομένως θα είναι πιο αξιομνημόνευτα καθώς και θα βοηθήσουν στο να προληφθεί το ‘banner blindness’ κατά τη διάρκεια μιας καμπάνιας. Τέτοιες αξιομνημόνευτες διαφημίσεις θα βοηθήσουν την ενθύμηση του ‘brand’ και την αναγνώρισή του και θα μπορούσαν πολύ καλά να επηρεάσουν την “απόφαση αγοράς” του θεατή. Επομένως, αν θέλετε το ‘brand’ σας να είναι πιο αξιομνημόνευτο, ξεκινήστε να χτίζετε HTML5 ‘rich media’ διαφημίσεις!

7. Περισσότερα Δεδομένα και ‘Tracking’ 
Είναι πιθανό να συλλέξετε πολύ περισσότερα δεδομένα από τις ‘rich media banner’ διαφημίσεις παρά από τα τυπικά banners. Δεν θα δείτε μόνο τα ‘impressions’ να δημιουργούνται καθώς και το ‘click-through rate’, αλλά μπορείτε επίσης να συλλέγετε δεδομένα με το ‘engagement’, τα video plays και άλλες αλληλεπιδράσεις που εξαρτώνται απ’ το τύπο της διαφήμισης που χτίσατε.

5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

web image search

Η Google ανακοίνωσε ότι όταν κάνετε χρήση του προγράμματος Image Search μπορείτε πλέον να μαρκάρετε εικόνες ως σελιδοδείκτες  από το browser του κινητού σας  και να τις οργανώνετε ανά φακέλους. Αυτό σημαίνει ότι  μπορείτε ουσιαστικά να αρχίσετε να χρησιμοποιείτε το Google Image Search, όπως κάνετε με το Pinterest.
Τι σημαίνει όμως αυτό; Ας υποθέσουμε για παράδειγμα ότι ψάχνετε για "χτενίσματα" στο Google και μια εικόνα προσελκύει την προσοχή σας. Απλώς την επιλέγετε πατώντας  πάνω στο εικονίδιο με το αστεράκι. Έτσι, την επόμενη φορά που θα επισκεφθείτε τον κομμωτή σας, μπορείτε να έχετε εύκολα πρόσβαση στην εικόνα σας, χωρίς να χρειάζεται να κάνετε περαιτέρω αναζήτηση.
Όταν έχετε ήδη συγκεντρώσει αρκετές  τέτοιες εικόνες, μπορείτε να τις οργανώσετε  σε φακέλους: Για να προσθέσετε παρόμοιες εικόνες σε ένα φάκελο πατάτε απλώς στο εικονίδιο σε σχήμα μολυβιού. Δημιουργήστε στη συνέχεια ένα φάκελο με τίτλο πχ «κουρέματα για το χειμώνα" και η εικόνα σας θα προστεθεί στον φάκελο με τον παραπάνω τίτλο.
Σε σχέση με αυτό το νέο χαρακτηριστικό του Image Search, η Google, φυσικά, δεν παραδέχεται επισήμως ότι «μπαίνει στα χωράφια του Pinterest». Από τη άλλη πλευρά, το Pinterest λανσάρεται πλέον ως μια μηχανή αναζήτησης τόσο για τους διαφημιστές όσο και τους καταναλωτές. Έτσι, σύμφωνα με τους μεγαλύτερους κατασκευαστές sites και διαφημιστές ενώ το Pinterest θεωρούνταν αρχικά ως ένα κοινωνικό δίκτυο (και παραμένει σε κάποιο βαθμό), αυτό που επιδιώκει πραγματικά σήμερα, είναι να αναγνωριστεί και ως μηχανή αναζήτησης, γεγονός που το καθιστά άμεσα ανταγωνιστικό με τη Google, ιδιαίτερα στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Η μεγαλύτερη απειλή για την κυριαρχία της Google  στην αναζήτηση ήταν ανέκαθεν οι κάθετα προσανατολισμένες υπηρεσίες και το Pinterest αντιπροσωπεύει ένα μέρος αυτού του συστήματος (όπως άλλωστε και το Amazon, το Twitter, το Facebook, το Yelp, κλπ). Ετσι, τα νέα χαρακτηριστικά του  Image Search της Google  μπορεί να φαίνoνται σαν μια μικρή προσθήκη, όμως πρόκειται για ένα ιδιαίτερα  σημαντικό στοιχείο διότι αν η Google καταφέρει να αποσπάσει ένα μικρό έστω μέρος του πελατολογίου του Pinterest, θα αυξήσει αυτόματα και το κοινό των διαφημίσεων της, και τα αντίστοιχα έσοδά της.
Το αναβαθμισμένο Google Image Search είναι διαθέσιμο στις ΗΠΑ (πρός το παρόν αλλά συνεχώς επεκτείνεται) σε κινητές  συσκευές,  σε όλα τα μεγάλα προγράμματα περιήγησης Android και iOS. Τέλος, θα έχει ενδιαφέρον να δούμε αν η Google θα προσθέσει στο πρόγραμμα αυτό χαρακτηριστικά ηλεκτρονικού εμπορίου…

ΟΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ ΣΤΗ GOOGLE ΜΕ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΜΑΣ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΜΑΣ:

Κατασκευή ιστοσελίδων - Δημιουργία eshop - Κατασκευή site - Σχεδιασμός website - Εταιρείες κατασκευής ιστοσελίδων Κατασκευή webapp - Δημιουργία blog - Κατασκευή ιστοσελίδων Αθήνα - Δημιουργία σελίδας facebook - εταιρεία για adwords - Κατασκευαστής site με joomla - Προσφορά δημιουργίας ιστοσελίδας - Site για μικρές επιχειρήσεις Αθήνα - προσφορές seo - Κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος - Ιστοσελίδα με wordpress - Site με drupal - Κόστος ιστοσελίδας - Κατασκευή eshop Προώθηση eshop σε Ελλάδα και Εξωτερικό - Webdesign Athens - Κατασκευή και προώθηση ιστοσελίδας - Δημιουργία λογαριασμού σε social web media - Τιμές για κατασκευή eshop - Ιστοσελίδες μεγάλων επιχειρήσεων - Κατασκευή ιστοσελίδων τιμοκατάλογος - Κόστος site - Δημιουργία site τιμές - κατασκευή eshop video - Σχεδιασμός site Αθήνα - Δημιουργία ιστοσελίδας βήμα βήμα - κατασκευή ιστοσελίδων με προϊόντα - σχεδίαση και φιλοξενία website - Κατασκευή ιστοσελίδας