About Blog

5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

αντίκτυπο seo προώθησης ιστοσελίδων επιχείρησης

Στην επιχείρηση, μπορεί συχνά να έχει νόημα να χωρίζονται και να διαχωρίζονται τμήματα, έτσι ώστε να μπορούν να λειτουργούν αυτόνομα - ανεξάρτητα. Ωστόσο, υπάρχουν ορισμένες διαδικασίες που ωφελούνται σε μεγάλο βαθμό από την ύπαρξη ενός κεντρικού πίνακα ελέγχου που συγκεντρώνει και αναλύει τη δραστηριότητα σε πραγματικό χρόνο.

Τρεις βασικοί παράγοντες σε αυτό είναι η λειτουργία τηλεφωνικών κέντρων ή τηλεφωνικών γραμμών, ο προγραμματισμός κατασκευής ιστοσελίδων και οι καμπάνιες SEO. Διαθέτοντας έναν μόνο πίνακα ελέγχου όπου οι πληροφορίες εμφανίζονται με σαφήνεια και απόκριση, μπορείτε να κάνετε αλλαγές γρήγορα όταν είναι απαραίτητο και να καθοδηγήσετε καλύτερα τα μελλοντικά έργα.

Κέντρα επικοινωνίας

Η λειτουργία τηλεφωνικών κέντρων ή κέντρων επικοινωνίας μπορεί να είναι μια περίπλοκη επιχείρηση. Αυτή η πολυπλοκότητα απλοποιείται με τη χρήση ενός συγκεντρωτικού πίνακα ελέγχου που περιέχει αναλυτικά στοιχεία  σε πραγματικό χρόνο, που αφορούν τον τρόπο χειρισμού, κράτησης και επίλυσης προβλημάτων.

Συγκεντρώνοντας αυτά τα δεδομένα χρησιμοποιώντας σύγχρονο λογισμικό, θα εξοικονομήσετε κρίσιμο χρόνο και χρήματα με τον τρόπο που βελτιώνετε τη στρατηγική του κέντρου επικοινωνίας σας.

Προγράμματα εργασίας

Η συγκέντρωση, η ψηφιοποίηση και η αυτοματοποίηση των προγραμμάτων βάρδιας είναι εξίσου χρήσιμη. Με τη σύγχρονη τεχνολογία είναι απλό να στείλετε αιτήματα βάρδιας στο προσωπικό, να τους ζητήσετε να εγκρίνουν ένα εβδομαδιαίο πρόγραμμα και να τους πείτε να ασκήσουν το δικαίωμά τους για διακοπές. Το προσωπικό μπορεί επίσης να χρησιμοποιήσει αυτό το λογισμικό για να εγγράψει τυχόν ασθένειες και να ζητήσει αλλαγή βάρδιας. Οργάνωση και ομαλές λειτουργίες ωφελούνται σε μεγάλο βαθμό από αυτόν τον τύπο διαχείρισης επιχειρηματικών διαδικασιών, τον γνωστό πίνακα ελέγχου

SEO

Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης αλλάζει και εξελίσσεται συνεχώς  και για το λόγο αυτό η συνεχής ανάλυση και περιήγηση δεδομένων είναι το κλειδί για κάθε εταιρεία που θέλει να έχει μια ψηφιακή στρατηγική μάρκετινγκ που βελτιώνεται με την πάροδο του χρόνου .

Διαθέτοντας ένα ταμπλό ή ένα κέντρο αναλυτικών στοιχείων - το πιο βολικό παρέχεται εάν ζητήσετε τη βοήθεια ειδικών SEO και επαγγελματιών ψηφιακών εμπόρων - μπορείτε να παραμείνετε στην κορυφή των μεταβαλλόμενων τάσεων και να εντοπίσετε εύκολα ποια τμήματα του ιστότοπού σας δεν δουλεύουν όπως θα έπρεπε, από την άποψη του SEO.

Με αυτήν τη συλλογή δεδομένων, θα μπορείτε να παρακολουθείτε ποιες ιστοσελίδες επισκέπτονται περισσότερο οι χρήστες, από πού προέρχονται αυτές οι επισκέψεις, πόσο καιρό παραμένουν οι επισκέπτες σε μια σελίδα και ποιοι σύνδεσμοι οδηγούν σε στο επιθυμητό κλικ. Αυτές οι πληροφορίες αποτελούν ζωτικό θεμέλιο για το πώς να επιδιορθώσετε τη στρατηγική βελτιστοποίησης και σαφώς, η σωστή εκστρατεία SEO δεν είναι δυνατή χωρίς αυτήν.

 

5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

κερδοφορία ιστοσελίδων στο διαδίκτυο

Στον σημερινό κόσμο όπου οι άνθρωποι είναι κολλημένοι στις συσκευές τους για εργασία και για παιχνίδι, οι σημαντικότερες πλατφόρμες διανομής διαφημίσεων είναι αυτές που συνδέονται στο διαδίκτυο.  

Πρέπει να χρησιμοποιήσετε τον Ιστό προς όφελος σας. Έτσι η επιχείρηση σας θα εδραιωθεί ως δύναμη της παραγωγής πωλήσεων, της πίστης πελατών, και της αναγνώρισης εμπορικών σημάτων.  

Δεν είναι δύσκολο να βελτιστοποιήσετε την ψηφιακή σας παρουσία, αλλά χρειάζεστε χρόνο, μια συνεκτική και ακριβή στρατηγική και τη βασική τεχνογνωσία— το ψηφιακό μάρκετινγκ δεν είναι απλώς μια ικανότητα που μπορείτε να αποκτήσετε. 

Παρακάτω, θα δούμε πέντε τρόπους με τους οποίους ένας ψηφιακός έμπορος μπορεί να βοηθήσει την επιχείρησή σας.

1. Στοχευμένες διαφημίσεις μέσω email.

Μια εκστρατεία μέσω email που γίνεται σωστά, όχι μόνο τραβάει την προσοχή αλλά και  χτίζει μια απτή σχέση με τον δυνητικό πελάτη,  παρέχοντας ενδιαφέρον και πολύτιμο περιεχόμενο, αποκλειστικές προσφορές και πολλά άλλα - τελικά μετατρέποντας τους αναγνώστες σας σε πελάτες.

2. Υψηλή ψηφιακή παρουσία.

Οι περισσότεροι πελάτες πραγματοποιούν κάποια διαδικτυακή έρευνα πριν πραγματοποιήσουν μια αγορά. Εάν επιτυγχάνετε τους στόχους προβολής σας με την προώθηση και κατασκευή ιστοσελίδων, θα είστε το πρώτο όνομα που εμφανίζεται όταν ένας πελάτης πραγματοποιεί έρευνα προϊόντων. 

Για να είστε ορατοί στον ιστό, θα χρειαστείτε μια έξυπνη παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, SEO ακριβείας (βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης) και τέλεια απόκριση σε κινητά, σε όλες τις ψηφιακές πλατφόρμες σας. Ένας καλός διαχειριστής μάρκετινγκ ξέρει να εργάζεται όταν τέμνονται όλοι αυτοί οι παράγοντες ωστέ το όνομά σας να εμφανίζεται σε αξιόπιστες πηγές.

3. Αναλυτικά στοιχεία βάσει δεδομένων.

Πρέπει να καταλάβετε εάν λαμβάνετε ή όχι κάποια απτή απόδοση της επένδυσής σας στις πρακτικές ψηφιακού μάρκετινγκ
.
Ευτυχώς, τα στελέχη του μάρκετινγκ εργάζονται στον τομέα των απτών στατιστικών και της ανάλυσης δεδομένων. Ένας καλός ψηφιακός έμπορος όχι μόνο θα παρακολουθεί τους αριθμούς σας, αλλά θα διασφαλίσει επίσης ότι θα βελτιωθούν με την πάροδο του χρόνου.

4. Η δύναμη της δέσμευσης των πελατών και της διαχείρισης της φήμης.

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένας από τους πιο θεμελιώδεις τρόπους να προβάλετε το περιεχόμενο σας. Δεν μπορείτε απλώς να υπάρχετε σε αυτούς τους ιστότοπους - πρέπει να τους χρησιμοποιείτε ενεργά για να προσελκύσετε τους πελάτες σας. Μια μεγάλη ροή κυκλοφορίας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν σημαίνει τίποτα εάν δεν μπορείτε να μετατρέψετε αυτούς τους επισκέπτες σε πελάτες.

Ένας εξειδικευμένος ψηφιακός έμπορος θα κάνει περισσότερα από το να διατηρεί τις δημοσιεύσεις σας φρέσκες. Θα επικοινωνήσει προσωπικά με το κοινό σας, θα ακούσει τις επιθυμίες και τις ανάγκες τους και θα ανταποκριθεί με τρόπο που όχι μόνο θα αφήσει τον πελάτη ευτυχισμένο, αλλά θα δημιουργήσει και μια θετική φήμη για την επιχείρησή σας.

Κατά την παρακολούθηση των σχολίων και των συνομιλιών των πελατών, ο υπεύθυνος μάρκετινγκ θα μιλήσει απευθείας με δυσαρεστημένους πελάτες και θα βοηθήσει στην επίλυση των προβλημάτων τους γρήγορα και αποφασιστικά.

5. Πολύτιμο και ευεργετικό περιεχόμενο.

Όταν ρωτήσετε τι είδους περιεχόμενο χρειάζεται η εταιρεία σας, θα πρέπει να σκεφτείτε το περιεχόμενο που θέλετε να καταναλώσετε. Το καλό περιεχόμενο ιστού είναι ιδανικά διασκεδαστικό, αλλά πάνω απ 'όλα, θα πρέπει να είναι χρήσιμο.

Εδώ είναι όπου ένας υπεύθυνος ψηφιακού μάρκετινγκ είναι πιο χρήσιμος. Θα σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε περιεχόμενο που σας δείχνει ως ειδικούς και ηγέτες στον κλάδο σας.

 

5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

πιασάρικο domain για κατασκευή ιστοσελίδας

Έχοντας ένα ισχυρό εμπορικό όνομα σας δίνει ένα άμεσο πλεονέκτημα όταν ξεκινάτε για πρώτη φορά την επιχείρησή σας.

Είναι σημαντικό να βρείτε το σωστό όνομα κατά τη δημιουργία του ηλεκτρονικού σας καταστήματος για να το βοηθήσετε να ξεχωρίζει από το πλήθος. Εδώ είναι μερικές υποδείξεις για το πώς να βρείτε αυτό το όνομα.

Συμβουλές για την επιλογή ενός πιασάρικου ονόματος επιχείρησης στην κατασκευή ιστοσελίδων:

1) Κρατήστε το σύντομο και απλό
2) Να είστε διαφορετικοί
3) Εξετάστε την ηλεκτρονική παρουσία σας
4) Να είστε δημιουργικοί με το όνομα του site σας
5) Να είστε πρωτότυποι
6) Βρείτε νέα έμπνευση

1. Κρατήστε το σύντομο και απλό
Έχοντας ένα σύντομο, ζωηρό όνομα είναι μεγάλη υπόθεση για διάφορους λόγους: Είναι αξέχαστη ονομασία, εύκολο να προφερθεί, και να ταιριάζει αβίαστα στην επικεφαλίδα της αρχικής σελίδας του ηλεκτρονικού σας καταστήματος.

Η εύρεση ενός ονόματος μπορεί να είναι μια πρόκληση όμως. Τα εμπορικά σήματα κατοχυρώνονται κάθε μέρα, και τα ονόματα που είναι ελκυστικά για εσάς αναμφίβολα θα ελκύουν και  κάποιον άλλον εξίσου. Ευτυχώς, είναι ένας μεγάλος κόσμος και υπάρχει άφθονος χώρος για δημιουργικά, συναρπαστικά εμπορικά ονόματα.

Εδώ είναι μερικές στρατηγικές που μπορείτε να προσπαθήσετε να πάρετε:

1) Δοκιμάστε διαφορετικούς συνδυασμούς σύντομων λέξεων. Δύο σύντομες λέξεις με ομοιοκαταληξία ή που είναι παρηχητικά μπορεί να είναι πιο αξέχαστη.
2) Συνθέτουν μια λέξη με μια "μαγία". Τεχνολογικές μάρκες όπως το Google, eBay και Skype έχουν άμεσα αναγνωρίσιμα ονόματα, ακόμα κι αν δεν είναι πραγματικές λέξεις.
3) Χρησιμοποιήστε μια λέξη με προσωπικό νόημα. Θα μπορούσε να είναι ένα ψευδώνυμο που έχετε , το όνομα του κατοικίδιου ζώου σας (μια έξυπνη ιδέα αν το κατάστημά σας σχετίζεται με κατοικίδια), ή ακόμα και το δικό σας όνομα. Η χρήση ενός προσωπικού ονόματος διευκολύνει την αναγνώριση του καταστήματός σας σε προσωπικό επίπεδο, αν και σημειώστε ότι τα καταστήματα που βασίζονται σε προσωπικές επωνυμίες μπορεί να είναι πιο δύσκολο να πωληθούν.

2. Να είστε διαφορετικοί
Διεξαγωγή έρευνας αγοράς για να ανακαλύψετε ποια ονόματα διαθέτουν οι άμεσοι ανταγωνιστές σας και να προσπαθήσουμε να καταλήξουμε σε κάτι εντελώς διαφορετικό.

Η πρόκληση εδώ είναι να καταλήξουμε σε ένα όνομα που αντικατοπτρίζει την θέση σας και το είδος των προϊόντων που πουλάτε, χωρίς το όνομα της επιχείρησής σας να αντικατοπτρίζει τους ανταγωνιστές σας.

Για παράδειγμα, αν πουλάτε ηλεκτρονικά και τεχνολογικά προϊόντα, μπορεί να έχετε ανταγωνιστές που χρησιμοποιούν λέξεις όπως "electronics", "technology" και "future" στα ονόματά τους. Αποφύγετε τη χρήση παρόμοιων λέξεων. Αντ 'αυτού, σκεφτείτε διαφορετικά ώστε να ξεχωρίζουν.

3. Εξετάστε την ηλεκτρονική παρουσία σας
Αφού έχετε μια λίστα επιλογών για το όνομα του καταστήματός σας, μάθετε αν ο επιλεγμένος τομέας σας είναι διαθέσιμος για εγγραφή. 

Η κατοχή ενός προσαρμοσμένου ονόματος τομέα για το κατάστημά σας είναι ζωτικής σημασίας, αν και δεν πρέπει να αφήσετε την αναζήτησή σας για το μυθικό "τέλειο" όνομα τομέα να σας προκαλέσει να χρονοτριβείτε— όλα είναι ανοιχτά για αλλαγή, συμπεριλαμβανομένου του ονόματος τομέα σας. Ωστόσο, υπάρχει αξία στην επιλογή ενός στερεού ονόματος τομέα (domain name) που αντιπροσωπεύει σωστά το εμπορικό σήμα σας από την αρχή, έτσι είναι μια απόφαση που δικαιολογεί κάποια σκέψη.

Μπορείτε επίσης να εξετάσετε το ενδεχόμενο πώλησης σε Amazon, eBay ή άλλη αγορά τρίτων εκτός από το δικό σας κατάστημα. Ακόμα κι αν αυτό δεν είναι στο σχέδιο, είναι μια καλή ιδέα να ελέγξετε την ιδέα ονόματος της επιχείρησής σας σε δημοφιλείς τοποθεσίες για να βεβαιωθείτε ότι τα ονόματα είναι διαθέσιμα σε εσάς και έτσι ώστε οι πελάτες να μην σας συγχέουν με μια άλλη υπάρχουσα επιχείρηση.

4. Να είστε δημιουργικοί με το όνομα του τομέα σας  
Εάν το .gr  όνομα που επιλέξατε δεν είναι διαθέσιμo, μην ανησυχείτε: Εξακολουθείτε να έχετε την επιλογή να χρησιμοποιήσετε ένα διαφορετικό TLD. 

Ενώ μερικοί εμπειρογνώμονες μηχανών αναζήτησης θεωρούν ότι η Google δεν είναι τόσο φιλική στους λιγότερο γνωστούς τομείς, 

Άλλα doamin name για να εξετάσετε:

.store
.shop
Με βάση το προϊόν που πουλάτε (.shoes, .art) ktl


5. Να είστε πρωτότυποι  
Βεβαιωθείτε ότι έχετε το νόμιμο δικαίωμα να χρησιμοποιήσετε το όνομα της επιχείρησης που έχετε καταλήξει. 

Ο μόνος ασφαλής τρόπος να είσαι 100% σίγουρος είναι να συμβουλευτείτε δικηγόρο.

Αφού έχετε καθορίσει ότι το όνομά σας είναι διαθέσιμο, μεταβείτε στο Google ή στο Bing και δείτε αν εμφανίζονται τα ονόματα στη λίστα σας. 

Είναι επίσης σημαντικό να ελέγξετε το Twitter, το Facebook και άλλους ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης που θα θέλετε να χρησιμοποιήσετε για διαθεσιμότητα.

6. Βρείτε νέα έμπνευση  
Εάν σας τελειώνουν οι ιδέες ονόματος επιχείρησης, μπορεί να θέλετε να δώσετε στον εαυτό σας χρόνο για να σκεφτείτε. Ίσως ψάχνετε για ένα όνομα επιχείρησης που έχει νοσταλγία ή μιλάει σε μια τάση. Άλλες γλώσσες μπορούν να παρέχουν πολλές ιδέες εξίσου για ονομασίες. 

Η έμπνευση μπορεί να χτυπήσει οπουδήποτε. Ακούστε τις συζητήσεις γύρω σας, το περιβάλλον σας, και ακόμη και να εξετάστε τις συνήθεις εκφράσεις και τους τρόπους σας.

 

5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

Αναγκαία η ιστοσελίδα για μια επιχείρηση

Η διαδικτυακή παρουσία μιας επιχείρησης, ανεξάρτητα από τη βιομηχανία, μπορεί να έχει τεράστιο αντίκτυπο στην επιτυχία της. Σε αυτήν την ημέρα και την ηλικία, μερικές επιχειρήσεις ακόμα δεν συνειδητοποιούν ότι η πλειοψηφία των πελατών τους θα επισκεφτεί τον ιστοχώρο τους πρίν κάνει μια αγορά. 

Έχοντας μια ισχυρή παρουσία σε απευθείας σύνδεση, ιδιαίτερα μια ιστοσελίδα, μπορεί να κάνει ή να σπάσει για τη δημιουργία περισσότερων εσόδων. Ναι, η ποιότητα της ιστοσελίδας σας επηρεάζει τα αποτελέσματα, αλλά ο σκοπός αυτού του άρθρου είναι για να τονίσει τη σημασία της διασφάλισης ότι έχετε μια ιστοσελίδα.

Με αρκετή βοήθεια πολλές εταιρείες διαφόρων μεγεθών κατάφεραν να δημιουργήσουν τις ψηφιακές παρουσίες τους. Σε ορισμένες περιπτώσεις, οι οργανισμοί διστάζουν να συνδεθούν, επειδή αισθάνονται ότι δεν καταλαβαίνουν αρκετά την τεχνολογία και δεν καταλαβαίνουν πώς να διαχειριστούν μια ιστοσελίδα. Άλλες φορές, οι εταιρείες ανησυχούν για την τιμή κατασκευής ιστοσελίδων.

Τα καλά νέα είναι ότι υπάρχει μια λύση εκεί έξω που θα λειτουργήσει για σας. Αν εξακολουθείτε να χρειάζεστε πειστική, εδώ είναι οι κορυφαίοι λόγοι που είναι σημαντικό για την επιχείρησή σας να έχει μια ιστοσελίδα:

Αξιοπιστία
Ένας από τους κύριους λόγους που θα πρέπει να έχετε μια ιστοσελίδα για την επιχείρησή σας είναι να αυξήσει την αξιοπιστία του οργανισμού σας. Οι πιθανότητες είναι να υπάρχουν διάφοροι προμηθευτές που προσφέρουν μια παρόμοια υπηρεσία με τη δική σας. Ένας τρόπος που μπορείτε να ξεχωρίσετε είναι με την κατοχή ενός ιστοχώρου που φαίνεται καλός και επικοινωνεί σαφώς τις ποιοτικές πληροφορίες στους καταναλωτές σας.

Χωρίς μια ιστοσελίδα, οι άνθρωποι μπορούν να αμφισβητήσουν τη νομιμότητά σας ως επιχείρηση. Η κατοχή ενός ιστοχώρου είναι μια ευκαιρία να γίνει μια μεγάλη πρώτη εντύπωση και να δοθεί στους ανθρώπους άνεση ότι είστε μια πραγματική επιχείρηση.

Μάρκα
Η προβολή της επωνυμίας σας στους υποψήφιους πελάτες σας είναι ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα που μπορείτε να κάνετε. Με τον σαφή καθορισμό ποιος είστε, τι εκπροσωπείτε και τι αντιπροσωπεύετε, μπορείτε να αυξήσετε τις πιθανότητες των πελατών σας αγοράζουν από εσάς.

Αυτό είναι επίσης κάτι που μπορεί να σας κάνει να ξεχωρίσετε από τους ανταγωνιστές σας. Χωρίς μια ιστοσελίδα, μπορεί να είναι απίστευτα δύσκολο να γίνει αυτό, επειδή οι άνθρωποι δεν μπορούν εύκολα να βρουν την ποιότητα και αξιόπιστες πληροφορίες σχετικά με την επιχείρησή σας.

Προβάδισμα 
Ίσως ένας από τους πιο ενδιαφέροντες λόγους για να έχουν μια ιστοσελίδα για την επιχείρησή σας είναι επειδή μπορεί να αυξήσει τις πιθανότητές σας να πάρει προβάδισμα.

Μόλις οι άνθρωποι σας βρουν σε απευθείας σύνδεση, να ενδιαφερθούν για το προϊόν ή την υπηρεσία σας και θέλουν να μάθουν περισσότερα, θα ξέρουν πώς να επικοινωνήσουν μαζί σας χάρη στις πληροφορίες στην ιστοσελίδα σας, η οποία σας δίνει την ευκαιρία να αυξήσει τις πωλήσεις σας. Παρόλο που οι ιστότοποι έχουν κόστος, όταν χρησιμοποιούνται σωστά, έχουν θετική απόδοση επένδυσης (ROI).

Οργανική κυκλοφορία 
Μόλις είστε σε απευθείας σύνδεση και έχετε ένα βελτιστοποιημένο ιστοχώρο SEO, έχετε μια πιθανότητα στα αποτελέσματα αναζήτησης Google. Αυτό σημαίνει ότι όταν οι άνθρωποι ψάχνουν για ένα προϊόν ή μια υπηρεσία, υπάρχει μια πιθανότητα ο ιστοχώρος σας να εμφανιστεί στα αποτελέσματα. Αυτό σας δίνει την ευκαιρία να αυξήσετε δραστικά τη βάση πελατών σας.

Εξοικονομώντας χρόνο + Εξυπηρέτηση Πελατών
Πολλές επιχειρήσεις λαμβάνουν κλήσεις από προοπτικούς ή υπάρχοντες πελάτες που κάνουν απλές ερωτήσεις σχετικά με την τοποθεσία και τις ώρες λειτουργίας. Αν χάσετε μια κλήση, ο πελάτης μένει δυσαρεστημένος. Οι κλήσεις μπορούν επίσης να αποσπάσουν την προσοχή του προσωπικού σας από το να επικεντρωθεί στα πιο σημαντικά μέρη της επιχείρησής σας. Ένας ιστότοπος μπορεί να μειώσει αυτές τις κλήσεις και να αυξήσει την εσωτερική παραγωγικότητα. Ταυτόχρονα, βοηθά τους πελάτες να βρουν χρήσιμες πληροφορίες χωρίς να χρειάζεται να καλέσετε, η οποία παρέχει τελικά μια ολόγυρα καλύτερη εμπειρία χρήστη.

Ενημερώσεις και ανακοινώσεις
Δεδομένου ότι ο ιστότοπός σας βρίσκεται σε 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, είναι εύκολο να δημοσιεύσετε ενημερώσεις και ανακοινώσεις στους πελάτες σας. Είναι ένας τρόπος για να τους κρατήσετε ενήμερους μέχρι σήμερα για όλα όσα κάνετε. Όταν κάτι είναι ιδιαίτερα σχετικό με τους πελάτες, αυξάνει την πιθανότητα σας να είστε σε θέση να τους αναβαθμίσετε.

Ψηφιακό Μάρκετινγκ
Αν σκοπεύετε να αξιοποιείται το ψηφιακό μάρκετινγκ για να αυξήσετε τους υποψήφιους πελάτες σας και να αναπτύξετε την επιχείρησή σας, πιθανότατα θα θελήσετε να αυξήσετε την επισκεψιμότητα σε έναν ιστότοπο ή σε μια σελίδα προορισμού. Για να το κάνετε αυτό αποτελεσματικά, αξιοποιήστε την ιστορική επισκεψιμότητα που έχει μεταβεί στον ιστότοπό σας, ώστε να μπορείτε να στοχεύσετε τους πιο κατάλληλους πελάτες και να έχετε την καλύτερη απόδοση επένδυσης (ROI) στις δαπάνες σας για διαφήμιση. Αυτό είναι κάτι που δεν μπορεί να ρυθμιστεί αναδρομικά, γι 'αυτό θα ήταν καλύτερο ο ιστότοπό σας να τρέχει από νωρίς, ακόμη και αν δεν σκοπεύετε να εκτελέσετε διαφημίσεις αυτή τη στιγμή.

 

5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

προώθηση ιστοσελίδας μικρής επιχείρησης με podcast

Ανεξάρτητα από τον κλάδο που δραστηριοποιείστε, ο ανταγωνισμός είναι πάντα εκεί για την προώθηση και κατασκευή ιστοσελίδων προϊόντων ή υπηρεσιών μικρών επιχειρήσεων. Επομένως, αντί να εστιάζετε σε προσφορές, θα πρέπει να σκεφτείτε κάτι νέο και αποτελεσματικό για την στρατηγική μάρκετινγκ σας.

Μεταξύ των διαφόρων στρατηγικών ψηφιακού μάρκετινγκ, η στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου είναι μία από τις πιο αποτελεσματικές. Αυτή η τακτική προσφέρει στην επιχείρησή σας τη μέγιστη έκθεση χωρίς κανένα κόστος.

Βέβαια, υπάρχουν διάφοροι τύποι περιεχομένου, συμπεριλαμβανομένων αναρτήσεων ιστολογίου, άρθρων, βίντεο, διαδικτυακών σεμιναρίων, ηλεκτρονικών βιβλίων, και κυρίως podcast. Οι επιχειρήσεις μπορούν να χρησιμοποιούν podcast για διάφορους σκοπούς.

# 1 Το Podcasting είναι εύκολο και φθηνό

Σε αντίθεση με τις άλλες στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ, τα podcast δημιουργούνται εύκολα και μπορούν να παραχθούν χρησιμοποιώντας ελεύθερο λογισμικό. Απαιτείται μόνο ένα μικρόφωνο και μια ψηφιακή συσκευή εγγραφής φωνής.

# 2 Τα podcast δημιουργούν μια έντονη παρουσία για την επιχείρηση στον κλάδο σας

Η τακτική podcasting με πολύτιμες πληροφορίες και δημιουργικές ιδέες σας βοηθά να καθιερώσετε την εταιρεία σας ως χρήσιμη και απαραίτητη στον τομέα της.

# 3 Τα podcast κεντρίζουν την προσοχή του κοινού

Εάν μεταδίδετε podcast σε τακτική βάση, το κοινό σας εξοικειώνεται με το στυλ φωνής και παρουσίασης. Αυτή η οικειότητα τους κάνει να επιστρέφουν για περισσότερα. Επομένως, τα podcast σας βοηθούν να δημιουργήσετε μια συναισθηματική σύνδεση με το κοινό-στόχο σας.

# 4 Τα podcast είναι ευέλικτα για παράδοση και πρόσβαση

Τα Podcasts δημιουργούνται εύκολα. Άτομα χωρίς τεχνικές γνώσεις μπορούν να δημιουργήσουν ένα podcast χρησιμοποιώντας τα δωρεάν εργαλεία που είναι διαθέσιμα στο Διαδίκτυο.. Ακόμη και οι χρήστες, μπορούν να κατεβάσουν podcast και να τα αντιγράψουν σε φορητές συσκευές και να ακούσουν αυτά τα podcast σε οποιοδήποτε μέρος, ανά πάσα στιγμή, χωρίς να είναι συνδεδεμένοι στο Διαδίκτυο.

# 5 Τα podcast σας βοηθούν να δημιουργήσετε αναγνωσιμότητα επωνυμίας

Η ύπαρξη μιας σταθερής και αξιόπιστης επωνυμίας είναι σημαντική για την ανάπτυξη της επιχείρησής σας. Εάν το κοινό-στόχος σας δεν είναι εξοικειωμένο με την επωνυμία σας, δεν θα μπορείτε να αυξήσετε τη βάση πελατών και τις πωλήσεις σας. Με την δημιουργία podcast, μπορείτε να κάνετε το όνομα της εταιρείας σας γνωστό. Μην ξεχάσετε ποτέ να συσχετίσετε το θέμα σας με το προϊόν ή την υπηρεσία σας. Κάθε φορά που συσχετίζετε το θέμα με το προϊόν σας, το κοινό εξοικειώνεται με την επωνυμία σας. Με αυτόν τον τρόπο, τα podcast χρησιμεύουν επίσης ως τύπος διαφήμισης για την επιχείρησή σας.

# 6 Τα podcast σας βοηθούν να συνδεθείτε με τους υπαλλήλους σας

Τα podcast δεν σας βοηθούν μόνο να αυξήσετε την αφοσίωση των πελατών σας, αλλά σας δίνουν και τη δυνατότητα να συνδεθείτε με τους υπαλλήλους σας. Οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων μπορούν να χρησιμοποιήσουν podcasts για να εκπαιδεύσουν τους υπαλλήλους τους και να κάνουν σημαντικές ανακοινώσεις.

# 7 Μπορείτε να διανείμετε podcast μέσω πολλαπλών καναλιών

Αυτή είναι μια από τις πιο κρίσιμες πτυχές του podcasting. Η δημοτικότητα των podcast σας θα εξαρτηθεί σε μεγάλο βαθμό από την πλατφόρμα που χρησιμοποιείτε για αυτά.

# 8 Τα podcast σας βοηθούν να δημιουργήσετε πολύτιμες διασυνδέσεις

Η πρόσκληση ομιλητών  στο podcast σας είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να δώσετε στο κοινό σας διαφορετικές απόψεις και πληροφορίες σχετικά με ένα συγκεκριμένο θέμα. Σας βοηθά επίσης να δημιουργήσετε καλή σχέση με ειδικούς του κλάδου που μπορούν να σας βοηθήσουν με πολλούς τρόπους. Εκτός από αυτό, όταν προσκαλείτε ομιλητές από διαφορετικούς κλάδους, κάνετε το κοινό σας εξοικειωμένο με την τεχνολογία, την εμπειρία κ.λπ.

# 9 Τα podcast φέρνουν νέες οικονομικές ευκαιρίες

Υπάρχουν πολλοί επιχειρηματίες που κατάφεραν να αυξήσουν το εισόδημα από τα podcast τους. Στην πραγματικότητα, μπορείτε επίσης να ανακαλύψετε νέες οικονομικές δυνατότητες, δημιουργώντας μια στρατηγική podcast που παρέχει στο κοινό-στόχο σας πολύτιμες, διορατικές πληροφορίες δωρεάν. Μπορείτε επίσης να διδάξετε στους ακροατές σας πώς να δημιουργήσετε ένα podcast που δημιουργεί έσοδα.

# 10 Τα podcast σας επιτρέπουν να παράγετε περιεχόμενο μεγάλης διάρκειας

Σε αυτόν τον κόσμο των κοινωνικών μέσωνμαζικής ενημέρωσης, οι άνθρωποι βομβαρδίζονται με διάφορα περιεχόμενα. Τα ιστολόγια, τα άρθρα ειδήσεων, τα βίντεο και τα tweets έχουν ως στόχο να παρέχουν στο κοινό γρήγορες πληροφορίες για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Το Podcast σάς επιτρέπει να δώσετε εκτενείς λεπτομέρειες σχετικά με την προσφορά σας και πώς μπορεί να είναι πολύτιμη για το κοινό σας. Σας παρέχει ευρύ πεδίο για να συμπεριλάβετε σημαντικές πληροφορίες και αναλύσεις, μαζί με τα πιο πρόσφατα στατιστικά στοιχεία και δεδομένα. Αυτό, με τη σειρά του, σας βοηθά να κερδίσετε την εμπιστοσύνη του κοινού σας και να ενισχύσετε την αξιοπιστία της επωνυμίας.

 

 Ένα podcast με καλά ερευνημένο περιεχόμενο σάς βοηθά να μεταφέρετε τις ιδέες σας στον κόσμο με έναν νέο τρόπο που οι άνθρωποι απολαμβάνουν. Αν θέλετε την προσοχή του κοινού σας για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, θα πρέπει να σκεφτείτε να δημιουργήσετε ένα podcast.

 

5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

κατασκευή ιστοσελίδας φιλική προς τον επισκέπτη

Οι ιστοσελίδες έχουν εξελιχθεί σε κάτι πολύ περισσότερο από απλά κείμενα και πληροφορίες σε μια σελίδα. Οι χρήστες σήμερα αναμένουν από την ιστοσελίδα σας για να τους διασκεδάσει και να προσφέρει μια διαισθητική, άνετη συνολική εμπειρία.

Τα πάντα, από την αισθητική του ιστότοπού σας μέχρι την τοποθέτηση των CTA σας, μπορούν να επηρεάσουν το χρονικό διάστημα παραμονής των επισκεπτών στη σελίδα σας. Ευτυχώς, είναι εύκολο να κάνετε την ιστοσελίδα σας πιο φιλική προς το χρήστη.

1. Ακούστε τους χρήστες σας
Αφιερώστε χρόνο για να ρωτήσετε τους τακτικούς επισκέπτες σας τι θα ήθελαν να δουν στη σελίδα σας. Η λήψη στοιχείων απευθείας από το στοχευόμενο κοινό σας θα σας επιτρέψει να ανακαλύψετε στοιχεία που λείπουν, τα οποία μπορεί να μην βλέπετε μόνοι σας. Οι χρήστες γνωρίζουν συχνά ακριβώς τι δεν τους αρέσει σε έναν ιστότοπο. Είναι η δουλειά σας να πάρετε αυτά τα σχόλια και να τα μετατρέψετε σε θετικά, αντικαθιστώντας τυχόν χαρακτηριστικά που αντιπαθούν οι επισκέπτες σας.

Όταν τοποθετείτε το χρήστη στον πυρήνα της σχεδίασης και του περιεχομένου σας, ο ιστότοπός σας θα γίνει αυτόματα πιο φιλικός προς το χρήστη.

2. Επιταχύνετε την ταχύτητα φόρτωσης
Οι χρήστες του Web αναμένουν ότι ο ιστότοπός σας θα φορτωθεί με αστραπιαία ταχύτητα, ακόμα και σε κινητές συσκευές. Περίπου οι μισοί από αυτούς λένε ότι αναμένουν μια ιστοσελίδα για να φορτώσει περίπου δύο δευτερόλεπτα και θα εγκαταλείψουν μία σελίδα που δεν φορτώνει μετά από τρία δευτερόλεπτα. Η ταχύτητα πράγματι έχει σημασία όταν πρόκειται για τη διατήρηση των επισκεπτών, ώστε να μπορούν να δουν αν θέλουν να συνεργαστούν μαζί σας.

Υπάρχουν εργαλεία για την κατασκευή ιστοσελίδων που θα σας επιτρέψουν να ελέγξετε την ταχύτητα του site σας.

3. Παροχή αναλυτικών πληροφοριών
Όταν ένας επισκέπτης προσγειώνεται στη σελίδα σας, θέλει να λάβει όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται, ώστε να σχηματίσει μια τεκμηριωμένη απόφαση σχετικά με το προϊόν ή την υπηρεσία σας. Εάν ο επισκέπτης πρέπει να κυνηγήσει αυτές τις πληροφορίες, μπορεί να υποθέσει ότι κρύβετε κάτι ή να απογοητευτεί και να μεταβεί στην ιστοσελίδα ενός ανταγωνιστή.

4. Κάντε την πλοήγηση διαισθητική
Όταν ένας επισκέπτης προσγειώνεται σε μια ιστοσελίδα, συχνά κοιτάζει τη γραμμή πλοήγησης για να προσανατολιστεί στη σελίδα. Η γραμμή πλοήγησης είναι απαραίτητη, διότι χρησιμεύει ως εργαλείο για να επιστρέψετε στη σελίδα προορισμού.

Ταυτόχρονα, πρέπει να περιορίσετε τον αριθμό των κατηγοριών στη γραμμή περιήγησης, ώστε να μην γίνεται υπερβολικά ογκώδης.

5. Επιλέξτε το χρώμα προσεκτικά
Επιλέξτε προσεκτικά τα χρώματα για την ιστοσελίδα σας. Χρειάζεστε μια τέλεια ισορροπία μεταξύ ομορφιάς και σαφήνειας. Όχι μόνο η παλέτα χρωμάτων σας πρέπει να έχει νόημα για τη βιομηχανία σας, αλλά η αντίθεση μεταξύ του υποβάθρου και του κειμένου πρέπει να είναι αρκετή ώστε ο επισκέπτης να μπορεί να διαβάσει το κείμενο εύκολα.

6. Βελτιώστε τη διάταξη της ιστοσελίδας σας
Λάβετε υπόψη ότι πολλοί χρήστες έχουν πλέον πρόσβαση σε ιστότοπους μέσω κινητών συσκευών.
Ο ιστότοπός σας φαίνεται καλός τόσο στον υπολογιστή όσο και στο κινητό; Δεν χρειάζεται απαραίτητα να είναι το ίδιο. Αυτό που είναι σημαντικό όμως, είναι οι χρήστες κινητών συσκευών να μπορούν να δουν τα πράγματα χωρίς να χρειάζεται να μεγεθύνουν συνέχεια.

7. Δώστε προσοχή στις CTA
Έχετε ισχυρές εκκλήσεις για δράση (CTA) στις σελίδες σας σε σημεία που έχουν νόημα; Οι επισκέπτες της ιστοσελίδας που θέλουν να αγοράσουν ή να εγγραφούν στο ενημερωτικό δελτίο σας, θα θέλουν να μάθουν πώς να κάνουν το επόμενο βήμα. Χρησιμοποιείστε ένα ισχυρό CTA που είναι εύκολο να εντοπίσετε. Αυτό επιτρέπει στο χρήστη να βρει το κουμπί, με το που προσγειώνεται στη σελίδα.

 

8. Ενισχύστε τη σελίδα επαφών σας
Εάν δεν έχετε έναν απλό τρόπο για τους καταναλωτές να επικοινωνήσουν μαζί σας, υπάρχει κίνδυνος να χάσετε την εμπιστοσύνη εκείνων που προσγειώνονται στη σελίδα σας. Εάν η επαφή σας είναι απλά ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, εξετάστε το ενδεχόμενο να ενισχύσετε αυτές τις πληροφορίες.


Με όσους περισσότερους τρόπους επιτρέπετε σε ένα χρήστη να επικοινωνήσει μαζί σας, τόσο το καλύτερο. Εξετάστε το ενδεχόμενο να προσθέσετε έναν αριθμό χωρίς χρέωση, μια επιλογή ζωντανής συνομιλίας, μια γνωσιακή βάση και ένα φόρουμ χρηστών. Αυτοί οι παράγοντες προσθέτουν αξιοπιστία στο site σας.


Αυτά τα οκτώ πράγματα θα κάνουν αμέσως την ιστοσελίδα σας πιο φιλική προς το χρήστη. Αφιερώστε χρόνο για να ρωτήσετε τους πελάτες σας, ποια εργαλεία θα τους βοηθήσουν και προσθέστε αυτά στον ιστότοπό σας. Θυμηθείτε, τα εργαλεία που είναι χρήσιμα για μια τοποθεσία ηλεκτρονικού εμπορίου θα διαφέρουν από εκείνα που είναι χρήσιμα για ένα ιστολόγιο.

 

5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

διαφήμιση ιστοσελίδων για super κοινό

Η οικοδόμηση ενός ακροατηρίου είναι ίσως η πιο σημαντική πτυχή της ανάπτυξης μιας εταιρείας. Αντί να βασίζεστε σε επικίνδυνα κόλπα και τύχη,  μετατρέψτε την εύρεση του κοινού σας σε επιστήμη. Με αυτόν τον τρόπο, είστε σε θέση να προβλέψετε και να ελέγξετε μακροπρόθεσμα αποτελέσματα.

 Χτίστε το κοινό σας θέτοντας ακριβείς στόχους και δοκιμάζοντας τακτικές.

Ακολουθούν πέντε τρόποι για να δημιουργήσετε κοινό για τις διαφημίσεις σας, με ασφάλεια και βιώσιμο τρόπο:

1. Χτίστε την εν συναίσθηση με τα personas πελατών

Εάν μπορείτε να κατανοήσετε τις τρέχουσες συνήθειες των πελατών, θα είστε σε καλύτερη θέση να προβλέψετε τι θα τους ενδιαφέρει στη συνέχεια και να μερομνήσετε ανάλογα στην προώθηση και κατασκευή ιστοσελίδων.

Δημιουργήσετε μια persona. Μια persona φέρνει τους επιχειρηματίες στο μυαλό του πελάτη. Δώστε στους πελάτες σας ένα όνομα, μια οικογένεια και ένα σπίτι.
Χρησιμοποιήστε φωτογραφίες υψηλής ποιότητας για να ζωντανέψετε ακόμα περισσότερο τα personas.

2. Επιλέξτε κανάλια για στόχευση με βάση αυτά τα personas
Χρησιμοποιώντας το περιγραφικό προφίλ του πελάτη ως σημείο εκκίνησης, επιλέξτε τα κανάλια για τις διαφημίσεις σας με τα οποία θα συναντήσει και θα αλληλεπιδρά ο πελάτης σας κατά τη διάρκεια της ημέρας του.

Κάθε κανάλι απαιτεί διαφορετική στρατηγική, επομένως είναι σημαντικό να επιλέξετε το κανάλι πριν δημιουργήσετε τις διαφημίσεις σας. Η στόχευση ενός σχετικού καναλιού είναι αυτό που γεμίζει το κοινό σας με το σωστό είδος ατόμων, τα άτομα που είναι πιθανό να γίνουν πιστοί υποστηρικτές σας.

3. Αξιοποιήστε τις πλατφόρμες για να αυξήσετε περαιτέρω το κοινό
ΤΑ SEO εργαλεία σας επιτρέπουν να εξετάσετε τις συνήθειες αναζήτησης του κοινού σας και να συνδεθείτε πιο άμεσα μαζί τους. Χρησιμοποιήστε αυτά τα εργαλεία για να μάθετε τι ενδιαφέρει το κοινό σας και, στη συνέχεια, αφήστε αυτή τη γνώση να τροφοδοτήσει τη διαφήμισή σας.

Χρησιμοποιήστε εργαλεία σχεδιασμού λέξεων-κλειδιών σε συνδυασμό με άλλα εργαλεία δημιουργίας κοινού για να ελέγξετε και να μετρήσετε την απόδοση των λέξεων-κλειδιών με τα πρόσωπα που έχετε επιλέξει.

Όταν ζευγαρώνετε αυτή τη γνώση με τα σωστά κανάλια, θα αρχίσετε να βλέπετε αποτελέσματα.

 

4. Δημιουργήστε ένα παρόμοιο κοινό
Ένα παρόμοιο κοινό είναι μια ομάδα από τους υπάρχοντες, ενεργούς πελάτες σας που αγαπούν ήδη το προϊόν σας. Αυτή είναι μια ομάδα που μπορείτε να δοκιμάσετε και να εξετάσετε και να χρησιμοποιήσετε για να προσελκύσετε παρόμοιους πελάτες.

Ξεκινήστε εντοπίζοντας μια λίστα ιδανικών πελατών και εισαγάγετε αυτήν τη λίστα στο Facebook για να δημιουργήσετε ένα παρόμοιο κοινό. Αφήστε τον αλγόριθμο της πλατφόρμας να κάνει τη δουλειά του για να φωτίσει τα πλήθη των ατόμων με τα χαρακτηριστικά που χρειάζεστε: τα άτομα με τα οποία θα πρέπει να μιλάτε με τις διαφημίσεις σας.

5. Δημιουργήστε ένα σούπερ ακροατήριο
Μετά την δημιουργία παρόμοιων ακροατηρίων, μπορείτε να δημιουργήσετε επίπεδα για τα ενδιαφέροντα τους για να δημιουργήσετε και ένα σούπερ κοινό.

Μπορείτε να πειραματιστείτε περαιτέρω με τη δοκιμή των πρόσθετων ενδιαφερόντων, που θα μπορούσαν να μετατρέψουν ένα δυνητικό πελάτη σε πιστό υποστηρικτή.

Πειραματιστείτε με το πόσο συγκεκριμένα θα πρέπει να είναι τα ενδιαφέροντα, δοκιμάστε μια νέα διαφήμιση στο κοινό σας και δείτε τι θα συμβεί.

 

Η δημιουργία μιας στρατηγικής απόκτησης πελατών που βασίζεται σε δεδομένα είναι κάτι εφικτό και εννοείται αποτελεσματικό. Σας επιτρέπει να γνωρίζετε ακριβώς πώς και γιατί λειτουργούν οι δράσεις δημιουργίας κοινού. Κάθε μέρος της στρατηγικής σας, από τις σελίδες προορισμού έως τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου καλωσορίσματος, μπορούν να ρυθμιστούν ανάλογα.

 

5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

διατήρηση επισκεψιμότητας ιστοσελίδων

Στον πυρήνα του, το μάρκετινγκ περιεχομένου έρχεται σε μια μεγάλη πρόκληση: δημιουργία και διατήρηση πιστού κοινού. Δεν είναι εύκολο έργο.

1. Εστίαση στην ποιότητα και όχι στην ποσότητα

Κατά την απόκτηση κοινού μέσω μιας καμπάνιας, είναι σημαντικό να παρακολουθείτε την ποιότητα αυτών των νέων επισκεπτών. Ξοδεύουν χρόνο με περιεχόμενο; Επιστρέφουν;

2. Το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο είναι το κλειδί για τη δημιουργία κοινού

3. Αγκαλιάστε τη δύναμη των συνεργασιών

Η συνεργασία με παρόμοιους ιστότοπους με τον δικό σας, είναι ένας εξαιρετικός τρόπος όχι μόνο να εισαγάγετε ένα νέο κοινό στο περιεχόμενό σας με την κατασκευή ιστοσελίδων, αλλά και να αποκτήσετε πολύτιμες διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Πρέπει να εμπιστεύεστε την επιρροή των συνεργατών τους, η αναγνώρισή της ύπαρξης του κοινό τους είναι προς όφελος σας, αφού μπορεί να διασφαλίσει ότι η δική σας καμπάνια θα ενδιαφέρει το ίδιο κοινό.

4. Πάντα να δοκιμάζετε πριν να εκτελέσετε

5. Δημιουργήστε υψηλής ποιότητας περιεχόμενο

Είναι σημαντικό να θυμάστε ότι η δημιουργία κοινού απορρέει από την δημιουργία περιεχομένου υψηλής ποιότητας , που προσαρμόζεται σε έναν συγκεκριμένο τύπο χρήστη.

6. Θυμηθείτε ότι ο σχεδιασμός έχει σημασία

Η εξαιρετική σχεδίαση δεν αφορά μόνο καλές εικόνες. στον σύγχρονο τεχνολογικό κόσμο μας, είναι απολύτως επιτακτική ανάγκη να βεβαιωθείτε ότι τόσο τα email σας όσο και ο ιστότοπός σας, ανταποκρίνονται σε κινητές συσκευές.

7. Πείτε όχι σε συντομεύσεις

Η συνεχής διαδικασία επανάληψης και βελτίωσης του περιεχομένου, του σχεδιασμού και της σωστής στρατηγικής, δεν τελειώνει ποτέ και χρειάζεται πολλή δουλειά. 

 

5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

διαφήμιση και προώθηση ιστοσελίδων facebook

Πλέον, οι ημερήσιοι ενεργοί χρήστες του Facebook ξεπερνούν το 1 δις, οι οποίοι ενημερώνονται, παρακολουθούν ειδήσεις και συνομιλούν μεταξύ τους. Το Facebook αποτελεί τον ιστότοπο με τις πιο πολλές επισκέψεις, συγκριτικά με Instagram, Twitter, Pinterest και LinkedIn. Όλοι αυτοί οι χρήστες δίνουν τεράστιες δυνατότητες στις επιχειρήσεις να κάνουν διαφημίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, κυρίως στο Facebook. Μπορεί να έχει παρατηρηθεί τα τελευταία χρόνια μία πτώση στην απήχηση του, αλλά υπάρχουν πολλά πράγματα που χρήζουν επιτυχής μία διαφήμιση στο Facebook. Αυτό βέβαια, χρειάζεται σωστή στόχευση, εξαιρετική εικόνα ή βίντεο και ενδιαφέρον περιεχόμενο.

Μερικές συμβουλές που αφορούν τις διαφημίσεις στο Facebook, καθώς και ορισμένες στρατηγικές για το πώς μπορείτε να τις κάνετε ελκυστικές:

Το Facebook έχει την καλύτερη στόχευση διαφημίσεων από οποιονδήποτε άλλον ιστότοπο. Σας επιτρέπει να στοχεύετε ακριβώς το κοινό που θέλετε ανάλογα τα ενδιαφέροντά τους.  Αυτό μπορεί να γίνει με βάση το προσαρμοσμένο κοινό, δηλαδή υπάρχοντες πελάτες ή υποψήφιοι πελάτες, την  τοποθεσία, το φύλο, την συμπεριφορά και τις ανάλογες σελίδες που έχουν επισκεφτεί.

1. Χρησιμοποιήστε τη στόχευση του Facebook για να περιορίσετε το κοινό

Όταν πρόκειται να πραγματοποιήσετε μία online πώληση είναι σημαντικό να μιλάτε στο κοινό σας σαν να βρίσκεται μπροστά σας. Πρέπει να επικεντρωθείτε στις ανάγκες του κάθε πελάτη και να φερθείτε σαν να είναι μοναδικός.

Στην κατασκευή ιστοσελίδας σας, θα πρέπει να γράψετε κείμενα που θα ανταποκρίνονται σε όλα τα είδη των πελατών που θέλετε να προσελκύσετε. Στο Facebook, ωστόσο, μπορείτε να στοχεύσετε στενά το κοινό σας, σύμφωνα με τα δημογραφικά στοιχεία που έχει βάλει ο κάθε χρήστης στο προφίλ του.

2. Γράψτε διαφορετικές διαφημίσεις στο Facebook για διαφορετικούς ανθρώπους

Αυτό συμβαδίζει με την ιδέα της στόχευσης. Οι πελάτες σας στρέφονται σε εσάς για διάφορους λόγους, επομένως γιατί να χρησιμοποιήσετε μία γενική διαφήμιση; Η δύναμη του Facebook είναι η ικανότητά του να στοχεύει και να μην αντιμετωπίζεται η διαφήμισή ως κάτι κοινό προς όλους. Ο κάθε χρήστης θα είναι πιο ευχαριστημένος αν εμφανιστεί στην αρχική του οθόνη μία διαφήμιση άκρως κατάλληλη στα δικά του ενδιαφέροντα.

3. Βεβαιωθείτε ότι η διαφήμισή σας στο Facebook ταιριάζει με την επιχείρησή σας

Πολλές μικρές επιχειρήσεις δεν διαθέτουν επαρκές φωτογραφικό υλικό για να βάλουν στη διαφήμισή τους. Όταν έρθει η στιγμή να φτιάξουν μια διαφήμιση, χρειάζεται να ψάξουν αρκετά για μία φωτογραφία που να τις αντιπροσωπεύει.

Πρέπει η φωτογραφία να απεικονίζει ακριβώς αυτό που έχετε να προσφέρετε ώστε να προσελκύσετε το συγκεκριμένο κοινό, το οποίο έχετε στοχεύσει.

4. Χρησιμοποιείστε Call to Action

Οι καλύτερες διαφημίσεις στο Facebook έχουν σαφή στόχο. Το Call to Action ωθεί τους καταναλωτές να πατήσουν κλικ στη διαφήμισή σας και κάνουν αυτό που θέλετε, δηλαδή αυτό για το οποίο δημιουργήσατε τη διαφήμιση. Τα πιο συνηθισμένα Call to Action είναι τα Αγόρασε τώρα ή Επικοινωνήστε μαζί μας.

5. Κρατήστε τη περιγραφή λεπτομερής και σύντομη

Εφόσον πληρώνετε για μία διαφήμιση είναι αναγκαίο να προβάλλονται ακριβώς τα χαρακτηριστικά αυτών που προσφέρετε ώστε να ξέρει το κοινό ακριβώς τι θα αγοράσει. Όταν πρόκειται για διαφημίσεις στο Facebook, πρέπει η περιγραφή να είναι σύντομη αλλά λεπτομερής.

6. Χρησιμοποιήστε απλή γλώσσα

Η διαφήμιση που θα δημιουργήσετε θα πρέπει να έχει σωστό συντακτικό και να είναι εύκολα κατανοητή από το κοινό. Όταν κάποιος βλέπει τη διαφήμισή σας, θα πρέπει αμέσως να καταλάβει τι προσφέρετε και πως αυτό τον ωφελεί. 

7. Να αναφέρετε τιμές

Εάν πρόκειται για φυσικό προϊόν, οι άνθρωποι θέλουν να ξέρουν πόσο κοστίζει. Οι τιμές συνεχώς αλλάζουν, γι’ αυτό είναι σκόπιμο να αναφέρεται ακόμη και το διάστημα που πρόκειται να κρατήσει μία έκπτωση, ώστε να ξέρει το καταναλωτικό κοινό πότε θα προβεί στην αγορά.

8.Δείτε κι άλλες οπτικές

Είναι σημαντικό να παρακολουθείτε την απήχηση που έχει η διαφήμισή σας. Μπορείτε να δείτε κι εσείς οι ίδιοι τη διαφήμισή σας στο Facebook, να μπείτε στη θέση του καταναλωτή και να αναλογιστείτε αν θα επιλέγατε αυτό που προσφέρετε. Μπορείτε, επίσης, να προσλάβετε κάποιον συγγραφέα ή συντάκτη για να σας βοηθήσει να τελειοποιήσετε τη διαφήμισή σας. Ωστόσο, θα μπορούσαν και άτομα από το οικείο σας περιβάλλον να πουν τη γνώμη τους για τη διαφήμιση.

9.Κάντε δοκιμές

Ο μόνος τρόπος για να βελτιώσετε τη διαφήμισή σας στο Facebook είναι να κάνετε δοκιμές. Το Facebook σας επιτρέπει να δαπανήσετε ένα μικρό ποσό χρημάτων για να πραγματοποιήσετε αυτές τις δοκιμές. Ιδανικό θα ήταν να δημιουργήσετε δύο διαφημίσεις για το ίδιο προϊόν ώστε να δείτε ποια έχει τη μεγαλύτερη απήχηση. 


 

5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

στρατηγική προώθησης ιστοσελίδων κοινωνικών μέσων

Με όλα τα νέα εργαλεία και πλατφόρμες που εμφανίζονται συνεχώς, είναι πολύ εύκολο να πέσετε στην παγίδα να σκεφτείτε τα κοινωνικά μέσα μέσω ενός τακτικού πρίσματος αντί ενός στρατηγικού.  Μια σωστή στρατηγική για τα social media είναι απαραίτητη. Ας ρίξουμε μια ματιά στον καλύτερο τρόπο δημιουργίας μιας επιτυχημένης κοινωνικής στρατηγικής στην προώθηση και κατασκευή ιστοσελίδων τέτοιου τύπου..

Βήμα 1: Δημιουργήστε τη λειτουργική ομάδα σας

Το πρώτο βήμα στη διαδικασία είναι η δημιουργία μιας λειτουργικής ομάδας, που θα περιλαμβάνει άτομα από διαφορετικούς κλάδους της εταιρείας σας, και θα σας βοηθήσει στη δημιουργία και την υλοποίηση της στρατηγικής. Αποφασίστε ποιος θα συμμετάσχει, συμπεριλαμβανομένων πωλήσεων, εξυπηρέτησης πελατών, μάρκετινγκ, περιεχομένου κ.λπ.

Βήμα 2: Ορίστε τους στόχους σας

Ναι, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να επιτύχετε διάφορους επιχειρηματικούς στόχους. Αλλά οι καλύτερες στρατηγικές κοινωνικών μέσων είναι εκείνες που εστιάζουν (τουλάχιστον αρχικά) σε ένα στενότερο σκεπτικό και κοινό για τα κοινωνικά δίκτυα.

Βήμα 3: Ακούστε το κοινό και τους ανταγωνιστές σας

Το "ακούστε" εξακολουθεί να είναι μια καλή συμβουλή που συχνά αγνοείται. Η πραγματικότητα είναι ότι οι πελάτες σας (και οι ανταγωνιστές σας) θα σας δώσουν έναν καλό οδηγό για το πού και πώς θα πρέπει να είστε ενεργοί στα κοινωνικά μέσα. Η ανάλυση του τρόπου και του τόπου που το κοινό σας πραγματοποιεί ψηφιακές συνομιλίες μπορεί να είναι σωτήριο για την δράση σας στα κοινωνικά μέσα. Αντί να ξεκινήσετε από το μηδέν, βρείτε κανάλια στα οποία μπορείτε να αλληλεπιδράσετε με άτομα που ήδη μιλούν για την επωνυμία σας.

Βήμα 4: Προσδιορίστε το κοινό σας

Τώρα που έχετε ακούσει το κοινό σας, αποφασίστε με ποιον θα αλληλεπιδράτε στα κοινωνικά μέσα. Ποια είναι τα δημογραφικά και ψυχογραφικά χαρακτηριστικά των υπάρχων ή μελλοντικών πελατών σας; Η διαμόρφωση συγκεκριμένων ειδών κοινού, συμπεριλαμβανομένης της διαδικτυακής συμπεριφοράς, των αξιών και των προκλήσεών τους, θα σας βοηθήσει να προσδιορίσετε όχι μόνο πώς να μιλήσετε στο κοινό σας, αλλά και πού να πραγματοποιήσετε αυτές τις συνομιλίες.

Βήμα 5: Επιλέξτε μετρήσεις επιτυχίας

Πώς θα διαπιστώσετε εάν αυτό κάνει πραγματικά τη διαφορά στην επιχείρησή σας; Ποια βασικά μέτρα θα χρησιμοποιήσετε για την αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας της στρατηγικής στα μέσα κοινωνικήςδικτύωσης; Πώς θα υπερβείτε τις προτιμήσεις και την αφοσίωση; Η επιλογή KPIs (βασικές μετρήσεις απόδοσης) καθορίζει τις οργανωτικές προσδοκίες για το πώς θα μετρηθεί η απόδοση επένδυσης σας στα κοινωνικά μέσα. Οι μετρήσεις επιτυχίας του οργανισμού σας αντικατοπτρίζουν την εμπειρία σας.

Βήμα 6: Ποιο είναι το δικό σας χαρακτηριστικό;

Το καλό δεν είναι πλέον αρκετά καλό: η επωνυμία σας και το περιεχόμενό σας, πρέπει να είναι εξαιρετικά. Τι σε ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό σου; Σε έναν κόσμο ακαταστασίας, η επωνυμία σας πρέπει να έχει ένα εξαιρετικό χαρακτηριστικό που αιχμαλωτίζει και προσελκύει το κοινό σας. Δεν έχει σημασία ποιος είστε ή τι πουλάτε. Οι δυνατότητες και τα οφέλη του προϊόντος σας δεν αρκούν για να δημιουργήσουν μια καμπάνια με πάθος.

Βήμα 7: Δημιουργία προγράμματος καναλιών

Το πρόγραμμα καναλιού σας θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε ποιο κοινό θέλετε να προσελκύσετε, και πώς θα μετρήσετε την επιτυχία κάθε συγκεκριμένης πλατφόρμας. Αυτό το σχέδιο καναλιού θα πρέπει να είναι ξεχωριστό, καθώς έχετε έναν συγκεκριμένο λόγο συμμετοχής σε κάθε κανάλι.


 

5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

προσωπικά δεδομένα στο web

Καθημερινά σε εκατομμύρια χρήστες εμφανίζονται μηνύματα τα οποία κατοχυρώνουν τα προσωπικά τους δεδομένα. Τα μηνύματα αυτά μπορεί να είναι spambannerpopups ή να αποτελούν αναδυόμενα παράθυρα σχετικά με πρόσφατες αναζητήσεις τους ή μέρη που επισκέφθηκαν. Αυτό συμβαίνει διότι όταν οι χρήστες βρίσκονται σε σύνδεση με το ίντερνετ, καταγράφονται όλες οι κινήσεις; σε τι σελίδες έχουν μπει, σε ποια μέρη έχουν πάει, τι κοίταξαν να ψωνίσουν.

Με ποιους τρόπους παρακολουθούνται τα προσωπικά δεδομένα;

·Στη συσκευή σας

Όταν επισκέπτεστε κάποιον ιστότοπο επιτρέπετε στη σελίδα να αποθηκεύσει κάποια δεδομένα που ονομάζονται cookies. Όλοι οι ιστότοποι χρησιμοποιούν cookies, τα οποία είναι σχετικά με τη συσκευή, το πρόγραμμα περιήγησης και την τοποθεσία σας. Αυτό γίνεται στην κατασκευή ιστοσελίδων για να έχετε μία καλύτερη περιήγηση στο site, να παραμείνετε συνδεδεμένοι, να αποθηκευτεί η τοποθεσία σας κλπ.

Ένα VPN είναι ένα ιδιωτικό δίκτυο που κρυπτογραφεί τα δεδομένα σας έτσι ώστε η ISP (Πάροχος Υπηρεσιών Δικτύου) να καταγράφει που πηγαίνετε. Επίσης, καλύπτει τη διεύθυνση IP σας, κρύβοντας την τοποθεσία σας.

Τα cookies όμως είναι σαν τις στοχευμένες διαφημίσεις, λειτουργούν για σελίδες που ήδη έχετε δει. Όταν πάτε να επισκεφτείτε μία άλλη ιστοσελίδα, επειδή έχουν ήδη αποθηκευτεί τα cookies τότε θα σας εμφανιστούν τα ίδια προϊόντα που είχατε αναζητήσει στον αρχικό ιστότοπο. Τα cookies αυτά στοχεύουν στο να σας πείσουν να αγοράσετε τα συγκεκριμένα προϊόντα. Πρέπει να σημειωθεί ότι υπάρχει η δυνατότητα να τα διαγράψετε.

· Online

Όταν επισκέπτεστε μια τοποθεσία, καταγράφονται πληροφορίες για εσάς στον server της, όπως τη διεύθυνση IP σας, τι αναζητήσατε, σελίδες που επισκεφθήκατε, τι προσθέσατε στο καλάθι σας κλπ. Αν είστε συνδεδεμένοι σε ένα λογαριασμό στον ιστότοπο που έχετε επισκεφθεί, αυτά τα δεδομένα συνδέονται με εσάς και χρησιμοποιούνται για τη διατήρηση στοιχείων για το καλάθι αγορών ή την αποστολή διαφημιστικών μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, αν δεν έχετε ολοκληρώσει την αγορά σας για κάποιο χρονικό διάστημα.

Οι μηχανές αναζήτησης διατηρούν, επίσης, δεδομένα σχετικά με το ιστορικό αναζήτησης, τις τοποθεσίες χαρτών και τα βίντεο που έχετε παρακολουθήσει. Σε αντίθεση με τα cookies, ο μόνος τρόπος για να καταργήσετε αυτά τα δεδομένα είναι να εξαιρεθείτε μέσω των ίδιων των ιστότοπων.

Πλέον πολλά προγράμματα περιήγησης έχουν τη λειτουργία του απόρρητου, η οποία σταματάει να χρησιμοποιεί τα cookies. Ωστόσο, οι διακομιστές web και η υπηρεσία ISP σας εξακολουθούν να μπορούν να καταγράφουν πού βρίσκεστε. Για να το αποτρέψετε αυτό, μπορείτε να εγγραφείτε σε ένα VPN.

 

5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

κατασκευή φτηνών ιστοσελίδων

Υπάρχουν πολλά site που υπόσχονται ότι με χαμηλό κόστος είναι ικανά να κατασκευάσουν μία επαγγελματική εμφάνιση για την ιστοσελίδα σας. Αυτά τα site αποτελούν το πρώτο βήμα στην κατασκευή ιστοσελίδων για τις νέες επιχειρήσεις που ξεκινούν χωρίς πολλά χρήματα. Όμως, δεν αποτελούν την πιο κατάλληλη λύση διότι δεν παίρνουν αποτελέσματα από τις μηχανές αναζήτησης. Επίσης στα banners τους αναφέρεται ότι η ιστοσελίδα τους κατασκευάστηκε με μικρό κόστος, δημιουργώντας μία φθηνή εικόνα για την επιχείρηση.

Αυτό μπορεί να είναι κακό εάν η επιχείρηση αναφέρεται σε πιο ακριβά προϊόντα, καθώς η εικόνα του προϋπολογισμού δημιουργεί μια περίεργη εικόνα μεταξύ του τι τα προϊόντα / υπηρεσίες της πρεσβεύουν, έναντι του τρόπου με τον οποίο η εταιρεία επιλέγει να τα προωθήσει.

Πολλοί ιδιοκτήτες ιστοσελίδων προτιμούν ένα φθηνό τρόπο προώθησης γιατί το κόστος είναι χαμηλό. Ο ιστότοπος θα είναι σαφώς, πιο αργός αλλά δε θα έχει δαπανηθεί μεγάλο ποσοστό χρημάτων για μία επαγγελματική ιστοσελίδα. Αυτό δίνει το προβάδισμα στους ανταγωνιστές να κερδίσουν τους πελάτες.

Χρησιμοποιώντας μία φθηνή υπηρεσία για τη κατασκευή ιστοσελίδας η εταιρεία συνειδητοποιεί ότι τελικά αυτή η πράξη δεν είναι αποτελεσματική και καθίσταται αναγκαίο να δημιουργηθεί μία νέα ιστοσελίδα. Θα ήταν σκόπιμη η επένδυση σε μία πιο ολοκληρωμένη πρόταση ώστε να χτιστεί μία σωστή εικόνα προς τους πελάτες.

 

ΟΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ ΣΤΗ GOOGLE ΜΕ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΜΑΣ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΜΑΣ:

Κατασκευή ιστοσελίδων - Δημιουργία eshop - Κατασκευή site - Σχεδιασμός website - Εταιρείες κατασκευής ιστοσελίδων - Κατασκευή webapp - Δημιουργία blog - Κατασκευή ιστοσελίδων Αθήνα - Δημιουργία σελίδας facebook - εταιρεία για adwords - Κατασκευαστής site με joomla - Προσφορά δημιουργίας ιστοσελίδας - Site για μικρές επιχειρήσεις Αθήνα - προσφορές seo - Κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος - Ιστοσελίδα με wordpress - Site με drupal - Κόστος ιστοσελίδας - Κατασκευή eshop Προώθηση eshop σε Ελλάδα και Εξωτερικό - Webdesign Athens - Κατασκευή και προώθηση ιστοσελίδας - Δημιουργία λογαριασμού σε social web media - Τιμές για κατασκευή eshop - Ιστοσελίδες μεγάλων επιχειρήσεων - Κατασκευή ιστοσελίδων τιμοκατάλογος - Κόστος site - Δημιουργία site τιμές - κατασκευή eshop video - Σχεδιασμός site Αθήνα - Δημιουργία ιστοσελίδας βήμα βήμα - κατασκευή ιστοσελίδων με προϊόντα - σχεδίαση και φιλοξενία website - Κατασκευή ιστοσελίδας