About Blog

5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

προώθηση ιστοσελίδων με δημοσίευση περιεχομένου

Το 2020 μας έγινε σαφές ότι ο ψηφιακός κόσμος είναι πιο σημαντικός από ποτέ, οι άνθρωποι χρησιμοποιούν όλους τους τεχνολογικούς πόρους που διαθέτουν για να λάβουν απόφασεις αγοράς. Με άλλα λόγια, πριν παρθεί μια απόφαση, ο πελάτης είναι ήδη ενημερωμένος για τις λύσεις που διατίθενται στα προβλήματά του, καθώς βρίσκουν μεγάλη ευκολία στην έρευνα και τη σύγκριση των επιλογών τους στο διαδίκτυο. Καθώς ο κόσμος έχει γίνει ψηφιακός, η δημιουργία και η διάδοση περιεχομένου σε οποιαδήποτε πλατφόρμα έχει γίνει καθημερινή ανάγκη, το πρόβλημα τώρα είναι πώς να ξεχωρίσει μια νεόστατη επιχείρηση στη θάλασσα των πληροφοριών που βρίσκονται στο Διαδίκτυο. Πώς μπορεί η επιχείρηση σας να δημιουργήσει πολύτιμο περιεχόμενο τώρα;

Πρώτον, πρέπει να γνωρίζετε ότι το γνωστό μάρκετινγκ περιεχομένου είναι μια στρατηγική που επιδιώκει να προσελκύσει και να διατηρήσει πελάτες παρέχοντας ενημερωτικό, διασκεδαστικό και προσανατολισμένο προς τον πελάτη περιεχόμενο που χτίζει μια σχέση εμπιστοσύνης.

Για να πετύχετε, εκτός από τη δημιουργία πολύτιμου και σχετικού περιεχομένου στην κατασκευή ιστοσελίδων, πρεπει να έχετε και τα κατάλληλα στοιχεία μέτρησης.

Δεν αρκεί να δημιουργήσετε μια στρατηγική περιεχομένου, για να ορίσετε ότι αυτό που αποφασίσατε να μοιραστείτε έχει αξία για το κοινό σας, ότι είναι διασκεδαστικό, ότι είναι κάτι που θέλετε να μοιραστείτε, πρέπει να ξέρετε και αν είναι πράγματικά επιτυχημένο. Πώς γνωρίζετε ότι χρησιμοποιείτε τις σωστές μορφές και κανάλια; Η απάντηση βρίσκεται στις μετρήσεις που χρησιμοποιείτε.Η σωστή μέτρηση του αντίκτυπου της εργασίας σας θα επιτρέψει στην εταιρεία σας να προσαρμοστεί στην αγορά, να εκμεταλλευτεί τα αποτελέσματα, και να κάνει τις απαραίτητες αλλαγές.

Η δημιουργία μιας στρατηγικής περιεχομένου θα σας φέρει γόνιμα αποτελέσματα, ωστόσο, εάν δεν ξέρετε πώς να το κάνετε, σας προτείνουμε να εμπιστευτείτε έναν ειδικό.

 

5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

προώθηση ιστοσελίδας b2b στο διαδίκτυο

Πολλές επιχειρήσεις στο χώρο επιχείρηση προς επιχείρηση, γνωστή ως B2Β, κάνουν το λάθος να προσεγγίσουν το μάρκετινγκ τους με τον ίδιο τρόπο που θα πλησίαζαν το μάρκετινγκ B2C και στη συνέχεια αναρωτιούνται γιατί δεν έχουν αποτελέσματα. Ο λόγος είναι απλός: οι πελάτες B2B και B2C είναι πολύ διαφορετικοί στον τρόπο που κάνουν επιλογές σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που θα αγοράσουν. Ως εκ τούτου, η προσέγγιση πώλησης σε αυτούς πρέπει να λάβει υπόψη αυτές τις διαφορές προκειμένου να είναι αποτελεσματική. Ακολουθούν ορισμένες στρατηγικές που μπορείτε να εφαρμόσετε σήμερα για να αυξήσετε τις μετατροπές B2B.

1. Χρησιμοποιήστε εξατομικευμένο μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου

Πολλές επιχειρήσεις πηγαίνουν στην ακραία λύση να γράφουν B2B μάρκετινγκ email που είναι άθλια και γεμάτα επιχειρηματική ορολογία, σε μια προσπάθεια να εμφανιστούν ως «επαγγελματίες». Ωστόσο, αυτά τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου συνήθως αποτυγχάνουν να προσελκύσουν τον παραλήπτη ώστε να τον κάνουν να θελήσει να δει τι έχετε να προσφέρετε.

Η εξατομίκευση προσφέρει μια καλύτερη εναλλακτική λύση. Βοηθά στη διατήρηση της αύρας του επαγγελματισμού ενώ σπάει τον πάγο και κάνει το email πολύ πιο συναρπαστικό. Είναι ζωτικής σημασίας να διασφαλιστεί ότι το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι γραμμένο για να στοχεύσει τη συγκεκριμένη επιχείρηση. Μπορείτε να το κάνετε συμπεριλαμβάνοντας μερικές πληροφορίες σχετικά με την εταιρεία στην εισαγωγή. Για παράδειγμα, η απλή προσθήκη μιας γραμμής με συγχαρητήρια σε μια επιχείρηση που μόλις έλαβε ένα βραβείο θα σας βοηθήσει αμέσως να ξεχωρίσετε. Παρόλο που μπορεί να χρειαστεί περισσότερη έρευνα, ο χρόνος και η προσπάθεια αξίζει, ώστε να δημιουργήσετε μια ουσιαστική σύνδεση προτού προωθήσετε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας με την κατασκευή ιστοσελίδων.

2. Ενημερώστε τις λίστες τηλεφωνικών κλήσεων

Αυτό ισχύει για όλους τους τύπους προσπαθειών προσέγγισης μάρκετινγκ, από το μάρκετινγκ μέσω email και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έως τις κλήσεις. Ωστόσο, με τις κλήσεις, τα εφέ μπορεί να είναι πολύ επιβλαβή, καθώς υπάρχει λίγος διαθέσιμος χρόνος αντίδρασης κατά τη διάρκεια μιας κλήσης, κατά τη διάρκεια του οποίου ένας πωλητής θα μπορεί να αναζητά γρήγορα και να βρει τις σωστές πληροφορίες για τον δυνητικό πελάτη.

Η λύση είναι να ενημερώνετε τις λίστες κλήσης ενημερώνοντας τακτικά όλες τις πληροφορίες. Εκτός από την αποφυγή της απώλειας αξιοπιστίας, η ενημέρωση των λιστών βοηθά επίσης να διασφαλιστεί ότι δεν ξοδεύονται χρόνος και πόροι κυνηγώντας προοπτικές με ελάχιστες ή καθόλου δυνατότητες, όπως μια επιχείρηση που έχει μετεγκατασταθεί. Και πάλι, αν και μπορεί να χρειαστούν περισσότερες επενδύσεις από το συνηθισμένο για να γίνει αυτό, η εξοικονόμηση και τα πιθανά οφέλη υπερτερούν κατά πολύ του κόστους.

3. Παρακολουθήστε σωστά

Ο συγχρονισμός είναι το παν για τη μετατροπή των δυνητικών πελατών B2B., βοηθάει να αυξήσετε τις πιθανότητες αλληλεπίδρασης με την ηλεκτρονική αλληλογραφία, το μήνυμα ή την κλήση σας. Είναι σαφές ότι είναι σημαντικό να υπάρχει ένα σύστημα που να σας επιτρέπει να ανταποκρίνεστε στους πελάτες το συντομότερο δυνατό.

Μετά την αρχική επαφή, είναι επίσης σημαντικό να ακολουθήσετε μια ακολουθία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να είστε ενήμεροι για το πότε ο δυνητικός πελάτης λαμβάνει μια απόφαση αγοράς. Παραδόξως, οι περισσότερες εταιρείες κάνουν μόνο μία επαφή και τελειώνουν εκεί. Το καλό είναι ότι υπάρχει μια ποικιλία επιλογών λογισμικού με τις οποίες μπορείτε να αυτοματοποιήσετε τις επαφές σας για να μεγιστοποιήσετε την αποδοτικότητα με ελάχιστο κόστος.

 

5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

προϊόντα ιστοσελίδων στο διαδίκτυο

Ας υποθέσουμε λοιπόν ότι έχετε θέσει τα θεμέλια και δημιουργήσατε ένα αντικείμενο σε ζήτηση, σε σωστή τιμή, το οποίο επιλύει ένα ζήτημα για τους πελάτες, πώς μπορείτε να το πουλήσετε;

1.Ρίξτε μια δεύτερη ματιά στις ανάγκες των πελατών

Όταν κάνετε έρευνα αγοράς για ένα προϊόν ή μια υπηρεσία και αναπτύξετε ένα προφίλ πελάτη, ενδέχεται να ανακαλύψετε ότι οι πελάτες σας έχουν άλλες, τυπικές ανάγκες που δεν αντιμετωπίζετε. Για παράδειγμα, ένας πολυάσχολος γονέας θα μπορούσε να χρειαστεί μια καθημερινή εφαρμογή / διοργανωτή ημερολογίου όπως και ένα κάθισμα αυτοκινήτου. Η επισκόπηση της μεγάλης εικόνας της ζωής του πελάτη και των τυπικών εμπειριών μπορεί να σας δώσει μια νέα μάτια για το τι θα επιθυμούσαν οι αγοραστές από εσάς.

2.Ξεκινήστε μια επανάσταση

Τα επαναστατικά προϊόντα και οι υπηρεσίες είναι είδη που οι πελάτες δεν μπορούν πραγματικά να σας πουν ότι έχουν ανάγκη ή επιθυμία, επειδή δεν γνωρίζουν καν ότι τα χρειάζονται ή τα θέλουν ακόμη. Αυτά είναι πράγματα που ο πελάτης εκπλήσσεται αλλά εκτιμά πάντα.

Τα επαναστατικά προϊόντα μπορούν να πάρουν πολλή αρχική αντίσταση ή κριτική επειδή μπορεί να φαίνονται τόσο διαφορετικά από αυτά που έχουν συνηθίσει όλοι. Αλλά μόλις πείσετε τους ανθρώπους ότι το προϊόν ή η υπηρεσία είναι πραγματικά βιώσιμα και βλέπουν πόσο βελτιώνει τη ζωή τους, το προϊόν απογειώνεται πολύ γρήγορα.

3.Αναπτύξτε ό, τι έχετε

Μερικές φορές ο ευκολότερος τρόπος για να δημιουργήσετε μια σειρά προϊόντων είναι να δείτε τι έχετε ήδη και στη συνέχεια να επεκτείνετε τις επιλογές και τις δυνατότητες του. Αυτό μπορεί να σημαίνει αλλαγή χρωμάτων ή υλικών, για παράδειγμα, ή θα μπορούσατε να συμπεριλάβετε μια εντελώς νέα λειτουργικότητα. Τα προγράμματα λογισμικού που διατίθενται σε δωρεάν / βασικό, ενδιάμεσο και επαγγελματικό επίπεδο είναι καλά παραδείγματα εδώ.

4.Κάντε το απλούστερο

Οι πελάτες δεν θέλουν πάντα κάτι φανταχτερό, ειδικά αν προσπαθούν να εξοικονομήσουν χρήματα και αυτά τα πρόσθετα που δεν χρειάζονται είναι ακριβά. Έτσι, ενώ ορισμένες εταιρείες τα πηγαίνουν καλά κάνοντας αυτό που έχουν δημιουργήσει πιο περίπλοκο, μπορείτε επίσης να πάτε προς την αντίθετη κατεύθυνση και να μειώσετε τα περίπλοκα στοιχεία στην κατασκευή ιστοσελίδων. Αυτό μπορεί να σημαίνει αφαίρεση χαρακτηριστικών ή απλώς τοποθέτηση σε ένα πιο βολικό πακέτο.

 

5.Συνδέστε τα προϊόντα μαζί

. Αυτό σημαίνει ότι αναπτύσσετε όλα τα διασυνδεδεμένα μέρη που χρειάζεται κάποιος για να επιτύχει τον τελικό του στόχο. Για παράδειγμα, εάν θέλετε να χτίσετε ένα ντους, δεν θα χρειαστείτε απλώς πλακάκια. Θα χρειαστείτε επίσης μεμβράνη στεγανοποίησης, αποστράγγιση και άλλα προϊόντα. Με το να εστιάζετε σε μία κατηγορία πελάτη, μπορείτε να αυξήσετε την αξία για αυτούς και να μειώσετε τον κίνδυνο που ενδέχεται να αντιμετωπίσουν προσπαθώντας να συνδυάσουν ανταλλακτικά από διάφορους κατασκευαστές.

6.Πατήστε το κουμπί ανανέωσης

Οι αγορές αλλάζουν απίστευτα γρήγορα. Μερικές φορές αυτό σημαίνει ενημέρωση και βελτίωση όσων βρίσκονται στη γραμμή σας. Αλλά μπορεί επίσης να σημαίνει να απαλλαγούμε εντελώς από παλιά προϊόντα για να δημιουργήσουμε χώρο για νέα. Η βιομηχανία τεχνολογίας, η οποία έχει έναν από τους ταχύτερους κύκλους προϊόντων οποιασδήποτε βιομηχανίας, πρέπει να το κάνει σχεδόν συνεχώς. Το δικό σας ποσοστό ανανέωσης θα εξαρτάται από τους μοναδικούς πελάτες σας, αλλά μόλις ενημερώσετε ή καινοτομήσετε, βεβαιωθείτε ότι έχετε καλό μάρκετινγκ. Σε τελική ανάλυση, οι χρήστες δεν μπορούν να αγοράσουν βελτιώσεις ή νέες καινοτομίες για τις οποίες δεν γνωρίζουν.

 

Ένα κρίσιμο θέμα που συνδέει όλες αυτές τιςστρατηγικές ανάπτυξης σειράς προϊόντων είναι να βάζετε τον εαυτό σας στη θέση των πελατών σας. Μην χάσετε την ευκαιρία να επικοινωνήσετε απευθείας με τους πελάτες. Είναι επιτακτική ανάγκη να οικοδομήσουμε εμπιστοσύνη και να τους ρωτήσουμε για την εμπειρία τους. Αυτό θα έχει τεράστια, μακροχρόνια οφέλη για την επιχείρησή σας, επιτρέποντάς σας να δημιουργήσετε μια πραγματικά και συνεχώς επιτυχημένη σειρά προϊόντων.

 

5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

επιτυχίες μάρκετινγκ ιστοσελίδων στο web

Το να είσαι η αξιόπιστη αρχή στον χώρο σου είναι ο καλύτερος τρόπος για να κερδίσεις την εμπιστοσύνη των πελατών σου. Εξουσία, επιρροή, αξιοπιστία - η αμέσως κερδισμένη εμπιστοσύνη ενός πελάτη είναι μια από τις πιο περιζήτητες καταστάσεις ως μάρκα ή επιχείρηση. Για να καταλάβουμε πώς να κερδίσουμε εξουσία και εμπιστοσύνη, πρέπει να κατανοήσουμε τους δύο τύπους εξουσίας που έχουν μεγαλύτερη σημασία και να τους χρησιμοποιήσουμε για μέγιστη επιτυχία.

Η λέξη αρχή, ορίζεται ως άτομο ή οργανισμός που έχει εξουσία ή έλεγχο .Πώς λοιπόν, εμείς, ως επιχειρήσεις ή προσωπικές μάρκες, κερδίζουμε το μερίδιο της δύναμης μας στον τομέα μας; Πώς γινόμαστε ηγέτες σκέψης και επιδεικνύουμε ηγετική σκέψη και αξιοπιστία;

Κατανοώντας τους δύο τύπους αρχών που βοηθούν τους πελάτες: αλγοριθμική αρχή και κοινωνική αρχή.

1.Αλγοριθμική αρχή

Σε σχέση με τα κοινωνικά δίκτυα και τα μέσα, η αλγοριθμική εξουσία εστιάζει στη ικανότητα να προβάλλεται η επωνυμία οργανικά ή πληρωμένα μέσα από την κατασκευή ιστοσελίδων. Οι αλγόριθμοι είναι περίπλοκοι. Είναι τα πιο καινοτόμα και νεότερα κομμάτια ψηφιακής υποδομής που διαχειρίζονται την κοινωνία.

Οι αλγόριθμοι δημιουργούνται για να μας δελεάσουν, να προσελκύσουν την προσοχή μας με μια ατελείωτη υπόσχεση. Εάν συνεχίσετε την περιήγηση, τελικά θα δείτε κάτι διαφορετικό και αυτό που βλέπετε θα σας ευχαριστήσει, θα τραβήξει την προσοχή σας και θα σας διασκεδάσει.

Πρέπει να καταλάβουμε ότι η εξουσία σε σχέση με τους αλγόριθμους είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία μιας επιχείρησης. Η ικανότητά σας να εμφανίζεται μπροστά από τον ιδανικό πελάτη ή τα μάτια των πελατών σας είναι το πρώτο βήμα στη διοχέτευση μάρκετινγκ. Η κατανόηση του τρόπου επικοινωνίας με αυτούς και η σωστή ανταλλαγή μηνυμάτων θα είναι τα επόμενα βήματα.

Η πρόθεση των αλγορίθμων είναι να σας δείξει τις πιο διασκεδαστικές ή σχετικές πληροφορίες. Έτσι, για να σας αναδειχτούν οι διαφημίσεις σας, πρέπει να ξέρετε πώς να αναπτύξετε μια οργανική παρακολούθηση και να δημιουργήσετε / να οδηγήσετε την κίνηση οργανικά. Και αυτό είναι η αλγοριθμική αρχή.

Για να δείτε την επιτυχία με αλγοριθμική εξουσία, πρέπει να καταλάβετε με ποιον αλγόριθμο να ξεκινήσετε. Δημιουργήστε έναν ακόλουθο σε έναν αλγόριθμο, ξεκινήστε με αυτόν που έχει το πιο νόημα και δημιουργήστε τον μόλις δημιουργήσετε ένα ακόλουθο σε ένα κοινωνικό δίκτυο, η πρακτική της οικοδόμησης ενός ακόλουθου γίνεται πολύ πιο εύκολη. Όχι μόνο καταλαβαίνετε πώς να δημιουργήσετε ένα ακόλουθο, αλλά γνωρίζετε τι λειτουργεί στο περιεχόμενο σας.

Χρησιμοποιήστε την αλγοριθμική εξουσία για να προσεγγίσετε τους ιδανικούς πελάτες σας, να κατανοήσετε τις βέλτιστες πρακτικές.

2.Κοινωνική αρχή

Η Κοινωνική Αρχή είναι η στιγμιαία εμπιστοσύνη που δίνει ο καταναλωτής στα άτομα που θεωρούν εξαιρετικά αξιόπιστα. Αυτή βασίζεται στην κοινωνική αρχή ή στο ποσό της αξιοπιστίας που κερδίζετε βάσει της επωνυμίας σας, του ιστότοπού σας, των κριτικών σας, τι μπορεί να έχει να πει ο φίλος και η οικογένειά σας για τις εμπειρίες τους και για οποιαδήποτε άλλα στοιχεία που θα μπορούσαν να πείσουν έναν πελάτη να εμπιστευτεί την επωνυμίας σας

Η κοινωνική αρχή δημιουργείται από τον πρώτο σας πελάτη και πρέπει να βεβαιωθείτε ότι την αναπτύσετε σε κάθε βήμα της εμπειρίας χρήστη. Είναι επιτακτική ανάγκη κάθε κομμάτι του ταξιδιού των πελατών να δημιουργεί μια θετική εμπειρία πελάτη.

Η κοινωνική εξουσία χτίζεται μέσω ισχυρής επωνυμίας, μια υπόσχεση μάρκας που υπερβαίνει περισσότερο από στυλ και χάρη, ενθουσιώδεις θαυμαστές, υπέροχες κριτικές και αξιοποιώντας την αξιοπιστία σας στον κοινωνικό τομέα.

Ποιο έρχεται πρώτο, εμπιστοσύνη ή εξουσία; Η κοινωνική αρχή και η αλγοριθμική αρχή είναι αναγκαίες όχι μόνο για να επιτύχουν στην επιχείρηση, αλλά να κυριαρχήσουν στην αγορά σας και να δημιουργήσουν μια ισχυρή παρουσία στο πιο σημαντικό κομμάτι της ακίνητης περιουσίας που υπάρχει σήμερα ... τις οθόνες μας.

 

4 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ανενεργά

ταυτότητα επωνυμίας domain - ιστοσελίδων

Η ταυτότητα της επωνυμίας αποτελείται από τις επιχειρηματικές αξίες και τον τρόπο με τον οποίο η επωνυμία επικοινωνεί αυτές τις αξίες μέσω των προϊόντων και των υπηρεσιών της. Είναι αυτό που λέει η επωνυμία, ο τρόπος που αντιπροσωπεύεται οπτικά με εικόνες και σχεδιασμό και τι στοχεύει να νιώσουν οι πελάτες όταν αλληλεπιδρούν με τα προϊόντα της. Ουσιαστικά, η ταυτότητα της μάρκας είναι η φυσιογνωμία και η προσωπικότητα της επιχείρησής σας.

Μια καλά καθορισμένη ταυτότητα επωνυμίας, η οποία ευθυγραμμίζεται με τις αξίες της εταιρείας, βοηθά στην οικοδόμηση εμπιστοσύνης.

Μια ισχυρή ταυτότητα επωνυμίας είναι ιδιαίτερα σημαντική για διαδικτυακές επιχειρήσεις που δεν διαθέτουν τα φυσικά στοιχεία που αντιπροσωπεύουν την επωνυμία. Το καλό branding, όπως και η κατασκευή - προώθηση ιστοσελίδων θα χρειαστεί λίγη δουλειά και χρόνο. Ας ρίξουμε μια ματιά στο πώς μπορείτε να αρχίσετε να δημιουργείτε την ταυτότητα της επωνυμίας σας σε τρία απλά βήματα.

1.Το branding ξεκινά με άτομα

Η επωνυμία ξεκινά με πελάτες. Οι πελάτες μαθαίνουν για την επωνυμία με τον ίδιο τρόπο που γνωρίζουν κάποιον. Είναι η πρώτη εντύπωση και οι πρώτες ανταλλαγές που τους ενθουσιάζουν για τη μάρκα. Μόλις είναι ενθουσιασμένοι για να μάθουν περισσότερα για την επωνυμία σας, συμμετέχουν στο παιχνίδι - είναι έτοιμοι να γίνουν πελάτες και να αισθανθούν την αίσθηση ότι ανήκουν στην ομάδα της επωνυμίας.

Η επωνυμία ξεκινά με τους υπαλλήλους σας. Είναι οι πρώτοι πρεσβευτές της εταιρείας σας. Η εσωτερική επωνυμία, από το σχεδιασμό της δομής της ομάδας έως την εκπαίδευση των ατόμων που απαρτίζουν τις ομάδες, αποτελεί επίσης μέρος της οικοδόμησης μιας ταυτότητας. Η εσωτερική επωνυμία προάγει την βασική κουλτούρα της εταιρείας στους υπαλλήλους σε όλα τα επίπεδα, ώστε να μπορούν να είναι οι πραγματικοί εκπρόσωποι της μάρκας στους πελάτες.

2.Η επωνυμία διατηρεί τις εγγενείς αξίες της

Η ταυτότητα της επωνυμίας ευθυγραμμίζεται με τις αξίες της εταιρείας και πρέπει να διατηρεί τις βασικές αξίες, και να επαναπροσδιορίζονται, καθώς η εταιρεία μεγαλώνει. Το λογότυπο και η φράση της μάρκας μπορεί να εξελίσσονται με την πάροδο του χρόνου, αλλά εξελίσσονται με συνέπεια στο μυαλό - συνέπεια στην ταυτότητα της επωνυμίας. Και οι αξίες της εταιρείας δίνουν βάθος και κατεύθυνση στην ταυτότητα που προβάλλει.

Η ταυτότητα της επωνυμίας πρέπει να κοινοποιείται μέσω των λογότυπων, της τυπογραφίας, των χρωμάτων, των συσκευασιών και των μηνυμάτων της μάρκας.

Αφήστε τους πελάτες σας να βιώσουν την ταυτότητα της επωνυμίας σας από την αρχή έως το τέλος της εμπειρίας χρήστη. Η συνεπής ταυτότητα και ο σχεδιασμός της μάρκας αυξάνουν τη συνέπεια της επωνυμίας, η οποία αποτελεί ένα βήμα για τις επιχειρήσεις για να αποκτήσουν ευαισθητοποίηση και να αναπτύξουν εμπιστοσύνη και πίστη με τους πελάτες.

 

5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

προώθηση σε ιστοσελίδα με LinkedIn μάρκετινγκ

Ενώ πολλές επιχειρήσεις και πελάτες έχουν προωθηθεί στον διαδικτυακό χώρο, το LinkedIn έχει αναδειχθεί ως αξιόπιστη πλατφόρμα για δικτύωση, παραγωγή δυνητικών πελατών και πωλήσεις. Μπορεί να είναι ένα ιδανικό μέρος για να ξεκινήσετε, να δημιουργήσετε την εικόνα για την επωνυμία σας και να αποδείξετε μελλοντικά την επιχείρησή σας. Ακολουθούν συμβουλές για να παραμείνει η επιχείρησή σας ενεργή στο LinkedIn:

1. Κερδίστε ψηφιακή εμπιστοσύνη.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μερικές από τις ίδιες αρχές για να αποκτήσετε ψηφιακή εμπιστοσύνη τόσο για το επαγγελματικό σας προφίλ όσο και για την προώθηση και κατασκευή της ιστοσελίδας της εταιρείας σας. Ο στόχος της δημιουργίας μιας ψηφιακά αξιόπιστης μάρκας υπερβαίνει όλες τις συμβουλές και τις τακτικές του μάρκετινγκ LinkedIn. Έχει ως αποτέλεσμα την αφοσίωση στην επωνυμία μέσω της συμμετοχής σε μια διαδικτυακή κοινότητα, τη συνάφεια και τη δυνατότητα κοινής χρήσης του περιεχομένου και τη συνολική εμπειρία χρήστη, από την κατανάλωση πληροφοριών και την αλληλεπίδραση στις αναρτήσεις και τα άρθρα σας.

2. Δημιουργήστε το σωστό δίκτυο.

Όπως το μάρκετινγκ εκτός σύνδεσης, το LinkedIn εξαρτάται επίσης από παραπομπές και εγκρίσεις. Σε αντίθεση με τις δραστηριότητες εκτός σύνδεσης, οι αλληλεπιδράσεις σας είναι δημόσια προβολή και έχουν τη δυνατότητα να υποδηλώνουν αυτόματα μια θετική σχέση με τους υπεύθυνους λήψης αποφάσεων, τους ηγέτες της σκέψης και τους γνωστούς influencers.

3. Προετοιμασία

Μια βασική συμβουλή είναι να έχουμε τη σωστή στρατηγική για τις επόμενες εποχές. Ευτυχώς, το LinkedIn φιλοξενεί πολύτιμο περιεχόμενο που δημοσιεύεται καθημερινά από αξιόπιστους ειδικούς του κλάδου και ηγέτες σκέψης. Πρέπει όμως να προετοιμάζουμε το επόμενο περιεχόμενο κατάλληλα, ώστε η έγκαιρη και χωρίς συνδρομή πρόσβαση σε τέτοιες πληροφορίες να χρησιμεύσει ως πολύτιμη συμβολή στην επιχειρηματική σας στρατηγική καθώς και στο μάρκετινγκ περιεχομένου σας.

4. Συνδυάστε επαληθεύσιμα δεδομένα με μοναδικές πληροφορίες.

Τα επαληθεύσιμα δεδομένα προσκαλούν προβολές και οι μοναδικές πληροφορίες συμβάλλουν στην προσέλκυση αφοσίωσης. Εάν το περιεχόμενό σας είναι ορατό στο σωστό δίκτυο συνεργατών, όχι μόνο κερδίζετε την εμπιστοσύνη και τις διορατικές απαντήσεις τους, αλλά επίσης αποκτάτε ένα ακόλουθο που μπορεί να διευρύνει το δίκτυο διανομής σας. Δεδομένου ότι το LinkedIn είναι ένα κοινωνικό δίκτυο βάσει περιεχομένου, πολλά από τα δεδομένα σας μπορούν να προέρχονται από το περιεχόμενο στο LinkedIn και να συνδυάζονται με τις δικές σας πληροφορίες για τη δημιουργία πρωτότυπου περιεχομένου.

5. Βελτιστοποιήστε το περιεχόμενό σας για δυνατότητα αναζήτησης και χρησιμότητα.

Υπάρχουν απλοί τρόποι για να κάνετε βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) για οποιοδήποτε είδος περιεχομένου, όπως προφίλ ή σελίδες εταιρείας, κείμενο ή βίντεο, βάσει δεδομένων ή συγκινητικό ή αναρτήσεις. Παρόλο που ο καθένας μπορεί να αποκτήσει τα χαρακτηριστικά για να είναι φιλικό προς το SEO, πρέπει επίσης να δημιουργήσετε και να βελτιστοποιήσετε το περιεχόμενό σας με τέτοιο τρόπο ώστε να είναι αναζωογονητικό, αξιόπιστο και χρήσιμο.

Επιμεληθείτε τη ροή σας ακολουθώντας και καταργώντας την παρακολούθηση ατόμων, προκειμένου να «εκπαιδεύσετε» τον αλγόριθμο LinkedIn για να σας δείχνει μόνο αναρτήσεις που σας ενδιαφέρουν ή από τον «ιδανικό πελάτη» σας.

6. Προώθηση της διανομής περιεχομένου.

Το LinkedIn Marketing δεν αφορά μόνο τη δημιουργία ενός δικτύου ατόμων που καταναλώνουν το περιεχόμενό σας. Αφορά επίσης τη δημιουργία μιας κοινότητας χρηστών που διανέμουν το περιεχόμενό σας.

Με άλλα λόγια, πρέπει να διεγείρεται μια σχέση quid-pro-quo με ενεργούς επιδότες και να ενθαρρύνεται επίσης τη συμβολή των οπαδών σας, ώστε να ενισχύσουν την προβολή σας στο δίκτυό τους. Ακόμη και μια επισήμανση "μου αρέσει" ή ένα σχόλιο μπορεί να βελτιώσει την ορατότητά σας.

Θυμηθείτε: Η μελλοντική απόδοση της επιχείρησής σας όσον αφορά κοινωνικά θέματα έχει να κάνει με την ενασχόληση της με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Αναπτύξτε τη στρατηγική σας τώρα για να διασφαλίσετε την ορατότητά σας και τη βιωσιμότητα για το μέλλον.

 

5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

ιστοσελίδες social media μικρών επιχειρήσεων στο διαδίκτυο

Στο πλαίσιο της πανδημίας, σε όλο τον κόσμο παρατηρήθηκε πως ένα μεγάλο ποσοστό των χρηστών του διαδικτύου, πέρασε περισσότερο χρόνο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης το 2020 από ό,τι την προηγούμενη χρονιά. Το σημαντικό όμως είναι πως αυτοί οι χρήστες δεν κύλησαν απλά στην οθόνη τους, αλλά μπήκαν στην διαδικασία αγοράς. Αυτό σίγουρα, αυξάνει την αξία των social media ιδιαίτερα για τις μικρές επιχειρήσεις. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να αποτελέσουν θεμελιώδη παράγοντα για την επιχείρησή σας. Μέσω αυτών, προωθώντας τα προϊόντα σας, το κοινό ή οι δυνητικοί σας πελάτες συμμετέχουν στην διαδικασία κι έτσι η εμπιστοσύνη ανάμεσά σας μεγεθύνεται. Ο χρήστης έχει την δυνατότητα να δει αναλυτικά όλες τις λεπτομέρειες που τον ενδιαφέρουν αλλά και να θέσει ερωτήματα σε ό,τι τον προβληματίζει χωρίς να βγει καν από το σπίτι του.

Κατά κοινή ομολογία, σίγουρα τα επόμενα χρόνια, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα διαδραματίζουν σημαντικότερο ρόλο στην προώθηση των πωλήσεων, την παροχή εξυπηρέτησης πελατών και τη βελτίωση της αναγνωρισιμότητας της μάρκας. Διαβάστε λοιπόν αναλυτικότερα για αυτού του τύπου την κατασκευή ιστοσελίδων, πως βοηθά το πολύτιμο αυτό εργαλείο μια μικρή επιχείρηση.

Όπως είναι ήδη γνωστό τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για τις μικρές επιχειρήσεις είναι σημαντικά. Όμως, το 2020 τα έχει καταστήσει απαραίτητα. Ένα μεγάλο ποσοστό ιδιοκτητών μικρών επιχειρήσεων ανησυχούν για τις οικονομικές δυσκολίες που οφείλονται στην κρίση COVID-19. Σε μια εποχή που τα χρήματα είναι αυστηρότερα από ποτέ, που πολλοί εργαζόμενοι έχασαν την δουλειά τους ή οι μισθοί τους έχουν μειωθεί κατακόρυφα, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να είναι μια σανίδα σωτηρίας για τις μικρότερες επιχειρήσεις.

Ενώ τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορούν να εξυπηρετήσουν πολλές λειτουργίες, εδώ είναι μια γρήγορη ματιά σε μερικά οφέλη υψηλού αντίκτυπου των social media για τις μικρές επιχειρήσεις:
-Η επωνυμία γίνεται αναγνωρίσιμη χωρίς ή σχεδόν καθόλου κόστος. Πιο αναλυτικά, η επιχείρηση δημιουργεί δωρεάν λογαριασμούς μέσων κοινωνικής δικτύωσης (όπως Facebook, Instagram, Youtube κ.ά.) ή με μικρό προϋπολογισμό μπορεί να αυξήσει με κατάλληλα εργαλεία την αναγνωρισιμότητά τους. Με μηδαμινό σχεδόν κόστος λοιπόν, η μάρκα σας γίνεται γνωστή σε μεγαλύτερο ποσοστό χρηστών από ότι πιθανόν θα μπορούσε σε ένα μόνο φυσικό κατάστημα. Σίγουρα ο συνδυασμός είναι η βέλτιστη επιλογή.
-Η στενευμένη προσέγγιση μέσω των κατάλληλων εργαλείων είναι μια σημαντική ενέργεια. Τα εργαλεία αυτά, βασίζονται σε συγκεκριμένα δημογραφικά στοιχεία, όπως ηλικία, φύλο, μισθός, τοποθεσία κλπ και καθιστούν πιο ακριβής τον στόχο. Ένα γνωστό παράδειγμα είναι οι διαφημίσεις σε Instagram, Facebook,Google και Youtube, οι οποίες αυξάνουν την αναγνωρισιμότητα. 
-Η προώθηση εκδηλώσεων όπως οι εκδηλώσεις στο Facebook και οι ομάδες του, γενικότερα, συμβάλουν εξίσου.
-Τέλος, οι επιλογές εξυπηρέτησης πελατών αποτελεί ένα ακόμα όφελος. Η ικανότητά σας να μπορείτε να εντοπίζετε άμεσα το πρόβλημα που αντιμετωπίζει ο πελάτης και η δεξιότητα να το επιλύετε άμεσα είναι σπουδαίας σημασίας. Η θετική στάση στο πρόβλημα του πελάτη και η διάθεση για επίλυσή του είναι ένα απαραίτητο στοιχείο που σίγουρα θα συναρπάσει τον πελάτη σας.

 

4 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ανενεργά

κατασκευή οπτικής ταυτότητας

Μόλις καθιερώσετε την ταυτότητα της επωνυμίας σας, θα πρέπει να δημιουργήσετε μια οπτική ταυτότητα - που αναφέρεται επίσης ως εικόνα επωνυμίας - για να την ακολουθήσετε.

Παρόλο που θα μπορούσατε εύκολα να συνδυάσετε οπτικά στοιχεία που σας μιλούν, ο στόχος σας θα πρέπει να είναι να επιλέξετε οπτικά που ανταποκρίνονται στο κοινό σας. Έτσι, η οικοδόμηση της οπτικής σας ταυτότητας θα απαιτήσει κάποια δουλειά.

Στην ακόλουθη ανάρτηση, θα εξετάσουμε πώς το οπτικό στυλ της επωνυμίας σας μπορεί να εκπέμψει ορισμένα σήματα σε όσους το συναντούν (και πώς να τα χρησιμοποιήσετε προς όφελός σας). Θα αναλύσουμε επίσης τι χρειάζεστε, για να συνδυάσετε την οπτική σας ταυτότητα με την αποτελεσματική προώθηση και κατασκευή ιστοσελίδων.

Η δύναμη της οπτικής ταυτότητας

Κάθε μία από τις επιλογές σχεδίασης που κάνετε, θα επηρεάσουν τον τρόπο προσέγγισης της επωνυμίας σας. Είστε μια διασκεδαστική εταιρεία που εξυπηρετεί ένα νεότερο πλήθος; Δημιουργείτε προϊόντα υψηλής τεχνολογίας που επιλύουν σοβαρά παγκόσμια προβλήματα; Είστε επιτυχημένος επιχειρηματίας που αναδιαμορφώνει τον τρόπο που μιλάμε ο ένας στον άλλο;

Όταν γίνει σωστά, τα γραφικά της επωνυμίας μεταφέρουν την προσωπικότητα, τις αξίες και την αποστολή της μάρκας χωρίς να χρειάζεται να χρησιμοποιήσουν λέξεις.

Πώς να δημιουργήσετε μια οπτική ταυτότητα για την επωνυμία σας

Ας ρίξουμε μια ματιά σε κάθε ένα από τα στοιχεία που χρειάζεστε για να δημιουργήσετε την οπτική σας ταυτότητα:

Η ΧΡΩΜΟΠΑΛΕΤΑ

Όπως με όλα τα άλλα στην επιχείρηση, είστε εδώ για να δώσετε στο κοινό σας κάτι που χρειάζονται, οπότε πρέπει να βρίσκονται στην πρώτη γραμμή των αποφάσεών σας - συμπεριλαμβανομένων των χρωμάτων που τοποθετείτε στην παλέτα της επωνυμίας σας.

Λοιπόν, από πού ξεκινάτε να επιλέγετε μια παλέτα χρωμάτων για τον ιστότοπό σας και άλλα κανάλια μάρκετινγκ; Ας ακολουθήσουμε μια συστηματική προσέγγιση.

1. Επιλέξτε ένα κύριο χρώμα

Παρόλο που είναι σημαντικό να εξετάσουμε πώς τα χρώματα προκαλούν διαφορετικά συναισθήματα, δεν πρέπει να είναι η μόνη κινητήρια δύναμη. Η κύρια εστίασή σας θα πρέπει να είναι η επιλογή χρωμάτων που επηρεάζουν θετικά την εμπειρία του χρήστη.

2. Δημιουργήστε μια πλήρη παλέτα χρωμάτων

 

Μόλις επιλέξετε ένα κύριο χρώμα, θα πρέπει να βρείτε μια παλέτα χρωμάτων. Θα θελήσετε να χρησιμοποιήσετε ένα ή δύο χρώματα στο λογότυπό σας και μια πλήρη παλέτα χρωμάτων για τον ιστότοπό σας και άλλα επώνυμα κανάλια.

ΤΥΠΟΓΡΑΦΙΑ

Ο σχεδιασμός και η σύζευξη των γραμματοσειρών σας μπορούν να επηρεάσουν σε μεγάλο βαθμό τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι ανταποκρίνονται στην επωνυμία σας και τις λέξεις που έχετε γράψει για αυτήν.

Έτσι, ο στόχος με την τυπογραφία είναι να διευκολύνετε την ανάγνωση των λέξεων σας, δίνοντας ταυτόχρονα συμβουλές για την προσωπικότητα και το στυλ της εταιρείας σας.

1. Κατανοήστε τα στυλ γραμματοσειράς

Ανακαλύψτε ποιο στυλ γραμματοσειράς ταιριάζει καλύτερα με την ταυτότητα της επωνυμίας σας.

2. Εγκαταστήστε δύο ή τρεις γραμματοσειρές

Επιλέξτε δύο ή τρεις γραμματοσειρές για την επωνυμία σας. Οτιδήποτε περισσότερο από αυτό θα δημιουργήσει μια διασπαστική και συντριπτική διεπαφή για το κοινό σας.

Θα χρειαστείς:

n  Μια γραμματοσειρά για το κείμενο της κεφαλίδας σας. Πρέπει να φαίνεται καλό σε μεγάλα μεγέθη, να είναι ευανάγνωστο και να αναγνωρίζεται εύκολα.

n  Μια γραμματοσειρά για το κείμενο του σώματός σας. Πρέπει να φαίνεται καλό σε μικρά μεγέθη (16 pixel και πάνω) και να είναι πολύ ευανάγνωστο.

n  Προαιρετικά: Μια γραμματοσειρά για το λογότυπο και τις εικόνες του ήρωα σας. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μια διαφορετική οικογένεια γραμματοσειρών για αυτό.

Εάν διαπιστώσετε ότι χρειάζεστε περισσότερη ποικιλία στις γραμματοσειρές σας για να δημιουργήσετε μια σαφέστερη ιεραρχία στη σελίδα, χρησιμοποιήστε υπερ-οικογένειες με διαφορετικά στυλ. Με αυτόν τον τρόπο, τα μάτια των χρηστών σας δεν θα κουραστούν από το να κάνουν εναλλαγή μεταξύ πάρα πολλών τύπων γραμματοσειρών.

3. Μάθετε τους κανόνες ζεύξης γραμματοσειρών

Για σύζευξη γραμματοσειρών, χρησιμοποιήστε στυλ που έρχονται σε αντίθεση αλλά αλληλοσυμπληρώνονται. Θέλετε το ζεύγος των γραμματοσειρών σας να στέλνει ένα συνεκτικό μήνυμα στο κοινό σας.

 

 

ΕΙΚΟΝΕΣ

Υπάρχει μεγάλος όγκος περιεχόμενου για χρήση, αυτό δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να εμφανίζονται όλες οι εικόνες στον ίδιο ιστότοπο για να αντιπροσωπεύουν την ίδια επωνυμία. Θα θελήσετε να τις περιορίσετε με βάση την προσωπικότητα της εταιρείας σας και τον τρόπο με τον οποίο ταιριάζει το στυλ των εικόνων.

1. Φωτογραφίες έναντι εικονογραφήσεων

Μπορείτε να αλλάξετε τη φωνή και το στυλ της επωνυμίας σας με βάση το είδος των εικόνων που χρησιμοποιείτε.

Μπορείτε να συνδυάσετε και να ταιριάξετε αυτά τα γραφικά, αρκεί να ταιριάζουν καλά μεταξύ τους. Αυτό που δεν θέλετε να κάνετε είναι να συνδυάσετε δύο πολύ διαφορετικά στυλ που λένε διαφορετικά πράγματα για την επωνυμία σας ταυτόχρονα.

Για να αποφασίσετε τι είναι καλύτερο για την επωνυμία σας, προσεγγίστε αυτό από την άποψη των χρηστών σας. Τι είδους οπτικά θα τους βοηθήσουν να συνδεθούν με την επωνυμία σας και τι πουλάτε;

2. Στυλ

Δεν είναι μόνο ο τύπος εικόνας που χρησιμοποιείτε που επηρεάζει την ταυτότητα της επωνυμίας σας. Είναι το στυλ που εφαρμόζετε σε αυτά τα οπτικά που μπορούν να μεταμορφώσουν την εικόνα σας, βάζοντας τους επισκέπτες σε διαφορετικό χρόνο, μέρος.

Δεν υπάρχει τίποτα κακό με τη χρήση εικόνων εκτός κουτιού. Ωστόσο, εάν δεν εκπέμπουν τον σωστό τόνο, μην φοβάστε να χρησιμοποιήσετε τις δεξιότητές σας στο σχεδιασμό για να κάνετε προσαρμογές και να τις προσαρμόσετε στο δικό σας στυλ.

ΛΟΓΟΤΥΠΟ

Το λογότυπό σας είναι το τελευταίο από τα οπτικά στοιχεία στα οποία θα χρειαστεί να επενδύσετε λίγο χρόνο. Τα καλά νέα είναι ότι έχετε ήδη κάνει το μεγαλύτερο μέρος του έργου.

Χρειάζεστε για να δημιουργήσετε ένα λογότυπο που να είναι σχετικό, μοναδικό, ελκυστικό, ισχυρό και αξέχαστο. Εμπνευστείτε από προηγούμενες δημιουργίες σας.

 

5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

χαρακτηριστικά αποτελεσματικής ιστοσελίδας επιχείρησης

Η δημιουργία ενός βελτιστοποιημένου επιχειρηματικού ιστότοπου είναι ένα ισχυρό εργαλείο μάρκετινγκ όταν χρησιμοποιείται σωστά.. Για να κάνετε τον επιχειρηματικό σας ιστότοπο αποτελεσματικό, ακολουθούν μερικά χαρακτηριστικά που πρέπει να λάβετε υπόψην..

1. Φιλικό προς κινητά

Εάν θέλετε η κατασκευή των ιστοσελίδων σας να είναι επιτυχής, δημιουργήστε ένα σχέδιο που φαίνεται καλαίσθητο και προσαρμοσμένο τόσο στην επιφάνεια εργασίας, όσο και σε φορητές συσκευές.

2. Εμπειρία χρήστη

Η χρηστικότητα του ιστότοπού σας είναι ίσως η πιο σημαντική πτυχή της επιχείρησής σας. Εάν οι πελάτες σας δεν γνωρίζουν πού να αγοράσουν το προϊόν, ή πώς να αναζητήσουν συγκεκριμένες σελίδες, η εμπειρία χρήστη πλήττει σημαντικά. Θα πρέπει να προσέχετε ιδιαίτερα, και να οργανώσετε και να κατηγοριοποιήσετε τις πληροφορίες στον ιστότοπό σας με γνώμονα τον χρήστη. Εάν αντιμετωπίζετε δυσκολίες με αυτήν τη διαδικασία, μπορείτε να το αναθέσετε σε μια εταιρεία σχεδιασμού UX / UI για να εξασφαλίσετε μια ομαλή, εύχρηστη ιστοσελίδα.

3. Σύντομοι χρόνοι φόρτωσης

Στον σημερινό γρήγορο κόσμο, οι μεγάλοι χρόνοι φόρτωσης είναι σχεδόν άγνωστοι. Ο σύγχρονος χρήστης του Διαδικτύου θέλει πληροφορίες γρήγορα και η αναμονή για περισσότερα από 5 δευτερόλεπτα για φόρτωση μιας σελίδας μπορεί να τον οδηγήσει σε εγκατάλειψη της ιστοσελίδας. Το τέχνασμα για να κάνετε τον ιστότοπό σας γρήγορο είναι ο περιορισμός των αρχείων στη σελίδα. Μπορείτε επίσης να κάνετε το μέγεθος ενός αρχείου μικρότερο πριν το ανεβάσετε, έτσι οι χρόνοι φόρτωσης γίνονται μικρότεροι για το ίδιο στοιχείο. Αναδομήστε τον ιστότοπό σας αμέσως εάν καθυστερήσει κατά τη φόρτωση, ειδικά στην κινητή συσκευή σας.

4. Συμβατότητα με όλα τα προγράμματα περιήγησης

Είναι κάτι που συχνά παραβλέπεται, αλλά οι περισσότεροι χρησιμοποιούν περισσότερα από ένα πρόγραμμα περιήγησης την ημέρα ή έχουν διαφορετικά λειτουργικά συστήματα που δεν είναι συμβατά με ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα περιήγησης. Προσπαθήστε να ελέγξετε την εμφάνιση της διεπαφής χρήστη σε κοινά προγράμματα περιήγησης για να βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπός σας είναι συμβατός με όλα.

5. Απλός σχεδιασμός

Ανάλογα με τον κλάδο σας, μπορείτε να αποφασίσετε ποία είδος δημιουργικότητα είναι η καλύτερη επιλογή για τον ιστότοπό σας. Ωστόσο, μια απλή αρχική σελίδα που εμφανίζει σαφείς σημαντικές πληροφορίες αρκεί για να σας ξεχωρίσει από ανταγωνιστές. Επίσης, αποφύγετε αναδυόμενα μηνύματα ή αυτόματη αναπαραγωγή βίντεο με κάθε κόστος. Είναι κάτι που δεν αρέσει και αυτό θα κάνει τους πελάτες σας να φύγουν γρήγορα.

6. Εύκολη πλοήγηση

Μια εύχρηστη διεπαφή είναι η πιο έξυπνη προσέγγιση. Η πλοήγηση πρέπει να είναι εύκολη και γρήγορη, οπότε δηλώστε με σαφήνεια όλες τις κατηγορίες σας, τις πρόσφατες δημοσιεύσεις και τις προτάσεις αμέσως στην πρώτη σελίδα. Η ευκολία είναι ο απόλυτος τρόπος για να ενισχύσετε την εμπειρία χρήστη, γι 'αυτό χρησιμοποιήστε την προς όφελός σας.

7. Διαδραστικό υλικό

Η δημιουργία μιας διαδραστικής ιστοσελίδας ενθαρρύνει τους επισκέπτες να κάνουν κλικ στις πολλαπλές εικόνες και τους συνδέσμους που τους κατευθύνουν στα προϊόντα σας. Για παράδειγμα, αντί να δημιουργήσετε έναν υπερσύνδεσμο, τοποθετήστε τον υπερσύνδεσμο που επισυνάπτεται στην εικόνα, έτσι ώστε να είναι μεγαλύτερος και ευκολότερη η χρήση του. Περιηγηθείτε στον ιστότοπό σας και ελέγξτε εάν οι πελάτες σας θα διασκεδάσουν στις σελίδες σας και ελέγχετε αν μπορείτε να δείτε τους διάφορους πόρους και πληροφορίες, καθώς αυτό μπορεί να δημιουργήσει περισσότερους δυνητικούς πελάτες.

 

5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

προώθηση ιστοσελίδων μέσω καναλιών μάρκετινγκ στο διαδίκτυο

Ως έμποροι θέλετε να βεβαιωθείτε ότι ξοδεύετε το χρόνο και τα χρήματά σας στα πιο αποτελεσματικά κανάλια και τακτικές. Όμως, χωρίς να γνωρίζετε τι θα λειτουργήσει καλύτερα, είναι εύκολο να αφήσετε τον φόβο να σας εμποδίσει να ξεκινήσετε.

Αυτό που είναι σημαντικό είναι να μην εστιάζετε σε κάθε νέο κανάλι. Επικεντρωθείτε στα σωστά κανάλια για τη μεγιστοποίηση της ανάπτυξης της επιχείρησής σας.

Τι αποτελεί κανάλι μάρκετινγκ;

Ένα κανάλι μάρκετινγκ μπορεί να σημαίνει οποιαδήποτε μέθοδο ή πλατφόρμα που χρησιμοποιείται για την διαφήμιση ενός προϊόντος ή υπηρεσίας σε καταναλωτές.

Σε ποιους πρέπει να εστιάσετε;

Μην τρομάζετε με τα πόσα μέσα, μορφές και κανάλια υπάρχουν, όλα ανταγωνίζονται για προσοχή. Ευτυχώς, δεν χρειάζεται να δώσετε προσοχή σε κάθε κανάλι. Στην πραγματικότητα, το να κάνεις αυτό σίγουρα θα οδηγήσει σε αποτυχία. Είναι καλύτερο να κυριαρχήσετε σε μερικά και καλά ώστε να ολοκληρώσετε επιτυχώς την προώθηση - κατασκευή ιστοσελίδας της επιχείρησής σας.

Αυτά τα κανάλια θεωρούνται γενικά ως τα πιο αποτελεσματικά, για τις περισσότερες εταιρείες:

1. Ιστοσελίδα / Ιστολόγιο

Ένας ιστότοπος είναι απαραίτητος για κάθε επιχείρηση. Αυτό συνδέεται με το επόμενο στοιχείο αυτής της λίστας.

2. Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης

Από πού προέρχεται η περισσότερη επισκεψιμότητα ιστότοπων;

3. Μάρκετινγκ μέσω email

Το τοπίο μάρκετινγκ αλλάζει συχνά και το email δεν αποτελεί εξαίρεση. Αυτό που διατηρήθηκε σταθερό, ωστόσο, είναι η αξιοπιστία και η αποτελεσματικότητα του μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

4. Οργανικό μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Η παραμονή στην κορυφή των τάσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι δύσκολη. Επιπλέον, με την οργανική προσέγγιση να μειώνεται σε πλατφόρμες όπως το Facebook, μπορεί να είναι δύσκολο να πετύχετε. Ωστόσο, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης προσφέρουν ακόμα μεγάλη αξία στις επωνυμίες και αναγνωρισιμότητα, για να αξιοποιήσουν οι έξυπνες εταιρείες.

Ωστόσο, είναι σημαντικό να προσεγγίσετε τα κοινωνικά μέσα με μια έξυπνη στρατηγική, εκτός από μια πειθαρχημένη προσέγγιση στην επιλογή καναλιών. Η επιλογή ενός μικρού αριθμού δικτύων, με δυνατότητα συχνού ελέγχου, παράγει καλύτερα αποτελέσματα από τη διατήρηση παρουσίας σε κάθε πλατφόρμα.

5. Βίντεο / YouTube

Γνωρίζατε ότι το YouTube θεωρείται η δεύτερη μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης στον κόσμο; Είναι συχνά πιο εύκολο να παρακολουθήσετε ένα βίντεο για να μάθετε πώς να εκτελείτε μια εργασία, παρά να διαβάζετε ένα εκτενές περιεχόμενο στο ίδιο θέμα.

6. PPC

Η οργανική επισκεψιμότητα είναι ιδανική για τη δημιουργία κοινού. Ωστόσο, η πληρωμένη διαφήμιση λειτουργεί καλά για την προώθηση άμεσων μετατροπών. Αυτό συμβαίνει επειδή οι καταναλωτές που κάνουν κλικ σε διαφημίσεις είναι συχνά έτοιμοι να πραγματοποιήσουν μια αγορά.

Πώς να αξιολογήσετε την αποτελεσματικότητα ενός καναλιού

Με μια λέξη: μέτρηση. Εάν ένα κανάλι δεν παράγει μετρήσιμο όφελος, είναι καιρός να επανεξετάσετε εάν αξίζει μια θέση στη στρατηγική σας.

 

4 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ανενεργά

ποιοτικός έλεγχος ιστοσελίδων

Στον σημερινό κόσμο της υψηλής ταχύτητας σύνδεσης στο Διαδίκτυο και των πανταχού παρόντα κινητών συσκευών, οι χρήστες μπορούν να κάνουν όλο και περισσότερα στον Ιστό. Αυτή η απεριόριστη πρόσβαση σε ψηφιακά προϊόντα και υπηρεσίες έχει κάνει τους χρήστες  πιο αυστηρούς όσον αφορά την  σωστή λειτουργία ιστότοπου. Είτε είστε ένα μικρό οικογενειακό κατάστημα είτε μια παγκόσμια πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου, οι χρήστες αναμένουν ότι ο ιστότοπός σας θα φαίνεται τέλειος και θα λειτουργεί, πράγμα που σημαίνει ότι και η προώθηση και η κατασκευή των ιστοσελίδων σας θα πρέπει να είναι άριστη.

Με τις νέες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις στα ψηφιακά σύνορα, οι υπηρεσίες δοκιμών ιστότοπων έχουν γίνει αναπόσπαστο μέρος μιας επιτυχημένης έναρξης οποιασδήποτε είδους ιστοσελίδας ή διαδικτυακής εφαρμογής.

Λίστα ελέγχου δοκιμών ιστότοπου

1.Λειτουργική δοκιμή ιστότοπου

Από τις γραμμές αναζήτησης και πλοήγησης έως τις φόρμες πληρωμής και επαφών, ο ιστότοπός σας μπορεί να έχει μια τεράστια ποικιλία λειτουργιών που εκτελούν όλα τα είδη διαφορετικών δραστηριοτήτων για να φιλοξενήσουν τους χρήστες σας. Για να μην χάσετε αυτούς τους χρήστες σε λειτουργικά ελαττώματα και σφάλματα, πρέπει να βεβαιωθείτε ότι όλες αυτές οι λειτουργίες και η συμπεριφορά τους αντιστοιχούν στις προβλεπόμενες λειτουργικές προδιαγραφές.

Για παράδειγμα, εάν δημιουργείτε μια βιτρίνα ηλεκτρονικού εμπορίου, η ζήτηση για τα προϊόντα σας δεν θα έχει σημασία αν δεν έχετε αξιόπιστο καλάθι αγορών και συστήματα αγοράς. Η λειτουργική δοκιμή σάς βοηθά να διασφαλίσετε ότι τέτοιες κρίσιμες λειτουργίες δουλεύουν σωστά δεν σας κοστίζουν τους τρέχοντες και τους μελλοντικούς πελάτες σας.

2.Δοκιμή χρηστικότητας

Δεν μπορείτε πραγματικά να κάνετε τους επισκέπτες του ιστότοπού σας να χρησιμοποιούν τις δυνατότητές του, εάν δεν καταλαβαίνουν καν πώς να έχουν σωστή πρόσβαση ή να αλληλεπιδρούν μαζί τους. Πριν ξεκινήσετε τον ιστότοπό σας, πρέπει να βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενο είναι ξεκάθαρο και ότι οι λειτουργίες στον ιστότοπο είναι εύχρηστες. Ο έλεγχος ευχρηστίας είναι απαραίτητος για τη βελτίωση της πλοήγησης, της εμπειρίας χρήστη και της αποτελεσματικότητας της αλληλεπίδρασης με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που παρουσιάζονται στον ιστότοπό σας.

3.Δοκιμή βάσης δεδομένων

Οι βάσεις δεδομένων είναι η υποδομή οποιασδήποτε ιστοσελίδας ή διαδικτυακής εφαρμογής. Αυτά τα συστήματα είναι κρίσιμα για την επιτυχή λειτουργία του ιστότοπού σας, καθώς είναι υπεύθυνα για την αποτελεσματική αποθήκευση, οργάνωση και επεξεργασία όλων των δεδομένων σας. Ο έλεγχος βάσης δεδομένων σάς βοηθά να επαληθεύσετε ότι η εκτέλεση ερωτημάτων στον ιστότοπό σας λειτουργεί σωστά και κάθε κομμάτι δεδομένων που παρουσιάζεται ταιριάζει με αυτό στη βάση δεδομένων σας. Βοηθά επίσης στη βελτιστοποίηση του χρόνου απόκρισης όλων των ερωτημάτων και διασφαλίζει ότι η εκτέλεση τους δεν επηρεάζει την ακεραιότητα των δεδομένων σας.

4.Δοκιμή συμβατότητας

υλικού, μεγέθους οθόνης, λειτουργικών συστημάτων, προγραμμάτων περιήγησης κ.λπ. Με όλες αυτές τις διαφορετικές πλατφόρμες και προγράμματα περιήγησης που μπορεί να χρησιμοποιήσει το κοινό-στόχο σας για να έχει πρόσβαση στον ιστότοπό σας, θέλετε να βεβαιωθείτε ότι όλα φαίνονται και αποδίδουν όπως πρέπει, σε όλες τις κινητές συσκευές, με τα αντίστοιχα μεγέθη. Ο έλεγχος συμβατότητας χρησιμοποιείται για να επαληθεύσει ότι ο ιστότοπός σας εμφανίζεται σωστά, έχει καλή απόδοση και πληροί όλες τις απαιτήσεις για σωστή χρήση στα διάφορα μέσα.

5.Δοκιμή απόδοσης

Με την αφθονία πηγών περιεχομένου, διαφόρων προϊόντων και υπηρεσιών στον ιστό, οι σημερινοί διαδικτυακοί χρήστες έχουν γίνει εξαιρετικά αυστηροί με ζητήματα απόδοσης που τυχόν αντιμετωπίζουν. Πράγματα όπως οι κακοί χρόνοι απόκρισης έχουν γίνει σημαντικοί παράγοντες για τους χρήστες, ώστε να μην θέλουν ποτέ να επιστρέψουν στον ιστότοπό σας. Ο έλεγχος απόδοσης παίζει σημαντικό ρόλο στις προετοιμασίες ανάπτυξης του ιστότοπού σας, σάς βοηθά να διασφαλίσετε την υψηλή ταχύτητα, την απόκριση και τη σταθερότητά του ανά πάσα στιγμή.

6.Δοκιμή ασφαλείας

Σε σύγκριση με πράγματα όπως η λειτουργικότητα, η απόδοση και η χρηστικότητα που επηρεάζουν μόνο την εμπειρία, η ασφάλεια του ιστότοπού σας είναι στην πραγματικότητα ένας τομέας που μπορεί να σας φέρει πραγματικό πρόβλημα αν παραμεληθεί. Γι 'αυτό είναι σημαντικό να εντοπίζετε και να εξαλείψετε τυχόν κενά και τρωτά σημεία που ενδέχεται να έχει ο ιστότοπός σας.

Ο έλεγχος ασφαλείας είναι ένας τύπος δοκιμών ιστότοπου που χρησιμοποιείται για να βεβαιωθείτε ότι τα δεδομένα και οι πόροι σας προστατεύονται καλά από πιθανή κακή χρήση και κακόβουλες επιθέσεις. Αποκαλύπτει ελαττώματα στους μηχανισμούς ασφαλείας του ιστότοπού σας για να σας βοηθήσουν να βελτιώσετε την ακεραιότητα των δεδομένων σας, την εμπιστευτικότητα και την ασφάλεια από προσωπικές πληροφορίες των χρηστών σας έως οικονομικές συναλλαγές. 

Χωρίς την κατάλληλη δοκιμή ιστοτόπων, πολλά ζητήματα ενδέχεται να αποκαλυφθούν και είτε να σας προκαλέσουν σημαντικές απώλειες, είτε ακόμη και να αποβούν μοιραία για την επιχείρησή σας. Για να αποφύγετε αυτά τα ανεπιθύμητα αποτελέσματα, πρέπει να βεβαιωθείτε ότι δεν υπάρχει σφάλμα ή ευπάθεια, και να διορθώσετε τυχόν ζητήματα χρηστικότητας ή απόδοσης μετά την ανάπτυξη.

 

5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

τάσεις στην κατασκευή ιστοσελίδων το Δεκέμβριο του 2020

Το τέλος του 2020 έφτασε και η φρεσκάδα στο design που βλέπατε κατά τη διάρκεια του έτους περιορίστηκε. Αυτή τη στιγμή όπως παρατηρήσατε και εσείς, το trend που κυριαρχεί στη σχεδίαση - κατασκευή ιστοσελίδων είναι η απλότητα με έμφαση στο μήνυμα που θέλουν να περάσουν. Παρακάτω, θα δείτε ποια ήταν τα trends στο σχεδιασμό αυτό το μήνα και ίσως συνεχίσετε να τα βλέπετε για ακόμη ένα χρονικό διάστημα.

-Ακτιβισμός και Δέσμευση: Οι ιστοσελίδες με αναφορές στα κοινωνικά ζητήματα διαθέτουν ηγετική θέση στον ιστοχώρο. Ενώ η εμφάνιση και οι τεχνικές σχεδιασμού που χρησιμοποιούνται γι' αυτές τις σελίδες μπορεί να διαφέρουν, υπάρχει το κοινό θέμα του ακτιβισμού, της δέσμευσης και της υποστήριξης της κοινότητας. Σε ένα τέτοιο μεγάλο κίνημα είναι σημαντικό, πως οι άνθρωποι μέσω του ψηφιακού κόσμου, μπορούν να βοηθήσουν στην ενίσχυση του μηνύματός τους ή να βρουν την αναγκαία υποστήριξη από ανθρώπους που μπορεί να περνούν μια παρόμοια ή την ίδια ακριβώς κατάσταση. Απαράμιλλη, λοιπόν, θεωρείται η συμβολή της σχεδίασης όταν αντικατοπτρίζει την προσωπικότητα του εκπροσώπου ή τη διάθεση του θέματος.
Ένα παράδειγμα είναι η χρήση ενός ασπρόμαυρου προσώπου, με φωτεινά χρώματα εκεί που θέλετε να επιστήσετε την προσοχή, όπως για την πιθανή ψυχική ανάταση του εικονιζόμενου. Ένα άλλο παράδειγμα θα ήταν η ανάδειξη της ζωντάνιας της φύσης για κινήματα που θέλουν να τονίσουν την φιλικότητα προς το περιβάλλον. Το κοινό ανάμεσα στα δύο; Η απλότητα με σκοπό την κατανόηση του μηνύματος χωρίς να χαθεί ο θεατής σε εξωπραγματικά εφέ.

-Προϊόντα με έμφαση στη λεπτομέρεια:Οι Designers χρησιμοποιούν εικόνες που επιτρέπουν στον αγοραστή να βλέπει κάθε λεπτομέρεια του προϊόντος πριν πραγματοποιήσουν μια αγορά. Αυτό μπορεί να λειτουργήσει είτε με εικόνα που δίνεται η δυνατότητα στον χρήστη να την μεγεθύνει ώστε να ρίξει μια πιο προσεκτική ματιά, συνεπώς είναι αναγκαία η εξαιρετικά υψηλή ανάλυση στην εικόνα, είτε με την χρήση βίντεο εφέ δίνοντας δράση στο προϊόν. Ο αχτύπητος συνδυασμός έρχεται με την εφαρμογή μιας ισχυρής περιγραφικής γλώσσας.
Ένα παράδειγμα θα ήταν η χρήση του προϊόντος σε μια εξωπραγματική διάσταση σε σύγκριση με λοιπά προϊόντα για να δώσετε την κατάλληλη έμφαση στην λεπτομέρεια, είτε η χρήση βίντεο εφέ για ένα πιο εύπεπτο αποτέλεσμα.

-Απλή κίνηση για τον αντίκτυπο: Εν συνεχεία του προηγούμενου για τα υπερμεγέθη σχέδια, η τάση αυτή επικεντρώνεται στην απλότητα της κίνησης με σκοπό τον μεγαλύτερο αντίκτυπο. Ενώ όλα τα κινούμενα σχέδια (animation)είναι διασκεδαστικά ως προς την παρακολούθηση, μπορεί να μην έχουν πάντα το επιθυμητό αποτέλεσμα. Υπάρχουν αρκετοί τρόποι να τα χρησιμοποιήσετε, όπως για παράδειγμα η κύλιση κινούμενων εικόνων ή κινούμενου ευανάγνωστου κειμένου, κατά προτίμηση σε ασπρόμαυρο συνδυασμό φόντου - γραμμάτων. Εδώ, η ταχύτητα είναι το πιο σημαντικό σημείο. Δεν θέλετε να ζαλίσετε τον χρήστη σας αλλά να τον εντυπωσιάσετε με την διαφορετική εμφάνιση του προϊόντος.

Συμπερασματικά, οι σχεδιαστές συνέχισαν σε μια δύσκολη χρονιά να βρίσκουν και να σχεδιάζουν νέους τρόπους ώστε να εμπνεύσουν και να προσελκύσουν. Ακόμη και σε ασυνήθιστες περιστάσεις ή με περίεργους περιορισμούς, η δημιουργικότητα μπορεί να ευδοκιμήσει. Μείνετε δημιουργικοί και σχεδιάστε!

 

ΟΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ ΣΤΗ GOOGLE ΜΕ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΜΑΣ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΜΑΣ:

Κατασκευή ιστοσελίδων - Δημιουργία eshop - Κατασκευή site - Σχεδιασμός website - Εταιρείες κατασκευής ιστοσελίδων - Κατασκευή webapp - Δημιουργία blog - Κατασκευή ιστοσελίδων Αθήνα - Δημιουργία σελίδας facebook - εταιρεία για adwords - Κατασκευαστής site με joomla - Προσφορά δημιουργίας ιστοσελίδας - Site για μικρές επιχειρήσεις Αθήνα - προσφορές seo - Κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος - Ιστοσελίδα με wordpress - Site με drupal - Κόστος ιστοσελίδας - Κατασκευή eshop Προώθηση eshop σε Ελλάδα και Εξωτερικό - Webdesign Athens - Κατασκευή και προώθηση ιστοσελίδας - Δημιουργία λογαριασμού σε social web media - Τιμές για κατασκευή eshop - Ιστοσελίδες μεγάλων επιχειρήσεων - Κατασκευή ιστοσελίδων τιμοκατάλογος - Κόστος site - Δημιουργία site τιμές - κατασκευή eshop video - Σχεδιασμός site Αθήνα - Δημιουργία ιστοσελίδας βήμα βήμα - κατασκευή ιστοσελίδων με προϊόντα - σχεδίαση και φιλοξενία website - Κατασκευή ιστοσελίδας