espa banner
Γνωρίστε τον πελάτη σας στο web

Παρακαλώ αξιολογήστε


“Γνωρίστε τον πελάτη σας” (Know your customer) είναι ουσιαστικά η αρχή της συλλογής ζωτικών πληροφοριών για τους πελάτες προκειμένου να κατανοήσετε ποιος χρησιμοποιεί τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της ιστοσελίδας της εταιρείας σας. Αυτό μπορεί να σημαίνει ότι γνωρίζετε τα ονόματά τους ή ότι γνωρίζετε τις οικονομικές πληροφορίες σε μια βάση δεδομένων.
Όσον αφορά τις βέλτιστες πρακτικές, το KYC θεωρείται γενικά ως ένα πλεονέκτημα.

Χρήση του KYC

Πώς μπορείτε να το επεξεργαστείτε αυτό στις λειτουργίες μιας εταιρείας Factoring ή οποιασδήποτε άλλης εταιρείας; Ξεκινώντας από την υπόθεση ότι το KYC έχει να κάνει με τη γνώση του πελάτη του eshop σας, συλλέξτε πληροφορίες με πολλούς βασικούς τρόπους. Για παράδειγμα, η εγκατάσταση υλικού μπορεί να είναι εντός των εγκαταστάσεων ή στο cloud.

Μπορεί να έχετε έναν αυτόνομο χώρο λογισμικού που είναι υπεύθυνη για τη συλλογή και την παρακολούθηση αναγνωριστικών πελατών, συμπεριλαμβανομένων ονομάτων, αριθμών κοινωνικής ασφάλισης, αριθμών λογαριασμών και πολλά άλλα.

Από την άλλη πλευρά, μπορεί να έχετε αυτές τις ταυτότητες ενσωματωμένες που παίζει επίσης άλλους ρόλους, όπως η διαχείριση σχέσεων με τους πελάτες ή η γενικότερη ανάλυση επιχειρηματικών πληροφοριών.

Είτε έτσι είτε αλλιώς, οι λειτουργίες KYC σας θα είναι ζωτικής σημασίας εάν χρειαστεί να παρέχετε δεδομένα σε οποιονδήποτε ρυθμιστή ή άλλη ομάδα τρίτου μέρους.

Αλλά μπορούν επίσης να δώσουν καλές πληροφορίες για την επιχειρηματική ευφυΐα.

Αυτό είναι ζωτικής σημασίας εάν τυχαίνει να είστε ηγέτης επιχείρησης που βλέπει τα δεδομένα ως το πιο πολύτιμο περιουσιακό στοιχείο που έχει μια επιχείρηση. Μπορεί να θέλετε να κάνετε ορισμένες λειτουργίες KYC ακόμη και αν δεν χρειάζεται να τις κάνετε για συμμόρφωση, όπως:

  • Τοποθέτηση αναγνωριστικών στο CRM
  • Τοποθέτηση αναγνωριστικών σε υπολογιστικό φύλλο
  • Έχοντας το προσωπικό πωλήσεων να συλλέγει πληροφορίες
  • Οι πελάτες να αναγνωρίζουν τους εαυτούς τους μέσω διαδικτυακών φορμών
  • Οποιοδήποτε από αυτά μπορεί να είναι αποτελεσματικοί τρόποι χρήσης της τεχνολογίας KYC προς όφελός σας.

KYC στην Κυβερνοασφάλεια

Ωστόσο, εάν πρόκειται να χρησιμοποιήσετε τα εργαλεία KYC, θα χρειαστείτε καλή ασφάλεια στον κυβερνοχώρο για να διατηρήσετε αυτές τις ευαίσθητες πληροφορίες ασφαλείς.

Θα έχετε συνήθως κέντρα δεδομένων και ένα βασικό δίκτυο που πρέπει να προστατεύεται και να προστατεύεται από χάκερ και ηθοποιούς με μαύρο καπέλο.

Ένας τρόπος για να γίνει αυτό είναι να διασφαλίσετε την κυβερνοασφάλεια πέρα από την περίμετρο, όπως αναφέρεται σε άριστες οδηγίες όπως το πλαίσιο ασφάλειας στον κυβερνοχώρο NIST.

Μια άλλη αρχή εδώ είναι η πρόβλεψη συμβάντων απειλών και η πρακτική ορθή ανίχνευση απειλών, το κλείσιμο των κενών, η διόρθωση τρωτών σημείων και η αξιολόγηση της κυκλοφορίας του δικτύου.

Τα εγγενή συστήματα cloud μπορούν να βοηθήσουν. Το ίδιο μπορούν και οι εκτεταμένες δυνατότητες τείχους προστασίας και άλλα εργαλεία που θα κλειδώσουν τους μη εξουσιοδοτημένους χρήστες.

Ενίσχυση του KYC στις επιχειρήσεις

Όπως αναφέρθηκε, το KYC έχει τουλάχιστον δύο κύριες χρήσεις – πρώτον, συμμόρφωση με τις απαιτήσεις αναγνώρισης πελατών και δεύτερον, έχοντας καλές πληροφορίες για το σημείο πώλησης που ανατροφοδοτούνται στο επιχειρηματικό μοντέλο.

Έχοντας αυτό υπόψη, η ενίσχυση του KYC σας θα βοηθήσει επίσης.

Οι εταιρείες μπορεί να θέλουν να φιλοξενήσουν ορισμένες από αυτές τις πληροφορίες σε συστήματα CRM.

Μπορεί να θέλουν να ρίξουν μια ματιά στον συνολικό σχεδιασμό ERP τους και να του δώσουν μια πλήρη αναθεώρηση με βάση τις απαιτήσεις ή τις εκτιμήσεις KYC.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι