espa banner

Παρακαλώ αξιολογήστε


Μόλις ξεκινήσετε έναν ιστότοπο στον οποίο εργαστήκατε για μήνες (και ίσως ακόμη και χρόνια) και είναι τελικά εκεί έξω για να το δει ο κόσμος. Τώρα, μπορείτε να το αφήσετε ήσυχο μέχρι την επόμενη φορά που θα έχετε όρεξη να το επανασχεδιάσετε, σωστά; Όχι τόσο γρήγορα.

Ο ιστότοπός σας είναι μια επένδυση και θα πρέπει να τον αντιμετωπίζετε με την υψηλότερη ποιότητα φροντίδας. Χρειάζεται συνεχή παρακολούθηση, ενημέρωση και βελτιστοποίηση για να αποδώσει στο βέλτιστο επίπεδό του. Θα χρειαστείτε ένα σχέδιο για την κατανομή επαρκούς χρόνου, χρημάτων και δεξιοτήτων για να το διατηρήσετε. Εδώ, σας δείχνουμε πώς ένα σχέδιο συντήρησης ιστότοπου μπορεί να προσφέρει στον ιστότοπο της επιχείρησής σας την υψηλότερη ποιότητα υποστήριξης που χρειάζεται για να προσελκύσει νέους πελάτες.

Τι είναι ένα σχέδιο συντήρησης ιστότοπου;

Ένα σχέδιο συντήρησης ιστότοπου είναι ακριβώς αυτό που ακούγεται: ένα συνεχιζόμενο σχέδιο για τη διατήρηση και την υποστήριξη του ιστότοπου σας μετά τη φάση κατασκευής ιστοσελίδων. Αυτό συχνά απαιτεί περισσότερη εις βάθος εργασία από ό,τι οι περισσότεροι άνθρωποι μπορούν να διαθέσουν ή να ξέρουν πώς να το κάνουν σωστά, έτσι στρέφονται σε εξωτερικούς οργανισμούς ψηφιακού μάρκετινγκ ή προμηθευτές για να διατηρήσουν τον ιστότοπό τους για αυτούς. 

Γιατί ένας ιστότοπος χρειάζεται συνεχή συντήρηση;

Ακολουθούν μερικοί λόγοι για τους οποίους οι ιστότοποι απαιτούν συνεχή συντήρηση: 

Εμπειρία χρήστη

Η εμπειρία χρήστη (UX) είναι κρίσιμη εάν η επιχείρησή σας θέλει υψηλότερα ποσοστά μετατροπής. Στην πραγματικότητα, η δημιουργία μιας στρατηγικής UX χρήστη μπορεί δυνητικά να αυξήσει τις μετατροπές μέχρι και 400% (ανοίγει σε ένα νέο παράθυρο). Η συντήρηση ρουτίνας μπορεί να σας βοηθήσει να εντοπίσετε προβλήματα που ενδέχεται να έχουν οι χρήστες στον ιστότοπό σας, τα οποία τους εμποδίζουν να εκτελέσουν μια συγκεκριμένη εργασία. Ίσως ο ένοχος είναι μια ξεπερασμένη προσθήκη ή ίσως ο ιστότοπός σας δεν είναι βελτιστοποιημένος για κινητά τηλέφωνα. Σε κάθε περίπτωση, η συνεχής παρακολούθηση του ιστότοπού σας θα σας βοηθήσει να αποτρέψετε τυχόν εμπόδια που σχετίζονται με το UX.

Ασφάλεια

Εάν ο ιστότοπός σας δεν είναι καλά διατηρημένος, γίνεται γρήγορα ένας εύκολος στόχος για τους χάκερ. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για ιστότοπους που εκτελούν ένα σύστημα διαχείρισης περιεχομένου WordPress (CMS), Οι ειδικοί λένε ότι οι πιο συνηθισμένοι λόγοι για τις παραβιάσεις περιελάμβαναν:

  • Ευάλωτα πρόσθετα και θέματα
  • Εσφαλμένες ρυθμίσεις παραμέτρων
  • Έλλειψη συντήρησης, όπως η ενημέρωση του CMS, των θεμάτων και των προσθηκών

Συμπερασματικά: Χρειάζεστε έναν ασφαλή ιστότοπο για να προστατεύσετε τους πελάτες σας, την επιχείρησή σας και τη φήμη σας. Εάν οι πελάτες χάσουν την εμπιστοσύνη τους στον ιστότοπό σας, είναι πιθανό να χάσουν την εμπιστοσύνη τους και σε εσάς.

Εξοικονόμηση κόστους

Η δαπάνη χρημάτων σε ένα σχέδιο συντήρησης ιστού φαίνεται αντίθετη με την εξοικονόμηση κόστους, αλλά αυτή η μικρή επένδυση θα μπορούσε να σας εξοικονομήσει χιλιάδες – αν όχι εκατομμύρια – δολάρια κάτω από τη γραμμή. Ζητήματα στον ιστότοπό σας που αγνοούνται ή παραμένουν απαρατήρητα μπορεί να οδηγήσουν σε έναν κατεστραμμένο ιστότοπο, κοστίζοντας απώλεια επιχείρησης, εσόδων και χρόνου. Θα δεχτείτε επίσης ένα μεγάλο χτύπημα για να πληρώσετε πραγματικά για τις επισκευές του ιστότοπου σας. Η συνεχής συντήρηση εξασφαλίζει ότι αυτά τα μικρά ζητήματα πιάνονται και διορθώνονται νωρίς, ώστε όλα να μπορούν να παραμείνουν ως συνήθως.

Στοιχεία σχεδίου συντήρησης ιστότοπου

Μόλις είστε έτοιμοι να επενδύσετε σε ένα σχέδιο συντήρησης ιστότοπου, είναι σημαντικό να δώσετε ιδιαίτερη προσοχή σε αυτό που περιλαμβάνεται και να διαπραγματευτείτε όπως απαιτείται. Ένα σχέδιο συντήρησης μπορεί συνήθως να προσαρμοστεί στις υψηλότερες ανάγκες σας, πράγμα που σημαίνει ότι μπορεί να περιλαμβάνει όσες ή λιγότερες υπηρεσίες θέλετε. Μερικά από τα πιο συνηθισμένα στοιχεία ενός σχεδίου συντήρησης ιστότοπου περιλαμβάνουν: 

Συνήθεις εργασίες συντήρησης ιστότοπου και διακομιστή

Αυτό συνήθως περιλαμβάνει συνεχείς ή μηνιαίες ενημερώσεις ασφαλείας, εγκατάσταση του πιο ενημερωμένου λογισμικού και βελτιστοποιήσεις για τη βελτίωση της απόδοσης και της ταχύτητας του ιστού.

Συνεχείς βελτιώσεις

Ένας ιστότοπος θα πρέπει να θεωρείται ως ένα ζωντανό έγγραφο που δεν είναι ποτέ πλήρες. Αυτό ισχύει για κάτι περισσότερο από τεχνικές βελτιώσεις και μπορεί να περιλαμβάνει ενημερώσεις και βελτιστοποιήσεις στο περιεχόμενό σας, δεδομένα SEO, κλήσεις για δράση και προσβασιμότητα στον ιστότοπο.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι