espa banner
τρόποι ελάττωσης bounce rate ιστοσελίδων

Παρακαλώ αξιολογήστε


1. Προσθήκη εσωτερικών links και Calls-to-Action (CTA)

Τα εσωτερικά links είναι πολύ καλά για το SEO και την εμπειρία του χρήστη. Προσθέτοντας links στην ιστοσελίδα, παρέχουμε ευκολότερη πρόσβαση στους επισκέπτες για συσχετιζόμενο υλικό. Το μόνο που χρειάζεται αυτοί να κάνουν είναι να επισκεφθούν μία ακόμα σελίδα, και το bounce rate της σελίδας θα πέσει.

Επιπρόσθετα, πρέπει να βεβαιωθούμε πως κάθε σελίδα στην ιστοσελίδα μας περιέχει τουλάχιστον ένα call-to-action, που επίσης ελαττώνει την συχνότητα των bounce. Επίσης, δεν ξέρουν όλοι τι ψάχνουν όταν επισκέπτονται την ιστοσελίδα μας, και γι’ αυτό είναι δική μας δουλειά να τους καθοδηγήσουμε.

2. Τεστ ταχύτητας και βελτιστοποίηση των σελίδων (delete later: skipped το 2, είναι το 3)

Αν οι σελίδες μας παίρνουν περισσότερο από τρία δευτερόλεπτα να φορτώσουν, καλό είναι να αναθεωρήσουμε τα περιεχόμενα τους. Καθυστέρηση ενός δευτερολέπτου μπορεί να ανεβάσει δραματικά το bounce rate. Οι ιστοσελίδες που φορτώνουν σε 5 δευτερόλεπτα έχουν σχεδόν τέσσερις φορές περισσότερες πιθανότητες να κάνουν bounce οι επισκέπτες τους συγκριτικά με αυτές που φορτώνουν σε 2-3 δευτερόλεπτα. Και ακόμα χειρότερα, αν μια ιστοσελίδα παίρνει 12 δευτερόλεπτα να φορτώσει, πάνω από τους μισούς επισκέπτες θα αποχωρήσουν.

3. Χρήση στρατηγικών pop-ups

Τα pop-up παράθυρα κατασκευάζοντας ιστοσελίδες πολλές φορές μπορούν να γίνουν ενοχλητικά, ειδικά αν είναι και πολλά. Αλλά αν τοποθετηθούν στρατηγικά, έχουν την δυνατότητα να μας ελαττώσουν το ποσοστό εξόδου των πελατών.

Αντί να βάλουμε pop-ups που να εμφανίζονται καθώς κατεβαίνει ο επισκέπτης στην σελίδα, ή μετά από κάποιο χρονικό διάστημα, μπορούμε να τα τοποθετήσουμε για όταν σκοπεύουν οι επισκέπτες να αποχωρήσουν από την ιστοσελίδα. Ένας καλός τρόπος να καταλάβουμε αν ο επισκέπτης σκοπεύει να αποχωρήσει, είναι από την κίνηση του κέρσορά του. Όταν πάει τον κέρσορα προς το πάνω μέρος της σελίδας, και ειδικά προς την μπάρα URL, τότε ξέρουμε ότι σκοπεύει να αποχωρήσει, και είναι η σωστή στιγμή να βγει το pop-up παράθυρο.

Το pop-up παράθυρο θα πρέπει να έχει κάποιο link για κάποια άλλη σελίδα μέσα στην ιστοσελίδα μας ή να κάνει redirect τον επισκέπτη σε σελίδα με ευχαριστίες γιατί αλλιώς δεν θα βελτιωθεί το bounce rate.

4. Απομόνωση των υπολειτουργικών σελίδων και βελτίωση

Προφανώς, είναι αδύνατον να απομονώσουμε όλες τις σελίδες σε μια ιστοσελίδα που έχουν υψηλό bounce rate. Επομένως, αυτές που θα απομονώσουμε θα τις επιλέξουμε βάσει των επισκέψεων που λαμβάνουν και την σημαντικότητα τους. Οι σελίδες που έχουν πολλές επισκέψεις και υψηλό bounce rate πρέπει να είναι στην κορυφή των προτεραιοτήτων μας.

Και αν όλα πια αποτύχουν, απαιτείται επανασχεδίαση της ιστοσελίδας

Δυστυχώς, τα υψηλά ποσοστά bounce μπορεί να είναι σημάδι μιας ιστοσελίδας ή ενός eshop με κατασκευαστικά μη ποιοτικό περιεχόμενο, κακό σχεδιασμό και UX. Αν η ιστοσελίδα μας έχει πολύ υψηλό bounce rate και οι μικρές αλλαγές στις σελίδες για την βελτίωση τους δεν έχουν κάποιο αποτέλεσμα, τότε ίσως να χρειάζεται επανασχεδίαση. (Τα καλά νέα όμως είναι ότι μπορούμε να σας βοηθήσουμε εμείς με αυτό.)


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι