Παρακαλώ αξιολογήστε


1. Τι πρέπει να σταματήσουμε να κάνουμε;

Μακάρι να έκαναν οι άνθρωποι αυτή την ερώτηση. Η εμπορία εξακολουθεί να είναι προσθετική. Ωστόσο, για να είμαστε πραγματικά δημιουργικοί – και να προσφέρουμε κάτι διαφορετικό και αξιόλογο – πρέπει να κάνουμε σκόπιμα δραστηριότητες που κάνουν τη μεγαλύτερη διαφορά.

2. Είναι η άποψή μας μοναδική, ώστε να μην ακουγόμαστε σαν κάθε άλλο πρακτορείο ή εταιρεία;

Πολλοί έμποροι περιεχομένου και δημιουργοί περιεχομένου τονίζουν ότι προσπαθούν να βρουν μοναδικό περιεχόμενο που κανείς δεν έχει δει ποτέ. Είναι σημαντικό να έχετε πρωτότυπες ιδέες, οπότε κάντε το καλύτερό σας για να σκεφτείτε όσο πρωτότυπες ιδέες μπορείτε να σκεφτείτε. Αλλά είναι επίσης σημαντικό να συνειδητοποιήσετε ότι το ΠΩΣ δημιουργείτε και παρουσιάζετε τις ιδέες σας είναι αυτό που πραγματικά έχει σημασία όταν πρόκειται για πρωτοτυπία. Γιατί? Επειδή είναι ο μόνος πραγματικός τρόπος για να δημιουργήσετε κάτι νέο. Όπως είπε ο Βασιλιάς Σολομών, “Δεν υπάρχει τίποτα νέο κάτω από τον ήλιο!”

3. Ποια είναι τα εκδοτικά και εμπορικά οφέλη της δημιουργίας διαδραστικού περιεχομένου;

Ο τρόπος με τον οποίο η κοινωνία καταναλώνει περιεχόμενο έχει αλλάξει. Δεν μπορούμε πλέον να περιμένουμε από τους χρήστες να κάνουν κύλιση και να καταναλώνουν βαρύ, θαμπό, στατικό περιεχόμενο που τοποθετείται μπροστά τους. Η νευροεπιστήμη υποδεικνύει μια λύση: το διαδραστικό περιεχόμενο φαίνεται να αφυπνίζει τον εγκέφαλο και να οδηγεί σε αυξημένη απομνημόνευση περιεχομένου. Θα τροφοδοτήσει το μέλλον της αφήγησης.

4. Τι κάνουμε για την φωνητική αναζήτηση;

Η έρευνα λέξεων-κλειδιών είναι πιο σημαντική τώρα από ποτέ. Συγκεκριμένα, όσον αφορά τη λήψη απαντήσεων στο Google Home. Η Google παρέχει τις περισσότερες φωνητικές απαντήσεις από το επιλεγμένο απόσπασμα (π.χ. πλαίσιο απαντήσεων) στο επάνω μέρος των αποτελεσμάτων αναζήτησης.

5. Πώς μπορούμε να κάνουμε τα στελέχη να δημιουργήσουν και να μοιραστούν περιεχόμενο για την εταιρεία;

Η απόκτηση στελεχών για αγορά στο μάρκετινγκ περιεχομένου είναι ένα σημαντικό βήμα στην κατασκευή ιστοσελίδων. Και το να τους κάνετε να συμμετέχουν ενεργά στο περιεχόμενό σας ως ηγέτες σκέψης της εταιρείας σας είναι άλλο. Πρέπει να βάλετε την ηγεσία σε περιεχόμενο ηγεσίας σκέψης και να αναζητήσετε αυτούς τους ηγέτες όπου είναι δυνατόν.

6. Πώς χρησιμοποιούμε το μάρκετινγκ περιεχομένου για να βοηθήσουμε άλλα άτομα στον οργανισμό;

Η ομορφιά του μάρκετινγκ περιεχομένου είναι στο πόσο πολύτιμο μπορεί να είναι σε όλη την εταιρεία και όχι μόνο στο μάρκετινγκ. Ο επικεφαλής της στρατολόγησής σας μπορεί να το χρησιμοποιήσει για να προσελκύσει το σωστό ταλέντο, οι άνθρωποι επικοινωνίας σας μπορούν να το χρησιμοποιήσουν για να επικοινωνήσουν με τους επενδυτές, ο επικεφαλής της εκπαίδευσής σας μπορεί να το χρησιμοποιήσει για να εκπαιδεύσει τους τρέχοντες υπαλλήλους. Πάρα πολλά στελέχη ανησυχούν τόσο πολύ για τον εαυτό τους και τις δικές τους ομάδες που δεν δίνουν ένα κλαδί ελιάς σε άλλους. Αυτή η ερώτηση μου δείχνει κάποιον που μπορεί πραγματικά να βοηθήσει τους άλλους να επιτύχουν μεγαλύτερα πράγματα για την εταιρεία.

7. Πώς μπορούμε να κάνουμε κάτι να γίνει viral;

Δεν υπάρχει εγγυημένη φόρμουλα. Αλλά ανεξάρτητα από τον κλάδο, μπορείτε να αυξήσετε τις πιθανότητές σας εάν το περιεχόμενό σας (1) παρουσιάζει μια μοναδική ιστορία, ιδέα ή σύνολο δεδομένων (2) με τρόπο που αντιμετωπίζει άμεσα ένα σημείο πόνου ή δημιουργεί μια συναισθηματική αντίδραση στο βασικό κοινό σας και (3) σε ελκυστική μορφή. Και αυτό δεν είναι αρκετό. Πρέπει να το προωθήσετε.

8. Μπορούμε να ξεπεράσουμε τη σκέψη ότι είμαστε η καλύτερη απάντηση και να φέρουμε άλλους από την κοινότητά μας;

Ο λόγος που αρέσει αυτή η ερώτηση είναι ότι κάποιος/οι αναγνώρισε τη σημασία της συμμετοχικότητας. Το να είσαι έξυπνος έχοντας φωνές έξω από την εταιρεία θα μπορούσε να φέρει άλλους πιο κοντά τους. Αυτό σήμαινε επίσης ότι οι άνθρωποι εκτός του άμεσου δικτύου τους ελπίζουμε ότι θα μοιράζονταν με άλλους και θα έπιαναν τους ανθρώπους πιο κοντά.

9. Ποια είναι η διαφορά μεταξύ κοινού και επισκεψιμότητας;

Το ερώτημα υπαινίσσεται προς τα πού κατευθύνεται συνολικά το μάρκετινγκ. Συνώνυμο της κυκλοφορίας είναι οι “επισκέπτες”, οι οποίοι εξ ορισμού είναι άνθρωποι που φεύγουν. Οι σημερινοί καλύτεροι έμποροι περιεχομένου αναπτύσσουν κοινό. Επικεντρώνονται στους συνδρομητές, όχι στους επισκέπτες. χρόνος που δαπανήθηκε, όχι προβολές· κρατώντας την προσοχή, όχι απλά αποκτώντας την.

10. Πόσα άτομα αγοραστών χρειαζόμαστε;

Ανάλογα με την επιχείρησή σας, θα μπορούσατε να έχετε έως και ένα ή δύο άτομα ή έως και 10 ή 20. Αλλά αν είστε νέοι στις προσωπικότητες, ξεκινήστε μικρά! Μπορείτε πάντα να αναπτύξετε περισσότερες προσωπικότητες αργότερα, αν χρειαστεί.

11. Πώς διαχειριζόμαστε όλα τα διαφορετικά ακροατήρια;

Για παράδειγμα, αντί να παράγετε τρεις πρωτότυπες εκδόσεις ενός μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, συμπεριλάβετε τις ίδιες προσφορές και προτροπές σε δράση συνολικά, αλλά αλλάξτε τα ανοίγματα για να αντιμετωπίσετε τα μοναδικά σημεία πόνου κάθε κοινού.

12. Γιατί οι άνθρωποι δεν έρχονται στο περιεχόμενό μας;

Η σύντομη απάντηση είναι ότι οι υπεύθυνοι δεν είχαν βασική κατανόηση του SEO. Μια ελαφρώς μεγαλύτερη απάντηση είναι ότι δεν έκαναν δημιουργία και προβολή συνδέσμων ή ίσως δεν παρήγαγαν περιεχόμενο που ήταν “άξιο σύνδεσης” στην πρώτη θέση.

Φανταστείτε ότι ένα μαγαζί θα άνοιγε στη μέση της ερήμου. Θα πηγαίνατε; Ακόμα κι αν ξέρατε ότι υπήρχε, πιθανότατα δεν θα πηγαίνατε – εκτός αν αυτό το κατάστημα είχε μοναδική αξία να σας προσφέρει. Αν θέλετε οι χρήστες να έρχονται στο περιεχόμενό σας, πρέπει να κάνετε τα εξής:

Δημιουργήστε μοναδικό περιεχόμενο που δεν μπορούν να αποκτήσουν πουθενά αλλού. Αν μόλις ξεκινήσατε, βεβαιωθείτε ότι έχετε ξεκινήσει με έναν παράγοντα WOW – για παράδειγμα, προσκαλέστε έναν επηρεαστή να γράψει μια ανάρτηση επισκέπτη ή να πάρει συνέντευξη από ένα βασικό πρόσωπο στον κλάδο σας. Αυτό θα σας βοηθήσει να πάρετε την αρχική έλξη.

Προσκαλέστε τους να έρθουν – Βεβαιωθείτε ότι στοχεύετε στο σωστό κοινό που χρειάζεται / θέλει το περιεχόμενό σας και ενημερώστε τους ότι το περιεχόμενο υπάρχει, είτε μέσω κοινωνικών μέσων, ενημερωτικών δελτίων, SEM ή οποιουδήποτε άλλου σχετικού καναλιού. Μην είστε σπασμωδείς ή πωλητές, απλά συνομιλητικοί και φιλικοί.

Να είστε συνεπείς με το περιεχόμενό σας – Φροντίστε να παρέχετε πάντα φρέσκο περιεχόμενο, ώστε οι αναγνώστες σας να έχουν λόγο να επιστρέψουν.

Ενθαρρύνετέ τους να μοιράζονται το περιεχόμενό σας, ώστε οι άλλοι να μπορούν να το μάθουν και να βοηθήσουν το περιεχόμενό σας να κερδίσει οργανική απήχηση.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι