espa banner

Παρακαλώ αξιολογήστε


1. Υπάρχουν πολλά σφάλματα και bugs

Δεν είναι μόνο οι κακώς ή οι φθηνά κατασκευασμένοι ιστότοποι που είναι γεμάτοι σφάλματα. Μπορεί να συμβεί εάν ένα πρόσθετο WordPress δεν έχει ενημερωθεί ή δεν υποστηρίζεται πλέον. ή αν ρυθμίσετε μια ανακατεύθυνση σελίδας, αλλά αντί να ωθήσετε τους επισκέπτες στη σωστή σελίδα, να κολλάνε σε έναν ατελείωτο βρόχο ανακατευθύνσεων και καταλήγουν στο πουθενά.

Συμβουλές για να το διορθώσετε: Ο καλύτερος τρόπος για να μάθετε από που πάσχει ο ιστότοπός σας είναι να κάνετε έναν έλεγχο ιστότοπου. Αφιερώστε χρόνο για να ελέγξετε κάθε πιθανή γωνιά και σχισμή, δοκιμάζοντας κάθε κουμπί και μορφή, παρακολουθώντας κάθε βίντεο και ούτω καθεξής. Στη συνέχεια, μπορείτε να επανασχεδιάσετε τα στοιχεία και τις σελίδες σας.

2. Δεν ανταποκρίνεται σε κινητά

Αν εξαιρέσουμε έναν πραγματικά παλιό ιστότοπο που δεν έχει χρησιμοποιηθεί εδώ και χρόνια, πράγμα σπάνιο, αντ ‘αυτού, θα βρείτε ιστότοπους που ανταποκρίνονται σε κινητά διαθέτοντας  buggy στοιχεία ή που αποδίδουν άσχημα σε ορισμένες κινητές συσκευές. Αυτά μπορούν εύκολα να διορθωθούν με έναν μικρό επανασχεδιασμό και καθαρισμό.

Συμβουλές για να το διορθώσετε: Εάν το Google Search Console εντοπίσει προβλήματα χρηστικότητας για κινητά, μπορείτε να ξεκινήσετε τον έλεγχο του ιστότοπού σας εκεί. Συνήθως, θα δείτε σφάλματα που σχετίζονται με στοιχεία που είναι πολύ κοντά μεταξύ τους ή περιεχόμενο που κόβεται. Ενώ η Google μπορεί να βρει μερικά από αυτά τα ζητήματα, τίποτα δεν είναι καλύτερο από το να κάνετε έναν έλεγχο μόνοι σας. 

3. Ο σχεδιασμός δεν είναι πρώτος για κινητά

Η Google μιλάει για σχεδιασμό για κινητά εδώ και χρόνια. Και πρόσφατα, άρχισε να ανταμείβει ιστότοπους σχεδιασμένους πρώτα για κινητά με υψηλότερες κατατάξεις από εκείνους που δεν είναι. Ο σχεδιασμός για κινητά σημαίνει πραγματικά ότι σχεδιάζετε πρώτα την έκδοση για κινητά του ιστότοπου και στη συνέχεια σχεδιάζετε τη δεύτερη τοποθεσία επιφάνειας εργασίας. Αυτό σας δίνει τη δυνατότητα να δημιουργήσετε μια πιο απλοποιημένη εμπειρία για όλους τους επισκέπτες. Σας εμποδίζει επίσης να βγάλετε στοιχεία για ένα σύνολο χρηστών και να τα αφήσετε για άλλους (όπως μια ενότητα που δεν φαίνεται καλή στο κινητό).

Συμβουλές για να το διορθώσετε: Ενώ τα δεδομένα σας μπορεί να υποδηλώνουν αυτό το ζήτημα, αυτό είναι κάτι που θα γνωρίζετε χωρίς να χρειάζεται να κοιτάξετε το Google Analytics ή το Search Console. Οι ιστότοποι που συνδέονται πρώτα με υπολογιστή τείνουν να φαίνονται και να αισθάνονται βαρύτεροι από αυτούς πρώτα για κινητά. Έτσι, όταν πλησιάζετε αυτόν τον επανασχεδιασμό, βεβαιωθείτε ότι συνδέετε πρώτα τις σελίδες σας για κινητά. Στη συνέχεια, χρησιμοποιήστε το ίδιο ακριβές περιεχόμενο από κινητά, αλλά κάντε το να ταιριάζει φυσικά στο σχεδιασμό του επιτραπέζιου υπολογιστή.

4. Το λογισμικό σας χρειάζεται ανανέωση

Ένας επανασχεδιασμός ιστότοπου δεν αφορά πάντα την αλλαγή της εμφάνισης της διασύνδεσης frontend. Μερικές φορές απαιτεί να κοιτάξετε το λογισμικό που εκτελεί τα πράγματα. Για παράδειγμα: φιλοξενία ιστοσελίδων, σύστημα διαχείρισης περιεχομένου, θέματα, plugins, κατασκευή σελίδων και ενσωματώσεις τρίτων. Κατά τη διάρκεια αυτού του τύπου εργασίας επανασχεδιασμού, θα πρέπει να προσδιορίσετε αν όλα αυτά τα εργαλεία εξυπηρετούν πραγματικά τον ιστότοπο και τους επισκέπτες του όσο καλύτερα μπορούν. Αυτή είναι επίσης μια καλή στιγμή για να βρείτε νέα εργαλεία για να βελτιώσετε όχι μόνο πόσο καλά ανταποκρίνονται οι επισκέπτες στον ιστότοπο, αλλά πόσο παραγωγικός γίνεται ο ιστότοπος για την επιχείρηση.

Συμβουλές για να το διορθώσετε: Θα θέλετε να μιλήσετε με τα άτομα που χρησιμοποιούν τον ιστότοπο. Όχι οι επισκέπτες του, αλλά οι ιδιοκτήτες, οι διαχειριστές, οι διαχειριστές περιεχομένου, οι προγραμματιστές και ούτω καθεξής. Εάν δυσκολεύονται με αυτό ή αν επιθυμούν ο ιστότοπος να μπορεί να κάνει κάτι περισσότερο γι ‘αυτούς, θα σας ενημερώσουν.

5. Η στρατηγική μάρκετινγκ και πωλήσεων πρέπει να αλλάξει

Οι ιστότοποι δεν υπάρχουν μόνο για να βάλουν ένα ψηφιακό πρόσωπο σε μια μάρκα. Μπορούν επίσης να είναι πολύ ισχυρά εργαλεία πωλήσεων και μάρκετινγκ όταν έχουν ρυθμιστεί με αυτόν τον τρόπο. Και αυτό είναι που μπορεί να αντιμετωπίσετε αυτή τη στιγμή. Είτε ο πελάτης σας έχει έναν ιστότοπο που στερείται στρατηγικής μάρκετινγκ και χαρακτηριστικών είτε θέλει να τον μεταφέρει στο επόμενο επίπεδο.

Συμβουλές για να το διορθώσετε: Το πρώτο πράγμα που πρέπει να καταλάβετε είναι τι είδους στρατηγική μάρκετινγκ ή πωλήσεων λείπει:

α) Seo
β) Μάρκετινγκ περιεχομένου (blogging)
γ) Ενσωμάτωση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
δ) Εγγραφή ενημερωτικού δελτίου

Ακόμα κι αν λείπουν όλα αυτά τα πράγματα, θα πρέπει να εστιάσετε σε ένα κάθε φορά. Το SEO είναι το πιο σημαντικό, οπότε θα πρέπει να ξεκινήσετε από εκεί αν δεν λειτουργεί όπως θα έπρεπε.

6. Οι επισκέπτες και οι πελάτες συνεχίζουν να παραπονιούνται για τον ιστότοπο

Εάν δώσετε στους ανθρώπους μια πλατφόρμα για να εκφράσουν τα παράπονά τους, πολλοί από αυτούς θα την χρησιμοποιήσουν.  Όταν πρόκειται για έναν ιστότοπο, υπάρχουν πολλά μέρη όπου οι χρήστες μπορεί να αφήσουν αρνητικά σχόλια σχετικά με την εμπειρία του ιστότοπου ή να αναφέρουν σφάλματα που συναντούν:

α) Σελίδες και φόρμες επαφών
β) Γραφικά στοιχεία συνομιλίας
γ) Σύνδεσμοι προς τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
δ) Κριτικές προϊόντων

Μόλις αρχίσετε να παρατηρείτε μια τάση στις καταγγελίες, μπορείτε να διαμορφώσετε ένα σχέδιο για τον επανασχεδιασμό της δυνατότητας ή τη διόρθωση του προβληματικού στοιχείου.

Συμβουλές για να το διορθώσετε: Δεδομένου ότι οι επισκέπτες και οι πελάτες πρόκειται να σας πουν ακριβώς τι συμβαίνει, δεν θα χρειαστεί να κάνετε μεγάλη έρευνα για να ερμηνεύσετε τι συμβαίνει. Αλλά μόνο και μόνο επειδή οι χρήστες αρχίζουν να αναφέρουν ένα πρόβλημα σχετικά με ένα συγκεκριμένο στοιχείο στον ιστότοπό σας, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να κοιτάξετε βαθύτερα.


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι